abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_182946038
registreer om deze reclame te verbergen
TS wandelde zonet nog even langs de dames van plezier. Altijd wel eens ontspannend maar vandaag had ik weer zo’n leuk momentje gezien.

Bij n van de ramen stond een man naar een vrouw te kijken. De vrouw deed daarop de deur open waarop die kerel meteen het licht via de schakelaar ging aandoen. Terwijl ie dat deed zei ie doodleuk ‘nou, het was wat donker nu kan ik je beter zien’.
De vrouw verstond er natuurlijk niets van want ze was van Oost-Europa waarop die zei ‘No, don’t do that’.

Blijkbaar had die gast verder ook geen succes
Hallon, lekker burgers flippen voor de kost. groetjes einzeinz
  zondag 4 november 2018 @ 21:24:12 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_182946145
Ik dacht dat dit over Feyenoord zou gaan.
And so is the past
pi_182946242
Je moet Anastasia hebben, kamer 141 @Geleenstraat. Een echte aanrader!
20duizend in de kluis maar ik werd geslipt
pi_182946294
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 21:28 schreef Mariocash het volgende:
Je moet Anastasia hebben, kamer 141 @Geleenstraat. Een echte aanrader!
Niet gewoon Cindy Salou thuis laten voorrijden :')
pi_182946398
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 21:30 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Niet gewoon Cindy Salou thuis laten voorrijden :')
Dinsdag 18 nov Cindy Saloe van tophookers.nl geprobeerd . Zaterdag meteen weer want dit is pas echt een lekker wijf met super grote tieten en altijd mega stoned !!! Als ze d'r bh afdoet zie je pas hoe groot ze zijn , jezus wat een uiers , en ik ben toch heel wat gewend. Geen tijdrekken met lullen maar meteen tieten bloot , op d'r knieen en zuigen met die bitch . Dan in d'r kont , dan raggen tussen die tieten , en daarna kun je zo je kwak kwijt in d'r face . Ik ben elke keer 200 kwijt voor een uur en dan laat ik haar wel na 2 uur in de nacht komen . Enige nadeel is dat ze dan al wel in alle gaten helemaal doorgeneukt is , maar ze is op die tijd sky high en doet nergens moeilijk over Nadeel is dat je bij de chauffeur gelijk moet betalen . En je moet een stuk of 60 keer mailen voor ze reageert . Verder draagt ze walgelijk sterke parfum en mijn bed ruikt er nog naar . Maar als je echt voor tieten gaat mag je deze niet missen . Volgens mij adverteert ze ook op sexplezier.net

:)
  zondag 4 november 2018 @ 21:40:22 #6
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_182946604
200 euro lappen om papje te mogen roeren. :').
And so is the past
pi_182946765
quote:
9s.gif Op zondag 4 november 2018 21:40 schreef nogeenoudebekende het volgende:
200 euro lappen om papje te mogen roeren. :').
Op die tijd is ze sky high en doet ze nergens moeilijk meer over.
  zondag 4 november 2018 @ 21:47:07 #8
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_182946798
Hoeren :')__!
  zondag 4 november 2018 @ 21:47:13 #9
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_182946802
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 21:46 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Op die tijd is ze sky high en doet ze nergens moeilijk meer over.
Een halve zombie die al door tien man aangeduwd is, nee dank je.
And so is the past
pi_182949819
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 21:33 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Dinsdag 18 nov Cindy Saloe van tophookers.nl geprobeerd . Zaterdag meteen weer want dit is pas echt een lekker wijf met super grote tieten en altijd mega stoned !!! Als ze d'r bh afdoet zie je pas hoe groot ze zijn , jezus wat een uiers , en ik ben toch heel wat gewend. Geen tijdrekken met lullen maar meteen tieten bloot , op d'r knieen en zuigen met die bitch . Dan in d'r kont , dan raggen tussen die tieten , en daarna kun je zo je kwak kwijt in d'r face . Ik ben elke keer 200 kwijt voor een uur en dan laat ik haar wel na 2 uur in de nacht komen . Enige nadeel is dat ze dan al wel in alle gaten helemaal doorgeneukt is , maar ze is op die tijd sky high en doet nergens moeilijk over Nadeel is dat je bij de chauffeur gelijk moet betalen . En je moet een stuk of 60 keer mailen voor ze reageert . Verder draagt ze walgelijk sterke parfum en mijn bed ruikt er nog naar . Maar als je echt voor tieten gaat mag je deze niet missen . Volgens mij adverteert ze ook op sexplezier.net

:)
Ik ben oprecht benieuwd naar foto's van haar :@
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_182950498
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 00:46 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Ik ben oprecht benieuwd naar foto's van haar :@
Stiekem wil je ook :p
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue