abonnement Unibet Coolblue
pi_183156431
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:17 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het moet dan ook een rib uit je lijf zijn, anders is het geen straf.

De boetebedragen zijn afhankelijk van het type weg. Binnen de bebouwde kom is duurder dan de provinciale weg die duurder dan de snelweg is. Twintig kilometer per uur te hard in een 30km-zone is véél duurder dan op de snelweg, en dat is ook wel logisch omdat de relatieve snelheidsoverschrijding en daarmee het toegenomen risico veel groter is.
Het is bij 1/4e al een dikke straf.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183156463
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:39 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

In Duitsland zijn de snelheden hoger, maar is de weg ook anders ingericht. Op de autobahn is men gewend aan de grote snelheidsverschillen en heb je veel minder afritten dan in Nederland (dus minder verstoring van het verkeersbeeld). Bij wegwerkzaamheden is de weg dermate versmald dat men zich meestal aardig aan de snelheid houdt.

De provinciale weg is er doorgaans 100, maar dat kan je er meestal niet rijden.
Daar vraag ik niet naar waar ik heen vraag met die lagen bedragen daar is het daar onveilig?
Of minder veilig als Nederland met de hoge bedragen?

Nog erbij de schoonmakers van de autobahn nemen de zooi onbeschermd weg van de autobahn, tenzij grotere voorwerpen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2018 23:43:47 ]
pi_183156500
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het is bij 1/4e al een dikke straf.
Ligt er maar net aan wat je verdient. Ik ben overigens op zich niet tegen boetes naar inkomen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183156538
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:42 schreef john2406 het volgende:

[..]

Daar vraag ik niet naar waar ik heen vraag met die lagen bedragen daar is het daar onveilig?
Of minder veilig als Nederland met de hoge bedragen?

Nog erbij de schoonmakers van de autobahn nemen de zooi onbeschermd weg van de autobahn, tenzij grotere voorwerpen.
zie de edit. Onze wegen zijn drukker, dus is de kans op een ongeluk sowieso groter, maar de gevolgen zijn dat ook. Ik denk dat de hogere bedragen voor een deel daaruit voortvloeien. Anders dan dat weet ik niet beter dat de bedragen in Nederland sowieso tamelijk hoog zijn.

Niet te hard rijden, dan heb je daar geen last van.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 14-11-2018 23:54:11 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183156540
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:45 schreef Jordy-B het volgende:
Ik ben ocerigens op zich niet tegen boetes naar inkomen.
De/het inkomen van de pleger zelf of het gehele inkomen van het gezin?
Of huishouden.
pi_183156554
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:48 schreef Jordy-B het volgende:
Niet te hard rijden, dan heb je daar geen last van.
En wie helpt mij van de bumperklevers af, die mij dwingen willen sneller te gaan?
pi_183156557
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:48 schreef john2406 het volgende:

[..]

De/het inkomen van de pleger zelf of het gehele inkomen van het gezin?
Of huishouden.
Ja.

M.a.w: dat vind ik geen interessant onderscheid.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183156569
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:50 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja.

M.a.w: dat vind ik geen interessant onderscheid.
Van de jaaropgave met aftrek of van te voren?
pi_183156587
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:50 schreef john2406 het volgende:

[..]

En wie helpt mij van de bumperklevers af, die mij dwingen willen sneller te gaan?
:')

Dan ga je aan de kant of je draai je je spiegel weg en doet alsof je neus bloedt.

Andere flauwekulargumenten mag je wel voor je houden.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183156596
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:51 schreef john2406 het volgende:

[..]

Van de jaaropgave met aftrek of van te voren?
mierenneuken om het mierenneuken
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183156610
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:52 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

:')

Dan ga je aan de kant of je draai je je spiegel weg en doet alsof je neus bloedt.

Andere flauwekulargumenten mag je wel voor je houden.
Is het niet het is een feit niks meer of minder als dat.

Aan de kant achter die vrachtwagen weer terug? Ik mag niet inhalen met de max snelheid, ik betaal net zoveel voor mijn benzine als die bumperklevers hoor, en ook houderschapsbelasting zeg het maar hoor.
pi_183156641
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:53 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

mierenneuken om het mierenneuken
Tja jij wil het niet zien he, waarschijnlijk ben jij er zo eentje, echter dat gaat er dan van komen hoor ik voorspel het je, ik rijd zelden tot nooit te hard, echter er zijn er wel die willen dan over mij heen vliegen, van mij mogen ze hoor.

Rijdt zelden tot nooit te hard in Nederland dan he, in Duitsland rijden de agenten mij voorbij kijken in de auto, oldtimer, en doen thumbs UP!

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2018 23:57:51 ]
pi_183156660
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:54 schreef john2406 het volgende:

[..]

Is het niet het is een feit niks meer of minder als dat.

Aan de kant achter die vrachtwagen weer terug? Ik mag niet inhalen met de max snelheid, ik betaal net zoveel voor mijn benzine als die bumperklevers hoor, en ook houderschapsbelasting zeg het maar hoor.
als je eventuele bumperklevers moet aandragen als argument waarom je meent te hard te moeten rijden, kan je beter met de trein gaan.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 14 november 2018 @ 23:58:31 #164
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_183156669
Mensen die het Nederlandse boetebeleid verdedigen zijn 9 van de 10 keer ook van die onzekere automobisten die gewoon weinig kilometers maken en gewoon het verkeersinzicht missen. Ik moet de eerste persoon nog tegenkomen die veel op de weg zit en het boetebeleid enorm vind bijdragen aan de verkeersveiligheid op de snelweg.

Juist door het niet vlot meerijden met de rest van het verkeer creeer je gevaarlijke situaties. De snelheid zou gewoon een richtlijn moeten zijn. Juist door enorme snelheidsverschillen creeer je gevaarlijke situaties. Ik verwacht niet dat iemand op een 130 baan, waar men links 140 rijdt, iemand ineens naar links stuurt om met 90 een vrachtwagen in te halen. Ja de eerste zit fout, en de tweede niet, maar ik vind het minstens even onverantwoord. Diegene is namelijk verantwoordelijk voor de grootste snelheidsafwijking tov zijn mede weggebruikers, want ook met 130 moet je vol in de ankers.

Wat mij betreft krijgt iedereen gewoon een boete die bewust flink afwijkt (zowel boven als naar beneden) tov van zijn medeweggebruikers.

Moraal van mijn betoog: rij gewoon lekker mee met de rest van het verkeer. Is het wat drukker?, rij dan wat rustiger en ga niet lopen drukken. Is het wat rustiger?, rij dan ook gewoon eens wat vlotter en blijf niet hinderlijk links plakken terwijl je met minimaal verschil inhaalt.

Iets met omstandigheden, anticiperen en rekening houden met elkaar...
pi_183156676
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:57 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

als je eventuele bumperklevers moet aandragen als argument waarom je mevr te hard te moeten rijden, kan je beter met de trein gaan.
Ben jij van het padje af opeens wie had het over een Mevr.?
pi_183156698
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:56 schreef john2406 het volgende:

[..]

Tja jij wil het niet zien he, waarschijnlijk ben jij er zo eentje, echter dat gaat er dan van komen hoor ik voorspel het je, ik rijd zelden tot nooit te hard, echter er zijn er wel die willen dan over mij heen vliegen, van mij mogen ze hoor.

Rijdt zelden tot nooit te hard in Nederland dan he, in Duitsland rijden de agenten mij voorbij kijken in de auto, oldtimer, en doen thumbs UP!
Ik zie het prima, je bent gewoon een jankzak in een aftands koekblik. Je rijdt zelden tot nooit te hard maar ageert wel tegen de boetebedragen in Nederland. 8)7

Ga lekker in Duitsland rijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 15-11-2018 00:06:15 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183156702
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:58 schreef damsco het volgende:
Moraal van mijn betoog: rij gewoon lekker mee met de rest van het verkeer. Is het wat drukker?, rij dan wat rustiger en ga niet lopen drukken. Is het wat rustiger?, rij dan ook gewoon eens wat vlotter en blijf niet hinderlijk links plakken terwijl je met minimaal verschil inhaalt.
Juist Duitse mentaliteit!
pi_183156711
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:59 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ben jij van het padje af opeens wie had het over een Mevr.?
Oh de wondere wereld van begrijpend lezen icm autocorrectie.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183156718
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 00:00 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik zie het prima, je bent gewoon een jankzak in een aftands koekblik. Je rijdt zeiken tot nooit te hard maar ageert wel tegen de boetebedragen in Nederland. 8)7

Ga lekker in Duitsland rijden.
Ach god jij redt het niet meer met fatsoen?
pi_183156767
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 00:01 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ach god jij redt het niet meer met fatsoen?
want drogreden:"Je wil het niet begrijpen" gevolgd door de suggestie dat ik een bumperklever zou zijn, getuigt wel van fatsoen?

Gelukkig ben je niet hypocriet.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183156783
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 00:05 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

want drogreden:"Je wil het niet begrijpen" gevolgd door de suggestie dat ik een bumperklever zou zijn, getuigt wel van fatsoen?

Gelukkig ben je niet hypocriet.
Misschien gemist, of een tere snaar geraakt?

Mag ik raden? Tere snaar geraakt.
Het was misschien mijn bedoeling wel om je te verleiden?
pi_183156909
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 00:07 schreef john2406 het volgende:

[..]

Misschien gemist, of een tere snaar geraakt?

Mag ik raden? Tere snaar geraakt.
Het was misschien mijn bedoeling wel om je te verleiden?
Nee, je gaat niet op argumenten in, maar komt alleen maar met drogredenen.

"Ja, maar Duitsland dan" is geen argument voor Nederlandse boetebedragen. Ons verkeer is anders, onze infrastructuur is anders.

"Ja, maar bumperklevers dwingen mij om te hard te rijden". Onzin, jij bedient het gaspedaal, niet de persoon achter jou. En hoe is dat een argument om de boetebedragen te verlagen? Lagere boetes=> lagere drempel om te hard te rijden. Denk je dat dat meer of minder bumperklevers oplevert?

En als je de bal kaatst door me dan verkapt uit te maken voor zo'n bumperklever, het uitschot onder de wegmisbruikers, kan je die terug verwachten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jordy-B op 15-11-2018 00:25:20 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183156961
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 00:19 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Nee, je gaat niet op argumenten in, maar komt alleen maar met drogredenen.

"Ja, maar Duitsland dan" is geen argument voor Nederlandse boetebedragen. Ons verkeer is anders, onze infrastructuur is anders.

"Ja, maar bumperklevers dwingen mij om te hard te rijden". Onzin, jij bedient het gaspedaal, niet de persoon achter jou. Een hoe is dat een argument om de boetebedragen te verlagen? Lagere boetes=> lagere drempel om te hard te rijden. Denk je dat dat meer of minder bumperklevers oplevert?
Waar beweer ik dat mij laat dwingen hard te rijden, ik vertik het als ze harder willen leren ze maar vliegen, echter kwaad wordt ik er toch door en minder geconsenteerd, boete bedragen dat ze het maar nog hoger maken, echter die zullen de klever toch niet ervan weer houden, zelfde als iemand met een pitbull over straat lopen doet en deze zijn uitwerpselen niet doet opraken, de handhaver heeft liever een keeshondje wat die de baas evt kan.

Die andere vraag niet meer en niet minder klevers, aso s geeft het en zal het ook altijd geven, vrachtverkeer is het probleem in Duitsland, sorry weer Duitslang, moeten ze hun inhaal actie voltooien en dacht 3 minuten, dat scheelt echt wel files hoor.

Maar het gaat in dit topic niet zozeer over files.
pi_183156984
Wat mij betreft planten ze heel Nederland vol met camera s of wat dan ook, echter wel mensen of computers inzetten zodat ook het meeste iets op de mat doet krijgen.

Ook meneer agent die voor de friture als een aso parkeren doet, niet speciaal een friture hoor, bij alles waar niks aan de hand is wet te verstaan!
  donderdag 15 november 2018 @ 07:28:21 #175
286575 Roces18
Chef de party
pi_183158453
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 23:00 schreef john2406 het volgende:

[..]

Tegen dat jij denkt snel te wezen rijdt er wel iemand voor je wat ze wel serieus nemen doet, wat ben je dan verder?
Ho wacht die ga je op de bumper hangen? Hoeft bij mij niet ik ga wel aan de kant en laat je passeren hoor, ik gun je die foto wel!
Inderdaad seinen en bumperkleven. Om je vervolgens in te halen en een brakecheck of drie te doen
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')