abonnement Unibet Coolblue
pi_182960475
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2018 16:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Sally wil op een gegeven moment helemaal niet meer naar buiten. :')
Sporten, daarvoor doe ik wel mn best om het te blijven opbrengen. Aan de ene kant ben ik supersociaal maar ook een ontzettende huismus welke echt zn rust nodig heeft. ;(
ik snap zo goed hoe je je voelt, ooit een vergelijkbare buurman gehad (gelukkig was het soms rustig want dan zat ie weer eens in de bak), maar ik moet zeggen dat ik superblij was dat ik ongeveer 60 uur per week van huis was om te werken, die lul heeft me idd ook wel eens een kopstoot gegeven (kan je vertellen dat ie die later ook een keer terug gehad heeft!)

Oww ja als edit, ik heb ooit een keer zijn vuilniszakken onderschept en die uitgeplozen in de tuin toen ie in de bak zat en zijn vriendinnetje een grote opruiming hield, moet zeggen dat ik toen veel van m aan de weet ben gekomen en dat later ook tegen m heb gebruikt, just a thought (komt ineens allemaal weer aardig terug terwijl dat toch echt wel een jaar of 25 terug is geweest)
pi_182960683
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 16:45 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik snap zo goed hoe je je voelt, ooit een vergelijkbare buurman gehad (gelukkig was het soms rustig want dan zat ie weer eens in de bak), maar ik moet zeggen dat ik superblij was dat ik ongeveer 60 uur per week van huis was om te werken, die lul heeft me idd ook wel eens een kopstoot gegeven (kan je vertellen dat ie die later ook een keer terug gehad heeft!)

Oww ja als edit, ik heb ooit een keer zijn vuilniszakken onderschept en die uitgeplozen in de tuin toen ie in de bak zat en zijn vriendinnetje een grote opruiming hield, moet zeggen dat ik toen veel van m aan de weet ben gekomen en dat later ook tegen m heb gebruikt, just a thought (komt ineens allemaal weer aardig terug terwijl dat toch echt wel een jaar of 25 terug is geweest)
Ik weet inmiddels dat ze begeleid woont. :{

Veel van huis zijn durf ik niet altijd. Ik vertrouw het bezoek niet. Ben bang voor schade en mijn huisdieren. Tevens zitten diezelfde huisdieren dus wel in de ellende dan.

Ik merk nu al dat Abby (onze autistenpoes) het zwaar heeft. Die is eigenlijk constant overprikkeld, verstopt zich vaak en valt uit tegen de andere kat.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182960814
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2018 16:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik weet inmiddels dat ze begeleid woont. :{

Veel van huis zijn durf ik niet altijd. Ik vertrouw het bezoek niet. Ben bang voor schade en mijn huisdieren. Tevens zitten diezelfde huisdieren dus wel in de ellende dan.

Ik merk nu al dat Abby (onze autistenpoes) het zwaar heeft. Die is eigenlijk constant overprikkeld, verstopt zich vaak en valt uit tegen de andere kat.
dan zou ik toch even een hartig woordje met de begeleidende instantie gaan voeren! (lachgas is vast in urinecontroles niet terug te vinden, maar die moeten toch wel iets kunnen doen aan zulk onaangepast gedrag?)
pi_182960877
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 16:59 schreef liedetector het volgende:

[..]

dan zou ik toch even een hartig woordje met de begeleidende instantie gaan voeren! (lachgas is vast in urinecontroles niet terug te vinden, maar die moeten toch wel iets kunnen doen aan zulk onaangepast gedrag?)
Er wil nog niemand loslaten welke instantie het is. Ik geloof dat buurtmiddeling wel het gesprek aan wil gaan met haar en dan de begeleidende instantie erbij, maar ik weet niet of dat lukt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182960929
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2018 16:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik weet inmiddels dat ze begeleid woont. :{

Veel van huis zijn durf ik niet altijd. Ik vertrouw het bezoek niet. Ben bang voor schade en mijn huisdieren. Tevens zitten diezelfde huisdieren dus wel in de ellende dan.

Ik merk nu al dat Abby (onze autistenpoes) het zwaar heeft. Die is eigenlijk constant overprikkeld, verstopt zich vaak en valt uit tegen de andere kat.
Ohhh, da’s ellendig, met begeleid wonen is hier in de buurt ook zoiets lekkers aan de hand. Begeleidende instantie deed niets, totdat een aantal mensen de Burgemeester op fb tagden (de man is daarmee heel benaderbaar) en nu is er veel meer toezicht en minder overlast.
We have far more in common than that which devides us..
pi_182960985
lijkt mij namelijk wel dat dat in je voordeel kan werken dat er al een instantie achter staat..... daar achter komen lijkt me eigenlijk wel een fluitje van een cent (vuilniszak, inbreken op dr wifi wellicht een optie en dan met wireshark al dr wachtwoorden qua email onderscheppen, weet ik het, zijn gewoon wel manieren)
pi_182962058
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 17:05 schreef liedetector het volgende:
lijkt mij namelijk wel dat dat in je voordeel kan werken dat er al een instantie achter staat..... daar achter komen lijkt me eigenlijk wel een fluitje van een cent (vuilniszak, inbreken op dr wifi wellicht een optie en dan met wireshark al dr wachtwoorden qua email onderscheppen, weet ik het, zijn gewoon wel manieren)
:D Kijk jou ineens het inventive criminele pad opgaan. :D

Ik heb net een feestboekoproep geplaatst, voor een huis.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182962130
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 17:05 schreef liedetector het volgende:
lijkt mij namelijk wel dat dat in je voordeel kan werken dat er al een instantie achter staat..... daar achter komen lijkt me eigenlijk wel een fluitje van een cent (vuilniszak, inbreken op dr wifi wellicht een optie en dan met wireshark al dr wachtwoorden qua email onderscheppen, weet ik het, zijn gewoon wel manieren)
Ik zie het al. We hebben geen fokknokploeg nodig, maar een technisch team met detective neigingen :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182962183
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 18:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zie het al. We hebben geen fokknokploeg nodig, maar een technisch team met detective neigingen :7
Er zitten hier volgens mij heel vee IT'ers. Die kunnen samen vast wel wat betekenen ;-)
We have far more in common than that which devides us..
pi_182962239
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2018 17:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:D Kijk jou ineens het inventive criminele pad opgaan. :D

Ik heb net een feestboekoproep geplaatst, voor een huis.
ik had ook zulke buren, maar in een stadium dat internet nog niet zo hip was wist ik ook veel van ze hoor ;) was eigenlijk zo gepiept met een kali linux distributie ;)
*en wat Isa net zegt heb ik wel de detective roeping gemist ja hoor ik van veel mensen (heette nog backtrack toen trouwens)

[ Bericht 2% gewijzigd door liedetector op 05-11-2018 18:19:06 ]
pi_182962534
Ik vind het vooral een beetje nasty en kansloos eigenlijk. Maar dat laat wel zien hoe gek zulke situaties je kunnen maken.
pi_182962567
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 18:23 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het vooral een beetje nasty en kansloos eigenlijk. Maar dat laat wel zien hoe gek zulke situaties je kunnen maken.
nasty en kansloos? als iemand je leven tot een hel maakt wil je munitie terug hebben om ze te laten indimmen toch? vaak helpt dat beter dan hele buurtbemiddeling en politie bijelkaar
pi_182962591
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2018 16:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja joh. Dit versterkt enorm de depressie waar ik toch al tegenaanhikte. Ik slaap heel slecht en heb amper energie want het kost enorm veel energie.

Woensdag naar de huisarts. Kijken of die wat voor me kan betekenen in bijv. nieuwe slaaptabletten of angstremmers. En of ze een brief kan schrijven voor de woningbouw.
Het werkt helaas ook zo na een tijdje dit gekloot, dat al hoor je niks of een klein geluidje, meteen je stresshormoon tegen het dak vliegt.

Oordopjes een optie? (tijdelijk)
pi_182962771
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 18:26 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het werkt helaas ook zo na een tijdje dit gekloot, dat al hoor je niks of een klein geluidje, meteen je stresshormoon tegen het dak vliegt.

Oordopjes een optie? (tijdelijk)
klopt wat je zegt ja, van oordoppen werd ik juist heel onzeker want dan hoor je ook niet als er wel iets is ofzo, gemiddeld zelf muziek opzetten hielp mij het beste en maakte de beesten ook wat rustiger (wisselwerking en dan ben je zelf rustiger ook)
pi_182962783
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 18:26 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het werkt helaas ook zo na een tijdje dit gekloot, dat al hoor je niks of een klein geluidje, meteen je stresshormoon tegen het dak vliegt.

Oordopjes een optie? (tijdelijk)
ja, dat merk ik inderdaad nu al. Probeer wel daar mee om te gaan door bijvoorbeeld de tv iets harder te zetten en als ik merk dat ik stress heb bewust te ontspannen. Oordopjes kan wel, maar alleen als ze alleen thuis is, anders vind ik het eng
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182962792
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 18:36 schreef liedetector het volgende:

[..]

klopt wat je zegt ja, van oordoppen werd ik juist heel onzeker want dan hoor je ook niet als er wel iets is ofzo, gemiddeld zelf muziek opzetten hielp mij het beste en maakte de beesten ook wat rustiger (wisselwerking en dan ben je zelf rustiger ook)
oh spuit 11. Ja dit.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182962805
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 18:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

oh spuit 11. Ja dit.
^5 helaas teveel ervaring met dit soort dingen hier ook! gelukkig al jaren vanaf maar jouw verhaal lezende komt het echt weer meteen naar boven, zoveel impact heeft zoiets wel, daarom snap ik Myr dr opmerking ook niet helemaal, zeker niet omdat die ook paniek van dichtbij kent (het voelt nl precies als een heftige paniek aanval lichamelijk wat er met je gebeurt wanneer je de hele tijd onder die stress moet leven, zeker als er ook nog een stuk fdreiging bij komt en het niet alleen maar "herrie"is)
pi_182962857
Toen we het hier pas over last hebben van mensen in de supermarkt hadden, kwam bij mij ineens het besef dat ik zo veel toleranter en relaxter ben geworden sinds ik hier woon. Ik werd echt knettergek van iedereen in mijn buurt en daar was er sprake van min of meer normale overlast. Niet meermaals er week midden in de nacht en allerlei klachtenprocedures. Ik geloof zomaar dat je in zo'n situatie knettergek kan worden. Ik vind het zo kut voor Lonaa.
Spoilers!
pi_182962894
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 18:39 schreef liedetector het volgende:

[..]

^5 helaas teveel ervaring met dit soort dingen hier ook! gelukkig al jaren vanaf maar jouw verhaal lezende komt het echt weer meteen naar boven, zoveel impact heeft zoiets wel, daarom snap ik Myr dr opmerking ook niet helemaal, zeker niet omdat die ook paniek van dichtbij kent (het voelt nl precies als een heftige paniek aanval lichamelijk wat er met je gebeurt wanneer je de hele tijd onder die stress moet leven, zeker als er ook nog een stuk fdreiging bij komt en het niet alleen maar "herrie"is)
ik voel me inderdaad constant alsof ik tegen een paniekaanval aanhik. Ontzettend naar. Ik joeps niet voor niks valium en ga daarom ook woensdag naar de huisarts.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182963009
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 18:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Toen we het hier pas over last hebben van mensen in de supermarkt hadden, kwam bij mij ineens het besef dat ik zo veel toleranter en relaxter ben geworden sinds ik hier woon. Ik werd echt knettergek van iedereen in mijn buurt en daar was er sprake van min of meer normale overlast. Niet meermaals er week midden in de nacht en allerlei klachtenprocedures. Ik geloof zomaar dat je in zo'n situatie knettergek kan worden. Ik vind het zo kut voor Lonaa.
lief.
Normaal gesproken vind ik mezelf ook best tolerant. Onze tokkie buren zijn best luid. Erg luid. Overdag. Even. Prima.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182963138
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 18:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

lief.
Normaal gesproken vind ik mezelf ook best tolerant. Onze tokkie buren zijn best luid. Erg luid. Overdag. Even. Prima.
dit heeft geen reet met tolerantie te maken dit is intimidatie bedreiging en mega over je grens gaan.... je maakt mij niet wijs dat er ook maar iemand is die zegt "joh buuf maak lekker elke nacht herrie ik slaap wel niet!' "en die intimiderende vrienden die me bedreigen, geen probleem joh!"
  maandag 5 november 2018 @ 18:56:48 #147
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182963215
Ohw loon..wat klote dat het nu de pan uit dreigt te escaleren...
Dat begeleid wonen klinkt nou ook niet echt iets positiefs . Is het een optienom.eens een gesprek met haar aan te gaan en er naar te vragen?

Tevens een CUL-vraag:
Ik heb soep gemaakt van Marley met baby spinazie er in.. en we hebben over.. ik zou dat graag (in een weckpot ) willen bewaren. Kan dat ivm opnieuw opwarmen van de spinazie?

Tnx!

Veder was Porto O+ en 2 a 3 dagen zijn ook verder wel genoeg :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 5 november 2018 @ 18:57:07 #148
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_182963226
Goedenavond
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 5 november 2018 @ 18:57:39 #149
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182963241
Hoi
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 5 november 2018 @ 18:58:02 #150
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_182963249
Begeleid wonen klinkt voor mij alsof er actieve aanwezige eindverantwoordelijke mensen minstens dagelijks waar te nemen zouden moeten zijn....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')