abonnement Unibet Coolblue
pi_183017846
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:36 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

^O^

[..]

Nee, dat denk ik niet. Volgens mij denkt vrijwel niemand dit, maar ik kan eigenlijk alleen voor mezelf spreken natuurlijk.

De bereidwilligheid om mee te werken aan een immens walgelijke massamoord op jonge kinderen zal natuurlijk nihil zijn. Je zult geen medestanders krijgen voor je gestoorde plannetje. Sterker nog, ik denk dat wanneer je dit serieus voorstelt, je binnen de betreffende kringen ook gewoon een serieus probleem hebt. De morele bezwaren daartoe zijn gewoon veel te hoog. Onder de mensen die meegewerkt hebben aan de totstandkoming van de fake shooting zitten natuurlijk gewoon mensen met jonge kinderen van vlees en bloed.

Dus dan kom je uit op:

1. De kinderen zijn niet dood.
2. De kinderen hebben nooit bestaan.

En dan denk ik dat het voor jou misschien leuk is om zelf onderzoek te gaan doen naar wat het juiste antwoord is. Je zult veel interessante zaken en merkwaardigheden ontdekken, zoals dat er bijvoorbeeld op diverse plekken zoals de website van CBS een fotootje van een totaal random meisje (Lily Gaubert) uit Canada is gebruikt als foto voor zesjarige victim Allison Wyatt. Haar moeder ontdekte tot haar grote schrik ineens dat haar dochtertje op diverse sites prijkte als slachtoffertje van de Sandy Hook Massacre.

[ afbeelding ]
Ik kan niet geloven dat men een hele gemeenschap zover krijgt om als crisis acteurs op te treden. Als er zoveel zogenaamde slachtoffers zijn, dan moet echt het hele dorp/stad net doen alsof ze een naaste zijn verloren.
Bedenk eens hoe een krankzinnige groot project dat moet zijn, dan moet er een super strakke planning zijn. Moet iedereen op één lijn zitten en moet niemand uit schoot klappen. Journalisten, politie, militairen, burgers. Allemaal onder één hoedje. In mijn ogen is dat onmogelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2018 11:13:16 ]
pi_183017921
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:12 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ik kan niet geloven dat men een hele gemeenschap zover krijgt om als crisis acteurs op te treden. Als er zoveel zogenaamde slachtoffers zijn, dan moet echt het hele dorp/stad net doen alsof ze een naaste zijn verloren.
Bedenk eens hoe een krankzinnige groot project dat moet zijn, dan moet er een super strakke planning zijn. Moet iedereen op één lijn zitten en moet niemand uit schoot klappen. Journalisten, politie, militairen, burgers. Allemaal onder één hoedje. In mijn ogen is dat onmogelijk.
Ik kwam dit onlangs tegen. Huizen Newtown zouden voor een groot gedeelte drie jaar voorlopend op de Massacre allemaal op 2de kerstdag zijn afbetaald.


Zelf niet goed genoeg gecheckt of het zo is.
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
  donderdag 8 november 2018 @ 11:20:38 #78
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_183017959
Dat je het niet kan geloven wil niet zeggen dat het niet kan. Truth is stranger than fiction. Sandy Hoax/ Newtown is CIA, net zoals meer van die events. Vandaag hebben we weer ene trouwens. De grootste schoften zijn nog altijd die lui zelf. Komedianten zijn het. Over die rechtszaken hoor je ook nooit wat of het gevolgen heeft. Nogal wiedes want net zo fake als die event(s). Alleen al die prominente hoofdrolspelers Gene Rosen, Robbie Parker en die gestoorde coroner. Sorry hoor als je daar niet je bedenkingen bij krijgt en dit allemaal als volkomen normaal beschouwt dan ben je ver heen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator donderdag 8 november 2018 @ 11:27:15 #79
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183018071
Beetje ontopic blijven idd en let een beetje op de toonzetting aub. :)
A child is born with no state of mind.
pi_183018190
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:27 schreef SuperHartje het volgende:
Beetje ontopic blijven idd en let een beetje op de toonzetting aub. :)
ssst, ik had ze net weer ontopic. ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat je het niet kan geloven wil niet zeggen dat het niet kan. Truth is stranger than fiction. Sandy Hoax/ Newtown is CIA, net zoals meer van die events. Vandaag hebben we weer ene trouwens. De grootste schoften zijn nog altijd die lui zelf. Komedianten zijn het. Over die rechtszaken hoor je ook nooit wat of het gevolgen heeft. Nogal wiedes want net zo fake als die event(s). Alleen al die prominente hoofdrolspelers Gene Rosen, Robbie Parker en die gestoorde coroner. Sorry hoor als je daar niet je bedenkingen bij krijgt en dit allemaal als volkomen normaal beschouwt dan ben je ver heen.
Dat er altijd mensen zijn die van schrijnende situaties een slaatje willen slaan kan ik wel geloven. Dat sommige dingen niet zijn wat ze lijken ook wel.

Maar kom op, een hele gemeenschap?! Het is geen 'Hot Fuzz'. :+
pi_183018675
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:34 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

ssst, ik had ze net weer ontopic. ;)

[..]

Dat er altijd mensen zijn die van schrijnende situaties een slaatje willen slaan kan ik wel geloven. Dat sommige dingen niet zijn wat ze lijken ook wel.

Maar kom op, een hele gemeenschap?! Het is geen 'Hot Fuzz'. :+
Het is veel logischer om 1 iemand te "regelen" die aan t moorden slaat dan een hele gemeenschap te betrekken idd.
pi_183018994
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:02 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Daarom zijn de ouders ook (terecht) bezig met rechtszaken tegen bepaalde lui die beweren dat die kinderen niet bestaan hebben. Zonder enig bewijs overigens die lui. Schofterigheid van het laagste niveau imho
Ja, die onbeschoftheid gaat alle perken te buiten :r
  Moderator donderdag 8 november 2018 @ 12:22:28 #83
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183019169
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:34 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

ssst, ik had ze net weer ontopic. ;)

O+
A child is born with no state of mind.
  donderdag 8 november 2018 @ 13:56:50 #84
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_183020862
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 02:31 schreef DupingDelight het volgende:

[..]

Jij en nog een aantal andere users hier houden je er al wel jaren intensief mee bezig door te verkondigen dat dergelijke hoaxes niet bestaan en dat als ze wel zouden bestaan, ze totaal pointless zouden zijn.

Interessant fenomeen ook wel. :)

[..]

Dat geldt zeker ook voor jou. Dik 10 jaar, als het niet langer is.

Nog niet heel effectief dat plan.

Nu weet ik dat jullie een spiegeltje voorhouden ook niet bijzonder effectief is en dat het niets oplevert. Toch doe ik het regelmatig weer.

De mens steekt dus misschien zo wel in elkaar.
Ik heb nergens aan gegeven dat ze niet bestaan.
Ik geef geregeld aan wanneer ik vragen heb bij een bepaalde situatie,. Het grote nadeel van dit soort complotten is, dat ik gewoon simpele vragen waar geen normaal logisch antwoord op gegeven kan worden.

Voorbeeld, jij geeft aan dat iemand liegt over een wond bij een schietpartij.
Prima dat kan, maar dan denk ik verder, ( ik heb zelf een groot aantal littekens van operaties aan mijn been) hoe verdoezeld ja dat voor je famillie vrienden kennissen en eigenlijk iedereen waar je mee in contact komt.
Je bent met je bakkes op tv geweest en natuurlijk willen mensen jou wond (lidteken zien) je kan dit moeilijk even met stift aanbrengen of make up..
En dat is niet voor even... Nee je hele leven zal dat naar voren komen.
Ik bedoel we hebben het nu over een aantal gebeurtenissen van jaren terug.
Die schijn moet opgehouden worden.
Ook mocht iemand er achter komen dat het niet klopt, moet ook zijn leven lang zijn waffel houden.

Leg mij maar eens tit een details uit. Hoe, dat allemaal in zijn werk gaat.
Want het aantal betrokkenen het gigantische risico en zoveel andere aspecten komen er bij kijken..
Daar word totaal niet bij stil gestaan.

En tot dus ver hebben we honderden en duizenden crisis acteurs, ga zo maar even door en nog nooit is er iets uit gelekt in de media.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_183033981
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 13:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je bent met je bakkes op tv geweest en natuurlijk willen mensen jou wond (lidteken zien) je kan dit moeilijk even met stift aanbrengen of make up..
En dat is niet voor even... Nee je hele leven zal dat naar voren komen.
Ik bedoel we hebben het nu over een aantal gebeurtenissen van jaren terug.
Die schijn moet opgehouden worden.
Ook mocht iemand er achter komen dat het niet klopt, moet ook zijn leven lang zijn waffel houden.

Dan heb je de nazi-tattooing machines!
Moet je nagaan!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_183034042
Serieus? :{

Heb je überhaupt eens iemand in je directe omgeving verloren? Emoties doen rare dingen met een mens en iedereen gaat er anders mee om.

Je gaat een vader,die waarschijnlijk al van het ergste uit gaat, toch niet veroordelen op een paar versprekingen?

Toen mijn moeder overleed, moest en zal ik om één of andere reden wel de bekerfinale van Heracles kijken (in de hal van het ziekenhuis notabene) terwijl ik maar heel weinig met voetbal heb. Maar ik wist het op dat moment gewoon niet meer. Misschien wou ik uit ontkenning gewoon de voetbal zien. Terugkijkend vind ik het heel raar van mezelf, kan nu niet begrijpen dat ik die domme wedstrijd wou zien.

Volgens mij kent iedereen die een naaste heeft verloren dat gevoel dat je in de week naar de uitvaart toe, misschien wel hele 'gezellige' avonden met elkaar hebt. Met een lach en een traan.

Als je deze gebeurtenis nu al aangrijpt om een complot te zien, ben je in mijn ogen wel heel cynisch.

Of ik ben naïef.

[ Bericht 48% gewijzigd door sneakydesert op 09-11-2018 11:18:26 (Quote weggehaald) ]
pi_183034100
quote:
Als je deze gebeurtenis nu al aangrijpt om een complot te zien, ben je in mijn ogen wel heel cynisch.
Dit, het heeft niets met "kritisch denken" te maken meer. Er gebeurt iets en terwijl de lijken nog niet eens weggehaald zijn is het al tot hoax bestempeld.

Alleen al daarom kan ik die hoax movement die nu gaande is gewoon niet serieus meer nemen. Het leidt ook af en doet afbreuk aan andere lopende items in conspiracy kringen(just as planned?)
  vrijdag 9 november 2018 @ 06:33:10 #88
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_183036241
NWS / Geldautomaat verdwijnt

Krijgt Lambiekje toch nog (voor een klein deel) gelijk :7

Gelukkig is er nog altijd de oude sok om contant geld in te bewaren
  vrijdag 9 november 2018 @ 09:27:48 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183037194
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 06:33 schreef ChrisCarter het volgende:
NWS / Geldautomaat verdwijnt

Krijgt Lambiekje toch nog (voor een klein deel) gelijk :7

Gelukkig is er nog altijd de oude sok om contant geld in te bewaren
Ik bewaar mijn kleingeld in een oude sok. Okay, een portemonneetje in de vorm van een (inmiddels oude) sok. Altijd grappige reacties op.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183039601
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 06:33 schreef ChrisCarter het volgende:
NWS / Geldautomaat verdwijnt

Krijgt Lambiekje toch nog (voor een klein deel) gelijk :7

Gelukkig is er nog altijd de oude sok om contant geld in te bewaren
Het krijgt alleen een andere naam en er komen er minder.
Ik hou er van om altijd wat contant geld bij me te hebben maar ik haal het niet bij de automaat maar pin in de winkel wat bij. Voelt toch wat veiliger.
  vrijdag 9 november 2018 @ 13:26:00 #91
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_183041178
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 23:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dan heb je de nazi-tattooing machines!
Moet je nagaan!
Ik ga niks na.
IK heb gewoon normale vragen, en aangezien er tot op dusver geen fatsoenlijk antwoord op gegeven kan worden, en je weer het volgende persoon pakt om op te gaan bashen, begrijp ik dat je gewoon geen uitleg kan geven.
Dat schopt in feite de theorie, weer net zo hard onderuit.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 9 november 2018 @ 19:51:42 #92
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183048208
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 06:33 schreef ChrisCarter het volgende:
NWS / Geldautomaat verdwijnt

Krijgt Lambiekje toch nog (voor een klein deel) gelijk :7

Gelukkig is er nog altijd de oude sok om contant geld in te bewaren
Werd er beetje nostalgisch van zelfs, zoals te zien is aan mijn reactie in dat topic. :D
A child is born with no state of mind.
  Moderator vrijdag 9 november 2018 @ 19:57:10 #93
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183048351
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 november 2018 09:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik bewaar mijn kleingeld in een oude sok. Okay, een portemonneetje in de vorm van een (inmiddels oude) sok. Altijd grappige reacties op.
klinkt schattig :D
A child is born with no state of mind.
pi_183054308
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 23:35 schreef BroesWillems het volgende:
Serieus? :{

Of ik ben naïef.
Serieus ja. Ik maak hier echt geen grappen over.

En ja, ik denk dat je naïef bent. Maar dat geeft niet, dat zijn zoveel mensen. Liever naïef dan moedwillig de boel frustreren omdat je weet hoe het zit maar niet wil dat die kennis mainstream wordt :)

Oh en om je vraag te beantwoorden: Op mijn 10de ben ik mijn eerste opa verloren, op mijn 14de een klasgenootje dat een goede vriendin van me was (ongeluk), op mijn 22ste ben ik mijn beste maat verloren aan een hartstilstand (bleek een erfelijke ziekte te hebben), kort daarna een andere opa en oma en in 2012 ben ik mijn vader verloren nadat ik hem volledig heb zien wegkwijnen en gereduceerd heb zien worden tot een levend skelet.

Dus ja vriend, ik weet wel wat verdriet is en hoe dat zich uit bij mensen, dat is waarschijnlijk ook de reden waarom ik zo ageer tegen emotie die in mijn ogen volkomen nep is.

P.S. wat jullie ook doen of tegen mij zeggen hieromtrent; Ik heb echt geen enkele schaamte over wat ik zeg over dergelijke personen in de video's die ik plaats. Ik ben meer dan 200 procent zeker van mijn zaak en met wat voor figuren we te maken hebben. Een plotselinge ban, berisping of users die me daarmee een bepaalde hoek in willen framen zal daar niets aan veranderen. Ik kan hooguit meegaan in gestelde regels, maar dan moet ze wel gesteld worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door SuperHartje op 10-11-2018 07:38:24 (Te persoonlijk ) ]
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_183054616
Maar goed, hier een moeder die haar zoon verloren is bij Thousand Hoaks én die al eerder de shooting in Las Vegas overleefde. Ze schreeuwt nu om gun control:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Tel Orfanos overleefde schietpartij Las Vegas, maar niet die in Thousand Oaks

VIDEODe dood van haar zoon Telemachus heeft Susan Orfanos totaal ontredderd. ,,In godsnaam, laat niemand me meer gebeden sturen", schreeuwt de Amerikaanse. ,,Ik wil een strenger wapenbeleid." Haar 27-jarige zoon overleefde de bloedige massaschietpartij in Las Vegas in oktober vorig jaar, maar kwam woensdag om het leven bij de shooting in een bar in Thousand Oaks, Californië.
David van der Heeden 09-11-18, 14:42 Laatste update: 20:29

Telemachus Orfanos en zijn vrienden waren vorig jaar aanwezig op het countryfestival in gokstad Las Vegas toen de 64-jarige Stephen Paddock, vanuit een kamer in het Mandalay-hotel, het vuur opende op de menigte. Bij wat de boeken ingaat als de bloedigste schietpartij in de Amerikaanse geschiedenis vielen 59 doden en 527 gewonden.

Orfanos, Tel voor vrienden, ontsprong de dans. Woensdag kwam hij, in de Borderline Bar & Grill in het Californische Thousand Oaks, opnieuw oog in oog te staan met de dood. De 28-jarige oud-marinier Ian Long kwam, gehuld in zwarte kleding, de horecazaak binnenlopen en opende het vuur. In totaal loste de veteraan zo'n 30 schoten.
Gemankeerde ex-militair

Dit keer was Tel minder gelukkig. Hij is een van de 12 dodelijke slachtoffers die Long maakte, voordat hij de hand aan zichzelf sloeg. Wat het motief voor de schietpartij is, is vooralsnog onduidelijk. Wat wel duidelijk is, is het feit dat Long (die in Afghanistan diende) eerder in beeld kwam voor 'afwijkend' en 'irrationeel' gedrag en aan een posttraumatische stoornis leed.

Dat de gemankeerde ex-militair desondanks over vuurwapens beschikte om zijn slachting in Thousand Oaks aan te richten, is voor moeder Susan onverteerbaar. ,,Mijn zoon ging met vrienden naar Las Vegas en kwam thuis", zegt zij in tranen tegen ABC News. ,,Gisteren kwam hij niet thuis en ik wil geen gebeden, geen gedachten. Ik wil een strenger wapenbeleid. Geen wapens meer!"
Ontmoetingsplaats slachtoffers

De schietpartij geeft overlevenden van de schietpartij in Las Vegas de rillingen. Veel van hen verzamelen zich op Facebook en noemen zich de Route 91-familie. Ze plaatsen berichten op social media en komen samen om hun trauma te verwerken. Om 'het leven te vieren', zegt een van hen tegen een lokaal televisiestation.

Pijnlijk genoeg was The Borderline een van die plekken waar ze steun bij elkaar zochten. ,,Ik kan niet geloven dat ik dit opnieuw zeg", zegt Molly Mauren. ,,Ik leef nog en ben veilig thuis." Volgens Nicholas Champion, die in april nog een foto van zichzelf met anderen in The Borderline op Facebook zette, waren er woensdag ruim 50 overlevenden van Las Vegas aanwezig.
Verlengd pistoolmagazijn

Volgens de autoriteiten heeft Long bij de aanslag op de bar, die zeer geliefd was bij studenten, een legaal gekocht Glock-pistool gebruikt. Het handvuurwapen met kaliber .45 was voorzien van een verlengde patroonhouder. Het bezit van zo'n verlengd magazijn, dat meer patronen herbergt dan de toegestane 10, is in Californië sinds vorig jaar verboden.

Thousand Oaks, dat zo'n 55 kilometer ten noordwesten van Los Angeles ligt, wordt vaak aangeduid als een van de veiligste steden in Amerika. Orfanos, die in 2009 afstudeerde en daarna bij de Amerikaanse marine ging, werkte regelmatig als beveiliger voor de Borderline Bar. Vrienden omschrijven hem als een 'lieve vent'.

Degenen die ook nu aan de dood ontsnapten, blijven vertwijfeld achter. 47 van hen lieten al een berichtje achter op Facebook. ,,Ze zijn er kapot van. 'Is dit onze nieuwe maatstaf?', hoor ik veel mensen zich afvragen", vertelt Janie Scott, die de pagina beheert, tegen The New York Times. ,,Waarom is dit onze nieuw norm? Dat zou niet zo moeten zijn, helemaal niet."
Hier nog eentje die Las Vegas overleefde en in Thousand Hoaks ternauwernood wist te ontsnappen:


PS: gewoon nieuwsvideo's uit voor jullie betrouwbare bronnen. Niet mee gerommeld, gewoon zoals ze willen dat je het ziet.

[ Bericht 27% gewijzigd door DupingDelight op 10-11-2018 01:06:26 ]
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_183054699
Hier laat CNN trouwens exclusieve beelden zien van de schietpartij in de bar.

Ik waarschuw je vooraf, net als CNN. "Warning graphic content"


Wolf Blitzer (CNN): "Horrific uh, Truly horrifying look inside the massacre" (Wat?)

Zeer schokkende beelden, maar dat komt omdat de camera niet stil gehouden wordt.
Verder niks te zien. Een lege club. Dat wel. Geen muziek en 150 man ineens verdwenen. Dus waar nu die chaos is en waar ineens al die geïnterviewden vandaan komen met hun verhalen over een hele drukke club en blablabla.....

Jij mag het zeggen.

[ Bericht 4% gewijzigd door SuperHartje op 10-11-2018 07:57:59 ]
Instead of questioning authority, they question those that question authority.
pi_183056533
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 19:51 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Werd er beetje nostalgisch van zelfs, zoals te zien is aan mijn reactie in dat topic. :D
Ik vind het wel zorgelijk. Als geld volledig digitaal gebruikt gaat worden dan is altijd alle cashflow te volgen. Leuk tegen criminelen wellicht, maar wij hebben dan evenmin geen financiele privacy meer. En elke privacy inperkende maatregel is er 1 teveel
  Moderator zaterdag 10 november 2018 @ 07:55:45 #98
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183056601
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 07:20 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik vind het wel zorgelijk. Als geld volledig digitaal gebruikt gaat worden dan is altijd alle cashflow te volgen. Leuk tegen criminelen wellicht, maar wij hebben dan evenmin geen financiele privacy meer. En elke privacy inperkende maatregel is er 1 teveel
Ja wel mee eens. Ik denk dat, zolang de bevolking behoefte toont aan contante betalingen, het niet zomaar ineens helemaal zal verdwijnen. Maar die behoefte moet blijven en dat kunnen wij tonen door toch regelmatig contante betalingen te doen.
A child is born with no state of mind.
pi_183056644
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 november 2018 07:55 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ja wel mee eens. Ik denk dat, zolang de bevolking behoefte toont aan contante betalingen, het niet zomaar ineens helemaal zal verdwijnen. Maar die behoefte moet blijven en dat kunnen wij tonen door toch regelmatig contante betalingen te doen.
Maar die ramkraken geven een onveilig gevoel bij pinautomaten waarje cash kunt halen. Dat gebruiken ze dan als argument ernaast
  Moderator zaterdag 10 november 2018 @ 08:18:35 #100
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183056664
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2018 08:13 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar die ramkraken geven een onveilig gevoel bij pinautomaten waarje cash kunt halen. Dat gebruiken ze dan als argument ernaast
Ja misschien wachten ze tot de nieuwe generatie, die over het algemeen het nut van contant vaak niet ziet (door oa geweldige pr), dat makkelijker slikt. De oudere generatie gaat dat, vermoed ik, niet accepteren.
A child is born with no state of mind.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')