abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 november 2018 @ 00:11:07 #26
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182991469
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Eens. Zij het dat ik dat kwezelachtig gedweep met religie eveneens tenenkrommend vind.
Ja, da's ook niks voor mij. Net als de southern strategy wat ik niet vind kunnen. Desalniettemin zijn dat bekende zaken, maar je had wel kandidaten die gewoon serieus beleid wilden voeren en in de realiteit leefden. Daarom had je me vroeger misschien nog wel kunnen porren om sommige kandidaten te steunen denk ik, maar tegenwoordig echt niet meer.
  Beste debater 2022 woensdag 7 november 2018 @ 00:12:12 #27
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_182991476
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 00:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, da's ook niks voor mij. Net als de southern strategy wat ik niet vind kunnen. Desalniettemin had je me vroeger nog wel kunnen porren om sommige kandidaten te steunen denk ik, maar tegenwoordig echt niet meer.
Klopt. Ondanks alles vind ik Nixon nog altijd een zeer interessant en in ieder geval politiek capabel president. Qua buitenlandbeleid was het een kei... binnenland.... tja...

En heb veel waardering voor George Bush Sr. de man die Reagans rotzooi mocht opruimen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_182991482
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 23:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Van project veritas wel, die knippen in beeldmateriaal als het ze uitkomt om het verhaal te vertellen wat ze willen vertellen. Gewoon geen tijd aan besteden, je komt er keer op keer bedrogen mee uit.
Je had de vraag en je had het antwoord zonder enige edit ertussen.
Maar goed het geld alleen als de WP of de NYT zoiets meld. Dan hebben we aan een anonieme bron natuurlijk meer dan genoeg.
  woensdag 7 november 2018 @ 00:13:38 #29
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182991490
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 00:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Klopt. Ondanks alles vind ik Nixon nog altijd een zeer interessant en in ieder geval politiek capabel president. Qua buitenlandbeleid was het een kei... binnenland.... tja...

En heb veel waardering voor George Bush Sr. de man die Reagans rotzooi mocht opruimen.
Qua beleid waren Nixon en Bush Sr wel ok, voor zover ik ervan op de hoogte ben. De EPA was nota bene onder Nixon opgezet, waar nu mensen ingezworen worden die hun reet afvegen met de missie van het instituut.
  Beste debater 2022 woensdag 7 november 2018 @ 00:14:43 #30
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_182991508
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 00:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Qua beleid waren Nixon en Bush Sr wel ok, voor zover ik ervan op de hoogte ben. De EPA was nota bene onder Nixon opgezet, waar nu mensen ingezworen worden die hun reet afvegen met de missie van het instituut.
Nixon was dan ook geen aartsconservatieve religieuze fundamentalist maar een behoorlijk pragmatische en vrijdenkende republikein.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 7 november 2018 @ 00:14:55 #31
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182991513
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 00:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je had de vraag en je had het antwoord zonder enige edit ertussen.
Maar goed het geld alleen als de WP of de NYT zoiets meld. Dan hebben we aan een anonieme bron natuurlijk meer dan genoeg.
Ik vind veel meer bronnen valide, slechts bewezen fraudeurs als project veritas niet. Ik ga daar mijn tijd niet aan verdoen. Een stilstaande klok heeft ook 2 keer per dag gelijk, maar die ga je toch niet gebruiken om te kijken hoe laat het is?!
pi_182991528
Eindelijk thuis. De vrouw heeft gestemd, zometeen eens wat bier achterover slaan, preventief of om iets te vieren, wie weet.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_182991530
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2018 00:07 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik moest heel eerlijk best wel gniffelen toen de YoungTurks besefte dat Trump zou gaan winnen.
Zouden die er nog spijt van hebben gehad dat ze zo vol anti Clinton waren tijdens de primaries?
pi_182991533
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 00:16 schreef OMG het volgende:
Eindelijk thuis. De vrouw heeft gestemd, zometeen eens wat bier achterover slaan, preventief of om iets te vieren, wie weet.
Nice. Woon je in de USA? Of hier in NL met een Amerikaanse vrouw?
pi_182991534
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 00:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je had de vraag en je had het antwoord zonder enige edit ertussen.
Maar goed het geld alleen als de WP of de NYT zoiets meld. Dan hebben we aan een anonieme bron natuurlijk meer dan genoeg.
Vind jij dat als een willekeurige internettrol zijn eigen blogje start, dat we dat dan per definitie net zo serieus moeten benaderen als een journalistiek medium dat over de jaren zijn waarde bewezen heeft?
pi_182991546
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 00:16 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Zouden die er nog spijt van hebben gehad dat ze zo vol anti Clinton waren tijdens de primaries?
Eerlijk is eerlijk, Clinton was helemaal geen goede kandidaat voor de Dems. Ondanks dat een vrouw een prima kans had om President te worden, lijkt mij dat er echt wel een andere vrouw meer kans zou maken.
pi_182991563
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 00:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik vind veel meer bronnen valide, slechts bewezen fraudeurs als project veritas niet. Ik ga daar mijn tijd niet aan verdoen. Een stilstaande klok heeft ook 2 keer per dag gelijk, maar die ga je toch niet gebruiken om te kijken hoe laat het is?!
Dat is nu net het mooie van beeldmateriaal.
Tussen de vraag en het antwoord zat geen edit, de man gaf ronduit toe dat er talloze daca mensen gestemd hebben. Waar jij de grens trekt is dus het feit dat het filmpje van Veritas komt.
Was het een undercover journalist van de NYT etc had je het wel serieus genomen.
pi_182991575
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 00:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat is nu net het mooie van beeldmateriaal.
Tussen de vraag en het antwoord zat geen edit, de man gaf ronduit toe dat er talloze daca mensen gestemd hebben. Waar jij de grens trekt is dus het feit dat het filmpje van Veritas komt.
Was het een undercover journalist van de NYT etc had je het wel serieus genomen.
Daca mensen nog wel. Toe maar.
pi_182991581
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 00:16 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Vind jij dat als een willekeurige internettrol zijn eigen blogje start, dat we dat dan per definitie net zo serieus moeten benaderen als een journalistiek medium dat over de jaren zijn waarde bewezen heeft?
Niet per definitie nee.
Maar vind jij dat je beeldmateriaal moet negeren omdat het van een bron komt die jou niet aanstaat?
Nogmaals tussen de vraag en het antwoord zat geen edit.
pi_182991588
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 00:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Niet per definitie nee.
Maar vind jij dat je beeldmateriaal moet negeren omdat het van een bron komt die jou niet aanstaat?
Nogmaals tussen de vraag en het antwoord zat geen edit.
Maak je je ook zo druk over voter suppression?
  woensdag 7 november 2018 @ 00:23:31 #41
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182991593
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 00:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nixon was dan ook geen aartsconservatieve religieuze fundamentalist maar een behoorlijk pragmatische en vrijdenkende republikein.
True, maar om nou te dwepen met Nixon is ook weer zoiets. :P

Best treurig eigenlijk hoe lang de republikeinen al aan het neergaan zijn... als het slechts gaat om het verkiezen:
Nixon - Watergate
Reagan - Iran Contra
W. Bush - minderheid van stemmen en dubieuze beslissing supreme court, verder gelieg over switfboating enzo
Trump - totaal moreel verlies, ook weer minderheid van stemmen, ettelijke rechtszaken en settlements, overleg met de russische staat om te kunnen helpen, en dat is een beperkte lijst
pi_182991595
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 00:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Niet per definitie nee.
Maar vind jij dat je beeldmateriaal moet negeren omdat het van een bron komt die jou niet aanstaat?
Nogmaals tussen de vraag en het antwoord zat geen edit.
Ik vind dat als een partij zichzelf in diskrediet heeft gebracht met eerdere publicaties dat het dan hun eigen schuld is als ze niet serieus worden genomen.
Ik ben overigens met je eens dat de VS in veel opzichten een derdewereldland is als het op verkiezingen aankomt, maar ik heb de indruk dat vooral de Republikeinen dat eigenlijk wel prima vinden.
pi_182991601
Stop feeding the troll pls. /FOKblockerchrome chivas
pi_182991612
quote:
14s.gif Op woensdag 7 november 2018 00:16 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Nice. Woon je in de USA? Of hier in NL met een Amerikaanse vrouw?
Woon in de VS, in Joe Donnelly land.

En in tegenstelling tot de urenlange rijen op TV hoefde zij maar 2 minuten te wachten.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_182991617
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 00:26 schreef OMG het volgende:

[..]

Woon in de VS, in Joe Donnelly land.

En in tegenstelling tot de urenlange rijen op TV hoefde zij maar 2 minuten te wachten.
Je woont dus in een gegoede buurt, met vooral blank stemvolk.
pi_182991625
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 00:23 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik vind dat als een partij zichzelf in diskrediet heeft gebracht met eerdere publicaties dat het dan hun eigen schuld is als ze niet serieus worden genomen.
Ik ben overigens met je eens dat de VS in veel opzichten een derdewereldland is als het op verkiezingen aankomt, maar ik heb de indruk dat vooral de Republikeinen dat eigenlijk wel prima vinden.
Als de republikeinen het allemaal prima vinden waarom komen de democraten dan niet met voorstellen om het systeem wat beter te beschermen?
Het is zinloos om elke keer “ja maar hullie dan” te roepen als er iets aan het licht komt.
pi_182991630
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 00:26 schreef OMG het volgende:

[..]

Woon in de VS, in Joe Donnelly land.

En in tegenstelling tot de urenlange rijen op TV hoefde zij maar 2 minuten te wachten.
Tof. Hoe groot is de impact op jullie leven met deze verkiezing? Ga je dit op Staat niveau merken in bijvoorbeeld Statelijke belastingen, of bepaalde regelgeving die de boel echt op z'n kop zet of juist niet?
pi_182991635
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 00:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Als de republikeinen het allemaal prima vinden waarom komen de democraten dan niet met voorstellen om het systeem wat beter te beschermen?
Het is zinloos om elke keer “ja maar hullie dan” te roepen als er iets aan het licht komt.
Volgens mij zijn er best wat voorstellen geweest tegen voter suppression en gerrymandering, maar leidden die tot vrij veel verzet, waardoor er nog steeds bar weinig veranderd is.
Ook na de verkiezingen mochten uiteindelijk alleen enkele staten waar Clinton gewonnen had worden onderzocht van de partij die iets te verbergen heeft / van mening is dat het allemaal wel prima is.
pi_182991648
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 00:27 schreef thesiren.nl het volgende:

[..]

Je woont dus in een gegoede buurt, met vooral blank stemvolk.
Behalve als je in Gary woont :P
pi_182991654
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 00:30 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er best wat voorstellen geweest tegen voter suppression en gerrymandering, maar leidden die tot vrij veel verzet, waardoor er nog steeds bar weinig veranderd is.
Ook na de verkiezingen mochten uiteindelijk alleen enkele staten waar Clinton gewonnen had worden onderzocht van de partij die iets te verbergen heeft / van mening is dat het allemaal wel prima is.
En wat waren de tegenvoorstellen? Ik kan mij niet voorstellen dat er niet op z’n minst gesprekken zijn geweest.
Overigens jammer dat verkiezingen niet op federaal niveau gereguleerd worden. Dat zou al een hoop kunnen verbeteren aan het democratische proces.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')