abonnement Unibet Coolblue
pi_182960200
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 16:28 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ja daar dacht ik ook aan, maar het gaat wel erg door elkaar lopen zo.
nou ja, je gaf zelf aan dat het kan voor geslachten, je geeft daarmee al een optie voor hoe ermee om te gaan als het wel aangepast kan worden.
compact en kleverig.
  maandag 5 november 2018 @ 16:32:49 #52
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_182960224
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 14:36 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind de insteek wel interessant btw. Het is beetje kansloos dat mr Ratelband het doet, maar zijn argument dat het jaren geleden ook ondenkbaar was je geslacht te veranderen, geeft wel te denken..
Precies; ik vind het wel interessant.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 november 2018 @ 16:35:42 #53
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_182960269
nog een paar jaar en we gaan ook mensen accepteren die denken dat ze god of Elvis zijn.

^O^
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 5 november 2018 @ 16:35:59 #54
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182960277
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat kan dan toch ook met een geboortedatum?

19-03-1980, juridische geboortedatum, fysieke geboortedatum 19-03-1960.

^O^
En dag dan tig keer veranderen door de jaren heen?
En hoe dan met verzekeringen, pensioen en dergelijke zaken?
pi_182960340
Wachten op de eerste pedo die van 60 naar 13 jaar gaat *O* *O* *O* *O*
pi_182960367
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 16:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En dag dan tig keer veranderen door de jaren heen?
En hoe dan met verzekeringen, pensioen en dergelijke zaken?
ik zei niet dat ik t een goed idee vind, of het ermee eens ben ;)
Ik gaf alleen aan dat ze zelf al een oplossing aandroeg voor het probleem dat ze opwierp. :+
compact en kleverig.
pi_182960460
Hopelijk mag dit niet, zou een droom van pedofielen zijn. :{

Cordiali saluti Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_182960550
Daar kun je ook wel wat aan doen.
Maak een wet waarin geldt dat je je leeftijd niet meer dan x jaar mag aanpassen, niet onder de 21 mag gaan, dat alle activiteiten die je hebt ondernomen gewoon blijven staan, ook al heb je die periode ‘gewist’.
Ik zie wel mogelijkheden :Y

Ik vind het overigens onzin en ik zie het niet gebeuren, maar om alle beren op de weg kun je vast wel heen rijden.
compact en kleverig.
  maandag 5 november 2018 @ 16:49:39 #59
80382 manny
30 is best veel
pi_182960555
ratelband zat laatst bij eindbazen en ik dacht "ik geef het een kans". Wat een debiel.

Wat statements uit dat interview (vast niet 100% correct, dit gaat op geheugen..)

- als je ziet dat een politie-agent iets doet wat niet door de beugel kan volgens jou dan mag je die agent gewoon slaan
- als ik in de 2e wereld oorlog had geleefd en bij de NS had gewerkt, nou dan was er geen trein vertrokken
- na x scheidingen en allemaal gezeik over kinderen: ligt allemaal aan die wijven van de kinderbescherming / jeugdzorg

En toen ben ik gehaakt. Wat een mafklapper is die Emile en die eindbazen mannen waren ook niet al te kritisch. Helaas.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_182960791
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 15:54 schreef miaeak het volgende:

[..]

Dit is zo mega onwaar :') damn.
Weet je hoe lang zo'n procedure is? Tering lang.
Dan is een doktersbriefje echt niet goed genoeg :').
quote:
vragen over de nieuwe Transgenderwet.

1 Wat verandert er?
Het is vanaf vandaag veel makkelijker om geslacht te laten veranderen in de geboorteakte. Nu moet een transgender zich daarvoor nog permanent onvruchtbaar laten maken, zich zoveel mogelijk lichamelijk laten aanpassen door bijvoorbeeld borstprotheses of hormoonbehandeling én toestemming krijgen van de rechter.

Straks zijn er nog maar twee eisen: een verklaring van een deskundige arts of psycholoog die beoordeelt of je echt de blijvende wens hebt om van geslacht te veranderen. Daarnaast: een wijziging van de geboorteakte bij de burgerlijke stand van de gemeente. Het uiterlijk veranderen door bijvoorbeeld een operatie hoeft voortaan niet meer om voor de wet van geslacht te veranderen.

2 Hoe makkelijk is het straks om tussen ‘man’ en ‘vrouw’ te switchen?
Vrij eenvoudig. Iedereen van zestien jaar of ouder komt in aanmerking. De ‘verklaring transgender’ moet niet moeilijk te krijgen zijn. De verwachting is dat deskundigen – bijvoorbeeld van het genderteam in het VU Medisch Centrum – niet al te moeilijk zullen doen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)zo-geregeld-a1423978

quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 16:06 schreef Chai het volgende:

[..]

Oké, want die vrouwman die medisch gezien onzijdig was heeft die X bij geslacht wel op basis van een verklaring van een arts gekregen en was die medische status leidend om verandering te krijgen en niet gevoel.

Maar in dit geval dus actuele status van hoe iemand zich voelt dan. En op papier een man zijn terwijl anderen in jouw nog een vrouw zien is verdomd onhandig, dus daar heeft iemand zichzelf mee. Het is verder geen relevant gegeven voor identificatie of andere juridische zaken, dus snap de weerstand ook niet.

In het geval van leeftijd speelt het juridische aspect aspect wel, zoals in post #18 al wordt aangegeven. Dus het lijkt me terecht dat gevoel dan geen rol kan spelen en bij een irrelevant gegeven zoals geslacht wel.
Ik ontken nergens dat de problematiek bij het aanpassen van je leeftijd groter is dan je geslacht. Ik reageer enkel op jouw bewering dat het geslacht in je paspoort altijd je daadwerkelijke fysieke status is.

En daarnaast, waar een wil is, is een weg. We moeten mensen die zich een andere leeftijd voelen niet zo makkelijk uitsluiten van deze maatschappij omdat er wat extra uitdagingen bij komen kijken :(
Ik vind vooral je laatste zin dat je het gevoel van mensen wilt negeren erg inhumaan. Sterker nog, dit is het hele ding wat Ratelband probeert aan te kaart, de hypocrisie. Vraag me af of je deze zaak wel goed snapt.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 5 november 2018 @ 17:02:59 #61
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_182960915
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 15:21 schreef Chai het volgende:

[..]

Het geslacht in je paspoort is gewoon de actuele fysieke medische status.

Maar omdat er voorheen verouderde gegevens in bleven staan bij personen die een transitie hadden ondergaan geeft het te denken? :')
Is iemand die geboren is als man, maar operaties heeft ondergaan om op een vrouw te lijken, en hormonen gebruikt medisch gezien fysiek een vrouw?

Misschien (hopelijk) maatschappelijk gezien wel in de toekomst, maar medisch? Dat is nogal een sprong.

Maar liever zie ik de vermelding liever verdwijnen in officiële documenten, waarbij het niet nodig is om het geslacht te weten.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_182960956
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 17:02 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Is iemand die geboren is als man, maar operaties heeft ondergaan om op een vrouw te lijken, en hormonen gebruikt medisch gezien fysiek een vrouw?

Misschien (hopelijk) maatschappelijk gezien wel in de toekomst, maar medisch? Dat is nogal een sprong.

Maar liever zie ik de vermelding liever verdwijnen in officiële documenten, waarbij het niet nodig is om het geslacht te weten.
Medisch gezien is het nogsteeds belangrijk om te weten. Verder boeit t niet.
pi_182961011
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 17:04 schreef miaeak het volgende:

[..]

Medisch gezien is het nogsteeds belangrijk om te weten. Verder boeit t niet.
Probleem is dat je geslacht in je paspoort dus niet direct gelinkt is aan je fysieke medische status.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 5 november 2018 @ 17:06:52 #64
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_182961024
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 17:04 schreef miaeak het volgende:

[..]

Medisch gezien is het nogsteeds belangrijk om te weten. Verder boeit t niet.
Ja, dat ben ik met je eens. Maar Chai beweert dat een man naar vrouw transgender medisch gezien een vrouw is. En andersom. Dat is gewoon bizar.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_182961699
Nou juich ik het verkorten van de levensduur van Emile Ratelband van harte toe, maar dit is de verkeerde aanpak.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 5 november 2018 @ 17:44:28 #66
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_182961764
RatelGod.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_182962054
Wat een imbeciel...
see what is invisible to others.
  † In Memoriam † maandag 5 november 2018 @ 18:43:15 #68
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_182962891
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_182962929
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 14:34 schreef miaeak het volgende:

[..]

Hij weet het wel weer te verzinnen hoor :').
En dan vlak voor zijn pensioen nog een keer?
pi_182963148
quote:
_O- _O-
  maandag 5 november 2018 @ 19:45:28 #71
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_182964445
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2018 14:36 schreef Cue_ het volgende:
Als hij perse jonger wil zijn geen probleem, maar dan ook doorwerken tot je 100e en niet vervroegd met pensioen en alles.
als meneer Ratelband in deze zaak gelijk krijgt, dan span ik gelijk ook een zaak aan. Maar dan wel dat ik mij 67 voel ^O^
Lekker vroeg met pensioen *O*

Maw als de rechter dit goed gaat keuren is het hek van de dam
pi_182964782
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 19:45 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

als meneer Ratelband in deze zaak gelijk krijgt, dan span ik gelijk ook een zaak aan. Maar dan wel dat ik mij 67 voel ^O^
Lekker vroeg met pensioen *O*

Maw als de rechter dit goed gaat keuren is het hek van de dam
:Y
  maandag 5 november 2018 @ 20:01:49 #73
80382 manny
30 is best veel
pi_182964818
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 19:45 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

als meneer Ratelband in deze zaak gelijk krijgt, dan span ik gelijk ook een zaak aan. Maar dan wel dat ik mij 67 voel ^O^
Lekker vroeg met pensioen *O*

Maw als de rechter dit goed gaat keuren is het hek van de dam
en overal korting !!
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_182964945
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 20:01 schreef manny het volgende:

[..]

en overal korting !!
Als je maar laag genoeg gaat zitten mag je overal gratis heen! :o Attractieparken, dierentuinen! Damn!

En dan mag je ook weer bij ikea in de ballenbak *O* .

[ Bericht 11% gewijzigd door miaeak op 05-11-2018 20:14:25 ]
  maandag 5 november 2018 @ 20:26:47 #75
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_182965464
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 19:45 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

als meneer Ratelband in deze zaak gelijk krijgt, dan span ik gelijk ook een zaak aan. Maar dan wel dat ik mij 67 voel ^O^
Lekker vroeg met pensioen *O*

Maw als de rechter dit goed gaat keuren is het hek van de dam
Yep dat is ook waar ik gelijk aan zat te denken. FF een zooi jaren opschuiven om daarna lekker fris oud te zijn/worden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_182968116
Haha, heerlijk. Hij loopt gewoon de SJW's te trollen.
pi_182968308
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 22:11 schreef theunderdog het volgende:
Haha, heerlijk. Hij loopt gewoon de SJW's te trollen.
Is dat nog mogelijk naar pis in de bek en champagne?
pi_182968872
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 14:34 schreef miaeak het volgende:

[..]

Bron: https://www.ad.nl/show/em(...)n-leeftijd~afb720d5/

Hij weet het wel weer te verzinnen hoor :').
Je kunt veel over Ratelband zeggen en hoe hij zn eigen kind verbaal mishandelde verdient niet de schoonheidsprijs. Maar los van zn prive is hij wel een uitstekende motivatiecoach voor diegenen die mentaal wel een oppepper kunnen gebruiken. En nu hij wat ouder is geworden wordt het ook allemaal wat authentieker.

Dit hier is natuurlijk ook een grote marketingstunt. Maar daarnaast breekt hij wel een lans voor de "74 is the new 24" groep van ouderen die nog vitaal zijn en vaak worden afgewezen op leeftijd. Beetje een anti-discriminatie actie.

Tot slot wil hij natuurlijk ook een grens verleggen en test hij tegelijk ook de veerkracht van de wet in de ontwikkelingen van de laatste jaren.

Zoiets moet je ook dik en serieus aanzetten, anders wordt het geen nieuws.

Mooie actie

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 05-11-2018 22:48:28 ]
pi_182969603
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 22:43 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Je kunt veel over Ratelband zeggen en hoe hij zn eigen kind verbaal mishandelde verdient niet de schoonheidsprijs. Maar los van zn prive is hij wel een uitstekende motivatiecoach voor diegenen die mentaal wel een oppepper kunnen gebruiken. En nu hij wat ouder is geworden wordt het ook allemaal wat authentieker.

Dit hier is natuurlijk ook een grote marketingstunt. Maar daarnaast breekt hij wel een lans voor de "74 is the new 24" groep van ouderen die nog vitaal zijn en vaak worden afgewezen op leeftijd. Beetje een anti-discriminatie actie.

Tot slot wil hij natuurlijk ook een grens verleggen en test hij tegelijk ook de veerkracht van de wet in de ontwikkelingen van de laatste jaren.

Zoiets moet je ook dik en serieus aanzetten, anders wordt het geen nieuws.

Mooie actie
Mijn god, een uitstekende motivatiecoach. Als je daar een mentale oppepper van moet krijgen dan is er iets mis met je. Dat deze dwaas nog een platform krijgt is al bizar genoeg.
pi_182969699
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 23:19 schreef Cherni het volgende:
Dat deze dwaas nog een platform krijgt is al bizar genoeg.
Het komt ook niet zomaar uit de lucht vallen he, aandacht te kort niet klaar komen met het ouder worden minder werk aangeboden krijgen?
pi_182969905
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 23:24 schreef john2406 het volgende:

[..]

Het komt ook niet zomaar uit de lucht vallen he, aandacht te kort niet klaar komen met het ouder worden minder werk aangeboden krijgen?
Och ja als je al die figuren zoals ook een Tan inhuurt voor een lezing denk je in Jonestown terecht te zijn gekomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cherni op 05-11-2018 23:39:10 ]
pi_182970474
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 15:08 schreef Metalfreak het volgende:
Ergens vind ik de case wel interessant. Als je het blijkbaar al kunt laten veranderen omdat je je als een ander geslacht voelt, waarom geldt dat dan alleen voor het geslacht? Natuurlijk is het kansloos, maar het geeft eigenlijk alleen maar aan dat we met die andere onzin ook niet mee moeten gaan.
Het is ook interessant, en zeker niet kansloos, in het buitenland is dit nl wel mogelijk.
  dinsdag 6 november 2018 @ 00:30:05 #83
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_182970751
Ik vind het wel een grappige troll actie. Op deze manier laat hij zien hoe belachelijk het gedweep met de genderneutrale idiotie is.

Ik stel voor om erkenning te vragen voor mijn beleving dat blanken juist de slachtoffers waren van de negers in de slaventijd. Uit pure menslievendheid hebben wij deze arme stakkers bevrijd uit de slavenforten van het Ashanti-volk en ze een mooie bootreis en een stageplek in een zonnig land aangeboden, waar het niet, zoals in het achterlijke land waar zij vandaan kwamen, de traditie was om van kleine meisjes de geslachtsdelen te verminken. Toen echt bleek dat ze absoluut in bereid waren om de handen uit de mouwen te steken, hebben de Nederlanders maar mensen uit India laten komen om het werk op de plantages te laten doen. Hebben de Nederlanders daar ooit een bedankje voor gehad? Nee. En daar lijd ik onder en daarom wil ik schadevergoeding.
Non possumus non loqui
pi_182971339
Nog even en we krijgen mensen die lijden onder het mens-zijn en die voortaan als cavia willen gezien, ook al liggen de feiten anders. Je geboortedatum is gewoon een feit; deal with it.

Het is echt bizar dat rechters in Nederland tijd (moeten) vrijmaken voor dit soort onzin, terwijl talloze belangwekkende zaken langdurig op de plank blijven liggen.

Deze week nog in het nieuws: Vluchteling wacht 43 weken op behandeling asielaanvraag
Hoog tijd om de prioriteiten op orde te brengen.
pi_182971355
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 02:11 schreef Elfletterig het volgende:
Nog even en we krijgen mensen die lijden onder het mens-zijn en die voortaan als cavia willen gezien, ook al liggen de feiten anders. Je geboortedatum is gewoon een feit; deal with it.

Het is echt bizar dat rechters in Nederland tijd (moeten) vrijmaken voor dit soort onzin, terwijl talloze belangwekkende zaken langdurig op de plank blijven liggen.
Het is zeker geen onzin.
In het buitenland gebeurt het soms dat vrouwen vanwege hun werkzaamheden (familie waarvoor ze inkomsten genereren) de lokaal geldende huwbare leeftijdsgrens overschreden hebben.
Door er dan bv 8 jaar af te halen, zijn ze weer marktwaardig.
pi_182971890
Ik zou toch ook wel graag weer midden twintig zijn of zo :@ :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 6 november 2018 @ 06:43:23 #87
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182971910
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2018 14:36 schreef Cue_ het volgende:
Als hij perse jonger wil zijn geen probleem, maar dan ook doorwerken tot je 100e en niet vervroegd met pensioen en alles.
Ja, tjakka!
pi_182971918
Als je vrouw in je paspoort kunt zetten met louter een psychologische verklaring op zak terwijl je een tampeloeris van 20 cm in je broek hebt zitten, waarom zou je dan niet je geboortedatum, geboorteplaats of lengte aan kunnen passen?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182971929
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 15:54 schreef miaeak het volgende:

[..]

Dit is zo mega onwaar :') damn.
Weet je hoe lang zo'n procedure is? Tering lang.
Dan is een doktersbriefje echt niet goed genoeg :').
Ja zal best lang zijn. Maar uiteindelijk rolt er aan het eind een psychologische verklaring uit. Men kan niet in je hoofd kijken en er bestaat ook geen bloedtest voor genderdysforie. En heel veel transgenders laten hun waar ze mee geboren zijn gewoon zitten.

Dan heb je dus een piemel in je broek en een v in je paspoort wat allemaal terug te voeren is op een verklaring van een psychiater.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 6 november 2018 @ 07:08:07 #90
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_182971968
LOL lekker als je op je 18 jarige een moord pleeg en je word nog gezocht even op je 40 ste je geboorte datum 20 jaar jonger maken en je kan de moord nooit gepleegd hebben , want toen was je nog niet geboren _O-

maar wat betreft het vergelijk met geslachts- verandering is het wel een punt waar hij best sterk in staat

net zo als dat je als homo of Lesbi nu ook kan trouwen ... dat was jaren geleden ook ondenkbaar
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  Eindredactie Games dinsdag 6 november 2018 @ 07:49:12 #91
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182972175
Heeft Henk Krol hem al gefeliciteerd?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_182975072
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 02:11 schreef Elfletterig het volgende:
Het is echt bizar dat rechters in Nederland tijd (moeten) vrijmaken voor dit soort onzin, terwijl talloze belangwekkende zaken langdurig op de plank blijven liggen.
Bij mij kwam dit onder op/aan de stapel en nieuwe kwamen er steeds bovenop!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2018 11:53:58 ]
pi_182975100
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 06:34 schreef TLC het volgende:
Ik zou toch ook wel graag weer midden twintig zijn of zo :@ :P
Wie zou dat niet willen echter wel voor de echt niet door een datum te veranderen.
pi_182975345
Of deze gaat iets minder goed leven dan sturen ze hem aan de hemelpoort terug U geest is niet volrijpt genoeg om hier binnen te treden U mag nog eens een leven lang proberen.
  † In Memoriam † dinsdag 6 november 2018 @ 13:23:49 #95
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_182976808
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 02:16 schreef Za het volgende:

[..]

Het is zeker geen onzin.
In het buitenland gebeurt het soms dat vrouwen vanwege hun werkzaamheden (familie waarvoor ze inkomsten genereren) de lokaal geldende huwbare leeftijdsgrens overschreden hebben.
Door er dan bv 8 jaar af te halen, zijn ze weer marktwaardig.
Je kunt er dan wel 'op papier' 8 jaar vanaf halen maar die ouwe kop (laten we het daarbij houden) spreekt natuurlijk boekdelen.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_182976863
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 11:45 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wie zou dat niet willen echter wel voor de echt niet door een datum te veranderen.
Zeg lees jij je posts wel eens na? In 9/10 gevallen kan ik er echt geen chocola van maken.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_182977295
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:23 schreef Mo_Muffin het volgende:

Je kunt er dan wel 'op papier' 8 jaar vanaf halen maar die ouwe kop (laten we het daarbij houden) spreekt natuurlijk boekdelen.
Ik doelde op bv stewardessen van Saudi Arabian Airlines. Die verdienen zo verschrikkelijk goed dat ze vaak doorwerken tot ver na de lokaal geldende huwbare leeftijd.
Zijn vaak erg mooie vrouwen die makkelijk voor een aantal jaar jonger door kunnen.
pi_182979620
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 06:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als je vrouw in je paspoort kunt zetten met louter een psychologische verklaring op zak terwijl je een tampeloeris van 20 cm in je broek hebt zitten, waarom zou je dan niet je geboortedatum, geboorteplaats of lengte aan kunnen passen?
Dit dus.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  dinsdag 6 november 2018 @ 16:54:31 #99
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182981184
quote:
TSJAKKA

op zich wel logisch dat die pissig wordt, wat is er met die Rob Muntz dan?
Man of Steal.
  dinsdag 6 november 2018 @ 17:00:46 #100
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182981302
Dat moment op 4:03 dat die echt in z'n gezicht zo blij Tsjakka zegt _O-
Man of Steal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')