abonnement Unibet Coolblue
pi_183635740
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 04:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Vraagje aan de huidige VVD-stemmers: Wat is de reden dat je met vol overtuiging op de VVD gaat stemmen en niet op CDA, D66, PVDA, CU en GL? Dat is toch 1 pot nat tegenwoordig?
Meest verstandige beleid wat vol te houden valt, in plaats van bv een enorm uitgebreid sociaal vangnet optuigen in een tijd met een bevolking waar velen in een leeftijd zijn dat ze kunnen werken en slechts weinig ouderen, gefinancierd door een gasbel (eindig) en afroming van pensioenaanspraken (ook niet duurzaam), wat simpelweg verwachtingen schept voor de toekomst die onhaalbaar zijn.

Daarnaast heel belangrijk: liberaal. Mensen krijgen bij de VVD de kans om hun eigen leven vorm te geven. Je krijgt zo veel kansen. En natuurlijk moet je die wel pakken, maar het is dus niet vadertje staat die voor jou wel even gaat bepalen wat goed en fout is.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 10 december 2018 @ 08:55:47 #77
408813 crew  trein2000
pi_183635744
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 04:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Vraagje aan de huidige VVD-stemmers: Wat is de reden dat je met vol overtuiging op de VVD gaat stemmen en niet op CDA, D66, PVDA, CU en GL? Dat is toch 1 pot nat tegenwoordig?
De VVD verwart gelijke kansen niet met gelijke uitkomsten.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_183635798
Mensen die voor hun eigen hachje stemmen zijn per definitie walgelijke egotrippers. Je moet stemmen voor het belang van het land en de mensen om je heen.

Tuurlijk stemt werkloos tuig met een bachelor in 'genderstudies' links. En natuurlijk stemt Gerard-Jan uit het Gooi met een vader met een groot bedrijf op de VVD. En natuurlijk stemmen 'minderheden' links. Omdat ze allemaal verdomd goed uitkomt en zelf het meeste baat hebben bij het beleid van die partijen.

Maar zo komen we natuurlijk nergens. Als je bij de volgende verkiezingen weer op VVD stemt, dan ben je gewoon echt een josti. Dan laat je ze overal mee wegkomen waar vrijwel iedereen de afgelopen jaren van heeft gewalgd. En als je het nu nog flikt om te stemmen op die nepperd van een Klaver die niet eens kan rekenen maar wel anderen voor lul probeert te zetten voor datzelfde, dan snap je er niks meer van.

Al zou er een partij zijn die de belasting wil afschaffen voor de branche waarin ik opereer, dan nog zou ik daar niet op stemmen als de rest van het partijprogramma desastreus was voor het grootste deel van de mensen en hun toekomst.

Dus TS, leuk dat je zonnepanelen hebt (ik heb ze ook) maar stem in godsnaam niet meer op die kutpartij met die huichelaar aan het roer.
  dinsdag 11 december 2018 @ 21:19:25 #79
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_183669803
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 09:02 schreef matigeuser het volgende:
Mensen die voor hun eigen hachje stemmen zijn per definitie walgelijke egotrippers. Je moet stemmen voor het belang van het land en de mensen om je heen.

Tuurlijk stemt werkloos tuig met een bachelor in 'genderstudies' links. En natuurlijk stemt Gerard-Jan uit het Gooi met een vader met een groot bedrijf op de VVD. En natuurlijk stemmen 'minderheden' links. Omdat ze allemaal verdomd goed uitkomt en zelf het meeste baat hebben bij het beleid van die partijen.

Maar zo komen we natuurlijk nergens. Als je bij de volgende verkiezingen weer op VVD stemt, dan ben je gewoon echt een josti. Dan laat je ze overal mee wegkomen waar vrijwel iedereen de afgelopen jaren van heeft gewalgd. En als je het nu nog flikt om te stemmen op die nepperd van een Klaver die niet eens kan rekenen maar wel anderen voor lul probeert te zetten voor datzelfde, dan snap je er niks meer van.

Al zou er een partij zijn die de belasting wil afschaffen voor de branche waarin ik opereer, dan nog zou ik daar niet op stemmen als de rest van het partijprogramma desastreus was voor het grootste deel van de mensen en hun toekomst.

Dus TS, leuk dat je zonnepanelen hebt (ik heb ze ook) maar stem in godsnaam niet meer op die kutpartij met die huichelaar aan het roer.
Wat stel jij voor dat iedereen stemt? Je lijkt het goed te weten namelijk
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')