abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 november 2018 @ 23:47:32 #251
163650 Greys
pi_183197102
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Potverdorie, plots wist ik in aflevering 5 wie het was. Heb nog gelijk ook. Laatste aflevering kijk ik morgen, trek dat denk ik niet zo voor het slapen gaan.

En nu weet ik waar ik Jeanne van ken! Ze was vroeger een Bondgirl :) Althans, de actrice die Jeanne speelt :')
Geen spijt van La Mante dus? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_183197135
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Geen spijt van La Mante dus? :P
Nee, zeker niet :) Al vind ik Le Chalet toch ietsje beter.
pi_183197202
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:41 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ook ik ben een schele postduif en was me vd week aan het verdiepen in (smart)televisies.
Heb nu geen tv. Doe alles via mijn laptops en heb alleen internet-abbo.

Was ook niet van plan een tv-abbo te nemen. Dan is het toch voordeliger om gewoon een grote monitor te kopen en laptop erop aan te sluiten?

Dan kan ik zo toch Netflix, Videoland en evt de NPO erop kijken als ik bij laatste ook abbo neem?

Sorry, echt totally n00b hier :@

En nog weet ik dan niet zeker of ik wel zo’n groot ding in mijn huiskamer wil hoor. Red me prima op mijn laptop en die die grote schermen vind ik echt spuuglelijk :@
Ja, volgens mij kan dat zo en in principe is je laptop voldoende als je niet per se een groter/beter scherm wilt. Wil je dat laatste wél, dan zou je idd nog een monitor (of een tv zonder verder een tv abbo te nemen) op je laptop kunnen aansluiten. :)
Tails tell tales
  zaterdag 17 november 2018 @ 00:09:37 #254
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_183197616
Narcos begint weer prima ,aflv 1 net gekeken en nu maar naar bed, morgen i.p.v. stappen maar een Netflix avondje O+
pi_183197927
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:50 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, volgens mij kan dat zo en in principe is je laptop voldoende als je niet per se een groter/beter scherm wilt. Wil je dat laatste wél, dan zou je idd nog een monitor (of een tv zonder verder een tv abbo te nemen) op je laptop kunnen aansluiten. :)
Dank voor de toelichting ^O^

Dan gaat het geen smart-tv worden denk ik maar een gewone tv/monitor. Scheelt aanzienlijk qua prijs geloof ik.

Kies er btw alleen maar voor omdat ik ook wel films met anderen kijk en die zitten altijd zo te miepen over laptopscherm.
En eerlijk is eerlijk, ze hebben wel btje gelijk. Met groot scherm is relaxter kijken als je met 2 bent ;)

Och wat voel ik me toch suf met dit soort dingen :D
Ik zou zo die meneer vd Royal Club-reclame kunnen zijn: doe mij er maar eentje _O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_183197957
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 00:27 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dank voor de toelichting ^O^

Dan gaat het geen smart-tv worden denk ik maar een gewone tv/monitor. Scheelt aanzienlijk qua prijs geloof ik.

Kies er btw alleen maar voor omdat ik ook wel films met anderen kijk en die zitten altijd zo te miepen over laptopscherm.
En eerlijk is eerlijk, ze hebben wel btje gelijk. Met groot scherm is relaxter kijken als je met 2 bent ;)

Och wat voel ik me toch suf met dit soort dingen :D
Ik zou zo die meneer vd Royal Club-reclame kunnen zijn: doe mij er maar eentje _O-
TV zonder abbo met google chromecast (=30 euro ofzo) kan ook nog?
moet je wel een tv hebben met hdmi. Maargoed dat hebben ze allemaal wel tegenwoordig.

voor beetje goedkope tv kijk naar LG die dingen zijn redelijk goedkoop en ik doe het er al een jaar of 10 ermee, werkt prima icm google chromecast en goed ik heb ziggo verder met smartcard eigenlijk van toen ik nog thuis woonde, maar ben niet zo ver verhuisd daarna dus datzelfde kaartje werkt hier ook nog gewoon omdat ie op het adres van mijn ma staat :')

[ Bericht 8% gewijzigd door kree op 17-11-2018 00:35:33 ]
Do what you love, love what you do!
pi_183198079
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 00:30 schreef kree het volgende:

[..]

TV zonder abbo met google chromecast (=30 euro ofzo) kan ook nog?
moet je wel een tv hebben met hdmi. Maargoed dat hebben ze allemaal wel tegenwoordig.
Neeeee maak me nu niet confuus :D Wat is Google Chromecast nu weer? _O-

Ik gebruik laptops en tablet ook echt alleen maar voor TPB om mijn serietjes downloaden, Netflix/Videoland en YouTube. Rest doe ik allemaal op iPhone zoals FOK! O+

Ik ga even noteren dat ik dit ook mag uitzoeken :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_183198115
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 november 2018 00:38 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Neeeee maak me nu niet confuus :D Wat is Google Chromecast nu weer? _O-

Ik gebruik laptops en tablet ook echt alleen maar voor TPB om mijn serietjes downloaden, Netflix/Videoland en YouTube. Rest doe ik allemaal op iPhone zoals FOK! O+

Ik ga even noteren dat ik dit ook mag uitzoeken :D
het is een klein dingetje die je inplugd op de hdmi poort van je tv.
Je hebt wel internet nodig dan, maar kun je bedienen via je mobiel of tablet dan zeg maar.
https://www.androidplanet.nl/google/chromecast/

daar staat er meer over :)
Do what you love, love what you do!
pi_183198124
@kree: hahaha ik heb nu Ziggo maar van een vriend die 70km verderop woont. Mocht er 5 apparaten op aansluiten en hij had er 2 die vrij waren dus daar de laptops op.

Maar nu toch zelf abbo afgesloten omdat ik het niet altijd even vlot werkt. Merk ik nu vooral met NF/VL.
Einde vd maand word ik aangesloten als het goed is :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_183198165
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 00:41 schreef mascara-klodder het volgende:
@kree: hahaha ik heb nu Ziggo maar van een vriend die 70km verderop woont. Mocht er 5 apparaten op aansluiten en hij had er 2 die vrij waren dus daar de laptops op.

Maar nu toch zelf abbo afgesloten omdat ik het niet altijd even vlot werkt. Merk ik nu vooral met NF/VL.
Einde vd maand word ik aangesloten als het goed is :)
nou ik huur hier van particuliere verhuurder dus die hebben kabel CAI dus van ziggo ook dus heb sowieso tv maar dan analoog, maar het bleek dat dat digitale smartcard gewoon hier ook werkt hahaha dus mss beetje mazzel. :)

Maar voor de vraag die er was, Die google chromecast werkt redelijk ok. Je kunt ook nog "casten" vanaf laptop naar tv enzo dan en het dingetje kost niet zo heel veel. :)
Do what you love, love what you do!
  Moderator zaterdag 17 november 2018 @ 00:45:08 #261
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_183198170
Dit topic is voornl. over de inhoud van Netflix he? Voor technische vragen kun je beter even in DIG terecht. :)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_183198189
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 00:45 schreef Mike het volgende:
Dit topic is voornl. over de inhoud van Netflix he? Voor technische vragen kun je beter even in DIG terecht. :)
ja je hebt gelijk, nouja even zijstapje enzo ;)
Do what you love, love what you do!
pi_183198192
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 november 2018 00:41 schreef kree het volgende:

[..]

het is een klein dingetje die je inplugd op de hdmi poort van je tv.
Je hebt wel internet nodig dan, maar kun je bedienen via je mobiel of tablet dan zeg maar.
https://www.androidplanet.nl/google/chromecast/

daar staat er meer over :)
^O^ ga ik zondag even voor zitten. Morgen druk. Nu te moe ;)

Fijn, ik heb hier al nu in een uurtje meer info dan ik zelf had kunnen vinden of überhaupt ooit gevonden zou hebben 😅

Het heeft gewoon mijn interesse niet zeg maar en dan vind je ook niks.
En wil alles wel gewoon gelijk goed en perfect hebben zoals in de rest van mijn huis ;) Zo heb ik 3 maanden zonder bank gezeten, 2 maanden zonder fornuis, koelkast und so weiter :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_183198216
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 00:45 schreef Mike het volgende:
Dit topic is voornl. over de inhoud van Netflix he? Voor technische vragen kun je beter even in DIG terecht. :)
Ja dat wilde ik eigenlijk ook nog zeggen maar ben iig erg blij met de reacties, dus dank daarvoor.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_183198238
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 00:47 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ja dat wilde ik eigenlijk ook nog zeggen maar ben iig erg blij met de reacties, dus dank daarvoor.
DM maar als je nog vragen erover hebt. Ik heb dat ding hier nl. :)
Dan zullen we nu maar weer beetje ontopic gaan denk ik haha
Do what you love, love what you do!
pi_183198371
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 00:49 schreef kree het volgende:

[..]

DM maar als je nog vragen erover hebt. Ik heb dat ding hier nl. :)
Dan zullen we nu maar weer beetje ontopic gaan denk ik haha
Doe ik. Ik schat zo in dat er binnenkort topic in DIG komt.
In ieder geval jij en Forby tnx ^O^

Ontopic: heeft iemand hier het 2de seizoen van (af)gekeken van 13 reasons why?

Nog meer mensen die Netflix en Videoland allebei hebben? Wat geniet jullie voorkeur?

Heb sinds kort VL erbij van vriendin en vriendin van mij NF en ik vind het elkaar mooi aanvullen eigenlijk :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_183198465
Blak mirror vond ik onwijs goed. Helaas alles inmiddels gekeken.
Black list is ook leuk, maar netflix loopt zoveel achter dat ik ze maar illegaal kijk.
Do what you love, love what you do!
pi_183198721
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 01:07 schreef kree het volgende:
Blak mirror vond ik onwijs goed. Helaas alles inmiddels gekeken.
Black list is ook leuk, maar netflix loopt zoveel achter dat ik ze maar illegaal kijk.
Black list zijn mij te veel seizoenen. Probeer the good wife in te lopen. Lukt ook niet echt.

Black Mirror is niet echt mijn ding geloof ik.

Maar heb hier uit dit topic echt al goede kijktips gekregen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_183202252
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 00:59 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Doe ik. Ik schat zo in dat er binnenkort topic in DIG komt.
In ieder geval jij en Forby tnx ^O^

Ontopic: heeft iemand hier het 2de seizoen van (af)gekeken van 13 reasons why?

Nog meer mensen die Netflix en Videoland allebei hebben? Wat geniet jullie voorkeur?

Heb sinds kort VL erbij van vriendin en vriendin van mij NF en ik vind het elkaar mooi aanvullen eigenlijk :)
Ik heb netflix en videoland. Netflix inmiddels 3 jaar videoland enkele weken.
Heb nier echt een voorkeur. Vind namelijk dat er op beiden leuke dingen staan.

En ik heb seisoen 2 gezien van 13 reasons why. Er is ook een topic over de serie.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  zaterdag 17 november 2018 @ 19:15:57 #270
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_183210197
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 00:09 schreef jigggy het volgende:
Narcos begint weer prima ,aflv 1 net gekeken en nu maar naar bed, morgen i.p.v. stappen maar een Netflix avondje O+
Ik moet er weer even goed inkomen wie bij wie hoort etc.
Maar ziet er goed uit.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_183212195
Zo dan. Laatste aflevering van La Mante was best intens :)

Ik denk dat mijn volgende serie Marseille gaat worden. Ik ben dankzij Netflix helemaal fan van Franse series :)
pi_183212269
Eerste miniverhaal in the ballad of Buster Scruggs gezien. Ik kan het wel waarderen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 17 november 2018 @ 21:32:32 #273
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_183212896
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 21:04 schreef Monolith het volgende:
Eerste miniverhaal in the ballad of Buster Scruggs gezien. Ik kan het wel waarderen.
Ik ben net 10 minuten bezig vermaak me kostelijk!
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_183212968
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 21:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zo dan. Laatste aflevering van La Mante was best intens :)

Ik denk dat mijn volgende serie Marseille gaat worden. Ik ben dankzij Netflix helemaal fan van Franse series :)
Is geen typisch Franse serie.
Seizoen 1 heb ik gezien, maar vond het niet geweldig.
pi_183213030
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 21:35 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Is geen typisch Franse serie.
Seizoen 1 heb ik gezien, maar vond het niet geweldig.
Ah. Nouja, mocht het niks zijn dan zoek ik de volgende Franse serie op :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')