abonnement Unibet Coolblue
pi_183015271
Goedemorgen lieve cullers O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183015320
O+ goedemorgen! Ik heb zowaar heerlijk geslapen *O*
freedom is just another word for nothing left to lose
  Official ESF Kreviewer donderdag 8 november 2018 @ 07:57:40 #128
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183015329
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:56 schreef Lot_1 het volgende:
O+ goedemorgen! Ik heb zowaar heerlijk geslapen *O*
Same. Wel wat kort, maar goed.

Vandaag thuiswerken. Zo eerst koffie en de was doen.
pi_183015355
Ik ga deze ochtend ook thuiswerken. Alleen vanmiddag nog even naar twee cliënten. En dan met de bus naar het vliegveld :D
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_183015433
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:48 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen lieve cullers O+
Goedemorgen! Jij bent ook lief O+

Ik heb ook lekker geslapen, alleen raar gedroomd. Ik droomde dat de wasdroger (die ik niet heb) op hol was geslagen, en alle kleren die eruit kwamen vatten meteen vlam :o

Wat leuk Lot! Ik wens je alvast een fijne vakantie O+
pi_183015464
Wasdrogers schijnen wel de apparaten te zijn die het vaakst brand veroorzaken in huizen O-)
Maar goed dat je er geen hebt :7

Ik droomde dat ik bij de ijssalon was en het meisje achter de toonbank was heel onvriendelijk en toen gaf ze me 6 kleine minibolletjes om te proeven en toen was ik in de war, want dat was weer heel vriendelijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183015466
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:00 schreef Lot_1 het volgende:
Ik ga deze ochtend ook thuiswerken. Alleen vanmiddag nog even naar twee cliënten. En dan met de bus naar het vliegveld :D
Alles al ingepakt klaar staan? *O* Hoelang blijf je weg?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Official ESF Kreviewer donderdag 8 november 2018 @ 08:19:19 #133
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183015518
fijne vakantie Lot. Ik heb denk ik even gemist waar je naartoe gaat.
  Official ESF Kreviewer donderdag 8 november 2018 @ 08:37:12 #134
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183015651
Ik lees altijd graag slechte reviews van hotels waar ik interesse in heb. Dat is bijna meer vakantie dan de vakantie zelf.

quote:
Vreselijke ervaring!! 16 dagen het Adult only gedeelte geboekt. Eerste avond roomservice vies en koud, kamer rook naar riool. Dronken Amerikanen ook onder invloed van drugs die het zwembad domineren door geschreeuw. Er was zelfs een Amerikaan naast onze kamer opgepakt. Adult only strand gedeelte waar kinderen voor je neus op het zand en in het water spelen. Stenen en rotsen in de zee.. Pepsi etc word geschonken uit tanken oftewel zoetstof met water, smerig!! De wijn moet je extra voor betalen, anders krijg je wijn waar je tanden bij uitvallen. De coctails werden niet gemaakt van de echte alcoholische dranken. Het eten is bijna altijd slap en koud. Lange wachttijden voor de restaurants. Het park zelf was leuk opgezet, maar dat was dan het enige positieve! Huur een auto (het is niet gevaarlijk en goedkoop) en boek de excursies via de website van de parken zelf, scheelt een hoop geld en een leuke ervaring! Wij hebben dit ook gedaan. Veel geld betaald en weinig voor terug gekregen.
quote:
Het hele resort is niet ingericht voor kinderen. Er zijn overal baby stoelen, maar geen stoelen voor kleuters. Het bestek is ook alleen geschikt voor volwassen. Er is water, frisdrank en alcohol te drinken. Niets specifiek voor kinderen.
Er is een soort van binnenspeeltuin maar dit was zeer smerig.
Iedere dag is een restaurant alleen voor adults, staat alleen bij de conciërge.
Bij Sandos report vragen ze niet om je creditcard als borg, maar je komt ook niet meer je koffers weg zonder goedkeuring van de receptie. Ze houden je zelfs met bewaking tegen als je weg wilt gaan zonder akkoord van receptie
quote:
Hotelkamer op foto mooier dan in werkelijkheid (2e bed is slaapbank), veel valpartijen op het resort door gladde stenen en vloeren na regenval, zwembad vies (oorpijn klachten en uitslag en bultjes), tatoeage aangebracht tegen betaling op resort blijkt waarschijnlijk van zwarte henna te zijn, kinderen verbrand cq. afbeelding ingebrand op plek van tatoeage. Restaurants matig, eten koud op tafel bij a la carte bij italiaan
manmanmanmanman.
  donderdag 8 november 2018 @ 08:46:55 #135
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_183015733
Rotsen in de zee. Het zou verboden moeten worden. Stomme natuur.
pi_183015779
reviews lezen vind ik sowieso fantastisch. O+

Tevens! Ben ik vannacht opnieuw nep-tante geworde van een gezond meisje. Op 2 uur na net geen verjaardagsbaby.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183016060
Mogge allemaal!

Heerlijk geslapen, gedroomd over roze, hele grote papagaaien (don't ask)

Gefeliciteerd Lonaa, nep-tante is heerlijk, niet de lasten wel de lusten.
Moest aan jou denken toen ik het nieuws hoorde vanochtend, dat er steeds meer overlast is in wijken waar nogal veel "lastige" mensen geplaatst worden. Je bent duidelijk niet alleen en de wbv'en hebben er blijkbaar ook genoeg van.

Fijne vakantie Lot!
We have far more in common than that which devides us..
pi_183016178
Ik blijf me gewoon verwonderen (en soms ook boos maken) over het feit dat mensen niet gewoon normaal kunnen doen. Beetje lief zijn voor elkaar, beetje aan elkaar denken.

Niet alleen als buren, maar gewoon, als mens.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183016356
quote:
2s.gif Op donderdag 8 november 2018 09:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik blijf me gewoon verwonderen (en soms ook boos maken) over het feit dat mensen niet gewoon normaal kunnen doen. Beetje lief zijn voor elkaar, beetje aan elkaar denken.

Niet alleen als buren, maar gewoon, als mens.
Valt me ook wel eens op bij, bijvoorbeeld, de kassa bij een supermarkt. Hoe onbeschoft mensen reageren op een cassiere. Even vriendelijk hallo zeggen (en niet bellen of zo) is toch niet zo moeilijk? Of hallo zeggen tegen een buschauffeur. Dit doet toch zijn/haar best om je veilig ergens naar toe te brengen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_183016640
Ik ben net pas wakker, uit ook een vage droom die ik maar niet kon begrijpen.

Ik ging naar de Lidl want daar hadden ze een enorm uitgebreide range aan exotisch (niet bestaand) fruit. Toen ik thuis kwam, lag er een briefje van DHL dat ik een klacht had ingediend over bkoedsinaasappels en dat ik nieuwe op kon halen in Bagdad.
Dus ik ging naar de Makro, dat was de logische volgende stap. In de Makro bleken mijn vriendinnen en hun kinderen te picknicken in de binnentuin van het kasteel. Ik kwam toevallig een DHL bezorgster tegen en die ging het Bagdadmysterie oplossen met 25 formulieren.
Een van mijn vriendinnen was haar kind kwijt in de Makro, we gingen zoeken. Binnen mum van tijd was iedereen elkaar kwijt, beten kinderen in geiten en roddelde iedereen over elkaar. En steeds als ik iemand tegenkwam wilde ze van de hoed en de rand over Bagdad, DHL en de bloedsinaasappels weten. Al die tijd moest ik een opgezette adelaar meeslepen en dat ding was pokkezwaar.
Spoilers!
  donderdag 8 november 2018 @ 10:01:43 #141
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183016675
LUCKY!!! _O- _O- _O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183016687
Lijkt me dat je doodmoe uit zo'n droom komt, met al dat gedoe
We have far more in common than that which devides us..
pi_183016711
Wauw _O-
  Moderator donderdag 8 november 2018 @ 10:09:35 #144
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183016765
Wat heb je gezopen Lucky :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_183016775
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Lijkt me dat je doodmoe uit zo'n droom komt, met al dat gedoe
Inderdaad, en ook met hoofdpijn. Maar uiteindelijk trekt dat weer weg gelukkig. Ik vond het wel grappig dat ik het weer eens kon onthouden.
Spoilers!
pi_183016786
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:09 schreef derLudolf het volgende:
Wat heb je gezopen Lucky :D
Spa rood.
Spoilers!
pi_183017566
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben net pas wakker, uit ook een vage droom die ik maar niet kon begrijpen.

Ik ging naar de Lidl want daar hadden ze een enorm uitgebreide range aan exotisch (niet bestaand) fruit. Toen ik thuis kwam, lag er een briefje van DHL dat ik een klacht had ingediend over bkoedsinaasappels en dat ik nieuwe op kon halen in Bagdad.
Dus ik ging naar de Makro, dat was de logische volgende stap. In de Makro bleken mijn vriendinnen en hun kinderen te picknicken in de binnentuin van het kasteel. Ik kwam toevallig een DHL bezorgster tegen en die ging het Bagdadmysterie oplossen met 25 formulieren.
Een van mijn vriendinnen was haar kind kwijt in de Makro, we gingen zoeken. Binnen mum van tijd was iedereen elkaar kwijt, beten kinderen in geiten en roddelde iedereen over elkaar. En steeds als ik iemand tegenkwam wilde ze van de hoed en de rand over Bagdad, DHL en de bloedsinaasappels weten. Al die tijd moest ik een opgezette adelaar meeslepen en dat ding was pokkezwaar.
Hihi! Toevallig gisteren de feestdagenfolder van de Lidl gelezen? Zou het range-aan-exotisch-fruit-element verklaren :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_183017589
Heh. Over drie weken moet kleine dude afzwemmen voor z'n eerste diploma :') Bring on, dat Guppy1-certificaat! :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_183017660
quote:
9s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:46 schreef Anthraxx het volgende:
Rotsen in de zee. Het zou verboden moeten worden. Stomme natuur.
:D
Let me see you stripped down to the bone
pi_183017689
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:55 schreef minilot het volgende:
Heh. Over drie weken moet kleine dude afzwemmen voor z'n eerste diploma :') Bring on, dat Guppy1-certificaat! :7
Is dat het bewijs dat die niet kan verzuipen in de douche ofzo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')