abonnement Unibet Coolblue
pi_182947346
In de badkamer hebben de vorige bewoner een lelijk, heel gammel vouwdeurtje gemaakt om wat ruimte besparen en wil deze graag vervangen voor iets degelijks.

De pluggen om een deur op te hangen zijn nog aanwezig, maar deze draait de badkamer in waar juist weinig ruimte is. Het hele kozijn eruit slopen om de draairichting te vervangen vind ik te veel werk. Ik had het idee om de vouwdeur te vervangen door 2 halve klapdeurtje. Louvredeurtjes / frans balkon achtige deurtjes, maar kan deze nergens vinden.

Heeft er iemand hier ervaring mee? Deur kozijn is nu 83cm breed.
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
  maandag 5 november 2018 @ 00:51:22 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_182949880
The love you take is equal to the love you make.
pi_182968573
Louvredeurtjes kun je gewoon bij de Praxis halen. (De andere bouwmarkten zullen ze vast ook wel hebben, de mijne heb ik echter van de P.)

De "pluggen" om de deur aan op te hangen zijn waarschijnlijk paumelles. (Kijk maar even via Google image search naar "paumelle".) Die zou je er ook gewoon aan de andere kant in moeten kunnen schroeven. (Koop alleen wel nieuwe en houd er rekening mee dat je ook een nieuw gat moet beitelen in de deurpost voor je slot.)
pi_182971070
Bij oudedeur.nl hebben ze volgens mij ook een hoop louvredeuren in allerlei verschillende maten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')