Wauw, 345 miljoen voor 25.000 fietsparkeerplaatsen. ¤ 13.800 per fietsparkeerplaats. Daar kun je ook 15 nieuwe fietsen van kopen Wat zijn we aan het doen??quote:Meer plaats voor fietsen op station
De treinstations krijgen er 25.000
plaatsen bij om fietsen te parkeren.
Amsterdam Centraal krijgt er de meeste
parkeerplekken bij.In een parkeerkelder
onder het IJ zal plaats zijn voor 4000
fietsen.
Staatssecretaris Van Veldhoven heeft
dat gemeld aan de Tweede Kamer.In juli
trok ze voor dit doel 100 miljoen euro
uit.Regionale en lokale overheden
leggen daar 245 miljoen euro bij.
Met dat geld worden verder stallingen
verbouwd en fietsroutes aangepast.Bij
Bijlmer Arena komen 1400 nieuwe
fietsplekken en Rotterdam en Heerlen
krijgen er elk 1000 plaatsen bij.
Ah nog 10 jaar een bouwputquote:Op vrijdag 23 november 2018 11:24 schreef Ireyon het volgende:
Wat ze in Amsterdam gaan doen vind ik echter een geweldig plan. Die 4000 fietsen onder het IJ is de kleine stalling, aan de centrumzijde komt ook nog een enorme ondergrondse stalling. Dat gaat gepaard met een volledige herinrichting van het stationsplein met nieuwe tramhaltes, verbrede looproutes en een boulevard om het water.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 02:55 schreef dennistd het volgende:
Zo, maar eens even een (volgens mij) leuk rondje door België gepland op 8 december. De Zwarte Vrijdag-aanbieding (retour binnen België voor ¤5) kon ik toch niet laten liggen
[ afbeelding ]
Wel rampzalig te plannen met die treinen 1x per twee uur in BelgiëDie overstap in Marloie . Dan heb je al een matige dienstregeling en dan is er ook nog eens geen aansluitende trein.SPOILER: ReisplanningOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is eigenlijk een koppelmodus hoe moet ik dat zien. Ik zet zelf altijd de trein op 1 km/h op de tempomat. En net voor het combineren de tractiehendel in de neutraal stand. Werkt ook heel mooi.quote:Op vrijdag 23 november 2018 00:26 schreef Cherni het volgende:
[..]
Je mag ook niet meer combineren in de koppelmodus. Dat zal ook wel eens een keer fout zijn gegaan bij een mcn.
Volgens mij komt dat dan op hetzelfde neer. Om de koppelmodus te gebruiken zet je de trein stil en stel je de snelheid in op 0 km/u, als je dan vervolgens tractie geeft rijdt ie max. 1 km/u.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:22 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk een koppelmodus hoe moet ik dat zien. Ik zet zelf altijd de trein op 1 km/h op de tempomat. En net voor het combineren de tractiehendel in de neutraal stand. Werkt ook heel mooi.
Oh ja, er mag ook helemaal niets mis gaan, waar dan ookquote:Op vrijdag 23 november 2018 14:35 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Die overstap in Marloie . Dan heb je al een matige dienstregeling en dan is er ook nog eens geen aansluitende trein.
Je weet wat er in de regio Rotterdam/Den Haag dan gebeurd hè, dan wordt het zo toegevoegd aan de metro van Rotterdam.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:03 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk zo ongeveer alle sprinters onder de lijn Den Haag - Rotterdam - Tilburg.
1 2 3 | F Dordrecht - Den Haag G Lombardijen - Vlaardingen/Maassluis H Rotterdam Centraal - Hoek van Holland |
1 2 3 | J Rotterdam Centraal - Spijkenisse K Den Haag - Schiedam - Beurs - Blaak L Dordrecht - Rotterdam - Den Haag HS - Den Haag NOI - Rotterdam Centraal - Slinge |
Een grootstedelijk metronet in die hoek zou niet eens zo verkeerd zijn, denk ik?quote:Op vrijdag 23 november 2018 16:03 schreef FredvZ het volgende:
Je weet wat er in de regio Rotterdam/Den Haag dan gebeurd hè, dan wordt het zo toegevoegd aan de metro van Rotterdam.
Ik zette de doelsnelheid op nul en bevestigde die en gaf tractie. In het beeldscherm moet je koppelmodus zien staan. Zorg wel dat je niet te dicht op het stel waar je op moet combineren staat. Want dan klap je er behoorlijk hard op. Maar wij hadden laatst een schrijven gehad dat je niet meer in de koppelmodus mag combineren en nu combineer ik zoals met de Virm en dan is de manier zoals jij het nu doet ook prima. Zet hem wel niet te vroeg in de neutraal want dan komt de halterem in werking als de snelheid ontzettend laag is. En als je vlak voor het combineren stil staat kom je te dicht bij het te combineren stel te staan. Ik zet de handel tegen de aanslag aan en niet in de neutraal als ik moet combineren(uiteraard is mijn snelheid dan ontzettend laag en rolt hij zachtjes tegen het te combineren stel aan). Dat doe ik overigens ook met SGM en SLT.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:22 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk een koppelmodus hoe moet ik dat zien. Ik zet zelf altijd de trein op 1 km/h op de tempomat. En net voor het combineren de tractiehendel in de neutraal stand. Werkt ook heel mooi.
Een open tunnelbak?quote:Op vrijdag 23 november 2018 16:12 schreef dcm360 het volgende:
Behalve dan dat er geen nieuwe sporen worden aangelegd tussen Schiedam en Delft. Schijnt ook lastig te zijn vanwege beschermd gebied daar.
Kan prima, maar zeer kostbaarquote:Op vrijdag 23 november 2018 22:37 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Een open tunnelbak?
Getypt zonder kennis van bodemsoorten.
(Nee, ik werk niet bij prorail)
Die komen er vanzelf wel.quote:Op vrijdag 23 november 2018 16:12 schreef dcm360 het volgende:
Behalve dan dat er geen nieuwe sporen worden aangelegd tussen Schiedam en Delft. Schijnt ook lastig te zijn vanwege beschermd gebied daar.
Keloelquote:Op zaterdag 24 november 2018 12:12 schreef J.B. het volgende:
Niet geheel ongevaarlijk om het spoor over te steken in (ik vermoed) Geleen Filmpje in het kader van de volgende campagne:
ProRail waarschuwt voor bijna-ongelukken met schokkende filmpjes
https://nos.nl/l/2260590
Het is wel hoe de gemiddelde knuppel met oordoppen in het zou doenquote:Op zaterdag 24 november 2018 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje goedkoop om hiermee te scoren. Gast in filmpje kijkt niet eens andere kant op. Na eerste passerende trein had hij minstens 5 seconden om te zien dat er nog een trein aan kwam. En fietst ook op een pistempo eroverheen.
Goedkoop? Het laat toch prima zien hoe de gemiddelde idioot van tegenwoordig niks meer kan als iets niet op tien verschillende manieren is beveiligd cq aangegevenquote:Op zaterdag 24 november 2018 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje goedkoop om hiermee te scoren. Gast in filmpje kijkt niet eens andere kant op. Na eerste passerende trein had hij minstens 5 seconden om te zien dat er nog een trein aan kwam. En fietst ook op een pistempo eroverheen.
Kijk. Tuurlijk heeft ProRail gelijk dat onbewaakte overwegen significant gevaarlijker zijn dan bewaakte overwegen. Maar ik vind het goedkoop dat ze hiermee politiek proberen te dwingen om een zak geld te geven zodat zij het allemaal kunnen gaan vervangen. Zoals staatssecretaris ook al eens zei; het is standaardtrucje van Eringa/ProRail om in media dingen te gaan eisen.quote:Op zaterdag 24 november 2018 12:22 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Goedkoop? Het laat toch prima zien hoe de gemiddelde idioot van tegenwoordig niks meer kan als iets niet op tien verschillende manieren is beveiligd cq aangegeven
Misschien is het wel de beste manier om de genenpool, en daarmee de toekomstige maatschappij tegen zulke figuren te beschermen dan he. Om af en toe eens een Darwin awardje uit te reiken.quote:Op zaterdag 24 november 2018 12:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is wel hoe de gemiddelde knuppel met oordoppen in het zou doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |