abonnement Unibet Coolblue
pi_182958321
Hallo allemaal.

Ik zag zaterdag een leuke jongen rijdend op de A28. Ik kwam van de Q8 tankstation nabij Nunspeet/Elspeet [die dieper van de snelweg af ligt dan tankstations over het algemeen liggen] en hij gaf me niet de ruimte, maar bleef op de rechterrijstrook rijden. Daardoor viel hij me op. Ik voegde achter hem in en merkte naarmate de weg vorderde dat we bij elkaar in de buurt bleven. Hij was geen racemonster en reed netjes de geldende snelheid. Af en toe haalden we elkaar in en gingen dan voor de ander rijden. Bij die geluidswal waar je van 130 naar 100 gaat raakte ik hem even kwijt, ging naar rechts en reed even 90. Daar was hij weer en hij begon mij op te merken [of dat was al eerder het geval?]. Ik zag hem in zijn achteruitkijkspiegel kijken. En met zijn rechterarm door zijn haar, over z’n nek gaan. [En ook een keer met links.] Ik had een zonnebril op.

Helaas ging hij er bij afslag De Meern/Montfort af [waar de Burger King is]. Ik heb nog geknipperd met mijn lichten, maar ik weet niet of hij dat gezien heeft.

Hij had een blauwe kleine auto. Zo’n soort kleur. Ik heb helaas geen idee wat voor soort auto, daar heb ik geen verstand van.

[Dit is dus niet zijn auto!]

Ik reed in een zwarte Aygo. Ik heb helaas niet zijn nummerbord gezien [vergeten te kijken].
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_182958380
Sorry, daar is dit niet het forum voor. Succes :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')