abonnement Unibet Coolblue
pi_183014874
Ik weet niet wat er gebeurd is, maar iets kwam Adriaan gisteren over als pesten. Hij was echt boos.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_183014886
Lotis wil nog niet naar huis, Adriaan zegt dat ze zich deze ronde nog niet druk hoeft te maken. Dan gaat ze echt nog niet naar huis.
De volgende ronde is een ander verhaal, dan kan het maar zo zijn dat ze op de bank komt en naar huis moet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  donderdag 8 november 2018 @ 06:44:21 #78
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_183014917
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 06:36 schreef Dotteke het volgende:
Ik weet niet wat er gebeurd is, maar iets kwam Adriaan gisteren over als pesten. Hij was echt boos.
De straf van Gerrit als hij met Shelly praat, dan moet hij de vijver in, en dan met een stuk hout krijgt hij van de broeders een klap op zijn natte reet!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_183014997
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 06:44 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

De straf van Gerrit als hij met Shelly praat, dan moet hij de vijver in, en dan met een stuk hout krijgt hij van de broeders een klap op zijn natte reet!
Thnx, dat heb ik allemaal niet mee gekregen
Er was ook iets met Hiske, maar als ik terug lees kom ik er niet echt achter wat er allemaal gebeurd is gisteren avond.
De COS is soms complete chaos, :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_183015017
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Thnx, dat heb ik allemaal niet mee gekregen
Er was ook iets met Hiske, maar als ik terug lees kom ik er niet echt achter wat er allemaal gebeurd is gisteren avond.
De COS is soms complete chaos, :D
Klopt wat Poezewoes zegt. De Broeders hebben afgesproken dat Gerrit bij Shelley uit de buurt blijft. Zo niet, dan volgt die "straf". Gerrit is daarmee akkoord gegaan. Gisteren dus in de fout door met Shelley in haar huisje te zitten. Daarna zijn "straf" en de groep, ook Hiske, ziet dat weer als pesten. Drama in de tent.

De andere boosheid kwam omdat Christel het niet eens is met de bierproeverij van vandaag. Dat is een verrassing voor de mannen, maar er zijn er een paar met een alcoholprobleem en daarom vindt Christel dit niet zo'n goed plan.
Blijkbaar moet Hiske dit van de Febo, maar weet zich daar niet uit te praten en werd boos op Christel. De dames gingen nogal fel tekeer tegen elkaar. Jessie kwam zelfs zeggen dat ze op het hele terrein te horen waren
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_183015026
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:06 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Klopt wat Poezewoes zegt. De Broeders hebben afgesproken dat Gerrit bij Shelley uit de buurt blijft. Zo niet, dan volgt die "straf". Gerrit is daarmee akkoord gegaan. Gisteren dus in de fout door met Shelley in haar huisje te zitten. Daarna zijn "straf" en de groep, ook Hiske, ziet dat weer als pesten. Drama in de tent.

De andere boosheid kwam omdat Christel het niet eens is met de bierproeverij van vandaag. Dat is een verrassing voor de mannen, maar er zijn er een paar met een alcoholprobleem en daarom vindt Christel dit niet zo'n goed plan.
Blijkbaar moet Hiske dit van de Febo, maar weet zich daar niet uit te praten en werd boos op Christel. De dames gingen nogal fel tekeer tegen elkaar. Jessie kwam zelfs zeggen dat ze op het hele terrein te horen waren
Dank je wel Kaat
Een heel gedoe dus gisteren.
Ben benieuwd hoe het dan vandaag gaat
Ik vind het zo stom als ze daar inderdaad allemaal opdrachtjes van de FEBO krijgen dan kunnen ze onderling toch een code woord afspreken zodat duidelijk is hoe of wat
Ze noemen shag ook aardbeien
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_183015033
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Dank je wel Kaat
Een heel gedoe dus gisteren.
Ben benieuwd hoe het dan vandaag gaat
Ik vind het zo stom als ze daar inderdaad allemaal opdrachtjes van de FEBO krijgen dan kunnen ze onderling toch een code woord afspreken zodat duidelijk is hoe of wat
Ze noemen shag ook aardbeien
Dit is wat Senna al op de Markt verteld , dat ze opdrachten krijgen , en als ze die niet uitvoeren word er gedreigd met hun inleg , toch triest eigenlijk.
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_183015035
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Dank je wel Kaat
Een heel gedoe dus gisteren.
Ben benieuwd hoe het dan vandaag gaat
Ik vind het zo stom als ze daar inderdaad allemaal opdrachtjes van de FEBO krijgen dan kunnen ze onderling toch een code woord afspreken zodat duidelijk is hoe of wat
Ze noemen shag ook aardbeien
Ik denk dat ook wel eens. Sein dan met je ogen, of inderdaad een code.
Maar het gaat natuurlijk wel om het drama, waar wij, met zijn allen, wel steeds weer in trappen :D
Alhoewel ik het er bij sommige dingen duimendik bovenop zie liggen. En dan nog wordt er hier verontwaardigt gereageerd. Dan zit ik vaak te lachen hier :P
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_183015041
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Thnx, dat heb ik allemaal niet mee gekregen
Er was ook iets met Hiske, maar als ik terug lees kom ik er niet echt achter wat er allemaal gebeurd is gisteren avond.
De COS is soms complete chaos, :D
Daarom lees ik nooit meer terug , ik kijk liever een filmpje ;) :D
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_183015044
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:11 schreef PTLe het volgende:

[..]

Dit is wat Senna al op de Markt verteld , dat ze opdrachten krijgen , en als ze die niet uitvoeren word er gedreigd met hun inleg , toch triest eigenlijk.
Ja, is het ook. Maar er moet wel tv gemaakt worden maar om dat nu met dreigen voor elkaar te krijgen gaat me net een stap te ver
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_183015047
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:11 schreef PTLe het volgende:

[..]

Dit is wat Senna al op de Markt verteld , dat ze opdrachten krijgen , en als ze die niet uitvoeren word er gedreigd met hun inleg , toch triest eigenlijk.
Echt heel triest. Daarom zal het steeds moeilijker worden om mensen te vinden voor rls, denk ik dan. Maar er zullen altijd van die gevallen zijn die denken dat zij hun eigen gang mogen gaan en zich toch aanmelden
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_183015049
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:12 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Ik denk dat ook wel eens. Sein dan met je ogen, of inderdaad een code.
Maar het gaat natuurlijk wel om het drama, waar wij, met zijn allen, wel steeds weer in trappen :D
Alhoewel ik het er bij sommige dingen duimendik bovenop zie liggen. En dan nog wordt er hier verontwaardigt gereageerd. Dan zit ik vaak te lachen hier :P
Ja, we weten nu ondertussen toch dat veel in scene is gezet.
Je kan het alleen al zien aan de manier waarop. Dan is er ineens een ruzietje en in een poep en een zucht is het over en gaan ze over tot de orde van de dag.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_183015063
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja, is het ook. Maar er moet wel tv gemaakt worden maar om dat nu met dreigen voor elkaar te krijgen gaat me net een stap te ver
Klopt , en Senna zei ik loop het iedere keer op omdat ik dat niet wilde, en dan 3 man tegen Senna -O-
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_183015072
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja, we weten nu ondertussen toch dat veel in scene is gezet.
Je kan het alleen al zien aan de manier waarop. Dan is er ineens een ruzietje en in een poep en een zucht is het over en gaan ze over tot de orde van de dag.
Ja, of er moet ineens een gesprek plaatsvinden. Niet iedereen is daar even goed in. Zeker Joa niet. Aan hem is zo duidelijk te horen dat hij nooit toneelschool heeft gehad.
Ik denk ook dat het wel, of niet, meehelpen met dingen een opdracht is. Het niet meehelpen moet natuurlijk ook weer reactie opleveren. Ik had dat bij Bas altijd heel sterk het gevoel. Die mocht gewoon niet teveel meehelpen. Ik kan me wel voorstellen dat je dan na een tijdje ook gewoon echt lui wordt en helemaal geen zin meer hebt om te helpen
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_183015073
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:14 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Echt heel triest. Daarom zal het steeds moeilijker worden om mensen te vinden voor rls, denk ik dan. Maar er zullen altijd van die gevallen zijn die denken dat zij hun eigen gang mogen gaan en zich toch aanmelden
Ach Kaatje drank en drugs verslaafden genoeg ;)
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_183015083
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:17 schreef PTLe het volgende:

[..]

Ach Kaatje drank en drugs verslaafden genoeg ;)
Dat is ook weer waar. Maar maak daar dan een rls over.
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_183015087
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_183015096
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:20 schreef PTLe het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_183015108
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:17 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Ja, of er moet ineens een gesprek plaatsvinden. Niet iedereen is daar even goed in. Zeker Joa niet. Aan hem is zo duidelijk te horen dat hij nooit toneelschool heeft gehad.
Ik denk ook dat het wel, of niet, meehelpen met dingen een opdracht is. Het niet meehelpen moet natuurlijk ook weer reactie opleveren. Ik had dat bij Bas altijd heel sterk het gevoel. Die mocht gewoon niet teveel meehelpen. Ik kan me wel voorstellen dat je dan na een tijdje ook gewoon echt lui wordt en helemaal geen zin meer hebt om te helpen
En toch wil niemand naar huis, gek eigenlijk

De dames zijn bezig een ontbijtje voor de heren te maken, ze konden geen koffie vinden, ze gaan het nu met eikeltjes koffie doen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_183015127
O, ze krijgen een englisch breakfast de heren
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  donderdag 8 november 2018 @ 07:25:39 #96
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_183015131
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]

En toch wil niemand naar huis, gek eigenlijk

De dames zijn bezig een ontbijtje voor de heren te maken, ze konden geen koffie vinden, ze gaan het nu met eikeltjes koffie doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitgebreide uitleg van de gebeurtenissen bij de buren
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_183015137
Merel zegt dat Christel en Merel de bierproeverij af hebben gezegd gisteren avond
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_183015143
Men had voorgesteld om Joa en Eric een maskertje te geven, en haren te knippen als de andere met een bierproeverij bezig waren
Jes zegt dat er ook 0% bier is

Maar Chris en His hebben het schijnbaar toch afgezegd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  donderdag 8 november 2018 @ 07:30:42 #99
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_183015151
Maar beter ook
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  Moderator donderdag 8 november 2018 @ 07:32:02 #100
388664 crew  Dotteke
pi_183015157
O nee he, aub niet

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')