abonnement Unibet Coolblue
pi_182964512
Een Halloweenparty in het Tilburgse recreatiebad Stappegoor is zaterdagavond vervroegd afgebroken, omdat de situatie bedreigend en onveilig werd.

Groepen jongeren vielen elkaar fysiek en verbaal lastig en werden ook jonge meisjes door oudere jongens omsingeld en lastiggevallen. Getuigen spreken van aanrandingen, in vier gevallen. De belaagde meisjes zijn uit het water gehaald.

Er waren bijna 500 mensen aanwezig van allerlei leeftijden. Kinderfeestjes, kleine kinderen, groepjes kinderen van 12 tot 17 jaar oud. Die groepen kregen het vooral met elkaar aan de stok. Mogelijk waren tijdens de Halloweenparty ook jongens in het zwembad aanwezig met een zwembadverbod. De controle op kaartjes was niet waterdicht.

Omdat de sfeer steeds grimmiger werd, moest het feest voortijdig worden beëindigd. Ook het ontruimen van het bad verliep overigens niet zonder slag of stoot. Er werd onder meer met stenen gegooid.

https://www.omroepbrabant(...)s-mogelijk-aangerand
  Spellchecker maandag 5 november 2018 @ 20:05:16 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  maandag 5 november 2018 @ 20:19:58 #3
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182965318
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 20:05 schreef maily het volgende:
De controle op kaartjes was niet waterdicht. :X
Waren toch vermomd.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182965370
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 20:05 schreef maily het volgende:
De controle op kaartjes was niet waterdicht. :X
Ja dan wordt het lastig in een zwembad :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 5 november 2018 @ 22:19:29 #5
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182968332
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 20:05 schreef maily het volgende:
De controle op kaartjes was niet waterdicht. :X
Die viel me ook op :')
pi_182986515
Ik vraag me af wat je hier aan kunt doen. Buiten strafrechtelijk om. Worden ze niet opgevoed en/of krijgen ze mee dat het mag omdat het geen boerka draagt? Walgelijk.
pi_182987076
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 20:56 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Ik vraag me af wat je hier aan kunt doen. Buiten strafrechtelijk om. Worden ze niet opgevoed en/of krijgen ze mee dat het mag omdat het geen boerka draagt? Walgelijk.
Om te beginnen je dochter niet naar dit soort ‘feestjes’ op dit soort plekken laten gaan, helaas maar waar.
pi_182987534
Het was niet alleen jonge meisjes aanranden, het ging ook om kleine kinderen kopje onder duwen en bewust op ze springen vanaf de kant..
´
pi_182988939
Ik ken het zwembad, is sowieso een verzamelplaats voor gajes. Tokkies, hangmocro's. Sowieso niet naar toe gaan op drukke dagen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Spellchecker dinsdag 6 november 2018 @ 22:23:00 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_182989213
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ken het zwembad, is sowieso een verzamelplaats voor gajes. Tokkies, hangmocro's. Sowieso niet naar toe gaan.
^O^
pi_182989259
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:23 schreef maily het volgende:

[..]

^O^
Mja, het kan wel op rustige dagen hoor. Maar als het er druk is kan je gewoon wachten op het gesodemieter. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182989516
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:31 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zoals overal waar een bepaalt % van dat volk aanwezig is....
Het zijn daar zeker niet enkel mensen met een noord-Afrikaans uiterlijk die voor de trubbels zorgen. Dragen er wel degelijk meer dan hun deel aan bij maar al zou er geen vervelende mocro meer rondlopen was het nog een gajeszwembad :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182990593
SamvanRooy1 twitterde op dinsdag 06-11-2018 om 22:21:08 #Tilburg: groep van 60 (!) Marokkanen bezet zwembad met intimiderend gedrag, kinderen kopje onder duwen en aanrandingen: ze grepen jonge meisjes in hun kruis. Zwembadpersoneel was outnumbered, had er totaal geen vat op. Pittig detail: vrouw getuigt anoniem, allicht uit angst. 👇🏻 https://t.co/x9Xzrk1otI reageer retweet
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 6 november 2018 @ 23:18:19 #15
206731 Mortaxx
Doomer
pi_182990765
Wen er maar aan. Dit wordt het nieuwe normaal
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_182990802
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 23:18 schreef Mortaxx het volgende:
Wen er maar aan. Dit wordt het nieuwe normaal
Ik zwaai naar dieren.
pi_182990809
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 november 2018 23:07 schreef SpaceOddity het volgende:
SamvanRooy1 twitterde op dinsdag 06-11-2018 om 22:21:08 #Tilburg: groep van 60 (!) Marokkanen bezet zwembad met intimiderend gedrag, kinderen kopje onder duwen en aanrandingen: ze grepen jonge meisjes in hun kruis. Zwembadpersoneel was outnumbered, had er totaal geen vat op. Pittig detail: vrouw getuigt anoniem, allicht uit angst. 👇🏻 https://t.co/x9Xzrk1otI reageer retweet
Dan doe deze ook maar op herhaling;

"Op het moment dat de badmeester de jongens aansprak, werd hij uitgescholden met kanker. Ik zag dat meisjes die werden lastiggevallen, meeliepen met de badmeester. Toen hoorde je die jongens zeggen: ‘Yo, let op man. Want anders wijst een van die meisjes jou dadelijk aan’." [...]

“Mijn neefje was op een gegeven moment aan het spetteren en kreeg toen te horen van de groep: ‘Dadelijk breek ik je nek’", zegt de Tilburg geschokt. "Ik haalde hem toen uit het water. Nou, moet je aan een kind van 10 eens uitleggen dat je hem uit het water haalt, voor het geval dat een van die jongens hem iets aan gaat doen. Dat is lastig.”

'Wolla, wolla, gratis zwemmen'
Wat een leuke zwembadfeest moest worden voor Dennis en zijn neefje, liep uit in een heuse nachtmerrie. "Het zwembad riep om: ‘Sorry voor alle overlast. Laat uw nummer achter en we betalen u het geld terug.’"

"Toen hoorde je die aanstichters roepen: ‘Wolla, wolla, we kunnen nu gratis zwemmen. We krijgen ons geld terug’. Ik wil wel duidelijk maken dat het personeel er alles aan heeft gedaan wat in hun macht lag. Het personeel heeft meteen beveiliging erbij geroepen."

https://www.omroepbrabant(...)lijk-breek-ik-je-nek
´
  dinsdag 6 november 2018 @ 23:24:09 #18
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_182990864
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2018 23:20 schreef Kim-Holland het volgende:
[Omroep Brabant schrijft:]
Wat een leuke zwembadfeest moest worden
Dat werd het ook, eigenlijk.
pi_182991094
Nou snap ik een ding niet...als je zoiets organiseert dan neem ik aan dat dat een kinderfeestje is, waarom laat je dan in hemelsnaam zo'n grote groep opgeschoten tieners binnen? Bovendien blijkt dat ze zich buiten bij de ingang al liepen te misdragen, wat let je dan als beheerder van zo'n zwembad om dat tuig niet binnen te laten? En die gasten op hun beurt snap ik al helemaal niet, wat heb je in hemelsnaam te zoeken op een feestje dat bestemd is voor jeugd van pak em beet 8-12 jaar?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182992565
Wolla wolla je verwacht het niet.
pi_182992926
Reden dat een zwembad als de tongelreep in eindhoven zn deuren heeft gesloten, echt niet omdat de renovatie kosten te hoog werden.
pi_182993218
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 21:13 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Om te beginnen je dochter niet naar dit soort ‘feestjes’ op dit soort plekken laten gaan, helaas maar waar.
Hebben we daar de oorlog voor gewonnen? Om ons op deze manier de wet te laten voorschtijven door een stelletje import?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_182993246
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 08:00 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Hebben we daar de oorlog voor gewonnen? Om ons op deze manier de wet te laten voorschtijven door een stelletje import?
Jup. Van onze 'strijdvaardige mannen' hoeven wij vrouwen het iig niet te hebben :')
´
pi_182993250
quote:
15s.gif Op woensdag 7 november 2018 01:04 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Zulks ''overlast'' gevende immigranten (waar vaak tot meestal blijkt dat er sprake is van een islamitische achtergrond) hebben vaak ook een vorm van d/t dyslexie ja?

Goh wist ik niet.
Die meisje! De paard, de huis, het schoorsteen, het vloer....volgens mij doet Nederland dat express!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_182993261
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 08:00 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Hebben we daar de oorlog voor gewonnen? Om ons op deze manier de wet te laten voorschtijven door een stelletje import?
Wat zou dan wel werken volgens jou?
pi_182993756
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 08:09 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Wat zou dan wel werken volgens jou?
Ouders straffen als kinderen zich misdragen zodat ze misschien wel eens hun kinderen gaan opvoeden.
pi_182993901
quote:
9s.gif Op woensdag 7 november 2018 09:09 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ouders straffen als kinderen zich misdragen zodat ze misschien wel eens hun kinderen gaan opvoeden.
Hoe zie je dat voor je dan?
pi_182993955
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 09:22 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je dan?
Boetes als je kinderen (onder de 18) criminele dingen uitvreten.
pi_182993995
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 09:27 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Boetes als je kinderen (onder de 18) criminele dingen uitvreten.
Ben het zeker met je eens, de enige manier om dit steeds groter wordende probleem aan te pakken is in mijn ogen meer investeren in politie/justitie.
pi_182994054
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 09:22 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je dan?
Korten op de uitkering of uitkering stopzetten, 90% zit in een uitkering immers.
Moet je eens kijken hoe hard ze die blagen dan opeens wel op de bek slaan als ze zich niet gedragen.

Aan de andere kant, het blijft een arrogante en zeer agressieve "mannen" cultuur waar we het over hebben, jongens komen overal mee weg.

[ Bericht 10% gewijzigd door Frutsel op 07-11-2018 11:26:20 ]
pi_182994170
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 09:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Korten op de uitkering of uitkering stopzetten, 90% zit in een uitkering immers.
Moet je eens kijken hoe hard ze die blagen dan opeens wel op de bek slaan als ze zich niet gedragen.
Hoewel ik het ook zeer oneerlijk vind dat zulks uitschot op gemeenschapsgeld leeft vraag ik mij af of dit gaat helpen. Jaag je ze dan juist niet het criminele pad op? Overigens vind ik dat blanken met een uitkering die zich keihard misdragen dan ook moeten worden aangepakt.
pi_182994218
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 09:41 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Hoewel ik het ook zeer oneerlijk vind dat zulks uitschot op gemeenschapsgeld leeft vraag ik mij af of dit gaat helpen. Jaag je ze dan juist niet het criminele pad op? Overigens vind ik dat blanken met een uitkering die zich keihard misdragen dan ook moeten worden aangepakt.
Uiteraard, mee eens.
Hoewel die meestal wel harder en vaker gecontroleerd worden, ieder extra tientje word al bestraft.
Buitenlanders worden nauwelijks gecontroleerd hoewel nu plots daar een kleine verandering in te bespeuren valt zoals je wellicht al heb kunnen lezen laatst wat betreft import en huizen/vermogen in het buitenland terwijl ze hier in een uitkering zitten.
  woensdag 7 november 2018 @ 09:58:45 #33
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_182994442
Waarom waren die meisjes daar dan ook.

/DENK
pi_182994669
https://www.ad.nl/tilburg(...)zonderlijk~a6cb15e6/

Wat is de beweegreden van die Marokkaanse jongens dat ze besluiten zoiets te doen?
Dat is wat ik me afvraag. Wat is de drijvende kracht?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 7 november 2018 @ 10:31:13 #35
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_182994910
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 10:14 schreef Sigaartje het volgende:
https://www.ad.nl/tilburg(...)zonderlijk~a6cb15e6/

Wat is de beweegreden van die Marokkaanse jongens dat ze besluiten zoiets te doen?
Dat is wat ik me afvraag. Wat is de drijvende kracht?
Ze hebben geen playstation.. duuuu.
  woensdag 7 november 2018 @ 10:35:34 #36
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_182994956
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 10:14 schreef Sigaartje het volgende:
https://www.ad.nl/tilburg(...)zonderlijk~a6cb15e6/

Wat is de beweegreden van die Marokkaanse jongens dat ze besluiten zoiets te doen?
Dat is wat ik me afvraag. Wat is de drijvende kracht?
Alle buurthuizen zijn gesloten ofzo.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_182994968
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 10:31 schreef xzaz het volgende:

[..]

Ze hebben geen playstation.. duuuu.
Nee, maar zoiets komt toch altijd voort uit ontevredenheid of zo?
Of hebben deze jongens een slecht karakter?

Ik vraag dit omdat ik dit bedrag totaal onverklaarbaar vind.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_182994973
quote:
Lastpakken in Tilburgs zwembad waren niet te temmen: ‘Dit was uitzonderlijk’

Een verplichte vingerscan bij binnenkomst, gescheiden omkleden en cameratoezicht: het Tilburgse zwembad Stappegoor nam na eerdere incidenten geen halve maatregelen. En tóch ging het zaterdag bij een Halloweenfeest nog flink mis.

,,Gaat dit goedkomen?” vroeg hij nog aan één van de zwembadmedewerkers - op het moment hij de kassa passeerde. Toen zaterdagavond om 18.30 uur het feest nog moest beginnen, hing de spanning al in de lucht. Je zag het aan het gedoe bij de ingang, vertelt de Tilburger - die uit voorzorg niet met zijn naam in de krant wil. Er werd gedrongen, geruzied, gescholden. ,,Een aantal jongens was er echt op uit om te rellen. ‘Dit loopt geheid uit de hand’, zei ik nog. Maar de medewerker zei: ‘We hebben genoeg personeel’.”

Dus stapte de man toch maar naar binnen. Bovendien: zijn 10-jarige neefje had zich verheugd op de halloweenparty, waarbij mensen in griezelige outfits de bezoekers wat schrik aan zouden jagen.

Onder water
Maar de grootste angst bij de zwemmers, bleek die zaterdagavond in het recreatiebad al snel, werd ingeboezemd door jongens die níet bij de act hoorden. Ze schreeuwden, intimideerden, zouden zelfs kinderen onder water hebben geduwd. ,,Een kind heb ik aan de arm weer omhoog getrokken”, vertelt de Tilburger, die schat dat de jongens een jaar of 20 waren. ,,Hun groep werd steeds groter.”

Op zeker moment werden er ook meisjes lastiggevallen, zag hij. Badmeesters grepen in. En toen volgde daar de mededeling: het zwembad gaat sluiten. ‘Zullen we dan een keer terugkomen als het wél leuk is”, zei het 10-jarige neefje nog.

Wildwaterbaan
De gemeente is de ontspoorde avond inmiddels grondig aan het evalueren. Een feitenrelaas is er al. Daarin staat onder meer dat drie meisjes ‘preventief uit het zwembad zijn gehaald’. ,,Zij waren in de wildwaterbaan. Een aantal jongens wilde ze daar tegenhouden. Daarbij zijn ze aangeraakt, maar voor zover wij nu weten niet onzedelijk betast.” De meisjes verklaarden later dat zij het aanraken ‘niet als aanranding hadden geïnterpreteerd’. Mochten zij daar op een later moment andere gevoelens bij krijgen, dan kunnen ze natuurlijk nog aangifte doen, zegt de woordvoerster. Sowieso zijn camerabeelden overgedragen aan de politie. Die laat weten graag te willen weten wat er precies gebeurd is. Het Sportbedrijf heeft aangifte van vernieling. Toen de groep op straat stond werd het rolluik beschadigd.

Spoeddebat
Hoe kon het zo misgaan in een zwembad dat door schade en schande is wijs geworden? Dat is toch de vraag die blijft hangen, na het halloweenfeest dat voor gemeenteraadslid Hans Smolders al aanleiding bleek een spoeddebat aan te vragen. In 2007 al scoorde Tilburg landelijke media-aandacht met de invoering van een vingerscan in het zwembad. Daarnaast kwam er cameratoezicht en moesten jongens en meisjes zich voortaan gescheiden omkleden. Aanleiding waren toen incidenten waarbij zes jonge meisjes in het zwembad waren aangerand.

Door middel van de vingerscan moesten bezoekers met een zwembadverbod aan de kassa geweerd kunnen worden. Maar bij het halloweenfeest werd die scanner niet gebruikt. Kaarten moesten van tevoren online worden gekocht. Is dat de reden dat raddraaiers de boel konden verstieren? De gemeente kon dat gisteren nog niet zeggen. ,,Het is onderdeel van de evaluatie.”

,,Misschien een leermoment”, zegt Hans Smolders van de Lijst Smolders Tilburg (LST). ,,Al is het te gek voor woorden dat je het zo dicht moet timmeren”

Op sociale media betoogde een aantal mensen gisteren al dat zwembad Stappegoor ‘bekend staat’ om de problemen. Maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat de incidenten zich, voor zover ze naar buiten komen, nu niet echt aaneenrijgen. Ook is het lastig Stappegoor te vergelijken met de andere twee zwembaden in de stad, omdat het met zijn buitenbad en glijbanen, nu eenmaal meer jongeren trekt.

Een vrouwelijke getuige (‘geen naam in de krant’) zwemt om de week met haar kinderen in Stappegoor. ,,Er zijn wel eens opstootjes, maar wat er zaterdag gebeurde is echt heel uitzonderlijk. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.”

Was het dan te druk, voor het aantal toezichthouders? Nee, bezweert de gemeente. ,,Er waren 500 bezoekers, maar er was rekening gehouden met 700. En er is capaciteit voor 1500 mensen.” Daar komt nog bij dat het toezicht al ‘opgeplust’ was. De gemeente rept over een beveiliger, drie mensen van het management en tien life guards.

Geen blaam
De getuigen verklaren ieder afzonderlijk dat het personeel ook niets te verwijten valt. Wat moet je uitrichten tegen zo’n groep jongens, die spot met iedere vorm van gezag? Ook Hans Smolders beklemtoont dat het zwembadpersoneel geen blaam treft. Wat hem betreft is burgemeester Theo Weterings aan zet. ,,De burgemeester moet nu het voortouw nemen. Je moet laten zien dat je de baas bent. Neem maatregelen bij het zwembad, bijvoorbeeld beveiliging. Maar ga ook met de ouders van die jongeren praten.”

Of er inderdaad maatregelen komen? De zegsvrouw van de gemeente sluit het in elk geval niet uit. Gisteren was het nog te vroeg daarover al iets te zeggen.
Met de ouders praten :') dat lost niets op, dat heeft nog nooit iets opgelost. Deze ellende is al dik 30 jaar aan de gang en wordt alleen maar erger. Buurthuizen, knuffelen, subsidie en kickboks lessen hebben niet geholpen. Misschien nu eens tijd om dat volk aan te pakken met een geluid wat ze kennen, een flink pak rammel om te laten zien wie hier de baas is. Dat volk respecteert de Nederlander en het gezag hier niet, hoe softer je ze aanpakt hoe meer ze over je heenlopen. Dat is geen aanname meer maar een feit.



[ Bericht 0% gewijzigd door J.A.R.V.I.S. op 07-11-2018 10:46:41 ]
pi_182995114
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 10:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Met de ouders praten :') dat lost niets op, dat heeft nog nooit iets opgelost. Deze ellende is al dik 30 jaar aan de gang en wordt alleen maar erger. Buurthuizen, knuffelen, subsidie en kickboks lessen hebben niet geholpen. Misschien nu eens tijd om dat volk aan te pakken met een geluid wat ze kennen, een flink pak rammel om te laten zien wie hier de baas is. Dat volk respecteert de Nederland en het gezag hier niet, hoe softer je ze aanpakt hoe meer ze over je heenlopen. Dat is geen aanname meer maar een feit.

[ afbeelding ]
Alweer 1 die uit voorzorg onherkenbaar wil blijven.

De kans op bedreigingen enz als reactie op getuigenissen zijn reëel, de kans dat daar wat tegen gedaan kan worden, minimaal.

Lijkt de maffia wel

Take note.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_182995152
Doe eens wat aan die muziekclips waar vrouwen alleen maar als neukitem neergezet worden. Huilen om het etnisch profileren maar wat de etnische clubs zelfs produceren voor bagger, dat wordt door de vingers gezien. En dan verbaasd staan hoe ze zich gedragen tov meisjes op feesten.

[ Bericht 26% gewijzigd door Frutsel op 07-11-2018 11:29:18 ]
  woensdag 7 november 2018 @ 10:49:01 #41
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_182995175
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 10:47 schreef Loekie1 het volgende:
Doe eens wat aan die muziekclips waar vrouwen alleen maar als neukitem neergezet worden.
dat doen ze al MTV zend al geen videoclips meer uit
pi_182995291
Zoiets speelde vorig jaar ook in Utrecht. Daar werden kinderen, voornamelijk meisjes, ook lastiggevallen en aangerand door voornamelijk tokkies en mocrojochies. Uiteindelijk is zo'n zwembad super kwetsbaar voor zulke situaties: relatief weinig toezicht, vrijwel alles gebeurt in het water.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 10:49 schreef KingRadler het volgende:

[..]

dat doen ze al MTV zend al geen videoclips meer uit
Heel nobel van MTV ja :')
pi_182995440
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 10:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Met de ouders praten :') dat lost niets op, dat heeft nog nooit iets opgelost. Deze ellende is al dik 30 jaar aan de gang en wordt alleen maar erger. Buurthuizen, knuffelen, subsidie en kickboks lessen hebben niet geholpen. Misschien nu eens tijd om dat volk aan te pakken met een geluid wat ze kennen, een flink pak rammel om te laten zien wie hier de baas is. Dat volk respecteert de Nederlander en het gezag hier niet, hoe softer je ze aanpakt hoe meer ze over je heenlopen. Dat is geen aanname meer maar een feit.

[ afbeelding ]
Copy paste wollah
pi_182995471
Vingerscan hebben en op z'n avond niet gebruiken :')
Nog veel makkelijker is etnisch profileren, maar ja, dat mag natuurlijk niet.
Jammer voor de slachtoffers, die komen er wel overheen, zijn weer wat wijzer geworden over deze groep "Mederlanders" en plaatsen hun kruisje bij de aankomende verkiezingen iets meer naar rechts.
Gek hè, dat getint volk schuin aangekeken wordt.

Hoe zag zo'n kaartje er trouwens uit dat het halve Noord Afrikaanse inwonertal van Tilburg er één voor een Amerikaans feest kocht? Een printje op 80 grams blauw papier?
Racist
pi_182995641
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 10:36 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Nee, maar zoiets komt toch altijd voort uit ontevredenheid of zo?
Of hebben deze jongens een slecht karakter?

Ik vraag dit omdat ik dit bedrag totaal onverklaarbaar vind.
Die lui kennen zeer strenge regels binnen hun eigen stam maar daarbuiten mogen ze alles doen.
Dat is de islamitische stammencultuur uit het Midden-Oosten dat Nederland heeft geïmporteerd in grote getale.

Niet-moslima's mag je in hun beleving aanranden wanneer en waar je maar wilt, wat dat betreft kennen ze totaal geen normen en waarden. En geen respect. Zo worden ze ook opgevoed. Het is een zeer tribale in zichzelf gekeerde gemeenschap, wat alle frustratie afreageert op de rest.
pi_182995684
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 10:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Met de ouders praten :') dat lost niets op, dat heeft nog nooit iets opgelost. Deze ellende is al dik 30 jaar aan de gang en wordt alleen maar erger. Buurthuizen, knuffelen, subsidie en kickboks lessen hebben niet geholpen. Misschien nu eens tijd om dat volk aan te pakken met een geluid wat ze kennen, een flink pak rammel om te laten zien wie hier de baas is. Dat volk respecteert de Nederlander en het gezag hier niet, hoe softer je ze aanpakt hoe meer ze over je heenlopen. Dat is geen aanname meer maar een feit.

[ afbeelding ]
"Met de ouders praten" doen ze nooit. Heeft ook geen zin. Die ouders praten nauwelijks Nederlands en doen de deur gewoon niet open. Daar sta je dan met "de ouders praten plan".
pi_182995763
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 22:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ken het zwembad, is sowieso een verzamelplaats voor gajes. Tokkies, hangmocro's. Sowieso niet naar toe gaan op drukke dagen.
Jep en dat is jammer want het is best een mooi zwembad.
Overigens is dit topic niet dubbel?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 7 november 2018 @ 12:01:07 #48
471637 TomStall
I buried Joey
pi_182996598
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 08:04 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Jup. Van onze 'strijdvaardige mannen' hoeven wij vrouwen het iig niet te hebben :')
Feminisme heh, dat heeft veel "strijdbare" mannen vakkundig gecastreerd. En nu huilie huilie doen gaat niet werken. Nu zijn de mannen "MGTOW". Beetje jammer dit.
  woensdag 7 november 2018 @ 12:34:31 #49
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_182997159
TT105:
quote:
Debat Tilburg over grimmig feest

De gemeenteraad van Tilburg houdt een
spoeddebat over een uit de hand gelopen
feest in het gemeentelijke zwembad. Bij
het halloweenfeest waren zaterdag zo'n
500 mensen van alle leeftijden. Enkele
tientallen jongeren zouden zich op het
feest hebben misdragen.

Zo werden volgens aanwezigen meisjes
lastiggevallen en kinderen onder water
geduwd. Omdat de sfeer steeds grimmiger
werd,is het feest voortijdig beeïndigd.
Buiten werden vernielingen aangericht.

Een aantal ouders zegt dat ook jongeren
binnen waren,die niet meer in het
zwembad mochten komen. Vanwege de
drukte zou er slecht zijn gecontroleerd.
pi_182998217
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 10:47 schreef Loekie1 het volgende:
Doe eens wat aan die muziekclips waar vrouwen alleen maar als neukitem neergezet worden. Huilen om het etnisch profileren maar wat de etnische clubs zelfs produceren voor bagger, dat wordt door de vingers gezien. En dan verbaasd staan hoe ze zich gedragen tov meisjes op feesten.
Ja, mee eens, dat is echt bagger!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_183002714
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 06:56 schreef funnywell het volgende:
Reden dat een zwembad als de tongelreep in eindhoven zn deuren heeft gesloten, echt niet omdat de renovatie kosten te hoog werden.
Ik kwam er laatst toevallig achter dat de Tongelreep dicht was. Was nogal verbaasd... ben er vroeger met kinderfeestjes veel geweest. Mooi zwembad...

Maar er was daar dus ook de laatste jaren veel overlast? Nouja, het zwembad waar ik nu woon daar zijn ook al zulke dingen geweest afgelopen jaren, waarbij de daders telkens in dezelfde hoek te zoeken waren. Dan kun je straks elk zwembad in een stad wel sluiten...
pi_183003682
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 17:08 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Ik kwam er laatst toevallig achter dat de Tongelreep dicht was. Was nogal verbaasd... ben er vroeger met kinderfeestjes veel geweest. Mooi zwembad...

Maar er was daar dus ook de laatste jaren veel overlast? Nouja, het zwembad waar ik nu woon daar zijn ook al zulke dingen geweest afgelopen jaren, waarbij de daders telkens in dezelfde hoek te zoeken waren. Dan kun je straks elk zwembad in een stad wel sluiten...
Of dat tuig een levenslang verbod geven op dat zwembad. Niemand die ze mist daar.
  woensdag 7 november 2018 @ 17:54:04 #54
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_183003772
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 17:08 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Ik kwam er laatst toevallig achter dat de Tongelreep dicht was. Was nogal verbaasd... ben er vroeger met kinderfeestjes veel geweest. Mooi zwembad...

Maar er was daar dus ook de laatste jaren veel overlast? Nouja, het zwembad waar ik nu woon daar zijn ook al zulke dingen geweest afgelopen jaren, waarbij de daders telkens in dezelfde hoek te zoeken waren. Dan kun je straks elk zwembad in een stad wel sluiten...
Of die overlastschoppers en hun falende ouders gewoon eens keihard gaan aanpakken.
pi_183005175
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 17:49 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Of dat tuig een levenslang verbod geven op dat zwembad. Niemand die ze mist daar.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 17:54 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Of die overlastschoppers en hun falende ouders gewoon eens keihard gaan aanpakken.
Ja alsof dat ooit gaat gebeuren... :')
  woensdag 7 november 2018 @ 19:28:52 #56
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_183005651
Je kan beter onderzoek doen waarom ze dit doen, als het door het geloof komt dan kan je er weinig aan doen.
pi_183005659
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 08:00 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Hebben we daar de oorlog voor gewonnen? Om ons op deze manier de wet te laten voorschtijven door een stelletje import?
Dat tuig wordt niet goed aangepakt, ze hadden al met naam, foto en toenaam op een zwarte lijst moeten staan, altijd toegangscontrole toepassen. Dat is 'helaas' nodig.
Verder met naam en foto op sociale mediums zetten.
pi_183005819
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 13:28 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Ja, mee eens, dat is echt bagger!
Dat laffe tuig denkt dat ze elke blanke ongesluierde vrouw kunnen pakken, wat mij betreft mogen ze neergeknuppeld worden, ze hebben vast de Nederlandse nationaliteit, maar zijn dat niet.
pi_183007228
Zie net wat beelden uit het zwembad op het journaal. Stelletje holbewoners die jochies, ik hoop dat ze passende straffen krijgen voor het idiote gedrag.
pi_183007282
Triest.
  woensdag 7 november 2018 @ 20:18:21 #61
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_183007398
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:12 schreef itchycoo het volgende:
Zie net wat beelden uit het zwembad op het journaal. Stelletje holbewoners die jochies, ik hoop dat ze passende straffen krijgen voor het idiote gedrag.
95% van niet.
Dat zou namelijk inhouden dat politie en justie eens moeten gaan werken en de werkelijkheid moeten onderkennen. Gaan ze toch niet meer in mijn leven doen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_183007401
Uitgebreid item op het NOS journaal en niet één keer het woord allochtoon of Marokkaan _O-
٩๏̯͡๏)۶
pi_183007471
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Uitgebreid item op het NOS journaal en niet één keer het woord allochtoon of Marokkaan _O-
Marrokanen doen zulke dingen niet.
pi_183007736
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 17:08 schreef naiipajiiau het volgende:

[..]

Ik kwam er laatst toevallig achter dat de Tongelreep dicht was. Was nogal verbaasd... ben er vroeger met kinderfeestjes veel geweest. Mooi zwembad...

Maar er was daar dus ook de laatste jaren veel overlast? Nouja, het zwembad waar ik nu woon daar zijn ook al zulke dingen geweest afgelopen jaren, waarbij de daders telkens in dezelfde hoek te zoeken waren. Dan kun je straks elk zwembad in een stad wel sluiten...
Daar was al 10 jaar terug gezeik, toen kwam ik nog weleens met de scoutingkinderen, maar we gingen nooit op disco avonden gewoon zaterdag overdag, dan waren t geen grote groepen die lastig waren. En we zwommen altijd met de jong mee, dus was er toezicht. Maar nee daar ook hoop onzin gezien en dat was 2007-2009.

Even gegoogled, probleem deed zich al eerder voor. 2002

https://www.trouw.nl/home/zedendelict-in-het-zwembad~a04b5352/

Zie verder in de tekst allochtone jongeren, voetbal club. Je weet genoeg.
pi_183011390
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 20:05 schreef maily het volgende:
De controle op kaartjes was niet waterdicht. :X
:D
pi_183012109
Wordt er hier nu continu geveegd ofzo?
pi_183012705
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Uitgebreid item op het NOS journaal en niet één keer het woord allochtoon of Marokkaan _O-
De verklaring die ik hoorde van het journaal is dat de oorzaak ligt aan meer sociaal toezicht in dorpen en dat dit minder het geval is in steden.
pi_183012861
Wat een tuig van de richel.
pi_183012874
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 23:08 schreef rutger05 het volgende:

[..]

De verklaring die ik hoorde van het journaal is dat de oorzaak ligt aan meer sociaal toezicht in dorpen en dat dit minder het geval is in steden.
Er woont hier nauwelijks een Turk of Marokkaan, dus als ze wat uithalen hebben ze een probleem. Tot zover klopt het dus. Haal je hele groepen tegelijk binnen krijg je er een teringbende van. Zoals zo'n 15/20 km van waar ik woon in Almelo.
pi_183013049
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 23:15 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Er woont hier nauwelijks een Turk of Marokkaan, dus als ze wat uithalen hebben ze een probleem. Tot zover klopt het dus. Haal je hele groepen tegelijk binnen krijg je er een teringbende van. Zoals zo'n 15/20 km van waar ik woon in Almelo.
Dat ben ik helemaal met je eens. Personen zijn gemakkelijker te integreren, dan groepen. Tja, je zou zeggen dat dit door schande en schade eindelijk zou zijn geleerd, maar helaas.
pi_183013107
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 23:08 schreef rutger05 het volgende:

[..]

De verklaring die ik hoorde van het journaal is dat de oorzaak ligt aan meer sociaal toezicht in dorpen en dat dit minder het geval is in steden.
En wat voor figuren tref je extra veel aan in die grote steden? Nou je kunt het zelf wel invullen.

Het is hetzelfde met bioscoop overlast in bepaalde steden.
٩๏̯͡๏)۶
pi_183013159
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 23:28 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

En wat voor figuren tref je extra veel aan in die grote steden? Nou je kunt het zelf wel invullen.

Het is hetzelfde met bioscoop overlast in bepaalde steden.
Tja, het stopt niet vanzelf. Van de huidige politiek, justitie en bevolking hoef je geen oplossing te wachten.
pi_183013301
Waarom zou je trouwens een groep van die relschoppers binnen laten in je zwembad?

Ik zou als ik een bezoeker was een rechtszaak aanspannen wegens het in gevaar brengen van de gasten.
pi_183014328
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 23:40 schreef Nintex het volgende:
Waarom zou je trouwens een groep van die relschoppers binnen laten in je zwembad?

Koste wat kost politiek correct willen zijn heeft mensen in een wurggreep.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_183015051
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 23:40 schreef Nintex het volgende:
Waarom zou je trouwens een groep van die relschoppers binnen laten in je zwembad?

Ik zou als ik een bezoeker was een rechtszaak aanspannen wegens het in gevaar brengen van de gasten.
Een rechtszaak aanspannen nog wel ...
pi_183015056
volgende keer maar honkbalknuppels meenemen en per direct voor de kop slaan die lui
pi_183015257
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 08:04 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Jup. Van onze 'strijdvaardige mannen' hoeven wij vrouwen het iig niet te hebben :')
Doe eens normaal zeg. Als er 60 opgeschoten Marokkanen zitten te klieren en jij bent daar met je zoontje / dochtertje dan ga je niet een grote bek hebben tegen die Marokkanen met alle mogelijke gevolgen van dien. Voor je het weet krijg jij klappen en je zoontje / dochtertje mag het allemaal aanzien. En dan heb jij het zeer mogelijk nog gedaan ook als het escaleert.

Nee, dan vertrek je en licht je de badmeester cq beveiliging in. Meer kan je niet doen.
pi_183015375
Dat volk minacht ons en dit is de manier waarop ze dat laten merken!

Er zijn wetten en er is politie, maar gehandhaafd wordt er niet! Dat zijn afspraken van de regering die zal blijven doen alsof er niks aan de hand is.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_183015398
quote:
15s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:01 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Het ''eigen volk'' is veels te soft en te slap. En anders ben je per direct ''extreem rechts''.

Verder hebben straffen vaak alleen maar een averechts effect; negatief contact met de pliesie en/of justitie voeden status in de sociale kringen, en zorgen voor nog meer afkeer naar de samenleving.
Politie kan toch gewoon zorgen dat een feestje niet verstierd wordt door dit soort tuig! Alexander en Max worden toch ook beschermd?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_183015410
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:47 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Doe eens normaal zeg. Als er 60 opgeschoten Marokkanen zitten te klieren en jij bent daar met je zoontje / dochtertje dan ga je niet een grote bek hebben tegen die Marokkanen met alle mogelijke gevolgen van dien. Voor je het weet krijg jij klappen en je zoontje / dochtertje mag het allemaal aanzien. En dan heb jij het zeer mogelijk nog gedaan ook als het escaleert.

Nee, dan vertrek je en licht je de badmeester cq beveiliging in. Meer kan je niet doen.
Een telefoontje naar de politie en die zouden meteen moeten komen en de orde herstellen...natuurlijk kan de badmeester dat niet in zijn eentje?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_183015438
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:55 schreef SuperNeger het volgende:
Het wordt tijd dat het eigen volk gewoon dit soort verkrachters van bepaalde komaf aanpakt. Ik denk dat dat de enige manier is.

Als je het aan de wet overlaat dan doen ze het volgende week weer. Deze primitieve "mensen" zijn ook gewend dat als ze zoiets flikken in die zandbak waar ze vandaan komen ze publiekelijk gelyncht worden. En hier hebben ze vrij spel om aan te randen en te verkrachten als ze alleen maar een waarschuwing krijgen omdat ze zielig en "getraumatiseerd" en het niet gewend zijn.
Het zou idd mooi zijn als er een ‘fatsoenlijke’ beweging ontstond met mensen die het niet meer pikken en staan voor onze cultuur en normen en waarden. PVV en FVD vind ik toch ook net niets eigenlijk... Maargoed waarschijnlijk zal dit wel niet kunnen, want racisme enzo...
pi_183015441
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:55 schreef SuperNeger het volgende:
Het wordt tijd dat het eigen volk gewoon dit soort verkrachters van bepaalde komaf aanpakt. Ik denk dat dat de enige manier is.

Als je het aan de wet overlaat dan doen ze het volgende week weer. Deze primitieve "mensen" zijn ook gewend dat als ze zoiets flikken in die zandbak waar ze vandaan komen ze publiekelijk gelyncht worden. En hier hebben ze vrij spel om aan te randen en te verkrachten als ze alleen maar een waarschuwing krijgen omdat ze zielig en "getraumatiseerd" en het niet gewend zijn.
Helemaal mee eens mijn superneger. Maar als werkende vader kan je het niet permiteren om klappen te gaan uitdelen, met een blauw oog op werk te komen, of 3 dagen opgesloten te zitten omdat je marrokanen hebt geslagen in het zwembad :')

Daarom kiezen veel mensen eieren voor hun geld.

Helaas werkt dat zo.
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:00 schreef asco het volgende:

[..]

Wie gaan dat doen? Onze millennial "mannen"? 🙄
Ja, op de vuist gaan met een groep van 60 man terwijl je daar met je vrouw en kind(eren) bent is een strak plan :')
  donderdag 8 november 2018 @ 08:11:24 #83
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183015451
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:10 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Helemaal mee eens mijn superneger. Maar als werkende vader kan je het niet permiteren om klappen te gaan uitdelen, met een blauw oog op werk te komen, of 3 dagen opgesloten te zitten omdat je marrokanen hebt geslagen in het zwembad :')

Daarom kiezen veel mensen eieren voor hun geld.

Helaas werkt dat zo.

[..]

Ja, op de vuist gaan met een groep van 60 man terwijl je daar met je vrouw en kind(eren) bent is een strak plan :')
Ja het is ook niet haalbaar maar wat moeten we dan? Toekijken hoe ze onze dochters verkrachten en er nog mee wegkomen ook? Mensen zouden die opoffering moeten maken.
Man of Steal.
pi_183015452
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:09 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Het zou idd mooi zijn als er een ‘fatsoenlijke’ beweging ontstond met mensen die het niet meer pikken en staan voor onze cultuur en normen en waarden. PVV en FVD vind ik toch ook net niets eigenlijk... Maargoed waarschijnlijk zal dit wel niet kunnen, want racisme enzo...
Je zou inderdaad verwachten dat zo een partij bestaat. Een middenpartij die opkomt voor de werkende klasse en dit soort onzin niet meer pikt. Die zou toch vrijwel direct een meerderheid van de stemmen halen.... vooral als je leest hoe zat iedereen de huidige regerin en partijen zijn,

Maar nee, men is banger voor hun HRA, 130 op de snelweg en dat tientje per jaar ziektekosten verzekering....
  donderdag 8 november 2018 @ 08:11:53 #85
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183015454
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:09 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Het zou idd mooi zijn als er een ‘fatsoenlijke’ beweging ontstond met mensen die het niet meer pikken en staan voor onze cultuur en normen en waarden. PVV en FVD vind ik toch ook net niets eigenlijk... Maargoed waarschijnlijk zal dit wel niet kunnen, want racisme enzo...
PVV en FVD _O_
Man of Steal.
pi_183015462
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:11 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Ja het is ook niet haalbaar maar wat moeten we dan? Toekijken hoe ze onze dochters verkrachten en er nog mee wegkomen ook? Mensen zouden die opoffering moeten maken.
Begrijp me niet verkeerd negert, als het mijn dochter zou zijn dan zou ik zeker gaan klappen en rellen met dat opgeschoten volk. Maar, zoals ook al werd gezegd, ga ik niet naar dit soort tokkie baden en marrokanen baden.
  donderdag 8 november 2018 @ 08:13:48 #87
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183015474
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:12 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd negert, als het mijn dochter zou zijn dan zou ik zeker gaan klappen en rellen met dat opgeschoten volk. Maar, zoals ook al werd gezegd, ga ik niet naar dit soort tokkie baden en marrokanen baden.
Ja het is idd ook een beetje de schuld van de ouders. Maar goed, je verwacht ook gewoon dat je dochter leuk moet kunnen zwemmen in het plaatselijke zwembad. Dat dat zwembad nou ook groepjes marokkanen binnenlaat, maar ja als ze ze weigeren worden ze weer voor racist uitgemaakt.
Man of Steal.
pi_183015480
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:06 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Een telefoontje naar de politie en die zouden meteen moeten komen en de orde herstellen...natuurlijk kan de badmeester dat niet in zijn eentje?
Dat gaat ook niet helpen, het is een grote groep en dan krijg je hetzelfde als al die andere honderden voorvallen waarbij groepen allochtonen betrokken zijn. De politie treed de-escalerend op, oftewel ze staan erbij en duiken weg voor de stenen en het vuurwerk.

Het wordt tijd dat dat allochtonen gespuis eens op zijn plek gezet wordt, daar helpen geen straffen, knuffelen of ingrijpen van de politie mee. Dat volk luistert naar de taal van de straat, laat ze zien dat ze niet de baas zijn hier. Een flink pak rammel wat ze een week later nog voelen dat kennen ze wel.
  donderdag 8 november 2018 @ 08:14:54 #89
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183015481
Hier heb je toch die motorclubs voor die Satadura en zo? Doen zij ook een keer wat nuttigs.
Man of Steal.
pi_183015494
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:12 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd negert, als het mijn dochter zou zijn dan zou ik zeker gaan klappen en rellen met dat opgeschoten volk. Maar, zoals ook al werd gezegd, ga ik niet naar dit soort tokkie baden en marrokanen baden.
Ik was 7 jaar toen ik klappen kreeg van een twee volwassen Marokkaanse mannen, mijn vader heeft die mannen een flink pak rammel verkocht. Eindconclusie: Mijn vader een strafblad, die Marokkaanse mannen logen alles af, hadden overal getuigen vandaan gehaald (natuurlijk de Marokkaanse gemeenschap) en spraken opeens geen Nederlands meer. Na de dreigementen aan ons adres zijn we maar een weekje gevlucht naar familie in een andere stad omdat de politie niets kon doen.

Dat was 29 jaar geleden al.
  donderdag 8 november 2018 @ 08:27:28 #91
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183015581
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:16 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik was 7 jaar toen ik klappen kreeg van een twee volwassen Marokkaanse mannen, mijn vader heeft die mannen een flink pak rammel verkocht. Eindconclusie: Mijn vader een strafblad, die Marokkaanse mannen logen alles af, hadden overal getuigen vandaan gehaald (natuurlijk de Marokkaanse gemeenschap) en spraken opeens geen Nederlands meer. Na de dreigementen aan ons adres zijn we maar een weekje gevlucht naar familie in een andere stad omdat de politie niets kon doen.

Dat was 29 jaar geleden al.
Waarom kreeg je toen je 7 jaar was klappen van 2 marokkaanse mannen?
Man of Steal.
pi_183015584
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:12 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd negert, als het mijn dochter zou zijn dan zou ik zeker gaan klappen en rellen met dat opgeschoten volk. Maar, zoals ook al werd gezegd, ga ik niet naar dit soort tokkie baden en marrokanen baden.
Denk hier nog maar eens goed over na. Het is niet voor niets dat alle getuigenverklaringen in de media op verzoek onherkenbaar gemaakt zijn.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_183015585
Ik ben meer voor een three strikes out wetgeving waarbij bij herhaaldelijk crimineel gedrag zwaarder gestraft en beboet mag worden. Niet alleen voor de persoon zelf, maar in dit geval van minderjarigheid ook richting ouders/familie. Als ze vervolgens nog niet willen aanpassen, uitzetten en afscheid van nemen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_183015589
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:27 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Waarom kreeg je toen je 7 jaar was klappen van 2 marokkaanse mannen?
Hij keek ze per ongeluk aan op straat.
pi_183015633
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:11 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

PVV en FVD _O_
Ik vind zelf de PVV te tokkie en FVD te elitair maar zoek wel echt naar een partij die zich hard maakt voor onze cultuur en normen/waarden dus het zal vast 1 van die 2 worden...
pi_183015675
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:35 schreef SuperNeger het volgende:

[..]


_O_
Toch mis ik altijd wel enige nuance ofzo. Ondanks dat ik ook behoorlijk vol zit met vooroordelen keur ik keiharde racisme ook af....

[ Bericht 15% gewijzigd door Frutsel op 08-11-2018 09:03:08 ]
  donderdag 8 november 2018 @ 09:00:44 #97
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183015875
edit: Doe het maar gewoon niet okay?

[ Bericht 94% gewijzigd door Frutsel op 08-11-2018 09:03:29 ]
Man of Steal.
pi_183016021
Gaat het nog over de OP? Laten we het daar maar over hebben
  donderdag 8 november 2018 @ 09:19:31 #99
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183016099
Is inderdaad erg dit nieuwsbericht. Hoop dat de mogelijke daders (WAT HUN AFKOMST OOK MAG ZIJN) hier goed op gestraft zullen worden.

Wel gek dat ze zoiets doen, toch? Alsof ze denken dat meisjes die zich halfnaakt in zwemkleding in een gemengd zwembad begeven geen echte mensen zijn waardoor ze aangerand mogen worden. Ik zou niet weten hoe ze dit anders zouden kunnen goedpraten. Maar voor zover ik weet zijn er geen culturen of geloofsovertuigingen die hier aanleidingen tot kunnen geven, dus ja hoe Jan en Pieter op het idee kwamen dit soort vrouwen aan te randen blijft me een raadsel.

Ik hoop dat verder onderzoek naar deze zaak ervoor zal zorgen dat onze dochters weer lekker veilig kunnen zwemmen in de toekomst.
Man of Steal.
pi_183016399
Ondanks de titel hier op FOK spreekt de bron in de OP van "mogelijke aanranding". Dit is op basis van verklaringen van andere zwembadbezoekers, er is zover ik weet niet eens aangifte van gedaan.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183016716
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:27 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Waarom kreeg je toen je 7 jaar was klappen van 2 marokkaanse mannen?
Het zoontje van 1 van die mannen werd gepest was het verhaal. Daar waren 2 buurtjongens verantwoordelijk voor en die vader en broer dachten dat ik het was terwijl ik nooit iemand peste. Van de broer (ongeveer 21 jaar) kreeg ik toen klappen bij een veldje, toen ik naar huis fietste na die klappen stond de hele buurt buiten en dacht mijn vader dat dat jongetje mij geslagen had en ik weer niet had durven terugslaan. Ik was geen ruzie maker en sloeg nooit, dus pap trok mij van die fiets af en zei dat ik die jongen terug moest slaan. Toen kwam die vader van die jongen en sloeg mij en vloog mijn vader hem aan.
pi_183016863
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:39 schreef GS-Raw het volgende:

[..]

Toch mis ik altijd wel enige nuance ofzo. Ondanks dat ik ook behoorlijk vol zit met vooroordelen keur ik keiharde racisme ook af....
Heb zelf Nieuwe Wegen gestemd, maar vraag me af of dat ooit nog wat wordt.
pi_183017252
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Het zoontje van 1 van die mannen werd gepest was het verhaal. Daar waren 2 buurtjongens verantwoordelijk voor en die vader en broer dachten dat ik het was terwijl ik nooit iemand peste. Van de broer (ongeveer 21 jaar) kreeg ik toen klappen bij een veldje, toen ik naar huis fietste na die klappen stond de hele buurt buiten en dacht mijn vader dat dat jongetje mij geslagen had en ik weer niet had durven terugslaan. Ik was geen ruzie maker en sloeg nooit, dus pap trok mij van die fiets af en zei dat ik die jongen terug moest slaan. Toen kwam die vader van die jongen en sloeg mij en vloog mijn vader hem aan.
Wazig verhaal. Volgens mij kreeg je terecht klappen als ik dit zo lees.
pi_183017311
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Uitgebreid item op het NOS journaal en niet één keer het woord allochtoon of Marokkaan _O-
Want een eventuele afkomst is relevant in deze omdat?
pi_183017422
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:41 schreef rosalinde93 het volgende:

[..]

Want een eventuele afkomst is relevant in deze omdat?
Lijkt mij ook niet relevant.

Al vind ik zelf dat wel veel meer van die cultuur moeten binnenhalen. Iedereen is welkom. w/
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_183017546
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:38 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Wazig verhaal. Volgens mij kreeg je terecht klappen als ik dit zo lees.
Knap dat je dat eruit haalt.
pi_183017565
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:41 schreef rosalinde93 het volgende:

[..]

Want een eventuele afkomst is relevant in deze omdat?
Omdat het een trend schetst van allochtone jongeren die hun poten niet thuis kunnen houden. Als je problemen op wilt lossen zul je eerst in kaart moeten hebben wat de problemen precies zijn.
  Moderator donderdag 8 november 2018 @ 10:55:58 #108
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_183017593
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 10:14 schreef Sigaartje het volgende:
https://www.ad.nl/tilburg(...)zonderlijk~a6cb15e6/

Wat is de beweegreden van die jongens dat ze besluiten zoiets te doen?
Dat is wat ik me afvraag. Wat is de drijvende kracht?
Dit vind ik een goede vraag.

Hebben ze het idee dat ze zonder zo kut te doen nooit iets met een meisje kunnen krijgen? Vinden ze het stoer en is er niemand in de groep die zegt "wat een kut actie hou eens op man".

Als ik terugdenk aan de gasten die zo nodig mensen onderwater moesten drukken en lopen te kloten op het zwembad ("hi ha iemands zwembroek omlaag trekken") die werden snel genoeg uitgesloten, die mochten snel genoeg niet meer bij de groep zitten waar ook alle meisjes waar ze zoveel aandacht voor hadden zitten. Dat reguleerde zichzelf.

Op één of andere manier spreekt er wel een enorme frustratie uit alsof dit de enige methode voor ze is om iets te krijgen....
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_183017653
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:38 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Wazig verhaal. Volgens mij kreeg je terecht klappen als ik dit zo lees.
Yep een kind van 7 slaan door twee volwassen mannen is terecht. :')
  donderdag 8 november 2018 @ 11:00:57 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183017663
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 06:56 schreef funnywell het volgende:
Reden dat een zwembad als de tongelreep in eindhoven zn deuren heeft gesloten, echt niet omdat de renovatie kosten te hoog werden.
Daar werd je in de 70s als meisje al aangerand op het grasveld. Door Kruidenbuurttokkies.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_183019678
Lijkt mij zo heerlijk om z'n opgefokt marokkaantje bij zijn kop te pakken en de rand van het zwembad te laten koppen, als ik er eentje zou betrappen. Ze gaan hun eigen zus, nicht of moeder maar aanranden. Vroeg of laat worden ze toch met een van hun uitgehuwelijkt en komen er weer nieuwe parasietjes met IQ van 60 door die inteelt
pi_183019740
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daar werd je in de 70s als meisje al aangerand op het grasveld. Door Kruidenbuurttokkies.
Kan me voorstellen dat je wel blij bent dat er nu wat diversiteit is in deze.
  donderdag 8 november 2018 @ 13:03:48 #113
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_183019894
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2018 12:57 schreef Faxie het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat je wel blij bent dat er nu wat diversiteit is in deze.
Hoe mee aanranders hoe beter!
Bedankt Hans.
pi_183019911
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Yep een kind van 7 slaan door twee volwassen mannen is terecht. :')
Met zo'n houding wel ja!
pi_183020006
quote:
7s.gif Op donderdag 8 november 2018 13:03 schreef bascross het volgende:

[..]

Hoe mee aanranders hoe beter!
Aboluut. Aanranders horen een afspiegeling van de samenleving te zijn :Y
pi_183023760
quote:
17s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daar werd je in de 70s als meisje al aangerand op het grasveld. Door Kruidenbuurttokkies.
Niet door een groep van 60 die bewust er heen gaan om te aanraden. Tuurlijk gebeurde t al, net zo oud als de mens of de hoer.
  maandag 12 november 2018 @ 07:22:25 #117
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_183094398
Net in Goedemorgen Nederland een item hierover.

Omdat het over allochtone schatjes gaat de volgende reacties van de linkseamsterdamsegrachtengordel gasten.

"Ja.. was er niet bij dus kan hierover moeilijk een oordeel geven"

Heerlijk land zijn we geworden.
Zuiger van het FOK!-OMT
  maandag 12 november 2018 @ 07:36:01 #118
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_183094477
Aanranden is blijkbaar algemeen geaccepteerd bij Links Zolang het een allochtoon is. Die doen zoiets niet.
pi_183096411
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 07:36 schreef KingRadler het volgende:
Aanranden is blijkbaar algemeen geaccepteerd bij Links Zolang het een allochtoon is. Die doen zoiets niet.
Ik zou hier niet weer een links-rechts kwestie van maken, want het kan de VVD ook hoegenaamd geen ene fuck schelen. Hoe lang heeft de VVD nou al een grote vinger in de pap en hoe lang hebben ze geen flikker gedaan aan problemen. Ik ben overigens links en ik vind het walgelijk waar dat volk mee wegkomt. Een van de grootste criticasters hier, elfletterig is ook gewoon behoorlijk links behalve op immigratie.

Volgens mij dragen dit soort platitudes geen flikker bij aan de oplossing van het probleem en maakt het alleen maar onzuiver wie wat aan immigratie wil doen en wie niet. Ik ken op het moment maar drie partijen waarvan ik denk dat ze er oprecht wat aan willen doen. PVV, FVD en Nieuwe Wegen. De rest is een pot nat, van de centrumrechtse CDA tot de centrumlinkse PvdA en van het extreemlinkse Groenlinks tot de zeer rechtse VVD.
  maandag 12 november 2018 @ 11:05:41 #120
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183096935
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Het zoontje van 1 van die mannen werd gepest was het verhaal. Daar waren 2 buurtjongens verantwoordelijk voor en die vader en broer dachten dat ik het was terwijl ik nooit iemand peste. Van de broer (ongeveer 21 jaar) kreeg ik toen klappen bij een veldje, toen ik naar huis fietste na die klappen stond de hele buurt buiten en dacht mijn vader dat dat jongetje mij geslagen had en ik weer niet had durven terugslaan. Ik was geen ruzie maker en sloeg nooit, dus pap trok mij van die fiets af en zei dat ik die jongen terug moest slaan. Toen kwam die vader van die jongen en sloeg mij en vloog mijn vader hem aan.
Klinkt alsof de volwassen mannen in dit verhaal de boel zodanig op stang hebben gejaagd dat jij daar de lul van was.

Die andere vader was ronduit een debiel dat hij jou kwam slaan. Jouw vader was ronduit een debiel dat hij jou van de fiets af trok om 'terug' te gaan slaan.

Je ouders zullen vast geen slechte bedoelingen hebben gehad. Geen enkele ouder is zonder fouten. Maar dit is wel een moment van beroerd ouderschap van je eigen vader.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_183097092
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 11:05 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Klinkt alsof de volwassen mannen in dit verhaal de boel zodanig op stang hebben gejaagd dat jij daar de lul van was.

Die andere vader was ronduit een debiel dat hij jou kwam slaan. Jouw vader was ronduit een debiel dat hij jou van de fiets af trok om 'terug' te gaan slaan.

Je ouders zullen vast geen slechte bedoelingen hebben gehad. Geen enkele ouder is zonder fouten. Maar dit is wel een moment van beroerd ouderschap van je eigen vader.
Volledig mee eens, mijn vader was ook fout door mij aan mijn arm te trekken en richting die jongen te duwen.
pi_183117165
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 23:38 schreef Hathor het volgende:
Nou snap ik een ding niet...als je zoiets organiseert dan neem ik aan dat dat een kinderfeestje is, waarom laat je dan in hemelsnaam zo'n grote groep opgeschoten tieners binnen? Bovendien blijkt dat ze zich buiten bij de ingang al liepen te misdragen, wat let je dan als beheerder van zo'n zwembad om dat tuig niet binnen te laten? En die gasten op hun beurt snap ik al helemaal niet, wat heb je in hemelsnaam te zoeken op een feestje dat bestemd is voor jeugd van pak em beet 8-12 jaar?
Vast een jonge bruid uitzoeken. Duh.
pi_183117226
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 10:14 schreef Sigaartje het volgende:
https://www.ad.nl/tilburg(...)zonderlijk~a6cb15e6/

Wat is de beweegreden van die Marokkaanse jongens dat ze besluiten zoiets te doen?
Dat is wat ik me afvraag. Wat is de drijvende kracht?
. Het is cool. Degene die met de idiootstr shit weg komt is een baas.

That's it. Letterlijk. Alleen dat. Iedereen die denkt dat het voor hen meer is snapt ze niet helemaal.
  dinsdag 13 november 2018 @ 10:43:21 #124
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_183118380
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 09:43 schreef Molurus het volgende:
Ondanks de titel hier op FOK spreekt de bron in de OP van "mogelijke aanranding". Dit is op basis van verklaringen van andere zwembadbezoekers, er is zover ik weet niet eens aangifte van gedaan.
Ook al is er niet "echt" aangerand of is het niet te bewijzen, iedereen weet hoe strontvervelend het is als er een groep jongeren/jongens van die leeftijd intimiderend aanwezig is. Kinderen durven er niet langs te lopen of naar de glijbaan die ze bezet houden, meisjes van dezelfde leeftijd hebben dan helemaal een kutmiddag omdat ze steeds over hun schouder moeten kijken.

Dit is het punt waarop er al gehandhaafd moet worden: maak je het onmogelijk voor de andere bezoekers om een leuke middag te hebben, dan ga je maar weg. Maar ja, dan komt het eigenlijke probleem naar voren, namelijk gebrekkige opvoeding en dus eindeloos geschreeuw, jeëtter, niet aflatende discussies ("Wat nou? Ik heb niks gedaan? Zeg wat ik doe dan. Ik heb het recht hier te staan! Niet aanraken, vriend.") en uiteindelijk natuurlijk de discriminatie-kaart.

Denk niet dat je in Marokko met dertig, veertig jongetjes wegkomt met dat gedrag, want dan komen de echte mannen je even bij kop en kont pakken en verwijderen. Die corrigerende factor vanuit de omgeving ontbreekt hier en dus begint de handhaving pas op dit punt.
pi_183118518
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:43 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ook al is er niet "echt" aangerand of is het niet te bewijzen, iedereen weet hoe strontvervelend het is als er een groep jongeren/jongens van die leeftijd intimiderend aanwezig is. Kinderen durven er niet langs te lopen of naar de glijbaan die ze bezet houden, meisjes van dezelfde leeftijd hebben dan helemaal een kutmiddag omdat ze steeds over hun schouder moeten kijken.
Dat lijkt me bepaald geen goede reden om vanalles uit je duim te zuigen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:43 schreef Qarrad het volgende:

en uiteindelijk natuurlijk de discriminatie-kaart.

Denk niet dat je in Marokko met dertig,
Die discriminatiekaart lijkt zo te zien volledig terecht. Persoonlijk stoor ik me meer aan de schijnheilige racisten op FOK.

Hoe moelijk is het nou om misstanden aan de kaak te stellen zonder dingen uit je duim te zuigen en er een racistisch ding van te maken?
Niet meer aanwezig in dit forum.
  dinsdag 13 november 2018 @ 11:07:17 #126
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_183118731
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:53 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat lijkt me bepaald geen goede reden om vanalles uit je duim te zuigen.

[..]
We weten niet of er dingen uit de duim gezogen zijn, we weten alleen dat er (nog) geen aangifte lijkt te liggen ondanks een hoop getuigenverklaring.
quote:
Die discriminatiekaart lijkt zo te zien volledig terecht. Persoonlijk stoor ik me meer aan de schijnheilige racisten op FOK.

Hoe moelijk is het nou om misstanden aan de kaak te stellen zonder dingen uit je duim te zuigen en er een racistisch ding van te maken?
Nou, in dit geval is er geen racisme in het spel toch? Het is een statistisch gegeven dat Marokkanen vaker meisjes/vrouwen lastigvallen in groepsverband dus dat zal ook aangepakt moeten worden met speciale aandacht voor die achtergrond. Het is pas racisme om te zeggen dat alle Marokkanen dit per definitie doen omdat het minderwaardige wezens zijn of zo. Het benoemen van het specifieke probleem is geen racisme.
  dinsdag 13 november 2018 @ 14:18:26 #127
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_183122995
Zolang laffe Nederlanders niet terugslaan zijn we huis en haard al lang verloren.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_183126911
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 10:31 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Ik zou hier niet weer een links-rechts kwestie van maken, want het kan de VVD ook hoegenaamd geen ene fuck schelen. Hoe lang heeft de VVD nou al een grote vinger in de pap en hoe lang hebben ze geen flikker gedaan aan problemen. Ik ben overigens links en ik vind het walgelijk waar dat volk mee wegkomt. Een van de grootste criticasters hier, elfletterig is ook gewoon behoorlijk links behalve op immigratie.

Volgens mij dragen dit soort platitudes geen flikker bij aan de oplossing van het probleem en maakt het alleen maar onzuiver wie wat aan immigratie wil doen en wie niet. Ik ken op het moment maar drie partijen waarvan ik denk dat ze er oprecht wat aan willen doen. PVV, FVD en Nieuwe Wegen. De rest is een pot nat, van de centrumrechtse CDA tot de centrumlinkse PvdA en van het extreemlinkse Groenlinks tot de zeer rechtse VVD.
Waardevolle post. ^O^
Als puntje bij paaltje komt, is de VVD in veel opzichten ook gewoon een wegkijk-partij. De VVD is ijzersterk in stoere taal op posters en in filmpjes op social media. Maar in de praktijk voeren ze heel ander beleid. Zie bijvoorbeeld hoe Harbers door de knieën ging in de zaak Lili en Howick - en dat binnenkort weer gaat doen met het kinderpardon. En kijk ook naar hoe kinderachtig minister Dekker vorige week reageerde op een vraag over Zwarte Piet: het uiterlijk daarvan is aan Sinterklaas... - Ja joh, je zou eens gaan staan voor onze eigen tradities; je zou eens voorrang geven aan Nederlandse belangen omtrent immigratie, in plaats van het bizarre EU-beleid.

Links en rechts bestaan amper nog. Tenenkrommende naïviteit kom je tegen over de volle breedte van het spectrum. Voorop lopen echter wel partijen die traditioneel als "links te boek staan: PvdA, GroenLinks, D66...

Ik ben trouwens niet anti-allochtoon of zo. Ik ben voor aanpassen en voor problemen aanpakken. Het wil er bij mij niet in dat we decennialang aanmodderen; dat we de etterbakken en jonge criminelen niet harder aanpakken. En - ik zeg dit er nadrukkelijk bij en heb het heel vaak gezegd - dat is ook in het belang van de vele goedwillende allochtonen, die nu lijden onder negatieve beeldvorming. Dat werkgevers liever een autochtoon met een strafblad aannemen dan iemand van Marokkaanse afkomst zonder strafblad is zowel triest als veelzeggend.

De reflex van genoemde partijen is echter verkeerd: met "foei" roepen naar werkgevers kom je er niet. Je moet de beeldvorming zien te veranderen en dat gaat alleen lukken als je de oververtegenwoordiging (factor 5 praten we over!) in foute lijstjes zoals criminaliteit hard aanpakt. Hard, omdat de softe benadering al decennialang faalt. Tuchtscholen, (her)opvoedingskampen, ouders uit de oudere macht zetten, radicalisering harder aanpakken, haatpredikers uitzetten, noem maar op. Maar als je dat soort broodnodige maatregelen bepleit, ben je de "witte", allochtonen-hatende racist en xenofoob. Dat is hoe naïef-links elke discussie doodknuppelt.
pi_183129624
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:43 schreef Qarrad het volgende:

Denk niet dat je in Marokko met dertig, veertig jongetjes wegkomt met dat gedrag, want dan komen de echte mannen je even bij kop en kont pakken en verwijderen. Die corrigerende factor vanuit de omgeving ontbreekt hier en dus begint de handhaving pas op dit punt.
Het heeft natuurlijk ook alles met de religie en vooral de hoofddoek te maken. Het dragen van een hoofddoek is geen zuiver individuele daad met louter individuele gevolgen. De hoofddoek en burkini laten zien dat je een nette moslima bent, en laat daarmee ook zien dat meisjes die hem niet dragen dat niet zijn. En dat terwijl die gedragen zou moeten worden om mannelijke lust te temperen want zelfbeheersing kan niet van mannen geeist worden.

Wat verwacht je binnen die context dan anders dan dat jonge islamitische jongens handtastelijk worden tegenover meisjes met badkleding. De hoofddoek/burkini die al hun zusjes en nichtjes dragen en de 'ze vroeg er zelf om met zo'n kort rokje aan'-redenering liggen wel heel erg dicht tegen elkaar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 13 november 2018 @ 21:02:23 #130
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_183131362
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 19:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het heeft natuurlijk ook alles met de religie en vooral de hoofddoek te maken. Het dragen van een hoofddoek is geen zuiver individuele daad met louter individuele gevolgen. De hoofddoek en burkini laten zien dat je een nette moslima bent, en laat daarmee ook zien dat meisjes die hem niet dragen dat niet zijn. En dat terwijl die gedragen zou moeten worden om mannelijke lust te temperen want zelfbeheersing kan niet van mannen geeist worden.

Wat verwacht je binnen die context dan anders dan dat jonge islamitische jongens handtastelijk worden tegenover meisjes met badkleding. De hoofddoek/burkini die al hun zusjes en nichtjes dragen en de 'ze vroeg er zelf om met zo'n kort rokje aan'-redenering liggen wel heel erg dicht tegen elkaar.
En we zijn weer op het punt dat mensen enkel tegen je in kunnen gaan door je een racist te noemen, of andere emotionele verweren. Er is immers geen rationele speld tussen te krijgen.
Er zal niet meer op je gereageerd worden, behalve wellicht op bovenstaande wijze of door je woorden in de mond te leggen die je nooit gezegd hebt.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_183131956
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:07 schreef Qarrad het volgende:

[..]

We weten niet of er dingen uit de duim gezogen zijn, we weten alleen dat er (nog) geen aangifte lijkt te liggen ondanks een hoop getuigenverklaring.

[..]

De daders en hun vriendjes en slachtoffers wonen in dezelfde buurt, denk je echt dat die jonge meiden zin hebben in al het gezeik dat ze mogelijk gaan krijgen bij aangifte, of hun ouders aangezien de 'straf' voor die gasten waarschijnlijk toch niet meer als hooguit een taakstrafje zal zijn ?
Hell, zelfs getuigen willen anoniem blijven , zegt al genoeg lijkt me :/
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')