abonnement Unibet Coolblue
pi_183027947
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 19:59 schreef Chadi het volgende:
In de legale circuits is geen werk voor illegalen.
Zou ook wat zijn he... Dan heeft de aanduiding illegaal ook weinig zin meer.
pi_183028623
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:04 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Zou ook wat zijn he... Dan heeft de aanduiding illegaal ook weinig zin meer.
Wat betekent dat ze in de illegale dingen gaan zitten.
pi_183028656
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 20:26 schreef Chadi het volgende:

[..]

Wat betekent dat ze in de illegale dingen gaan zitten.
Er moet gewoon veel harder tegen opgetreden worden. Illegalen knuffelen moet eens afgelopen zijn.
pi_183036775
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 17:20 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Doe niet zo denigrerend man. Veel fokkertjes zeggen tenminste waar het op staat ipv dat linkse wegkijken van de echte problemen met dat volk
quote:
15s.gif Op donderdag 8 november 2018 17:28 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

De conclusie is racistisch.

Nee echt.
Ik zou het al heel wat vinden als de racistjes hier er niet zo omheen zouden draaien en gewoon zouden erkennen dat ze racistjes zijn.

Kennelijk vindt men racisme OK en een goede strategie om dit land te verbeteren, maar doe dan niet alsof dat geen racisme is. Dat vind ik zo schijnheilig. Ga dan gewoon vol achter je standpunt staan, probeer het niet te verpakken als iets anders dan het is.

Dan hoef je ook niet te wijzen naar "linkse wegkijkers", "politiek correcten", "deugmensen", enzovoort om je punt te maken. Of je standpunt ergens op slaat is niet afhankelijk van mensen die je standpunt niet delen.

Heck: dat laatste zou ik alhaast "rechts wegkijken" noemen: kijken naar alles behalve je eigen standpunt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Molurus op 09-11-2018 09:06:28 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183037039
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 08:59 schreef Digi2 het volgende:

[..]

De 2e kamer zal het ter kennis nemen en overgaan tot de orde van de dag, next.
Want zo werkt onze "rechtsstaat" tegenwoordig....
pi_183037090
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 13:20 schreef Blubbertut het volgende:
En dan is het Marrakech verdrag nog niet eens ondertekend 😎
Inderdaad ja, want dan is het hek helemaal van de dam.....
Maar Mark Rover gaat braaf tekenen hoor, let maar op!
pi_183037208
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 08:50 schreef Molurus het volgende:

[..]

[..]

Ik zou het al heel wat vinden als de racistjes hier er niet zo omheen zouden draaien en gewoon zouden erkennen dat ze racistjes zijn.

Kennelijk vindt men racisme OK en een goede strategie om dit land te verbeteren, maar doe dan niet alsof dat geen racisme is. Dat vind ik zo schijnheilig. Ga dan gewoon vol achter je standpunt staan, probeer het niet te verpakken als iets anders dan het is.

Dan hoef je ook niet te wijzen naar "linkse wegkijkers", "politiek correcten", "deugmensen", enzovoort om je punt te maken. Of je standpunt ergens op slaat is niet afhankelijk van mensen die je standpunt niet delen.

Heck: dat laatste zou ik alhaast "rechts wegkijken" noemen: kijken naar alles behalve je eigen standpunt.
Op deze manier wordt racist een geuzennaam.....
pi_183037349
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 09:28 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Op deze manier wordt racist een geuzennaam.....
Als men trots is op het eigen standpunt, en het eigen standpunt is racistisch, dan vindt men kennelijk dat racisme iets is om trots op te zijn.

Voor mij zal het nooit een geuzennaam worden, maar als men er werkelijk voor wil pleiten om mensen (bijvoorbeeld Noord-Afrikanen) anders te behandelen op basis van hun afkomst, dan pleit men feitelijk voor racisme. Laten we het dan *daarover* hebben, en niet over "linkse wegkijkers" en wat voor kreten er ook allemaal bedacht zijn voor "niet-racisten". De discussie gaat dan niet over "non-racisme".

Laat men maar gewoon het eigen standpunt verdedigen, en laten we dan helder zijn over wat dat standpunt inhoudt. Ik zou haast zeggen: stop met wegkijken.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183037396
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 09:39 schreef Molurus het volgende:

[..].. maar als men er werkelijk voor wil pleiten om mensen (bijvoorbeeld Noord-Afrikanen) anders te behandelen op basis van hun afkomst, dan pleit men feitelijk voor racisme.
Je bedoelt anders behandeld als in; er wordt amper tegen criminaliteit opgetreden, ze krijgen woningen, uitkeringen, inkomsten vanuit hun vaderland (woning) worden oogluikend toegelaten etcetera etcetera?
Racist
pi_183037441
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 09:42 schreef Toga het volgende:

[..]

Je bedoelt anders behandeld als in; er wordt amper tegen criminaliteit opgetreden, ze krijgen woningen, uitkeringen, inkomsten vanuit hun vaderland (woning) worden oogluikend toegelaten etcetera etcetera?
Nee. Dat zou ik zelf eerder rechtspopulistische waanbeelden noemen die bedoeld zijn om racisme te rechtvaardigen.

Again: dit is puur wegkijkgedrag van jou. Wijzen naar anderen, en het vertikken verantwoordelijkheid te aanvaarden voor je eigen ideeen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183037662
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 09:46 schreef Molurus het volgende:

[..]

Nee. Dat zou ik zelf eerder rechtspopulistische waanbeelden noemen die bedoeld zijn om racisme te rechtvaardigen.

Again: dit is puur wegkijkgedrag van jou. Wijzen naar anderen, en het vertikken verantwoordelijkheid te aanvaarden voor je eigen ideeen.
Waanbeelden, ah, duidelijk, nou, dan zal ik maar stoppen met het volgen van het nieuws en het lezen van onderzoeksrapporten. Alles is in orde.
Racist
pi_183038001
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 09:42 schreef Toga het volgende:

[..]

Je bedoelt anders behandeld als in; er wordt amper tegen criminaliteit opgetreden, ze krijgen woningen, uitkeringen, inkomsten vanuit hun vaderland (woning) worden oogluikend toegelaten etcetera etcetera?
Dit he, ze worden met fluwelen zakdoekjes geholpen, hun misdaden blijven uit de cijfers want owee als we de waarheid zouden zien van dit achterlijke volk dat niet in Europa past
pi_183038054
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 10:04 schreef Toga het volgende:

[..]

Waanbeelden, ah, duidelijk, nou, dan zal ik maar stoppen met het volgen van het nieuws en het lezen van onderzoeksrapporten. Alles is in orde.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 10:26 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Dit he, ze worden met fluwelen zakdoekjes geholpen, hun misdaden blijven uit de cijfers want owee als we de waarheid zouden zien van dit achterlijke volk dat niet in Europa past
Als we nou eens aannemen dat het geen waanbeelden zijn, is dan je punt dat iedereen juridisch / strafrechtelijk en staatsrechtelijk hetzelfde behandeld zou moeten worden?

Als dat je standpunt is dan zijn we het daarover eens. Het enige dat er dan nog resteert is voor jou om aan te tonen dat die behandeling niet gelijk is. Succes daarmee. Maar dan hebben statistiekjes zoals in de OP natuurlijk ook geen enkele waarde. Die zijn dan volslagen irrelevant.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183038247
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 10:29 schreef Molurus het volgende:

[..]

[..]
Als dat je standpunt is dan zijn we het daarover eens. Het enige dat er dan nog resteert is voor jou om aan te tonen dat die behandeling niet gelijk is.
Hoe lang zitten de blanke xenofoben die een fles met brandbare vloeistof naar een moskee gooiden nu vast en hoe lang zat de jodenhater vast die Kristallnacht botvierde op een "joods" restaurant in Amsterdam?
Wanneer worden woningen van Marrokkanen en Turken in respectievelijk Marokko en Turkije net zo belast als woningen van blanke mensen in Curacao, Spanje en Portugal?
Afgezien van uitspreken van rechters, vind je het zelf eerlijk?
Racist
  vrijdag 9 november 2018 @ 10:52:16 #65
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_183038448
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:29 schreef nostra het volgende:

[..]

Dit soort apocalyptische teksten altijd. :')

Ja, de volgende crisis is in de maak; dat is zij altijd. Ja, er zit een grote weeffout en een aanmerkelijk risico in de (inrichting van de) eurozone die mogelijk zelf zo'n crisis zullen inleiden.

Nee, de vluchtelingen laten ons sociaal stelsel niet klappen. Nee, het zorgstelsel klapt niet ineen omdat er iemand zijn zakken vult. Nee, de euro klapt niet omdat de rente stijgt.
En bovendien: als de rente stiigt worden de pensioenen meer waard, niet minder.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_183038604
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 10:40 schreef Toga het volgende:

[..]

Hoe lang zitten de blanke xenofoben die een fles met brandbare vloeistof naar een moskee gooiden nu vast en hoe lang zat de jodenhater vast die Kristallnacht botvierde op een "joods" restaurant in Amsterdam?
Wanneer worden woningen van Marrokkanen en Turken in respectievelijk Marokko en Turkije net zo belast als woningen van blanke mensen in Curacao, Spanje en Portugal?
Afgezien van uitspreken van rechters, vind je het zelf eerlijk?
Voor we hier ook maar 1 woord verder over spreken zou ik eerst een antwoord willen hebben op deze vraag:

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 10:29 schreef Molurus het volgende:

is dan je punt dat iedereen juridisch / strafrechtelijk en staatsrechtelijk hetzelfde behandeld zou moeten worden?
Dat je die vraag negeert is in mijn ogen tekenend. Als je niet voor gelijke behandeling bent snap ik best dat je deze vraag niet wilt beantwoorden, maar ik noem dat laf. Dan heb je gewoon niet de ballen om achter je standpunt te gaan staan en probeer je dat te verhullen door aan de lopende band naar anderen te wijzen. (Dat is precies wat types zoals Wilders en Baudet doen.)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183039208
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 09:39 schreef Molurus het volgende:

[..]

Als men trots is op het eigen standpunt, en het eigen standpunt is racistisch, dan vindt men kennelijk dat racisme iets is om trots op te zijn.

Voor mij zal het nooit een geuzennaam worden, maar als men er werkelijk voor wil pleiten om mensen (bijvoorbeeld Noord-Afrikanen) anders te behandelen op basis van hun afkomst, dan pleit men feitelijk voor racisme. Laten we het dan *daarover* hebben, en niet over "linkse wegkijkers" en wat voor kreten er ook allemaal bedacht zijn voor "niet-racisten". De discussie gaat dan niet over "non-racisme".

Laat men maar gewoon het eigen standpunt verdedigen, en laten we dan helder zijn over wat dat standpunt inhoudt. Ik zou haast zeggen: stop met wegkijken.
Niemand wil Afrikanen anders behandelen omdat ze Afrikaan zijn of een zwart kleurtje hebben, dat zijn weer van die dooddoeners door juist ja, de linkse wegkijkers. Die willen maar niet beseffen dat deze mensen een andere cultuur, andere normen en waarden hebben en vaak ook nog een radicale ideologie aanhangen die niet te mengen is met de westerse cultuur. Daarbij houden zij zich zeer vaak crimineel bezig. Om die redenen verdienen dat soort mensen een andere aanpak, dat heeft niets te maken met huidskleur of ras. Linkse wegkijkers moeten eens kappen met zulke criminelen op één stapel te gooien met de standaard winkeldief in Nederland. Er zijn tientallen (zo niet meer) verschillen tussen deze groepen, en ze zijn niet gelijk te behandelen. Iemand die hier is opgegroeid is bijvoorbeeld wel onder de indruk van een wijzend vingertje van oom agent, die Afrikanen lachen je recht in je gezicht uit en lopen dan gewoon over je heen.

Anders moet je iedereen met alles gelijk behandelen, een winkeldief 1 jaar cel? Mooi voor de kleptomaan en de oude bejaarde man die geen eten kan betalen door het beleid in Nederland dezelfde straf. Iemand vermoorden? Oke beiden 30 jaar de cel in, maakt niet uit dat de één een gestoorde tik heeft en de ander na jarenlange mishandeling van haar man eens van zich af bijt, we willen immers alles en iedereen gelijk behandelen anders is het racisme.
pi_183039242
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 09:28 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Op deze manier wordt racist een geuzennaam.....
Zegt iemand die miljoenen mensen over de kling wil jagen. Je bent mij er eentje.
Allah Al Watan Al Malik
pi_183039252
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 08:50 schreef Molurus het volgende:

[..]


[..]

Ik zou het al heel wat vinden als de racistjes hier er niet zo omheen zouden draaien en gewoon zouden erkennen dat ze racistjes zijn.

Kennelijk vindt men racisme OK en een goede strategie om dit land te verbeteren, maar doe dan niet alsof dat geen racisme is. Dat vind ik zo schijnheilig. Ga dan gewoon vol achter je standpunt staan, probeer het niet te verpakken als iets anders dan het is.

Dan hoef je ook niet te wijzen naar "linkse wegkijkers", "politiek correcten", "deugmensen", enzovoort om je punt te maken. Of je standpunt ergens op slaat is niet afhankelijk van mensen die je standpunt niet delen.

Heck: dat laatste zou ik alhaast "rechts wegkijken" noemen: kijken naar alles behalve je eigen standpunt.
Het heeft geen fuck met racisme te maken.

Immigranten met een bepaalde roots zijn oververtegenwoordigd in de criminele statestieken, feit.

Meer mensen gaan zich hier aan ergeren, vanzelfsprekend.

Terwijl andere mensen,die niet het probleem in de kern kunnen of willen zien, de boosmensen framen als racisten, extreem rechts enz enz enz, SAD.

Waardoor de boosmensen de anderen weer als deugmens enz enz bestempeld, terecht.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_183039290
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zegt iemand die miljoenen mensen over de kling wil jagen. Je bent mij er eentje.
Is dit een moslim die dit zegt?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_183039291
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 10:40 schreef Toga het volgende:

[..]

Hoe lang zitten de blanke xenofoben die een fles met brandbare vloeistof naar een moskee gooiden nu vast en hoe lang zat de jodenhater vast die Kristallnacht botvierde op een "joods" restaurant in Amsterdam?
Wanneer worden woningen van Marrokkanen en Turken in respectievelijk Marokko en Turkije net zo belast als woningen van blanke mensen in Curacao, Spanje en Portugal?
Afgezien van uitspreken van rechters, vind je het zelf eerlijk?
Die zijn toch niets waard die woningen, in die achterlijke islamitische kutlanden. Wel een beetje consequent zijn. Het zijn shitholes, dus de waarde is nihil - kan je net zo goed laten gaan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_183039316
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:41 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Is dit een moslim die dit zegt?
Nee, een neo, genaamd stopnaald.
Allah Al Watan Al Malik
pi_183039389
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, een neo, genaamd stopnaald.
Neo-nazi?
pi_183039446
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:46 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Neo-nazi?
In ieder geval neo-ranzig. Meningen als 'de staat Israel moet vernietigd worden' of 'de stad Mekka moet worden vernietigd' zijn van dezelfde categorie wat mij betreft.

Vies, smerig, onmenselijk en kan alleen afkomstig zijn van iemand die dringend hulp nodig heeft.
Allah Al Watan Al Malik
pi_183039464
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 11:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

In ieder geval neo-ranzig. Meningen als 'de staat Israel moet vernietigd worden' of 'de stad Mekka moet worden vernietigd' zijn van dezelfde categorie wat mij betreft.

Vies, smerig, onmenselijk en kan alleen afkomstig zijn van iemand die dringend hulp nodig heeft.
Akkoord.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')