abonnement Unibet Coolblue
pi_182986185
Hierbij presenteer ik: de Crossover 34U100! Dit is in wijze de Samsung C34F791WQ, alleen dan zonder de Samsung logo's en een andere voet (Lijkt een beetje op een van Acer). Exact hetzelfde paneel: 3440x1440, 100hz, VA, curved en Freesync (De 100Hz is niet alleen bij Freesync). Ik gebruik de monitor al iets meer dan een jaar zonder problemen, maar ik wil graag beginnen met flight simming en daarvoor zal ik toch aardig wat geld nodig hebben.
Alleen ophalen, tenzij je in de buurt woont.
Vraagprijs: 510 euro. Bieden is natuurlijk toegestaan :) .
Foto's op fok snap ik niet helemaal dus voor foto's: stuur me een dm en dan kan het via app :)

[ Bericht 8% gewijzigd door Openbaar_vervoer op 07-11-2018 18:23:09 ]
Alle voertuigen (behalve boten) zijn awesome!
pi_183000783
Rondje googlen op dit artikel levert mij wat vragen op?

Op tweakers staat dezelfde advertentie maar je geeft in dit topic aan dat je hem sinds juli 2017 hebt en op dat moment al 4 maanden oud is.

Is dit een andere? En zit er een bon bij?
pi_183004230
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 15:31 schreef Teeno het volgende:
Rondje googlen op dit artikel levert mij wat vragen op?

Op tweakers staat dezelfde advertentie maar je geeft in dit topic aan dat je hem sinds juli 2017 hebt en op dat moment al 4 maanden oud is.

Is dit een andere? En zit er een bon bij?
Het is dezelfde, ik ben inderdaad niet de eerste eigenaar. Je hebt gelijk over de 8 maanden, zal wel niet hebben opgelet. zal het even aanpassen. Bon had ik maar kan ik niet vinden, zal even zoeken, als ik hem vind dan zit er nog garantie op :)
Alle voertuigen (behalve boten) zijn awesome!
pi_183061464
Bump
Alle voertuigen (behalve boten) zijn awesome!
pi_183072674
Ik heb (als het klopt) de bon gevonden, de garantie zou gaan via Ziotac/ Dreamseller op Ebay. Weet niet zeker wat het garantietermijn is, de een zegt 3 jaar, de ander 1. Ik weet wel dat dit een pixel perfect monitor is, maar ik weet niet wat dat doet voor de garantie.

[ Bericht 48% gewijzigd door Openbaar_vervoer op 11-11-2018 00:26:18 ]
Alle voertuigen (behalve boten) zijn awesome!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')