abonnement Unibet Coolblue
pi_183004466
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nou ik ben benieuwd als Sinead O'Connor morgen een scheet tegen een jood laat dat ze dan wordt gebanned
Als ze het op social media doet zal de verontwaardiging groot zijn en zal er het een en ander verwijderd worden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 7 november 2018 @ 18:41:09 #152
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_183004625
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:07 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Echt, ik vond het heel erg, want het deed me denken aan een vorige vriendin met wie het uitging. Zij maakte het uit. Wauw, zeg, ik zat dagen te janken op bed. Ik had exact dezelfde gevoelens als zij in dat liedje zong. Ik lag namelijk aan haar voeten.

En dan hoor je: Het was geschreven voor mijn oma.
Zo hee, dan knalt je hele rouwproces in elkaar. Ik had toen zoiets van: je zegt dat met opzet om je fans pijn te doen. ;(

Ik heb haar daarna nooit meer serieus genomen.
Ben je niet in de war met Gordons "Kon ik maar even bij je zijn"? Dat speelde ongeveer in dezelfde tijd volgens mij.
pi_183004633
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:07 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Echt, ik vond het heel erg, want het deed me denken aan een vorige vriendin met wie het uitging. Zij maakte het uit. Wauw, zeg, ik zat dagen te janken op bed. Ik had exact dezelfde gevoelens als zij in dat liedje zong. Ik lag namelijk aan haar voeten.

En dan hoor je: Het was geschreven voor mijn oma.
Zo hee, dan knalt je hele rouwproces in elkaar. Ik had toen zoiets van: je zegt dat met opzet om je fans pijn te doen. ;(

Ik heb haar daarna nooit meer serieus genomen.
Heb haar echt vanaf dag 1 heel erg bleghhhhh gevonden.
Wel super lullig idd dat jij denkt de juiste emoties te vinden in een nummer en het blijkt een oma obade te zijn.
Is het uiteindelijk wel goed afgerond je rouwproces?!
The waves you made will always be
pi_183004774
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:41 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Ben je niet in de war met Gordons "Kon ik maar even bij je zijn"? Dat speelde ongeveer in dezelfde tijd volgens mij.
Het klinkt heel stom, ik weet het, maar ik vind het belangrijk aan wie het is gericht. Ik heb totaal niets tegen homo's, totaal niet. Liedjes, helemaal prima.
Maar als ik in zo'n stemming ben en een zanger/zangeres zingt met zo ontzettend veel gevoel dat je het hart hoort kloppen in de mond, dan is het voor mij belangrijk wie of wat in het hoofd zit dan.
En dan komt er een oma langs...

ja sorry, dan heb ik al helemaal geen zin meer in spruitjes daarna, bij wijze van spreken.

Ander voorbeeld: Last Christmas van Wham!
En dan heb ik over de tijd toen het in de Top 40 kwam. Wat een onroerend lied en dan die clip erbij. Ik dacht dat die man het over een vrouw had.
Dus die hele setting klapt in elkaar als blijkt dat hij een man in het hoofd had.
Nogmaals: ik heb helemaal niets tegen homo's, maar ik heb gewoon niets met mannen, en bij zo'n liedje bouwt zich een wereld om je heen....
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_183004812
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:41 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Heb haar echt vanaf dag 1 heel erg bleghhhhh gevonden.
Wel super lullig idd dat jij denkt de juiste emoties te vinden in een nummer en het blijkt een oma obade te zijn.
Is het uiteindelijk wel goed afgerond je rouwproces?!
Nee. Het is in de tijd geweest dat dat liedje uitkwam, en ik ben mijn ex-vriendin nog nooit vergeten. Sterker nog: als ze nu aan de deur zou staan, zou ik haar direct weer in mijn armen sluiten en zoenen, ongeacht hoe ze er nu uit zou zien. (Ik heb daar geen flauw idee van).
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 7 november 2018 @ 18:55:47 #156
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_183004890
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als ze het op social media doet zal de verontwaardiging groot zijn en zal er het een en ander verwijderd worden.
Waarschijnlijk wordt ze gewoon even hard uitgelachen.

Maargoed het staat je vrij om grote verontwaardiging tegen Sinead O'Connor te organiseren.
pi_183004914
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:07 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Echt, ik vond het heel erg, want het deed me denken aan een vorige vriendin met wie het uitging. Zij maakte het uit. Wauw, zeg, ik zat dagen te janken op bed. Ik had exact dezelfde gevoelens als zij in dat liedje zong. Ik lag namelijk aan haar voeten.

En dan hoor je: Het was geschreven voor mijn oma.
Zo hee, dan knalt je hele rouwproces in elkaar. Ik had toen zoiets van: je zegt dat met opzet om je fans pijn te doen. ;(

Ik heb haar daarna nooit meer serieus genomen.
Welk nummer heb je het nu over?
pi_183004935
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:50 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Nee. Het is in de tijd geweest dat dat liedje uitkwam, en ik ben mijn ex-vriendin nog nooit vergeten. Sterker nog: als ze nu aan de deur zou staan, zou ik haar direct weer in mijn armen sluiten en zoenen, ongeacht hoe ze er nu uit zou zien. (Ik heb daar geen flauw idee van).
Awww da's best tragisch. ;(
The waves you made will always be
pi_183004939
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:55 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wordt ze gewoon even hard uitgelachen.

Maargoed het staat je vrij om grote verontwaardiging tegen Sinead O'Connor te organiseren.
Heb jij nou echt een bord voor je kop of doe je maar alsof? Ik zeg net nog notabene dat het me geen moer kan schelen wat Sinead doet of denkt, het gaat mij om de dubbele moraal van Twitter. en dit is de laatste keer dat ik het heb uitgelegd, het is verdomme alsof je tegen een peuter zit lullen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 7 november 2018 @ 19:01:42 #160
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_183004985
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:48 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Het klinkt heel stom, ik weet het, maar ik vind het belangrijk aan wie het is gericht. Ik heb totaal niets tegen homo's, totaal niet. Liedjes, helemaal prima.
Maar als ik in zo'n stemming ben en een zanger/zangeres zingt met zo ontzettend veel gevoel dat je het hart hoort kloppen in de mond, dan is het voor mij belangrijk wie of wat in het hoofd zit dan.
En dan komt er een oma langs...

ja sorry, dan heb ik al helemaal geen zin meer in spruitjes daarna, bij wijze van spreken.

Ander voorbeeld: Last Christmas van Wham!
En dan heb ik over de tijd toen het in de Top 40 kwam. Wat een onroerend lied en dan die clip erbij. Ik dacht dat die man het over een vrouw had.
Dus die hele setting klapt in elkaar als blijkt dat hij een man in het hoofd had.
Nogmaals: ik heb helemaal niets tegen homo's, maar ik heb gewoon niets met mannen, en bij zo'n liedje bouwt zich een wereld om je heen....
Volgens http://www.bbc.com/cultur(...)king-song-about-loss dacht ze tijdens het zingen (het is niet haar lied) aan haar overleden moeder.

Maar ik weet nog dat bij dat liedje van Gordon destijds op de radio verteld werd dat het over zijn oma ging, vandaar. Dat was namelijk ook zo'n megahit toen.
pi_183005019
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Welk nummer heb je het nu over?
Nothing compares to you
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_183005031
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:58 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Awww da's best tragisch. ;(
Tja, that's life.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 7 november 2018 @ 19:18:02 #163
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_183005319
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 19:03 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Nothing compares to you
Ik neem aan dat je inmiddels weet dat zij Nothing Compares 2 U niet heeft geschreven. Kan je er nu wel weer van "genieten"?
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_183005440
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 19:03 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Nothing compares to you
Maar hoezo is het dan geschreven voor haar oma? Het is een cover for cryin’ out loud. Geschreven door Prince, oorspronkelijk van The Family (wat eigenlijk ook gewoon Prince is).

En het gaat over een personal assistant waar hij een korte fling mee heeft gehad. De tekst is overigens zo overduidelijk een breakup song, dat het ook vrij idioot is om te denken dat het voor een oma geschreven zou zijn.
pi_183005563
Ok, sorry, wist ik niet...
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_183006265
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 19:26 schreef Sigaartje het volgende:
Ok, sorry, wist ik niet...
Kun je er nu weer van genieten. Echte breakup song.
pi_183006395
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_183007029
Heb deze dame altijd al zeer vreemd gevonden.
pi_183007207
Blanken. :r
  woensdag 7 november 2018 @ 20:14:23 #170
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183007294
Ze is al jaren geestelijk in de war, slikt psychofarmaca en gebruikt daar drugs bij. Volledig van het padje af, eigenlijk diep triest dat de media zich hier zo op storten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 7 november 2018 @ 20:20:46 #171
74056 crew  ToT
pi_183007459
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 17:53 schreef Dutchguy het volgende:
Wat is het toch met bekeerlingen dat ze zo vaak gierend de bocht uit vliegen qua fanatisme?

Haat tegen degenen die hen verkeerd behandeld hebben.
Ik heb ook een keer een interview gezien van een Brit die naar het Midden-Oosten afgereisd was (geen ginger overigens) en die werd daar geïnterviewd.
Hij HAATTE de westerse maatschappij enorm "JULLIE hebben dit van ons afgepakt, en JULLIE hebben dat tegen ons gedaan" enz. Terwijl hijzelf zo blank als de tering was.
pi_183007487
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:20 schreef ToT het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haat tegen degenen die hen verkeerd behandeld hebben.
Ik heb ook een keer een interview gezien van een Brit die naar het Midden-Oosten afgereisd was (geen ginger overigens) en die werd daar geïnterviewd.
Hij HAATTE de westerse maatschappij enorm "JULLIE hebben dit van ons afgepakt, en JULLIE hebben dat tegen ons gedaan" enz. Terwijl hijzelf zo blank als de tering was.
Breitbart geloven. :')
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 7 november 2018 @ 20:22:57 #173
74056 crew  ToT
pi_183007513
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Breitbart geloven. :')
Ja die foto is natuurlijk van een acteur die ze hebben ingehuurd idd! :')
pi_183007776
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:22 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja die foto is natuurlijk van een acteur die ze hebben ingehuurd idd! :')
Ik het het over het verhaal daar om heen, Sherlock.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 7 november 2018 @ 20:40:26 #175
74056 crew  ToT
pi_183007990
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik het het over het verhaal daar om heen, Sherlock.
:') No shit!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')