abonnement Unibet Coolblue
pi_183019160
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:19 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Heb je een bron? Klappernoot lult onzin maar dat is duidelijk niet serieus bedoeld
Juist :')

quote:
maar jij klinkt alsof je een bron hebt.
Middle-Eastern
https://twitter.com/abc7jory/status/1060446535459041282?s=21

Dood
https://twitter.com/jeffnguyen/status/1060472136744099840?s=21
pi_183019188
quote:
Smiley-reacties zijn een beetje onnodig, maar dank voor de bronnen.
pi_183019195
quote:
14s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:16 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Precies mijn punt ^O^
Ja ik weet het niet hoor, het lijkt mij allemaal vrij relevant. Je stelt dat je Trump incompetent vindt. Dat is een feit, dat heb je gezegd. Dat heeft niks met 'orange man bad' (schrijf tevens gewoon normaal) te maken, dat is jouw eigen mening over Trump die je meerdere malen geuit hebt.

Ondertussen vindt je het wel goed dat deze incompetente persoon meer macht krijgt, want zijn tegenstanders zijn de Democraten en die zijn stom. Tot zover klopt mijn samenvatting, toch?

Dat lijkt mij een vreemde redenatie. Dat de Democraten stom zijn maakt hem immers niet minder incompetent, en als ik logisch nadenk wil je liever niet dat iemand die zijn werk niet goed doet nog meer macht krijgt, zeker bij zo'n belangrijke baan. Daarom vraag ik me af waarom je blij bent met het feit dat Trump nog meer macht krijgt. Het feit dat jij hem incompetent vindt is daarvoor vrij belangrijk, als je hem immers wél competent vindt is het compleet logisch dat je hem meer macht toewenst.

Het begint er voor mij dan ook steeds meer op te lijken dat jij eigenlijk helemaal niet zo anti-Trump bent als je jezelf hier graag voordoet. Anders kan je het simpelweg niet toejuichen dat hij meer macht krijgt.

Zo, ik hoop dat je het zo allemaal wat beter snapt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 8 november 2018 @ 12:24:11 #104
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_183019198
quote:
Twitter berichten kun je niet verifiëren en zijn dus fake news
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_183019239
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:24 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Twitter berichten kun je niet verifiëren en zijn dus fake news
Nja, het is in dit geval tenminste nog een journalist die een ooggetuige hoort. Je kunt je afvragen of je dat zonder verificatie de wereld in moet gooien, maar al een stukje betrouwbaarder dan een 4-chan post.
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 8 november 2018 @ 12:29:40 #106
78918 SeLang
Black swans matter
pi_183019296
De ban van d'Acosta is imo terecht, alleen niet vanwege aanraken van die dame maar omdat hij door andere mensen heen stond te schreeuwen zonder dat hij het woord had gekregen. Dat gebeurde zelfs toen hij niet eens de microfoon had.

Hij was overigens niet de enige die dat deed. Iedereen die voor of na zijn beurt praat kan wat mij betreft een ban krijgen. Dit zijn gewoon normale regels die iedereen moet volgen tijdens een persconferentie en heeft niets te maken met persvrijheid en dergelijke.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 8 november 2018 @ 12:31:40 #107
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_183019325
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:29 schreef SeLang het volgende:
De ban van d'Acosta is imo terecht, alleen niet vanwege aanraken van die dame maar omdat hij door andere mensen heen stond te schreeuwen zonder dat hij het woord had gekregen. Dat gebeurde zelfs toen hij niet eens de microfoon had.

Hij was overigens niet de enige die dat deed. Iedereen die voor of na zijn beurt praat kan wat mij betreft een ban krijgen. Dit zijn gewoon normale regels die iedereen moet volgen tijdens een persconferentie en heeft niets te maken met persvrijheid en dergelijke.
Dan snap je niet helemaal wat de taak van de pers is als je dit zegt.

En als iemand jou en je werkgever van allerlei wanpraktijken beschuldigd mag je daar best even op reageren me dunkt.

[ Bericht 6% gewijzigd door DustPuppy op 08-11-2018 12:37:46 ]
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 8 november 2018 @ 12:32:58 #108
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_183019346
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:29 schreef SeLang het volgende:
De ban van d'Acosta is imo terecht, alleen niet vanwege aanraken van die dame maar omdat hij door andere mensen heen stond te schreeuwen zonder dat hij het woord had gekregen. Dat gebeurde zelfs toen hij niet eens de microfoon had.

Hij was overigens niet de enige die dat deed. Iedereen die voor of na zijn beurt praat kan wat mij betreft een ban krijgen. Dit zijn gewoon normale regels die iedereen moet volgen tijdens een persconferentie en heeft niets te maken met persvrijheid en dergelijke.
Het feit is dat Trump de sfeer in die perskamer zélf elke keer uit de hand laat lopen. En ALS er dan wat gebeurt, forceert hij ZELF dat een al te kritische journalist wordt verwijderd.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_183019368
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:29 schreef SeLang het volgende:
De ban van d'Acosta is imo terecht, alleen niet vanwege aanraken van die dame maar omdat hij door andere mensen heen stond te schreeuwen zonder dat hij het woord had gekregen. Dat gebeurde zelfs toen hij niet eens de microfoon had.

Hij was overigens niet de enige die dat deed. Iedereen die voor of na zijn beurt praat kan wat mij betreft een ban krijgen. Dit zijn gewoon normale regels die iedereen moet volgen tijdens een persconferentie en heeft niets te maken met persvrijheid en dergelijke.
De pressco’s zijn altijd een ongeorganiseerde schreeuwpartij binnen/buiten WH.
Ze zouden “hem” gewoon eens moeten negeren, doodzwijgen collectief.
pi_183019418
quote:
5s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Uiteraard wel. Het is de machtigste man ter wereld en hij heeft toegang tot kernwapens, hoezo is het dan niet relevant dat het een mongool is?
Anti-Clinton dus alles is gerechtvaardigd. Als zelfs een mongool aan het roer het land naar de knoppen helpt dan maakt dat niet uit want het is in ieder geval niet Clinton. Veel simpeler dan dat wordt het niet. Als dat überhaupt nog kan.
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 8 november 2018 @ 12:39:51 #111
78918 SeLang
Black swans matter
pi_183019444
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:32 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het feit is dat Trump de sfeer in die perskamer zélf elke keer uit de hand laat lopen. En ALS er dan wat gebeurt, forceert hij ZELF dat een al te kritische journalist wordt verwijderd.
Het is tenenkrommend om te zien hoe Trump zich elke keer weer uit de tent laat lokken, maar dat neemt niet weg dat er bepaalde spelregels zijn tijdens een persconferentie zodat iedereen de kans krijgt om zijn vragen te stellen zonder dat ze door een paar "celebrity" journalisten overschreeuwd worden.

Ik denk dat het ook zou helpen op persconferenties als journalisten maar één vraag kunnen stellen per beurt (maar wel meerdere beurten per persconferentie). Dan wordt het ook een stuk lastiger om vragen te vermijden.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_183019482
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:39 schreef SeLang het volgende:
Het is tenenkrommend om te zien hoe Trump zich elke keer weer uit de tent laat lokken, maar dat neemt niet weg dat er bepaalde spelregels zijn tijdens een persconferentie zodat iedereen de kans krijgt om zijn vragen te stellen zonder dat ze door een paar "celebrity" journalisten overschreeuwd worden.

Trump praat zelf alleen zeer regelmatig door journalisten heen en heeft er bijvoorbeeld een handje van om journalisten met accenten te onderbreken en te blijven zeggen dat hij ze niet verstaat.

Er is een reden dat Trumps staff hem zo weinig persco's laat houden en die reden is Trump.
  donderdag 8 november 2018 @ 12:42:18 #113
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_183019492
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:39 schreef SeLang het volgende:

[..]

Het is tenenkrommend om te zien hoe Trump zich elke keer weer uit de tent laat lokken, maar dat neemt niet weg dat er bepaalde spelregels zijn tijdens een persconferentie zodat iedereen de kans krijgt om zijn vragen te stellen zonder dat ze door een paar "celebrity" journalisten overschreeuwd worden.

Ik denk dat het ook zou helpen op persconferenties als journalisten maar één vraag kunnen stellen per beurt (maar wel meerdere beurten per persconferentie). Dan wordt het ook een stuk lastiger om vragen te vermijden.
Dan had Trump niet als een dolle stier gaan moeten lopen foeteren op CNN, want dan mag zo iemand zich gewoon verdedigen.

Hij is geen koning/keizer en zijn woord is geen wet, hoe graag sommige mensen dat ook zouden willen zien. Hij is gewoon een volksvertegenwoordiger er derhalve gewoon verantwoording schuldig net zoals iedereen.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 8 november 2018 @ 12:43:08 #114
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_183019509
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:34 schreef AnneX het volgende:

[..]

De pressco’s zijn altijd een ongeorganiseerde schreeuwpartij binnen/buiten WH.
Ze zouden “hem” gewoon eens moeten negeren, doodzwijgen collectief.
Zouden ze ook met politieke anarchisten als Wilders en Baudet moeten doen. Maar ja, de kranten wil ook blijven voortbestaan..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_183019513
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:39 schreef SeLang het volgende:

[..]

Het is tenenkrommend om te zien hoe Trump zich elke keer weer uit de tent laat lokken, maar dat neemt niet weg dat er bepaalde spelregels zijn tijdens een persconferentie zodat iedereen de kans krijgt om zijn vragen te stellen zonder dat ze door een paar "celebrity" journalisten overschreeuwd worden.

Ik denk dat het ook zou helpen op persconferenties als journalisten maar één vraag kunnen stellen per beurt (maar wel meerdere beurten per persconferentie). Dan wordt het ook een stuk lastiger om vragen te vermijden.
Als ik het transcript zo teruglees is het niet direct 'uit de tent lokken' wat er gebeurd. Trump gaat vanaf zin 1 in de aanval.

quote:
Q Well, since it's Jim, I'll let it go.

Q Okay. Thank you, Mr. President. I wanted to challenge you on one of the statements that you made in the tail end of the campaign in the midterms, that this --

THE PRESIDENT: Here we go.

Q Well, if you don't mind, Mr. President --

THE PRESIDENT: Let's go. Let's go. Come on.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 8 november 2018 @ 12:45:28 #116
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_183019547
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:39 schreef SeLang het volgende:

[..]

Het is tenenkrommend om te zien hoe Trump zich elke keer weer uit de tent laat lokken, maar dat neemt niet weg dat er bepaalde spelregels zijn tijdens een persconferentie zodat iedereen de kans krijgt om zijn vragen te stellen zonder dat ze door een paar "celebrity" journalisten overschreeuwd worden.

Ik denk dat het ook zou helpen op persconferenties als journalisten maar één vraag kunnen stellen per beurt (maar wel meerdere beurten per persconferentie). Dan wordt het ook een stuk lastiger om vragen te vermijden.
Dat gaat Trump écht niet doen. Die floreert in Chaos. Dat flikte hij al in The Apprentice, en nu weer.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 8 november 2018 @ 12:48:14 #117
78918 SeLang
Black swans matter
pi_183019586
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als ik het transcript zo teruglees is het niet direct 'uit de tent lokken' wat er gebeurd. Trump gaat vanaf zin 1 in de aanval.
Dat laat zien hoe weinig er voor nodig is.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_183019590
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:43 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Zouden ze ook met politieke anarchisten als Wilders en Baudet moeten doen. Maar ja, de kranten wil ook blijven voortbestaan..
Nou ja, ik begrijp best dat dat ook weer niet kan...
Denk aan Janmaat ooit, die werd ook genegeerd.
Onderbuikgevoelens van zich miskend voelende ( terecht / onterecht? ) populisten en hun volgers kan natuurlijk niet worden genegeerd.
Gewoon op rantsoen dan? 1 artikeltje / 100 woorden per maand? Of gewoon hun eigen magazine.
Edit: Ow. t.elegraaf is er al.

Is er een strategie te volgen? tegen machtsbeluste racistische horken.
  donderdag 8 november 2018 @ 12:49:01 #119
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_183019599
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als ik het transcript zo teruglees is het niet direct 'uit de tent lokken' wat er gebeurd. Trump gaat vanaf zin 1 in de aanval.
Hij denkt dat aanval de beste verdediging is. Hij gaat op gegeven moment er wel een keer achter komen dat dit niet het geval is.
Nu de democraten het huis hebben, mag hij er alvast rekening mee houden dat die zich zullen niet laten intimideren door Trump.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_183019620
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:48 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dat laat zien hoe weinig er voor nodig is.
Mwoah, hij stelt gewoon een vraag, dat is zijn werk. Een formulering als 'uit de tent lokken' impliceert wat mij betreft dat iemand bewust probeert Trump te irriteren, maar daar lijkt me totaal geen sprake van. Acosta kan niet eens zijn vraag afmaken zonder dat Trump erdoorheen begint te praten. Dat is gewoon onfatsoenlijk, niet iemand die uit de tent gelokt wordt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_183019648
Het verbaast mij altijd om te zien in reality en in de films dat de cirkel eromheen zó geintimideerd is door de persoon van de president.
Het lijken allemaal ja- knikkers.
Note: alleen Rutte, die rustig stelde, “neuh, daarover gaan we nog praten” ...
Zelfs in de serie The West Wing zag je dat.
# Ach, de west wing. Dream on.
  donderdag 8 november 2018 @ 12:52:31 #122
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_183019654
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:48 schreef AnneX het volgende:

[..]

Nou ja, ik begrijp best dat dat ook weer niet kan...
Denk aan Janmaat ooit, die werd ook genegeerd.
Onderbuikgevoelens van zich miskend voelende ( terecht / onterecht? ) populisten en hun volgers kan natuurlijk niet worden genegeerd.
Gewoon op rantsoen dan? 1 artikeltje / 100 woorden per maand? Of gewoon hun eigen magazine.
Edit: Ow. t.elegraaf is er al.

Is er een strategie te volgen? tegen machtsbeluste racistische horken.
Op het moment is dat lastig in de VS. Trump liegt zo snel dat er bijna geen verweer tegen is. Vandaar dat hij zo bang is voor Mueller, die grimmig, doelbewust, nauwgezet en vastberaden te werk gaat (ZONDER al te veel technische hulpmiddelen)

Ik wacht er op dat het weer Mueller time wordt.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 8 november 2018 @ 12:54:36 #123
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_183019676
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Mwoah, hij stelt gewoon een vraag, dat is zijn werk. Een formulering als 'uit de tent lokken' impliceert wat mij betreft dat iemand bewust probeert Trump te irriteren, maar daar lijkt me totaal geen sprake van. Acosta kan niet eens zijn vraag afmaken zonder dat Trump erdoorheen begint te praten. Dat is gewoon onfatsoenlijk, niet iemand die uit de tent gelokt wordt.
wat Trump doet is overduidelijk: hij probeert de vraag te "vormen" alvorens die wordt gesteld. En lukt dit niet, dan wordt hij venijnig.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_183019683
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:29 schreef SeLang het volgende:
De ban van d'Acosta is imo terecht, alleen niet vanwege aanraken van die dame maar omdat hij door andere mensen heen stond te schreeuwen zonder dat hij het woord had gekregen. Dat gebeurde zelfs toen hij niet eens de microfoon had.

Hij was overigens niet de enige die dat deed. Iedereen die voor of na zijn beurt praat kan wat mij betreft een ban krijgen. Dit zijn gewoon normale regels die iedereen moet volgen tijdens een persconferentie en heeft niets te maken met persvrijheid en dergelijke.
Dit :)
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 8 november 2018 @ 12:56:17 #125
78918 SeLang
Black swans matter
pi_183019707
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Mwoah, hij stelt gewoon een vraag, dat is zijn werk. Een formulering als 'uit de tent lokken' impliceert wat mij betreft dat iemand bewust probeert Trump te irriteren, maar daar lijkt me totaal geen sprake van. Acosta kan niet eens zijn vraag afmaken zonder dat Trump erdoorheen begint te praten. Dat is gewoon onfatsoenlijk, niet iemand die uit de tent gelokt wordt.
Wij begrijpen elkaar verkeerd geloof ik. Dat uit de tent lokken is de taak van de journalist. Daar is dus niets mis mee, in tegendeel juist! En bij Trump is dat wel extreem gemakkelijk.

Maar het is niet okee als een journalist die niet het woord heeft (zelfs niet eens de microfoon) door collega journalisten heen staat te schreeuwen waardoor die hun vragen niet kunnen stellen. Daarom vind ik dat d'Acosta terecht een ban heeft, alleen niet om de geciteerde reden.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')