abonnement Unibet Coolblue
pi_182972059
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 06:56 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, volgens de AIVD was er recent nog een lichte opleving bij extreem rechts, waarbij er wel meteen bij vermeld werd dat er geen geweld bij aan te pas kwam. Dan vraag ik me af waarom er dan uberhaupt melding van gemaakt moet worden. Er lopen hier 500 tikkende moslimtijdbommen rond, focus je daar maar eens op.
Ik weet ook niet precies hoe wij hier een incident als extreem rechts bestempelen. Ik weet toevallig dat in Duitsland wanneer er een antisemitische uiting wordt gedaan het als extreemrechts wordt gecategoriseerd. Dus als bij een palestinademonstratie iemand een vlag met een hakenkruis tevoorschijn haalt of roept "alle joden moeten dood" dan is dat een extreemrechts incident.

Bij extreemrechts denken mensen toch vooral aan:




Terwijl het vaak gaat om:

Extreemrechts....
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182984807
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 07:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik weet ook niet precies hoe wij hier een incident als extreem rechts bestempelen. Ik weet toevallig dat in Duitsland wanneer er een antisemitische uiting wordt gedaan het als extreemrechts wordt gecategoriseerd. Dus als bij een palestinademonstratie iemand een vlag met een hakenkruis tevoorschijn haalt of roept "alle joden moeten dood" dan is dat een extreemrechts incident.

Bij extreemrechts denken mensen toch vooral aan:


[ afbeelding ]

Terwijl het vaak gaat om:
[ afbeelding ]
Extreemrechts....
Reichskriegsfahne combineren met KKK. Dan heb je er weinig van begrepen :')
  dinsdag 6 november 2018 @ 19:59:18 #53
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_182985081
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 19:47 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Reichskriegsfahne combineren met KKK. Dan heb je er weinig van begrepen :')
Waarom is dat raar? Zowel het nazisme als de KKK proclameert de superioriteit van het blanke ras.
pi_182985462
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 17:37 schreef Shaken63 het volgende:
Deze 500 hadden hier niet moeten zijn, niet welkom, Ned paspoort ingetrokken.
Dus diegenen die daar verantwoordelijk voor zijn, zijn ook aansprakelijk als door hen het één of ander gebeurt.
Alsof andere landen wel op die lui zitten te wachten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')