abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 10 november 2018 @ 14:45:53 #101
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_183061817
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2018 14:28 schreef VraagWatJeWil het volgende:

[..]

Ja, daarom was ik precies mijn verhaal aan het aanpassen.
Je kan de beeldspraak zowel gebruiken voor kapitaal, als op andere type eisen.

Ik zie heel vaak dat medewerkers bij een instelling naast hun normale werk, plots ook nog een verbeterplan er doorheen moeten duwen en dat zij vanuit dat verbeterplan ook nog een bepaalde taak moeten uitvoeren. Feitelijk is het dan in mijn ogen het management dat een onredelijke werklast neer legt in de organisatie. In mijn ogen is het management dus schuldig, maar ik snap ook prima dat het verkocht wordt onder het mom van die toezichthouder is irritant en nu heb jij geen leven meer.
Dit soort nieuwsberichten moeten je niet gek in de oren klinken dan: https://www.independent.c(...)-doctor-8778568.html Zeker in de Angelsaksische cultuur zul je dit soort moderne slavernij wel tegenkomen, denk dat het bij ons wat minder erg is.

Maar houden jullie dan ook toezicht op het wel en wee van het personeel? Of zeggen jullie daar juist helemaal niets over en beperken jullie enkel over hoe de financiële instelling zelf bezig is met haar diensten? Lijkt me wel meer een thema voor de arbeidsinspectie dan voor jullie.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_183061944
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 november 2018 14:45 schreef Falco het volgende:

[..]

Dit soort nieuwsberichten moeten je niet gek in de oren klinken dan: https://www.independent.c(...)-doctor-8778568.html Zeker in de Angelsaksische cultuur zul je dit soort moderne slavernij wel tegenkomen, denk dat het bij ons wat minder erg is.

Maar houden jullie dan ook toezicht op het wel en wee van het personeel? Of zeggen jullie daar juist helemaal niets over en beperken jullie enkel over hoe de financiële instelling zelf bezig is met haar diensten? Lijkt me wel meer een thema voor de arbeidsinspectie dan voor jullie.
Dat ziet er wel heftiger uit dan wat ik zie. Al ben ik bang dat ik ook vooral geleid wordt naar de plaatsen die net een nieuw behangetje hebben gekregen.

Op zich kan er wel gekeken worden naar dingen als ziekteverzuim bijvoorbeeld, maar dan is het meer als indicatie richting gedrag en cultuur. De nadruk ligt veel meer op de top van het bedrijf dan het normale personeel. Grote misstanden bij personeel zou inderdaad meer iets voor de arbeidsinspectie zijn denk ik.

Dus het kan toevallig meegenomen worden, maar is niet direct een punt van aandacht.
Vergeet niet dat naast het financieel toezicht er ook iets is als integriteitstoezicht, waarbij de geschiktheid van alle bestuurders getoetst worden. Een tiran op de vloer zou prima afgetoetst kunnen worden.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
  Moderator zaterdag 10 november 2018 @ 15:57:22 #103
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_183063136
Vanaf dit punt wordt het account VraagWatJeWil door iemand anders bestuurd.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zaterdag 10 november 2018 @ 16:03:43 #104
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_183063258
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 november 2018 15:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[error]Vanaf dit punt wordt het account VraagWatJeWil door iemand anders bestuurd. [/error]
Betekent dit dat de discussie hier ophoudt?
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  Moderator zaterdag 10 november 2018 @ 16:06:23 #105
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_183063311
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 november 2018 16:03 schreef Againzender het volgende:

[..]

Betekent dit dat de discussie hier ophoudt?
Niet persee de toezichthouden kan er voor kiezen nog wat vragen te beantwoorden via mij, of hij kan er voor kiezen zelf nog een kloonaccount te maken (die kan ik dan wel verifiëren)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zaterdag 10 november 2018 @ 16:16:10 #106
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_183063476
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 november 2018 16:06 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Niet persee de toezichthouden kan er voor kiezen nog wat vragen te beantwoorden via mij, of hij kan er voor kiezen zelf nog een kloonaccount te maken (die kan ik dan wel verifiëren)
OK :) zat mij even af te vragen hoe dat in deze reeksen gaat.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  Moderator zaterdag 10 november 2018 @ 16:18:41 #107
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_183063519
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 november 2018 16:16 schreef Againzender het volgende:

[..]

OK :) zat mij even af te vragen hoe dat in deze reeksen gaat.
Dit is pas de derde dus we zijn nog zoekende :) opzich loopt het zo best leuk vind ik.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zaterdag 10 november 2018 @ 18:50:45 #108
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_183065972
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 november 2018 16:18 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dit is pas de derde dus we zijn nog zoekende :) opzich loopt het zo best leuk vind ik.
Zeker! Leuk initiatief!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_183066063
Misschien is het ook een idee om de wissel op een vaste dag plaats te laten vinden (bijvoorbeeld zondag of vrijdag ofzo). Dan beheert iemand het account voor een week en smeer je de sessies ook uit over een langere periode (we hebben nu drie onderwerpen in een paar dagen behandeld. Is misschien wat veel. Als je weet dat bijvoorbeeld maandag een nieuwe online komt, dan biedt dat wel een leuke vastigheid op Fok!

En misschien een centraal topic met een overzicht van de reeksen en discussie of opmerkingen of tips, of aanmeldinstructies. Of is deze er al? :@
Somebody that I used to know
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')