abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_182957194
Beste gamers,

Gran Turismo 2 is een van mijn favoriete games van het PS1 tijdperk. Deze heb ik helemaal grijs gespeeld maar daarna heb ik de serie niet echt meer gevolgd. Gran Turismo Sport heb ik wel gespeeld op de PS4 maar dat is toch weer heel anders met hele andere tracks.

Nu is mijn vraag, welke Gran Turismo lijkt het meest op het tweede deel qua tracks en speedways?
  maandag 5 november 2018 @ 14:19:18 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_182957416
Forza Horizon.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_182957769
Hier kun je zien welke tracks in welker versie van Gran Turismo aanwezig zijn:
http://gran-turismo.wikia.com/wiki/List_of_Gran_Turismo_courses

Verder zijn alle gran turismo games tot GT Sport in grote lijnen het zelfde wbt opbouw.
pi_183128132
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 14:10 schreef BigSign het volgende:
Beste gamers,

Gran Turismo 2 is een van mijn favoriete games van het PS1 tijdperk. Deze heb ik helemaal grijs gespeeld maar daarna heb ik de serie niet echt meer gevolgd. Gran Turismo Sport heb ik wel gespeeld op de PS4 maar dat is toch weer heel anders met hele andere tracks.

Nu is mijn vraag, welke Gran Turismo lijkt het meest op het tweede deel qua tracks en speedways?
Late reactie, maar er zijn in mijn beleving maar twee GT games die compleet aan voelden, GT2 en GT4 !


GT4 heeft wel een wat andere menu indeling én andere circuits, maar qua carrière, game modes én de soundtrack echt de laatste complete GranTurismo tot nu toe. Sindsdien zijn het steeds games geweest die on-af aanvoelden, game modes die niet deden wat beloofd werd of gewoon achter bleven tov de gameplay van de vorige GT game. Nu met GTsport zijn ze wel een iets andere weg ingeslagen en kan ik het wel bekoren, zeker in de creatieve hoek met het maken van liveries, toch zou ik graag weer eens een 24 Endurance willen rijden met Bspec..

Had ik mijn PS2 nou nog maar :D
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')