abonnement Unibet Coolblue
pi_182933058
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182933096
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 10:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Matig :o Die boeken zijn juist kei spannend
Sorry :@

Ik lees liever The Mazerunner, Divergent (favoriet), Nicolas Flamel, The 100 en The magicians... Etc :@ Het was echt niet mijn bedoeling om je te kwetsen. De Hungergames lees ik zo nu en dan ook met veel plezier, alleen ik mag de hoofdrol, Katniss Everdeen, niet zo :@

Sorry!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 4 november 2018 @ 10:09:15 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182933130
Katniss is idd irritant wijf. In film iets minder.

The 100. Ken ik alleen de serie, maar dat blonde grietje is nog irritanter dan Katniss :+
Zelfde bij divergent (maar dna de brunette

The maze runner vond ik wel goed, al weken de films best wel beetje af.


Volgens mij heb ik iets tegen vrouwelijke hoofdrolspeelster :D
pi_182933159
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Sorry :@

Ik lees liever The Mazerunner, Divergent (favoriet), Nicolas Flamel, The 100 en The magicians... Etc :@ Het was echt niet mijn bedoeling om je te kwetsen. De Hungergames lees ik zo nu en dan ook met veel plezier, alleen ik mag de hoofdrol, Katniss Everdeen, niet zo :@

Sorry!
Hahaha je kwetst mij niet hoor. Ik vond divergent dan weer niet zo :)

Katniss is af en toe idd een irritant mens.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182933176
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 10:09 schreef Cue_ het volgende:
Katniss is idd irritant wijf. In film iets minder.

The 100. Ken ik alleen de serie, maar dat blonde grietje is nog irritanter dan Katniss :+
Zelfde bij divergent (maar dna de brunette

The maze runner vond ik wel goed, al weken de films best wel beetje af.

Volgens mij heb ik iets tegen vrouwelijke hoofdrolspeelster :D
Divergent vind ik zo'n goede boekenserie... dat ik bang ben dat de films tegenvallen.
De mazerunner heb ik enkel nog maar gelezen, maar gewoon nog niet aan gedacht om te kijken.
The 100 wil ik gaan kijken wanneer ik met ontslag ben (en gewoon rustig kan kijken)

Foei toch ;) jij krijg zeker bij Netflix ook niet de categorie (die ik altijd krijg) "sterke vrouwelijke hoofdrolspelers"
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182933192
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 10:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hahaha je kwetst mij niet hoor. Ik vond divergent dan weer niet zo :)

Katniss is af en toe idd een irritant mens.
Gelukkig maar!

Divergent raakt me echt heel diep, maar ach :) Iemand moet er fan van zijn toch, ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 4 november 2018 @ 10:16:35 #7
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182933213
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Sorry :@

Ik lees liever The Mazerunner, Divergent (favoriet), Nicolas Flamel, The 100 en The magicians... Etc :@ Het was echt niet mijn bedoeling om je te kwetsen. De Hungergames lees ik zo nu en dan ook met veel plezier, alleen ik mag de hoofdrol, Katniss Everdeen, niet zo :@

Sorry!
Als jij nou eens voor iedere verontschuldiging en iedere " sorry " een euro in potje gooit.... :P


Hier een weekendje weg naar porto.. heerlijk gegeten.. ooit begin ik weer met opletten hoor :Y :Y
8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 4 november 2018 @ 10:16:44 #8
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182933218
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 10:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Divergent vind ik zo'n goede boekenserie... dat ik bang ben dat de films tegenvallen.
De mazerunner heb ik enkel nog maar gelezen, maar gewoon nog niet aan gedacht om te kijken.
The 100 wil ik gaan kijken wanneer ik met ontslag ben (en gewoon rustig kan kijken)

Foei toch ;) jij krijg zeker bij Netflix ook niet de categorie (die ik altijd krijg) "sterke vrouwelijke hoofdrolspelers"
Is dat een categorie? :o
Maar nee dat zal ik nooit gaan kijken hehe.


Divergent, denk dat je het bij de boeken moet houden. Maar dat ligt eraan hoe sterk je reageert op een mindere film.
pi_182933238
De films van divergent zijn niet zo goed. Heeft de laatste überhaupt nog in de bioscoop gedraaid? Ik heb hem niet gezien iig.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182933255
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 10:16 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Als jij nou eens voor iedere verontschuldiging en iedere " sorry " een euro in potje gooit.... :P

Hier een weekendje weg naar porto.. heerlijk gegeten.. ooit begin ik weer met opletten hoor :Y :Y
8)7
Dan ben ik zo bankroet
En boks voor dat laatste...

quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 10:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Is dat een categorie? :o
Maar nee dat zal ik nooit gaan kijken hehe.

Divergent, denk dat je het bij de boeken moet houden. Maar dat ligt eraan hoe sterk je reageert op een mindere film.
Bij mij wel :P en ik kies er ook regelmatig wat uit, maar ik ben ook wel een beetje een feminazi.
Mwah, een mindere film vind ik op zich prima, maar ik heb nu bepaalde beelden van hoe dingen zijn in die maatschappij en dat wil ik zo houden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182933280
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 10:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De films van divergent zijn niet zo goed. Heeft de laatste überhaupt nog in de bioscoop gedraaid? Ik heb hem niet gezien iig.
Misschien ben ik ook wel een rare. Er zijn drie werelden die me heel erg raken, bij het lezen: Harry Potter, Narnia en Divergent :@

(ooh en die serie van Justin Cronin)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182933295
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 10:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Misschien ben ik ook wel een rare. Er zijn drie werelden die me heel erg raken, bij het lezen: Harry Potter, Narnia en Divergent :@

(ooh en die serie van Justin Cronin)
Harry Potter O+

Ik ben echt een beetje nuts als het om Harry Potter gaat :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182933296
Zet de nerdmodus uit :@ dan hebben jullie weer een slechte eigenschap van me gezien: boeken en andere werelden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 4 november 2018 @ 10:23:54 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182933303
Tomatensoep met kip.. Zal dat lekker zijn? :?
pi_182933320
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 10:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zet de nerdmodus uit :@ dan hebben jullie weer een slechte eigenschap van me gezien: boeken en andere werelden
Slecht? Wat is daar slecht aan?

Ik heb een klein fortuin aan Harry Potter spullen niks mis mee hoor :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182933324
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 10:23 schreef Cue_ het volgende:
Tomatensoep met kip.. Zal dat lekker zijn? :?
Doen ze bij de Chinees ook weleens. Maarja dat is wel Chinese tomatensoep.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 4 november 2018 @ 10:34:01 #17
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182933431
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 10:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Doen ze bij de Chinees ook weleens. Maarja dat is wel Chinese tomatensoep.
Ik had gister tomatensoep, met balletjes. Maar die zorgen voor kcal. En zonder vind ik ook weer wat kaal (wel groenten)
En had al kip eruit gehaald :+

Hmm.. Qua kcal maakt 't niet uit. Dus of geen vlees of gewoon gehakt.
pi_182933502
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 10:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Slecht? Wat is daar slecht aan?

Ik heb een klein fortuin aan Harry Potter spullen niks mis mee hoor :+
Naja... het is een beetje onvolwassen (maar dat is alles wat ik doe), ach :) Zolang een mens maar geniet toch
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 4 november 2018 @ 10:52:40 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_182933647
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Sorry :@

Ik lees liever The Mazerunner, Divergent (favoriet), Nicolas Flamel, The 100 en The magicians... Etc :@ Het was echt niet mijn bedoeling om je te kwetsen. De Hungergames lees ik zo nu en dan ook met veel plezier, alleen ik mag de hoofdrol, Katniss Everdeen, niet zo :@

Sorry!
lieverd, hou nou eens op met al dat gesorry.
En zeg hier maar geen sorry op.
;) :*
disclaimer
pi_182933678
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 10:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Naja... het is een beetje onvolwassen (maar dat is alles wat ik doe), ach :) Zolang een mens maar geniet toch
Meid ik ben 29 het maakt echt geen ruk uit. Ik ken mensen van in de 40 die nog regelmatig gaan LARPEn. Het maakt echt niet uit je bent wie je bent.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182933733
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 10:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

lieverd, hou nou eens op met al dat gesorry.
En zeg hier maar geen sorry op.
;) :*
:X ;) :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182933744
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 10:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Meid ik ben 29 het maakt echt geen ruk uit. Ik ken mensen van in de 49 die nog regelmatig gaan LARPEn. Het maakt echt niet uit je bent wie je bent.
Ach ja ik ben dertig en dol op Young Adult. En mijn moeder vindt me ook achterlopen op mijn leeftijd, maar so be it :) Ik kan genieten iig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 4 november 2018 @ 11:10:31 #23
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182933918
Same here, 32 en young adult vind ik ook leuk.
Gewoon leuk vinden wat je leuk vindt. En boeiend wat de rest vindt. (al schaam ik me soms ook voor mijn smaak enzo. Maar ach. Kan er weinig aan doen :+)
  zondag 4 november 2018 @ 11:13:49 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_182933969
Ik ben 37 en schrik soms van het feit dat ik al rimpels heb en ik word nog steeds zenuwachtig als ik langs een groepje populaire tienermeisjes hardloop :')
Age is just a number, van binnen blijven we toch altijd een klein beetje kind ;) zelfs mijn oma van 90.
disclaimer
  zondag 4 november 2018 @ 11:15:17 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_182933998
Het enige wat ik echt niet meer doe trouwens is tienerkleding dragen. Dat kan echt niet meer met mijn lichaam. Dus roklengte op of net boven de knie en shirts minimaal tot aan bilnaad :')
disclaimer
pi_182934034
Dank zij jullie zit ik net met een dikke smile :* Dank jullie wel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 4 november 2018 @ 11:28:20 #27
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182934235
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
Het enige wat ik echt niet meer doe trouwens is tienerkleding dragen. Dat kan echt niet meer met mijn lichaam. Dus roklengte op of net boven de knie en shirts minimaal tot aan bilnaad :')
Toch vind ik 't lastig om daar ene balans in te vinden. Niet in de zin van te korte kleren ofzo (want dat past niet bij mijn lijf :+ )
Maar gewoon wat past bij m'n leeftijd en persoon. Of wat is te oud of juist niet bij mij of... Blabla gedoe.
  Licht Ontvlambaar zondag 4 november 2018 @ 14:21:33 #28
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_182937101
Geen tienerkleren, check, daar helpt mijn lieve puber wel bij.

Maar verder, ik lees en kijk Harry Potter, met en zonder de puber. En zit nu helemaal in Merlin op Netflix O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 4 november 2018 @ 14:34:51 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_182937320
Harry Potter O+ En hoe tof het was toen er nog nieuwe boeken van uitkwamen O+

En ik draag soms nog steeds shirts met blije diertjes/figuurtjes enzo erop, gewoon omdat ik dat wil :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_182937485
Jullie laten me goed voelen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 4 november 2018 @ 15:14:45 #31
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_182937985
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 14:21 schreef Sjeen het volgende:
Geen tienerkleren, check, daar helpt mijn lieve puber wel bij.

Maar verder, ik lees en kijk Harry Potter, met en zonder de puber. En zit nu helemaal in Merlin op Netflix O+
Is t wat, dat Merlin? Staat hier ook op t lijstje, maar mijn vrouw is nog niet overtuigd.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_182938700
Vandaag helemaal loos met het eten hier ;( maar goed... morgen weer een dag... Ik maak gewoon een boodschappenlijst voor heel de week en meer haal ik niet in huis.

#fail :(
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182938730
Merlin is een toffe serie. Als het tenminste dezelfde is als ik een paar jaar geleden heb gezien. Jonge Merlin en Arthur?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182938813
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 10:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zet de nerdmodus uit :@ dan hebben jullie weer een slechte eigenschap van me gezien: boeken en andere werelden
wtf, cots. In wat voor omgeving bevind jij je dat je dit een slechte eigenschap vindt?!

Ik vind Katniss trouwens echt geweldig :D En Divergent wil ik nog lezen. Heb de boekenserie aan een vriendin gegeven en wil het nog een keer van haar lenen. Zelf ben ik dol op de Charlaine Harris' books, de Sookie Stackhouse series. Tv-serie nooit gezien. De boekenwereld is voor mijn genoeg O+ Echt een aanrader.

Geniet nou maar gewoon van je dagje met films en pieker niet te veel over dat eten :*

Hier al 3,5 dag netjes gegeten *) (dat is extreem veel sinds half augustus)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar zondag 4 november 2018 @ 16:10:33 #35
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_182938872
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 16:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Merlin is een toffe serie. Als het tenminste dezelfde is als ik een paar jaar geleden heb gezien. Jonge Merlin en Arthur?
ja die! *O* Arthur *O* O+ :@
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_182938945
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 16:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

wtf, cots. In wat voor omgeving bevind jij je dat je dit een slechte eigenschap vindt?!

Ik vind Katniss trouwens echt geweldig :D En Divergent wil ik nog lezen. Heb de boekenserie aan een vriendin gegeven en wil het nog een keer van haar lenen. Zelf ben ik dol op de Charlaine Harris' books, de Sookie Stackhouse series. Tv-serie nooit gezien. De boekenwereld is voor mijn genoeg O+ Echt een aanrader.

Geniet nou maar gewoon van je dagje met films en pieker niet te veel over dat eten :*

Hier al 3,5 dag netjes gegeten *) (dat is extreem veel sinds half augustus)
Ach, ik heb zo mijn achtergrond. Ik durf nu iig gewoon te doen wat ik wil, dat is een hele overwinning en elke dag leer ik weer wat bij :)

*maakt een mental note!
Divergent kan ik je echt aanraden... Ik blijf ze maar lezen :) Zo'n krachtige vrouw

Vandaag is echt bizar hier... maar goed, morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen. Loslaten en ademen

Goed bezig jij! *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182939134
Ik ben bij ons huis. Mijn vingers zijn zo glad dat de vinger druk herkenning op mijn telefoon het niet meer snapt.

Vanavond wel lekker boerenkool O+

Ik vind zelf trouwens qua young / new adult boeken de serie acotar van Sarah J. Maas echt O+

Oh en Uprooted van Naomi Novik vond ik ook echt fantastisch.

Oh en het boek
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 4 november 2018 @ 16:54:51 #38
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182939648
Heb nog wel een 1edelige serie gelezen. Maar weet de schrijfster niet meer. Zal straks eens zoeken.
Boeken goed, serie enorm kut.
  Licht Ontvlambaar zondag 4 november 2018 @ 17:38:50 #39
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_182940486
Ik heb ook een groot deel van Lost gelezen, maar ik mis volgens mij het laatste deel.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_182940597
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 16:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Ik vind zelf trouwens qua young / new adult boeken de serie acotar van Sarah J. Maas echt O+


Die staat heel hoog op mijn to read lijst

Maar nu eerst bezig met de narnia serie, afgewisseld met Agatha Christie boeken
  zondag 4 november 2018 @ 18:22:24 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_182941557
Ik lees eigenlijk alleen Stephen King en Terry Pratchett :')
Ik kom niet veel aan lezen toe, dus ik doe makkelijk 1-2 maanden met een boek.
disclaimer
pi_182941571
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lees eigenlijk alleen Stephen King en Terry pratchett :')
Beetje Old Skool :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 4 november 2018 @ 18:24:02 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_182941598
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 18:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Beetje Old Skool :P
King schrijft nog steeds veel! Pratchett niet meer natuurlijk, maar goed, ik heb nog wat backlog :P
disclaimer
pi_182941784
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik lees eigenlijk alleen Stephen King en Terry Pratchett :')
Ik kom niet veel aan lezen toe, dus ik doe makkelijk 1-2 maanden met een boek.
Dat zijn geweldige schrijvers!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182941973
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 18:24 schreef Stormqueen het volgende:

King schrijft nog steeds veel! Pratchett niet meer natuurlijk, maar goed, ik heb nog wat backlog :P
Er zijn heel veel boeken van Stephen King die ik geweldig vond. The Stand is één van mijn lievelingsboeken O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182941995
Ik had een salade gemaakte met restjes groente en sla en zalm. :9~
Vriendlief wilde shoarma :{w
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182942169
Pratchett O+

Wij hadden boerenkool zo lekker weer eens. Met worst van de Hema O+

[ Bericht 48% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 04-11-2018 18:59:34 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  Licht Ontvlambaar zondag 4 november 2018 @ 19:21:44 #48
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_182943041
Stephen King O+

Ik las Harry Potter and the cursed child op een dag, de puber geloofde me niet :')
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_182944098
Ik lees helaas nog maar heel weinig. Maar ook een heel ander soort dan de meeste hier lees ik wel.

Dit was niet zo’n goede dag qua eten en bewegen, nu toch echt in het gareel. Dus ga maar even fruit klaar maken. Ik heb nog aardbeien O+
pi_182945631
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 19:21 schreef Sjeen het volgende:
Stephen King O+

Ik las Harry Potter and the cursed child op een dag, de puber geloofde me niet :')
Oh man.. Dat boek was echt... Ik heb er geen woorden voor.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182945749
Op dit moment lees ik Camilla Lackberg, lekker simpel :P

Lijstje
O 2 afbakcroissants, eitje
L broodje carpaccio, cappuccino met een chocolade-amandel
T handje kruidnoten
D verspakket madras met rijst, zonder vlees

Naar de stad gelopen en terug. Totaal 10 km gelopen vandaag.
  zondag 4 november 2018 @ 21:13:15 #52
403253 Meke
after all this time? always.
pi_182945816
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 21:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh man.. Dat boek was echt... Ik heb er geen woorden voor.
Positief of negatief? :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_182946183
quote:
2s.gif Op zondag 4 november 2018 21:13 schreef Meke het volgende:

[..]

Positief of negatief? :P
Negatief..
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 4 november 2018 @ 23:30:08 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_182948837
Ik vond The Cursed Child ook erg tegenvallen ja..! Het 'klopte' op een of andere manier niet voor me.

Pasgeleden nog The Hate U Give gelezen, vond ik goed! Schijnt ook onder YA te vallen :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_182951047
oh... deze simpele ziel vond hem goed :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182951049
Ik was een weekend in Limburg en het was vreten EVERYWHERE dus RIP aan de nabestaanden voor als ik zo op de weegschaal moet :')
Aids.
pi_182951050
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 06:24 schreef Mss het volgende:
Ik was een weekend in Limburg en het was vreten EVERYWHERE dus RIP aan de nabestaanden voor als ik zo op de weegschaal moet :')
Je kan ook een weekje uitstellen? of zeg ik wat doms

(zodra ik thuis ben wacht ik tot half december ermee)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182951129
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 06:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

Je kan ook een weekje uitstellen? of zeg ik wat doms

(zodra ik thuis ben wacht ik tot half december ermee)
Waarom?

Je moet niets natuurlijk, maar wachten tot een bepaalde datum (vlak voor de feestdagen...) klinkt niet heel nuttig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182951166
Vanmiddag weer thuis na 2 weken vakantie.
Morgen weer gewoon wegen :Y
pi_182951245
Heb je een leuke vakantie gehad, Sarabi?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182951247
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 06:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom?

Je moet niets natuurlijk, maar wachten tot een bepaalde datum (vlak voor de feestdagen...) klinkt niet heel nuttig.
Maar daar ga ik toch niet anders van eten... Ik wil mijn lijf de kans geven om bij te trekken...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182951250
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 06:51 schreef Sarabi het volgende:
Vanmiddag weer thuis na 2 weken vakantie.
Morgen weer gewoon wegen :Y
Oh lekker! Waar ben je geweest?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182951380
Vanmorgen exact 100 dus we gaan maar weer op scherp vandaag.
Aids.
pi_182951511
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 07:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

Maar daar ga ik toch niet anders van eten... Ik wil mijn lijf de kans geven om bij te trekken...
Ik vind zo'n snelle daling op de weegschaal zien als je weer gezond gaat eten altijd wel leuk 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 5 november 2018 @ 08:09:09 #65
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182951520
Ik woog vanmorgen meer dan verwacht :(
pi_182951616
Nou, SQ, je moet er toch maar aan geloven:Watching Horror Films Helps You Lose Weight, Study Reveals
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182951647
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 07:15 schreef Isabeau het volgende:
Heb je een leuke vakantie gehad, Sarabi?
Jazeker :)
Lekker in een huisje aan de bosrand.
pi_182951655
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 08:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind zo'n snelle daling op de weegschaal zien als je weer gezond gaat eten altijd wel leuk 8-)
Precies :D
Morgen zal niet leuk zijn maar de dagen er na komt dat weer goed.
pi_182951744
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 23:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vond The Cursed Child ook erg tegenvallen ja..! Het 'klopte' op een of andere manier niet voor me.

Pasgeleden nog The Hate U Give gelezen, vond ik goed! Schijnt ook onder YA te vallen :Y
Het klopte ook niet er waren dingen die volgens Rowling niet konden in de gewone boekenreeks.. En in cc ineens wel..ik haat inconsistencies in één verhaal.

Maarja ze heeft cc dan ook niet zelf geschreven.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182951805
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 08:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind zo'n snelle daling op de weegschaal zien als je weer gezond gaat eten altijd wel leuk 8-)
Dat klopt inderdaad... maar de laatste tijd weeg ik mezelf sowieso amper en sindsdien gaat het eten ook beter, dus tja...
Ieder zo zijn ding toch ;)

En momenteel heb ik simpelweg het geld niet om ongezonde dingen te kopen, dus ik verwacht slank te worden ;)

quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2018 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Nou, SQ, je moet er toch maar aan geloven:Watching Horror Films Helps You Lose Weight, Study Reveals
Wat een goed nieuws! Dan moet ik wel ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182951807
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 08:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jazeker :)
Lekker in een huisje aan de bosrand.
Leuk! Fijn dat je genoten hebt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 5 november 2018 @ 09:00:12 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_182951923
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 08:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind zo'n snelle daling op de weegschaal zien als je weer gezond gaat eten altijd wel leuk 8-)
ja, maar die snelle daling gaat lang niet zo snel als toen ik nog dik was :(

Ik las trouwens dat je je weer herpakt hebt! Goed zeg!
Nou ik nog :')
disclaimer
  maandag 5 november 2018 @ 09:01:47 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_182951941
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2018 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Nou, SQ, je moet er toch maar aan geloven:Watching Horror Films Helps You Lose Weight, Study Reveals
hahaha ja, dan verbrand je misschien 15 kcal meer dan als je een romcom kijkt.
En 700 kcal minder dan als je in plaats van op je dikke reet voor de tv hangen, zou zijn gaan sporten :+
disclaimer
pi_182951954
Zeg, zal ik eens een planningslijstje doen? Misschien helpt het.

O: boterham met kaas en gekookt ei
T: banaan
S: de WOD
T: shake. Met extra spinazie want moet op.
L: gebakken champignons. misschien wel met spinazie in een wrap.
D: mexicaanse salade
T: druifs.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182952020
Maar weer eens een lijstje

O: 2 witte broodjes met oude kaas
L: 2 volkoren boterhammen met oude kaas
S: half uurtje thuis trainen
D: gnocchi ovenschotel
S: 1,5uur danstraining
  maandag 5 november 2018 @ 09:09:28 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_182952027
Knotsjie O+
disclaimer
pi_182952036
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 09:08 schreef Sarabi het volgende:
Maar weer eens een lijstje

O: 2 witte broodjes met oude kaas
L: 2 volkoren boterhammen met oude kaas
S: half uurtje thuis trainen
D: gnocchi ovenschotel
S: 1,5uur danstraining
Oeh... Gnocci overschotel: heb je een recept?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182952051
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oeh... Gnocci overschotel: heb je een recept?
Min of meer deze: http://www.ohmyfoodness.n(...)o-en-cherrytomaatjes
  maandag 5 november 2018 @ 09:14:14 #79
149959 SQ
snelle trees
pi_182952080
Maar goed, mede geïnspireerd door isa ga ik nou toch echt maar weer eens proberen te herpakken. Ik blijf maar hangen in 3 dagen oké eten en dan ook meteen VREET ALLES. En dat terwijl ik mezelf echt geen hongerkuur opleg. Ik geef de schuld aan de kou en het donker.

Planning:

O: yoghurt met banaan en muesli, 1 koffie met suiker
T: koffie met suiker, appel
L: spinazie zalm komkommer eieren
T: 3 mandarijnen
D: pasta met veel groenten en rundergehakt en rooie saus
disclaimer
pi_182952103
quote:
Oeh nomnom... :9
Daar ga ik een vegavariant voor verzinnen

Dank je wel voor het delen en inspireren
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182952224
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
. Ik blijf maar hangen in 3 dagen oké eten en dan ook meteen VREET ALLES. En dat terwijl ik mezelf echt geen hongerkuur opleg.

Waarheid.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182952253
Gister taart én chinees. Niet goed voor dat cijfertje op de schaal :')
Wel lekker. :9
Je raekt an de dinge geweun.
pi_182952288
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2018 09:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Waarheid.
+1

ik had gister croissantjes en daarna ergens eten met heel veel kaas. En ik heb zoveel gegeten dat ik denk ik met gemak 5000+ kcal heb gehaald.

o: Een bak huttenkase
t: een salade met rauwkost, sla, augurk en ei
l: Twee boterhammen - 1 met pindakaas, 1 met hummus en wat left over boontjes
d: simpele pasta met tomatensaus
t: chocoladeyoghurt
pi_182952467
Ik zie net in mijn agenda dat ik met een vriendinnetje bij een tent bij haar in de buurt ga eten. Volgens mij hebben ze alleen pizza |:(
Hopen dat er iets anders is en anders heb ik 1100 kcals te besteden. Dat is een halve pizza ofzo? :')
Aids.
  maandag 5 november 2018 @ 10:02:48 #85
149959 SQ
snelle trees
pi_182952653
Nee joh, een pizza doet, afhankelijk van de hoeveelheid kaas, meestal niet meer dan 1000.
Het is voornamelijk de berg zout en het vocht dat je daardoor vasthoudt.
disclaimer
pi_182952721
Goed... ik heb vandaag twee opties. Hangt er even vanaf hoe laat de psychiater me wil zien (of ik in de kliniek ben of met verlof ga)

O. 2 boterhammen pindakaas
T. Druifjes
L. 2 boterhammen kaas
T Fruit (thuis mango, kliniek peer)
D. Of wat de pot schaft in de kliniek of als ik naar huis kan rissoto
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182952741
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Nee joh, een pizza doet, afhankelijk van de hoeveelheid kaas, meestal niet meer dan 1000.
Het is voornamelijk de berg zout en het vocht dat je daardoor vasthoudt.
Pizza vind ik ook vaak best meevallen :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182952759
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 09:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ik blijf maar hangen in 3 dagen oké eten en dan ook meteen VREET ALLES. En dat terwijl ik mezelf echt geen hongerkuur opleg. Ik geef de schuld aan de kou en het donker.
Check. :') En dan ben ik ook nog overgestapt naar gelijk blijven ipv een afvaldoel, dus de hoeveelheden zijn het echt niet. _O-

Het is maar goed dat het sporten nog steeds braaf gaat. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_182953601
Ik geef ook de schuld aan kou en donker voor de VREET ALLES modus. Hier ook last van.
Vanaf december ga ik 32u werken ipv 36 en daar kijk ik echt naar uit, een dag per week extra voor mezelf. Tot dan probeer ik gelijk te blijven qua gewicht, want ik merk even weinig energie te hebben om te steken in afvallen (oftewel in het weerstaan van ALLES VRETEN impulsen). Hopelijk met vier dagen werken ipv vijf wat meer energie en ruimte in m'n hoofd!

Ook weer proberen sporten op te pakken, overbelaste schouder gehad en loop ook bij de bekkenfysio en door allebei mocht ik bepaalde oefeningen niet meer doen waardoor eigenlijk alle sportlessen die ik graag deed, niet konden. Schouder is nu stuk beter dus mezelf weer even eraan wennen dat ik nu wél weer ga sporten..
pi_182953623
Ik heb ook een beetje een vreetmodus. Maar gelukkig heb ik nu niks meer te vreten, buiten de gewone maaltijden om :) Dus dat komt wel goed
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182954087
ik heb mezelf volgepropt met cottage cheese. Daar past niets meer bij :')
pi_182954381
Training gaat niet door dus even iets anders qua beweging verzinnen.
Denk een lange wandeling maar twijfel ook om Evy te gaan doen.
Ben benieuwd of mijn heup daar weer tegen kan.
pi_182955327
Toch even gewogen, kon de nieuwsgierigheid niet weerstaan. "Maar" twee kilo aangekomen, ik had veel erger verwacht. Dus morgen is alles weer normaal en dan raak ik die twee (en hopelijk meer) ook wel kwijt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182955683
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Nee joh, een pizza doet, afhankelijk van de hoeveelheid kaas, meestal niet meer dan 1000.
Het is voornamelijk de berg zout en het vocht dat je daardoor vasthoudt.
Dacht dat dat meer die diepvrieskrengen zijn, dacht dat restaurantpizza’s flink hoger zaten vanwege de dikkere bodem en niet-plastic kaas.

Maar ik krijg toch geen hele pizza op, dus ik denk dat ik wel safe zit vandaag.
Aids.
  maandag 5 november 2018 @ 12:57:57 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_182955728
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 12:54 schreef Mss het volgende:

[..]

Dacht dat dat meer die diepvrieskrengen zijn, dacht dat restaurantpizza’s flink hoger zaten vanwege de dikkere bodem en niet-plastic kaas.

Maar ik krijg toch geen hele pizza op, dus ik denk dat ik wel safe zit vandaag.
dikke bodems in restaurants? Da's toch alleen bij domino?
disclaimer
pi_182956010
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 12:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dikke bodems in restaurants? Da's toch alleen bij domino?
Ja True. Los daarvan zijn restaurantpizza’s vaak wel groter.
Aids.
pi_182956068
Nu heb ik zin in pizza :9 met zo'n flinterdunne bodem
pi_182956118
Die pizza's met spinaziebodem zijn zo lekker :9
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182958426
Lesje Evy #1 gelopen *O*
pi_182961321
Godver, honger de hele dag al :') :'( :')
Aids.
pi_182961329
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 17:21 schreef Mss het volgende:
Godver, honger de hele dag al :') :'( :')
Goed drinken kan helpen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182961341
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 15:14 schreef Sarabi het volgende:
Lesje Evy #1 gelopen *O*
Goed bezig!
pi_182961483
Goed bezig sarabi
pi_182961622
Dankjewel allen :) hopelijk blijft mijn lichaam heel en kan ik over een tijd 5km lopen
pi_182961739
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 17:38 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel allen :) hopelijk blijft mijn lichaam heel en kan ik over een tijd 5km lopen
Dat hoop ik ook voor je :) Lekker bezig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182962177
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 17:38 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel allen :) hopelijk blijft mijn lichaam heel en kan ik over een tijd 5km lopen
*O* goed gedaan! Met Evy zou je daar in 10 weken moeten zijn :+ Als je lijf het houdt.

Ik had vandaag ook moeten hardlopen. Maar eh, wilde zo graag The Bodyguard afkijken. En nu kom ik net uit bed. Morgen dus weer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182962198
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 18:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

*O* goed gedaan! Met Evy zou je daar in 10 weken moeten zijn :+ Als je lijf het houdt.
Ik vind die 10 weken wel heel optimistisch :D Maar we gaan het zien
Soms een les dubbel doen is geen ramp
pi_182962213
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 18:05 schreef Sarabi het volgende:

Ik vind die 10 weken wel heel optimistisch :D Maar we gaan het zien
Soms een les dubbel doen is geen ramp
Ik doe er ook langer over. Is ook prima :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182962438
Ik zou vandaag eigenlijk écht écht écht weer netjes eten. Maar er waren nog chocolade kruidnoten in huis, dus dat mislukte. Maar ik post vast hier om vast een stok achter de deur te hebben voor morgen. Want dan begin ik echt. Ok.
  maandag 5 november 2018 @ 18:32:13 #110
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_182962705
Good busy, Sarabi! Ik heb die 5km nog nooit blessurevrij gehaald, maar ik heb dan ook platvoeten en algehele skeefheid :+ En weebee *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 5 november 2018 @ 18:33:04 #111
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182962719
Ben bezig met een soep dieet :+
Niet heel bewust, overdag gewoon normaal eten, maar savonds nu soep met groenten.
Gewoon simpel en makkelijk. Vind het nu gewoon even lekker.
pi_182963526
Lijstje
O dubbele boterham pindakaas
T mandarijn
L dubbele boterham ei bacon en een pakje optimel (geen brood kunnen smeren)
T mandarijn, appel
D verse pasta met gehakt, groenten en rode saus
T kruidnoot (nu op, vriend heeft een ruime meerderheid op)
pi_182967267
Pizza was lekker. Had 3/4e pizza op en voor de pizza 900 kcals over omdat ik vanmiddag zo’n honger had dat ik een beroep heb gedaan op de ‘nood-granolareep’ in mijn kastje :P
Aids.
  maandag 5 november 2018 @ 21:35:25 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_182967371
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 18:33 schreef Cue_ het volgende:
Ben bezig met een soep dieet :+
Niet heel bewust, overdag gewoon normaal eten, maar savonds nu soep met groenten.
Gewoon simpel en makkelijk. Vind het nu gewoon even lekker.
Da's toch geen soepdieet, dan eet je gewoon vaak soep :Y)

Wél lekker :Y
disclaimer
  maandag 5 november 2018 @ 21:38:04 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_182967420
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 21:31 schreef Mss het volgende:
Pizza was lekker. Had 3/4e pizza op en voor de pizza 900 kcals over omdat ik vanmiddag zo’n honger had dat ik een beroep heb gedaan op de ‘nood-granolareep’ in mijn kastje :P
wat voor pizza had je? En heb je dan normaal nog 1100 kcal over voor je diner als je inzet op 1700? Wat eet je dan overdag?

Vandaag ging hier eindelijk weer prima!

Heb 16k stappen gezet, vier diepvriesmaaltijden voor het hele gezin gekookt en in de avond (nu) nog een flinke hand zwartwitjes om op te sabbelen :9
disclaimer
pi_182967530
Bij mijn lijst komt nog een cracker smeerkaas en 2 mandarijntjes
  maandag 5 november 2018 @ 21:51:09 #117
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182967647
1400/1500 kcal wss vandaag. Officieel boven m'n doel. We zullen wel zien wat 't gaat doen de rest van de week.
  maandag 5 november 2018 @ 21:51:43 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_182967658
Holy mac, SQ! 4 maaltijden koken op 1 dag, respect :D

Ik ben al blij als ik meerdere onderdelen van dezelfde maaltijd tegelijk klaar heb :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 5 november 2018 @ 21:53:41 #119
149959 SQ
snelle trees
pi_182967694
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 21:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Holy mac, SQ! 4 maaltijden koken op 1 dag, respect :D

Ik ben al blij als ik meerdere onderdelen van dezelfde maaltijd tegelijk klaar heb :+
vier dezelfde he. Ik kook gewoon 4 kilo chili con carne :') en die verdeel ik dan over bakjes ;)
disclaimer
  maandag 5 november 2018 @ 21:54:58 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_182967730
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 21:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

vier dezelfde he. Ik kook gewoon 4 kilo chili con carne :') en die verdeel ik dan over bakjes ;)
Oh ik dacht al, Martha Stewart supreme _O-

Alsnog heel netjes uiteraard, ik moet ook weer es chili con carne maken :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 5 november 2018 @ 22:05:36 #121
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_182968004
En in het kader van sport-update enzo: ik heb eindelijk één van m'n 2 sportscholen weer opgezegd _O- Ik had 3 plekken om te sporten: sportschool 1 voor groepslessen, sportschool 2 kwam er toen bij voor groepslessen met vriendin (die niet bij 1 kon) en dan nog mijn salsales, naast nog wandelactiviteiten in het weekend. Per saldo deed ik vooral salsa en groepslesjes met vriendin en wandelen, dus nu toch maar de knoop doorgehakt en sportschool 1 opgezegd. Scheelt geld en onnodige 'guilt trips': ook al was ik al naar salsa en sportschool 2 geweest, als ik dan vervolgens die week niet naar die ander ging voelde ik me een beetje stom :') Geen zin meer an. Ik heb genoeg leuks te doen :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_182968331
Goed bezig, SQ!
In vakantieweken kook ik vaak een aantal dagen dubbel, 1x vers eten en 1x invriezen, voor de weken erna.

Klinkt alsof je alsnog genoeg keuze/verplichting hebt om te sporten, Maria. Prima toch?

Ik ging vergaderen, sloeg de taart af en at toen thuis nog 2 koekjes. Naast de zoetigheid die ik al op had vanmiddag omdat ik honger had en langs de kast kwam. Zucht.
Lijstje van vandaag:
O: brood met speculoospasta
T: appel
L: omelet met paprika en champignons, brood met ham/kaas
T: 2 mergpijpkoeken
D: Mexicaanse ovenschotel, kwark
T: 2 bastognekoeken
  maandag 5 november 2018 @ 22:24:34 #123
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_182968461
Lijstje;
O: yoghurt, banaan, muesli
T: rijstwafels
L: proteïne kwarkje aardbei, ciabattini met carpaccio
T: mini Twix en een mini cupcake.
D: gekookte aardappel met ei, gehaktbal en spinazie
pi_182972283
quote:
10s.gif Op maandag 5 november 2018 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
En in het kader van sport-update enzo: ik heb eindelijk één van m'n 2 sportscholen weer opgezegd _O- Ik had 3 plekken om te sporten: sportschool 1 voor groepslessen, sportschool 2 kwam er toen bij voor groepslessen met vriendin (die niet bij 1 kon) en dan nog mijn salsales, naast nog wandelactiviteiten in het weekend. Per saldo deed ik vooral salsa en groepslesjes met vriendin en wandelen, dus nu toch maar de knoop doorgehakt en sportschool 1 opgezegd. Scheelt geld en onnodige 'guilt trips': ook al was ik al naar salsa en sportschool 2 geweest, als ik dan vervolgens die week niet naar die ander ging voelde ik me een beetje stom :') Geen zin meer an. Ik heb genoeg leuks te doen :+
Ik moest het woord salsales een paar keer lezen voor mijn ochtendbrein begreep wat daar stond :7 Maar verder wel een goed plan om wat te minderen als je er toch geen gebruik van maakt. Ik zit er net over te denken er een sportschool bij te nemen _O- Dat is een sportschool met veel meer mogelijkheden (groepslessen) dan mijn huidige, incl heeeeerlijk ruikende sauna. Alleen hebben ze werkelijk waar bagger openingstijden :{ In het weekend gesloten en zelfs tussen de middag (11.30-13.00) gesloten! En ik ga op vrije dagen gewoon vaak rond 12.00.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182972597
Lekker naar huis :)
Er is in de buurt van mijn huis een hele goedkope sportschool (onbeperkt sporten voor vijf euro per maand, alleen ik weet nog niet zeker of ik die ruimte in de portemonnee heb :@), dus dat zit in de overweging bij mij.

Lijstje voor vandaag:
O. 2 boterhammen kaas
L. 2 boterhammen kaas
T. Mango
D. Risotto met ui, paprika en kaas (ja dat vind ik echt super lekker :@ )
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182973170
Lijstje:

O: Griekse yoghurt met honing
L: tosti met oude kaas en zongedroogde tomaten (Geen ham, is het dan wel een tosti?)
D: vega curry met rijst
T: 2 mandarijntjes

Mager lijstje dus kan nog zijn dat er wat extra boterhammen of crackers bij komen

Zometeen maar eens wegen
  dinsdag 6 november 2018 @ 10:17:41 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_182973649
Ik vind dat gewoon een tosti, Sarabi :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 08:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moest het woord salsales een paar keer lezen voor mijn ochtendbrein begreep wat daar stond :7 Maar verder wel een goed plan om wat te minderen als je er toch geen gebruik van maakt. Ik zit er net over te denken er een sportschool bij te nemen _O- Dat is een sportschool met veel meer mogelijkheden (groepslessen) dan mijn huidige, incl heeeeerlijk ruikende sauna. Alleen hebben ze werkelijk waar bagger openingstijden :{ In het weekend gesloten en zelfs tussen de middag (11.30-13.00) gesloten! En ik ga op vrije dagen gewoon vaak rond 12.00.
Haha jij dacht zout-verkoop oids? :+ sal-sales.
Die nieuwe is voor jou dan alleen een optie voor erbij, niet als vervanging? Lastig soms he! Uiteindelijk moet het vooral in je ritme passen, anders is het zonde.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_182973708
Weegschaal viel na 2,5 week vakantie goed mee. Maar ruim een kilo meer.
pi_182974064
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 08:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moest het woord salsales een paar keer lezen voor mijn ochtendbrein begreep wat daar stond :7 Maar verder wel een goed plan om wat te minderen als je er toch geen gebruik van maakt. Ik zit er net over te denken er een sportschool bij te nemen _O- Dat is een sportschool met veel meer mogelijkheden (groepslessen) dan mijn huidige, incl heeeeerlijk ruikende sauna. Alleen hebben ze werkelijk waar bagger openingstijden :{ In het weekend gesloten en zelfs tussen de middag (11.30-13.00) gesloten! En ik ga op vrije dagen gewoon vaak rond 12.00.
Die waar ik zit heeft veel groepslessen, sauna (al heb ik die nooit geprobeerd dus weet niet of die lekker ruikt), en kun je daarnaast altijd terecht want 24/7.
En niet duur.

Maar die vond jij niets of wel?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_182974493
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 21:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wat voor pizza had je? En heb je dan normaal nog 1100 kcal over voor je diner als je inzet op 1700? Wat eet je dan overdag?

Vandaag ging hier eindelijk weer prima!

Heb 16k stappen gezet, vier diepvriesmaaltijden voor het hele gezin gekookt en in de avond (nu) nog een flinke hand zwartwitjes om op te sabbelen :9
Pizza Melanzane met pesto :9
Had overdag gewoon mijn ontbijt (cracker en rijstwafel), lunch was kwark met appel en had als tussendoortje een bakje rauwkost. Had alleen mijn rauwkost al bij de lunch omdat ik trek had en toen rond 15.00 uur scheurende honger.
Had op wat minder eten ingezet ter compensatie van de pizza.

Vanmorgen trouwens 100,4. Toch jammer dat mijn <100 streak nu al een paar dagen voorbij is.
Aids.
pi_182976443
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Nee joh, een pizza doet, afhankelijk van de hoeveelheid kaas, meestal niet meer dan 1000.
Het is voornamelijk de berg zout en het vocht dat je daardoor vasthoudt.
Een 30cm pizza is al snel 1100(vega)-1900(shoarma met knoflooksaus)kcal hoor
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_182976463
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:03 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Een 30cm pizza is al snel 1100(vega)-1900(shoarma met knoflooksaus)kcal hoor
En die laatste is soms zo lekker :9
Meestal midden in de nacht :D
pi_182976644
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En die laatste is soms zo lekker :9
Meestal midden in de nacht :D
Pizza met knoflooksaus... Doet me denken aan de leuke studentenverenigingjaren... Inderdaad, 's nachts om hem te verzuipen in het bier (in je maag)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182976778
:D vooral na wat biertjes inderdaad

Maar bij restaurant pizza moet je dus al snel 200-240kcal/100gr rekenen. Sowieso bij veel restaurants moet je al snel wat extra kcals rekenen dan wat je gewend zou zijn.

Was volgens mij Jamie Oliver die toen zelf ook verbaasd was over hoeveel kcal z'n eigen gerechten nou waren toen hij gezonde schoollunches wilde maken.
quote:
And while Oliver's meals used fresh, high-quality ingredients, many turned out to be too high in fat to meet the U.S. Department of Agriculture's standards
Thuis doe je op een pan groentesoep misschien een mes boter, restaurants zat die er 1/4 pakje op 3L doen.

[ Bericht 16% gewijzigd door V1z0R op 06-11-2018 13:32:42 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_182976821
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:22 schreef V1z0R het volgende:
:D vooral na wat biertjes inderdaad

Maar bij restaurant pizza moet je dus al snel 200-240kcal/100gr rekenen. Sowieso bij veel restaurants moet je al snel wat extra kcals rekenen dan wat je gewend zou zijn.

Was volgens mij Jamie Oliver die toen zelf ook verbaasd was over hoeveel kcal z'n eigen gerechten nou waren toen hij gezonde schoollunches wilde maken.

Thuis doe je op een pan groentesoep misschien een mes boter, restaurants zat die er 1/4 pakje op 3L doen.
Boter in de soep? Nog nooit van gehoord...

Ach :) Hoe vaak gaat een mens nou uiteten, twee keer per oid (tenminste ik wel) dus dan is het prima
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182976917
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Pizza met knoflooksaus... Doet me denken aan de leuke studentenverenigingjaren... Inderdaad, 's nachts om hem te verzuipen in het bier (in je maag)
Ja na wat drankjes :9
pi_182977002
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja na wat drankjes :9
Ad fundum slikken van een dusdanig aantal drankjes dat je het echt niet meer weet hoeveel het er waren in het tempo van een sneltrein :P en dat je zeker weet dat de kcalcount gaat meevallen omdat je maag het allemaal niet accepteert... (ja serieus, kan het echt niet meer voorstellen, maar onder de vijfentwintig werkte het zo bij mij _O- )
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182977027
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ad fundum slikken van een dusdanig aantal drankjes dat je het echt niet meer weet hoeveel het er waren in het tempo van een sneltrein :P en dat je zeker weet dat de kcalcount gaat meevallen omdat je maag het allemaal niet accepteert... (ja serieus, kan het echt niet meer voorstellen, maar onder de vijfentwintig werkte het zo bij mij _O- )
Dat heb ik dan weer nooit gedaan :D
Ik drink (en dronk) altijd omdat ik het lekker vind en dan wil ik het ook wel echt proeven.
pi_182977049
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat heb ik dan weer nooit gedaan :D
Ik drink (en dronk) altijd omdat ik het lekker vind en dan wil ik het ook wel echt proeven.
Ik heb het een keer of vijf gedaan en kreeg toen een alcoholverbod op de studentenvereniging :') Daarna werden de feestjes voor mij rustiger. Cola light ga je toch niet adten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182977222
Yay, vandaag ben ik zowaar echt begonnen. Komen misschien nog wel tussendoortjes bij, maar die plan ik niet. Heb nog banaan en amandelen liggen.

O: Magere vruchtenkwark
L: Salade van ijsbergsla met ham, ei, komkommer, tomaat, croutons en een honing/mosterddressing
D: Erwtensoep zonder rookworst
pi_182977480
Oh ja ik mis die donderdag avonden O+

In het kader van vies, vet en heerlijk. Ik heb zo'n zin in zo'n afbak stokbrood met kruidenboter :')
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 6 november 2018 @ 14:00:13 #142
149959 SQ
snelle trees
pi_182977556
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:03 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Een 30cm pizza is al snel 1100(vega)-1900(shoarma met knoflooksaus)kcal hoor
ja, van domino dus ;) maar een modest dunne pizzeria pizza niet ;)
disclaimer
  dinsdag 6 november 2018 @ 14:05:51 #143
149959 SQ
snelle trees
pi_182977671
Ik had net een heerlijke groene salade met gerookte makreel :9
disclaimer
  dinsdag 6 november 2018 @ 14:07:20 #144
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182977701
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Boter in de soep? Nog nooit van gehoord...

Ach :) Hoe vaak gaat een mens nou uiteten, twee keer per oid (tenminste ik wel) dus dan is het prima
twee keer per??

Hier is het wel 2 keer per maand ofzo.. als het geen 4 keer per maand is.. :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_182977727
Ik ga vanavond de groentewraps (paprika/chili) uitproberen, met pikante hummus en gestoofde paprika O+
Gek? kan je dat eten?
  dinsdag 6 november 2018 @ 14:10:10 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_182977756
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 14:07 schreef Barreltje het volgende:

[..]

twee keer per??

Hier is het wel 2 keer per maand ofzo.. als het geen 4 keer per maand is.. :o
ja maar jij gaat ook 8 keer per jaar op vakantie, jij bent niet geheel representatief _O-
disclaimer
pi_182977790
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 14:07 schreef Barreltje het volgende:

[..]

twee keer per??

Hier is het wel 2 keer per maand ofzo.. als het geen 4 keer per maand is.. :o
Jaar dacht ik eerder aan ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 6 november 2018 @ 14:14:59 #148
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182977869
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh ja ik mis die donderdag avonden O+

In het kader van vies, vet en heerlijk. Ik heb zo'n zin in zo'n afbak stokbrood met kruidenboter :')
Ik las "asbak" , denk, leuk zo'n verstokte roker :D
  dinsdag 6 november 2018 @ 14:15:15 #149
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182977877
Nog 3 kilo in 1 maand en 5 dagen.. pff :X
pi_182977890
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2018 14:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik las "asbak" , denk, leuk zo'n verstokte roker :D
Hahaha rook al bijna 5 jaar niet meer _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 6 november 2018 @ 14:22:01 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_182978030
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2018 14:15 schreef Cue_ het volgende:
Nog 3 kilo in 1 maand en 5 dagen.. pff :X
gwn alleen water drinken en gegrilde witvis eten :7
disclaimer
  dinsdag 6 november 2018 @ 14:23:32 #152
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182978061
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 14:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Jaar dacht ik eerder aan ;)
Dan zou ik dun zijn.

En SQ.. werken noem ik niet vakantie hoor.. ;) maar het resulteert wel vaak in uit eten..

En het helpt ook niet dat er in 500m van huis ongeveer 50 restaurants zitten.. -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_182978171
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh ja ik mis die donderdag avonden O+

In het kader van vies, vet en heerlijk. Ik heb zo'n zin in zo'n afbak stokbrood met kruidenboter :')
Die had ik net bijna op mijn weekboodschappenlijstje gezet
  dinsdag 6 november 2018 @ 14:28:43 #154
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182978199
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 14:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die had ik net bijna op mijn weekboodschappenlijstje gezet
Van de Lidl ofzo..
Vroegah.. toen ik nog student was..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_182978207
Ik ga ook wel 1-2x per maand uiteten :@
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 14:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, van domino dus ;) maar een modest dunne pizzeria pizza niet ;)
Dan kom ik bij andere pizzeria's :D al zijn het dan vaak grillroom tentjes.

Totaal off-topic maar tijdens lezen van kleine letters in zorgpolis tegengekomen :o
quote:
U hebt geen recht op (kosten van) behandelingen die het gevolg zijn van atoomkernreacties.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 6 november 2018 @ 14:30:22 #156
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182978238
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 14:22 schreef Stormqueen het volgende:

gwn alleen water drinken en gegrilde witvis eten :7
Ik eet geen vis :P
Probeer het dus al dmv de soep :P Maar dat is op het werk wat lastig, want geen magenetron.
Enkel koelkast en tostiapparaat...

En enkel vlees ipv m'n sla/vlees/komkommer, maakt ook niet echt verschil
of ipv mijn bak kwark.
hmm...
pi_182978292
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 14:28 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Van de Lidl ofzo..
Vroegah.. toen ik nog student was..
Ik 'serveer' het soms nog tijdens spelletjesavonden met vrienden
Maar nu voor gewone toastjes met smeersels gekozen.
pi_182978341
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2018 14:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik eet geen vis :P
Probeer het dus al dmv de soep :P Maar dat is op het werk wat lastig, want geen magenetron.
Enkel koelkast en tostiapparaat...

En enkel vlees ipv m'n sla/vlees/komkommer, maakt ook niet echt verschil
of ipv mijn bak kwark.
hmm...
Alvleesklierontsteking iets voor je?
Heb toen 2,5 weken niets gegeten of gedronken en was 10kg lichter :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 6 november 2018 @ 14:35:46 #159
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_182978351
Nu heb ik zin in warme broodjes. ;(

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 14:28 schreef V1z0R het volgende:
Ik ga ook wel 1-2x per maand uiteten :@

[..]

Dan kom ik bij andere pizzeria's :D al zijn het dan vaak grillroom tentjes.

Totaal off-topic maar tijdens lezen van kleine letters in zorgpolis tegengekomen :o

[..]

Wauw :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_182978368
Oh lekker stukje brie O+
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 6 november 2018 @ 14:41:22 #161
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182978498
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2018 14:35 schreef V1z0R het volgende:

Alvleesklierontsteking iets voor je?
Heb toen 2,5 weken niets gegeten of gedronken en was 10kg lichter :P
Heo kan ik die krijgen? :o
pi_182978755
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2018 14:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heo kan ik die krijgen? :o
Roestige spijker erin duwen zal wel werken denk ik.. })
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 6 november 2018 @ 15:04:09 #163
149959 SQ
snelle trees
pi_182978981
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 14:23 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Dan zou ik dun zijn.

En SQ.. werken noem ik niet vakantie hoor.. ;) maar het resulteert wel vaak in uit eten..

En het helpt ook niet dat er in 500m van huis ongeveer 50 restaurants zitten.. -O-
Ik doel ook niet op je werk ;) of zijn jouw weekendjes weg ook geen vakantie?
Misschien lees ik hier ook alweer te lang mee en ga ik zelf te weinig naar buiten, maar voor mijn gevoel ga jij echt héél vaak weg :')
(Geen afgunst hoor, als ik het zou kunnen zou ik het uiteraard ook doen ;))
disclaimer
pi_182979065
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 14:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Roestige spijker erin duwen zal wel werken denk ik.. })
Liever veel alcohol, dat werkt ook!
pi_182979217
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:07 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Liever veel alcohol, dat werkt ook!
Yup :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_182979712
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Boter in de soep? Nog nooit van gehoord...

Ach :) Hoe vaak gaat een mens nou uiteten, twee keer per oid (tenminste ik wel) dus dan is het prima
Als je de groenten of evt het vlees in de soep eerst even bakt voordat je het water erbij kiepert ;)
  dinsdag 6 november 2018 @ 15:41:48 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_182979747
Ik bak alles in de soep eerst aan idd. Veel meer smaak.
disclaimer
pi_182979764
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:40 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Als je de groenten of evt het vlees in de soep eerst even bakt voordat je het water erbij kiepert ;)
Oh...ik tief alles er rauw in
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182979795
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh...ik tief alles er rauw in
Kan wel echt lekker zijn om een gesneden uitje en wat knoflook eerst rustig te bakken, dan je andere groente erbij, nog even bakken, en dan warme bouillon erbij gooien zodat de bruine bakrandjes op de bodem van de pan oplossen :9
Vaak heb je ook veel minder zout nodig als je smaak haalt uit gebakken groenten ;)
pi_182979828
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:44 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Kan wel echt lekker zijn om een gesneden uitje en wat knoflook eerst rustig te bakken, dan je andere groente erbij, nog even bakken, en dan warme bouillon erbij gooien zodat de bruine bakrandjes op de bodem van de pan oplossen :9
Vaak heb je ook veel minder zout nodig als je smaak haalt uit gebakken groenten ;)
Ik heb geen eens zout in huis joh :@ Maar ik ga het eens proberen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182979843
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik heb geen eens zout in huis joh :@ Maar ik ga het eens proberen
Wat stop je dan in je soep? Puur groenten en water? :o
Ik doe er ook niet puur zout bij, meestal bouillon. Maar bouillon is zout.
pi_182979856
Ik fruit de ui en knoflook ook eerst maar gaat altijd nog een klont boter later bij in. Eigenlijk bij alle soepen wel behalve noedelsoep.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_182979863
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:47 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wat stop je dan in je soep? Puur groenten en water? :o
Ik doe er ook niet puur zout bij, meestal bouillon. Maar bouillon is zout.
Verse kruiden, rauwe groente en water
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182979871
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Verse kruiden, rauwe groente en water
Ah okee, verse kruiden maken het wel beter. :)
pi_182979880
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:48 schreef V1z0R het volgende:
Ik fruit de ui en knoflook ook eerst maar gaat altijd nog een klont boter later bij in. Eigenlijk bij alle soepen wel behalve noedelsoep.
Oh, dat doe ik dan weer niet. Ik gebruik meestal (olijf)olie om de ui en knoflook in te bakken.
pi_182979885
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:49 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ah okee, verse kruiden maken het wel beter. :)
En dan lekker alles met de staafmixer slopen en genieten geblazen

(mijn vader mocht geen zout, dus ik ben zonder opgevoed. Al krijg ik tegenwoordig wel meer zout binnen met bijv. vegavlees en brood en melk. Al blijf ik melk echt heel erg zout vinden)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182979948
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Verse kruiden, rauwe groente en water
Helemaal geen bouillon?

Ik heb het een keer zonder geprobeerd maar dat werd heel smakeloos. Wat ik er ook verder bij gooide.

Hier ook team eerst aanbakken in olie of boter
pi_182979955
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

En dan lekker alles met de staafmixer slopen en genieten geblazen

(mijn vader mocht geen zout, dus ik ben zonder opgevoed. Al krijg ik tegenwoordig wel meer zout binnen met bijv. vegavlees en brood en melk. Al blijf ik melk echt heel erg zout vinden)
Oh ja, vegaspul is zo zout ja :r
Ik koop meestal tofu of tempeh, die zijn niet gezouten, maar dan marineer ik ze zelf nog in sojasaus en dat is megazout, dus tja :')
pi_182979989
Meestal eet ik noten, peulvruchten en dat soort spul

Ik ga het eens samen bakken, eens zien hoe het dan smaakt

(waarschijnlijk mishandel ik mijn tong in jullie ogen ;))
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182980005
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Helemaal geen bouillon?

Ik heb het een keer zonder geprobeerd maar dat werd heel smakeloos. Wat ik er ook verder bij gooide.

Hier ook team eerst aanbakken in olie of boter
Ik heb één soeprecept dat het wel doet zonder bouillon:
ui bakken, knoflook en veel verse gember en sambal erbij meebakken, wortels erbij, heet water, gaarkoken, pureren. Dat wordt behoorlijk pittig en smaakvol (en sambal bevat zout *) )
pi_182980031
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Meestal eet ik noten, peulvruchten en dat soort spul

Ik ga het eens samen bakken, eens zien hoe het dan smaakt

(waarschijnlijk mishandel ik mijn tong in jullie ogen ;))
Als jij het lekker vindt, doe je het toch zoals jij het lekker vindt?

En experimenteren met recepten is altijd leuk, dus ik raad je zeker aan om het proberen. Maar denk niet dat je het op een bepaalde manier moet doen.
pi_182980051
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:58 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Als jij het lekker vindt, doe je het toch zoals jij het lekker vindt?

En experimenteren met recepten is altijd leuk, dus ik raad je zeker aan om het proberen. Maar denk niet dat je het op een bepaalde manier moet doen.
Proberen wil ik het zeker, misschien vind ik mijn soepjes dan nog lekkerder (en durf ik ze ook een ander voor te schotelen ;))
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182980054
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:57 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik heb één soeprecept dat het wel doet zonder bouillon:
ui bakken, knoflook en veel verse gember en sambal erbij meebakken, wortels erbij, heet water, gaarkoken, pureren. Dat wordt behoorlijk pittig en smaakvol (en sambal bevat zout *) )
Klinkt goed, veel smaakmakers
  dinsdag 6 november 2018 @ 16:04:42 #184
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182980163
Ik doe gewoon pakje, water, groente erin :+
of pot, water, groente erin :+
  dinsdag 6 november 2018 @ 16:05:59 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_182980198
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2018 16:04 schreef Cue_ het volgende:
Ik doe gewoon pakje, water, groente erin :+
of pot, water, groente erin :+
blik, blikopener, pannetje in.
#lazyandproud
disclaimer
  dinsdag 6 november 2018 @ 16:08:49 #186
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182980244
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
blik, blikopener, pannetje in.
#lazyandproud
Dat durf ik dan weer minder snel, want geen idee welk merk goed is :P
/ voldoende is om te eten.
En wil geen ballen in m'n tomatensoep.
pi_182980294
Oké, ik ga iets gênants vertellen... De enkele keer dat ik soep in blik koop (als ik een dagje weg ben geweest of ziek ben) dan koop ik unoxsoep met vlees erin :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182980320
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2018 16:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat durf ik dan weer minder snel, want geen idee welk merk goed is :P
/ voldoende is om te eten.
En wil geen ballen in m'n tomatensoep.
Soep zonder zout snap ik dan nog beter dan dit :{w
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_182980322
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 10:46 schreef V1z0R het volgende:

Die waar ik zit heeft veel groepslessen, sauna (al heb ik die nooit geprobeerd dus weet niet of die lekker ruikt), en kun je daarnaast altijd terecht want 24/7.
En niet duur.

Maar die vond jij niets of wel?
Die aan het kanaal? Is dat nu ook 24/7?

Ooit geweest met een rondleiding en de sauna stond uit. Toen ik daar naar vroeg kreeg ik te horen dat ze die voor je aan doen op verzoek. Tsja. De prijs maakt me niet héél veel uit. Te goedkoop is in mijn ogen ook niet zo wenselijk, want dat trekt toch meer jeugd en zo aan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182980448
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 14:28 schreef V1z0R het volgende:

Totaal off-topic maar tijdens lezen van kleine letters in zorgpolis tegengekomen :o

[..]

Dan is er waarschijnlijk een ongeluk gebeurd en willen ze dat of de regering of de betreffende centrale de kosten betalen 8-)

In sommige Amerikaanse voorwaarden staat ook het mooie zinnetje dat Acts of God niet worden vergoed. Nou...dat is wel heel breed en aspecifiek :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182980452
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 16:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die aan het kanaal? Is dat nu ook 24/7?

Ooit geweest met een rondleiding en de sauna stond uit. Toen ik daar naar vroeg kreeg ik te horen dat ze die voor je aan doen op verzoek. Tsja. De prijs maakt me niet héél veel uit. Te goedkoop is in mijn ogen ook niet zo wenselijk, want dat trekt toch meer jeugd en zo aan.
Ja al een poosje.

Weet niet wat gangbaar is mbt de sauna maar op verzoek is toch niet erg? Neem aan dat zo'n ding wel opgewarmd kan zijn binnen een uur.

Hoeveelheid jeugd vind ik meevallen. Al is er wel 1x per week een les kickboksen voor kinderen waar ik me aan erger. Maar dan is het vooral aan de ouders.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_182980485
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 16:21 schreef V1z0R het volgende:

Weet niet wat gangbaar is mbt de sauna maar op verzoek is toch niet erg? Neem aan dat zo'n ding wel opgewarmd kan zijn binnen een uur.

Nee, dan voel ik me bezwaard dat steeds aan te geven en als ik dan na het sporten toch geen zin heb, dan voel ik me weer bezwaard als ik er geen gebruik van maak 8-)

Veel groepslessen is wel leuk :Y Mijn huidige sportschool heeft een veel te kleine groepslesruimte en de groepslessen zijn in kleine groepjes en dan nog voelt het veel te druk.

(wat maakt die ouders dan irritant?)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 6 november 2018 @ 16:25:03 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182980508
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 november 2018 16:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Soep zonder zout snap ik dan nog beter dan dit :{w
Iets met kcal -O- ;(
Normaal altijd met ballen EN vermicelli.. maaraj ;(
pi_182980595
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2018 16:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Iets met kcal -O- ;(
Normaal altijd met ballen EN vermicelli.. maaraj ;(
Oh shit.. daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182980719
Soep moet ballen hebben hoor. Laat tegenwoordig wel de knapper bolletjes in de supermarkt :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_182980741
Ballen in de tomatensoep :9 in andere soepen liever niet
  dinsdag 6 november 2018 @ 16:38:58 #197
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182980823
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 16:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

Oh shit.. daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht :@
Ik moet het wel, anders gaan die kilo's nooit weg :')
pi_182980934
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2018 16:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik moet het wel, anders gaan die kilo's nooit weg :')
Nee, over dat soort dingen moet ik ook gaan nadenken :@ Bij mij zitten er echt heul veul kilo's er teveel aan (door die *****medicatie)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 6 november 2018 @ 16:48:46 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_182981043
Cue, je moet niet gaan overdrijven he. Dat verschil in kcal is echt verwaarloosbaar.
disclaimer
pi_182981074
Ik had vandaag best een keurige eetdag tot ik een aanvaring had met collega A, buiten ben gaan uithuilen en bij terugkomst collega B autodrop had meegenomen en dat voor mijn neus zette. Daar kan ik dan níet mee omgaan en ik heb een paar handjes genomen. Daarna ingevoerd in MFP, tikt uiteraard flink aan.

Vanavond wel eindelijk weer boksen na medisch gekwakkel dus dat scheelt weer :P . Geen idee hoeveel kcals dat zijn, in MFP variëren de statistieken tussen 600 en 1200 kcals verbranden met een uur boksen.
Aids.
pi_182981076
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 16:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, dan voel ik me bezwaard dat steeds aan te geven en als ik dan na het sporten toch geen zin heb, dan voel ik me weer bezwaard als ik er geen gebruik van maak 8-)

Veel groepslessen is wel leuk :Y Mijn huidige sportschool heeft een veel te kleine groepslesruimte en de groepslessen zijn in kleine groepjes en dan nog voelt het veel te druk.

(wat maakt die ouders dan irritant?)
Dan maak je toch zin :P
Snap het wel.

Welke zit jij nu bij trouwens?

Die ouders staan vaak in de weg en sommigen lopen zich ook de hele tijd te bemoeien.
Snap uberhaupt niet waarom ze een hele training lang aan de kant staan te niksen. :? Ga zelf dan sporten in die tijd en vertrouw erop dat zo'n kerel die al jaren lang trainer is wel weet wat hij ze leert.
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2018 16:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Iets met kcal -O- ;(
Normaal altijd met ballen EN vermicelli.. maaraj ;(
100gr mager rundergehakt zegt ook niet zoveel, en anders gooi je overal maar 10kg bij het sporten op. ;)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_182981207
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
Cue, je moet niet gaan overdrijven he. Dat verschil in kcal is echt verwaarloosbaar.
Dit dus

Soep is sowieso al een magere maaltijd, daar kan best een beetje vlees bij
pi_182981301
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 16:50 schreef V1z0R het volgende:

Welke zit jij nu bij trouwens?

Die ouders staan vaak in de weg en sommigen lopen zich ook de hele tijd te bemoeien.
Snap uberhaupt niet waarom ze een hele training lang aan de kant staan te niksen. :? Ga zelf dan sporten in die tijd en vertrouw erop dat zo'n kerel die al jaren lang trainer is wel weet wat hij ze leert.

Nu bij Anytime.

En eens hoor, ga dan zelf sporten ipv daar rond te hangen. Die trainer doet z'n werk en kan dat prima zonder toezicht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 6 november 2018 @ 17:03:51 #204
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182981357
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
Cue, je moet niet gaan overdrijven he. Dat verschil in kcal is echt verwaarloosbaar.
75 Gr gehakt is 150kcal ong. Tikt wel aan hoor.
Kan ik beter of dubbele portie nemen en nog wat fruit of 3 komkommers extra nemen zeg maar.
pi_182981474
Oké... geen bliksoep meer voor mij, maar zelfgemaakt...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182981576
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 17:03 schreef Cue_ het volgende:
75 Gr gehakt is 150kcal ong. Tikt wel aan hoor.
Kan ik beter of dubbele portie nemen en nog wat fruit of 3 komkommers extra nemen zeg maar.
Als ik alles zou vergelijken met komkommer zou ik alleen nog maar komkommer eten, maar dan krijg je ook niets binnen.
  dinsdag 6 november 2018 @ 17:18:34 #207
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182981610
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 17:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als ik alles zou vergelijken met komkommer zou ik alleen nog maar komkommer eten, maar dan krijg je ook niets binnen.
Snap ik, maar daarom ook keuzes maken he.
  dinsdag 6 november 2018 @ 18:22:20 #208
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_182982861
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2018 14:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik eet geen vis :P
Probeer het dus al dmv de soep :P Maar dat is op het werk wat lastig, want geen magenetron.
Enkel koelkast en tostiapparaat...

En enkel vlees ipv m'n sla/vlees/komkommer, maakt ook niet echt verschil
of ipv mijn bak kwark.
hmm...
Oke, lurker uit lurkstand. Ik lees mee om de lijstjes en omdat jullie soort van slowchat altijd lekker wegleest.

Als je soep mee wil nemen naar het werk, koop dan een insulated thermos. Heb zelf goede ervaringen met klean kanteen, maar er zullen vast meer varianten zijn die volstaan. Soep is tijdens de lunch nog warm. Niet heet, maar echt goed en lekker eetbaar.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  dinsdag 6 november 2018 @ 18:23:47 #209
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182982895
Maar dan moet je het er wel warm instoppen gok ik?
pi_182982935
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 18:23 schreef Cue_ het volgende:
Maar dan moet je het er wel warm instoppen gok ik?
Ja, tuurlijk.
En goed vers, denk ik, want het is natuurlijk wel bacterie-hemel, een hele ochtend lang lekker warm.
  dinsdag 6 november 2018 @ 18:26:29 #211
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182982946
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 18:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk.
En goed vers, denk ik, want het is natuurlijk wel bacterie-hemel, een hele ochtend lang lekker warm.
Want het zal dan soep van gister / eergisteren zijn.
Die ik dan smorgens eerst moet opwarmen.

En goede grote dop ivm groenten :D
  dinsdag 6 november 2018 @ 18:31:34 #212
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_182983050
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 18:25 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk.
En goed vers, denk ik, want het is natuurlijk wel bacterie-hemel, een hele ochtend lang lekker warm.
Ik kook dan soep vers. Mik in diepvries, warm in de ochtend op en mik in thermos.

Heb nog nooit last gehad van de bacterieen. Moet wel bekennen dat ik snel last heb van etenswaar in de termen van buikpijn, maar houdbaarheid van zaken daar bijna nooit een oorzaak van is.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  dinsdag 6 november 2018 @ 18:32:27 #213
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182983069
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 18:31 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Ik kook dan soep vers. Mik in diepvries, warm in de ochtend op en mik in thermos.

Heb nog nooit last gehad van de bacterieen. Moet wel bekennen dat ik snel last heb van etenswaar in de termen van buikpijn, maar houdbaarheid van zaken daar bijna nooit een oorzaak van is.
Tnx voor de tip in ieder geval! Ga ik zeker eens onthouden/in verdiepen.
pi_182984368
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 18:31 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Ik kook dan soep vers. Mik in diepvries, warm in de ochtend op en mik in thermos.

Heb nog nooit last gehad van de bacterieen. Moet wel bekennen dat ik snel last heb van etenswaar in de termen van buikpijn, maar houdbaarheid van zaken daar bijna nooit een oorzaak van is.
link naar Volkskrantartikel hierover
Ik wist dat ik het ergens gelezen had :D
Fijn dat het bij jou telkens goed gaat!
  dinsdag 6 november 2018 @ 19:35:33 #215
267443 Cue_
Cuecumbergirl
  dinsdag 6 november 2018 @ 20:09:05 #216
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_182985378
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 19:30 schreef Tele6 het volgende:

[..]

link naar Volkskrantartikel hierover
Ik wist dat ik het ergens gelezen had :D
Fijn dat het bij jou telkens goed gaat!
Haha :D , misschien dus toch niet zon goede tip. Zal eens een keer testen wat mijn resttemperatuur is.

Wel jammer dat je bij de link van cue geen resttemperatuur ziet. Ben nu wel benieuwd of die ander aan de resttemp van de volkskrant voldoet. Dan zou het alsnog een optie zijn, alleen dan moet je de door mij gebruikte fles vooral niet doen.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  dinsdag 6 november 2018 @ 20:12:12 #217
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182985463
Ach ik laat restjes gerust gewoon twee dagen op 't aanrecht staan en ik eet 't gewoon op (niet altijd nog de magnetron of pan in).
Dus ben er niet zo bang voor :+
  dinsdag 6 november 2018 @ 20:12:35 #218
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_182985481
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 20:12 schreef Cue_ het volgende:
Ach ik laat restjes gerust gewoon twee dagen op 't aanrecht staan en ik eet 't gewoon op (niet altijd nog de magnetron of pan in).
Dus ben er niet zo bang voor :+
Boks.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_182993348
Vanmorgen weer 99,7 dus tijd voor een nieuwe <100 streak.

Vandaag een dag op locatie werken met lunch en avondeten inbegrepen. Geen idee wat ik kan verwachten dus ik heb een hele hoop tussendoortjes mee en we zien het wel.
Aids.
  woensdag 7 november 2018 @ 08:34:32 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182993456
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 08:23 schreef Mss het volgende:
Vanmorgen weer 99,7 dus tijd voor een nieuwe <100 streak.

Vandaag een dag op locatie werken met lunch en avondeten inbegrepen. Geen idee wat ik kan verwachten dus ik heb een hele hoop tussendoortjes mee en we zien het wel.
Lekker bezig :)
pi_182993616
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 08:23 schreef Mss het volgende:
Vanmorgen weer 99,7 dus tijd voor een nieuwe <100 streak.

Vandaag een dag op locatie werken met lunch en avondeten inbegrepen. Geen idee wat ik kan verwachten dus ik heb een hele hoop tussendoortjes mee en we zien het wel.
Goed bezig! Be proud :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182994394
Lijstje:
O: Griekse yoghurt met honing
L: 2x tosti met oude kaas en zongedroogde tomaten (zonder ham)
D: curry met boontjes, kip en rijst
S: 2,5 uur danstraining (geven)
pi_182994418
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 17:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

75 Gr gehakt is 150kcal ong. Tikt wel aan hoor.
Kan ik beter of dubbele portie nemen en nog wat fruit of 3 komkommers extra nemen zeg maar.
Koop de biologische tartaar van de AH. Weinig kcal. Dikke win.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 7 november 2018 @ 09:57:47 #224
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182994428
quote:
2s.gif Op woensdag 7 november 2018 09:57 schreef Lonaa het volgende:

Koop de biologische tartaar van de AH. Weinig kcal. Dikke win.
Ga niet naar de AH :{w
pi_182994435
quote:
6s.gif Op woensdag 7 november 2018 09:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ga niet naar de AH :{w
Per 100 Gram.
Energie 530 kJ (125 kcal)

Sure? :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182994468
Die van de Jumbo - kcal 117.
pi_182994488
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2018 10:00 schreef Myraela het volgende:
Die van de Jumbo - kcal 117.
Fack.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_182994522
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 20:12 schreef Cue_ het volgende:
Ach ik laat restjes gerust gewoon twee dagen op 't aanrecht staan en ik eet 't gewoon op (niet altijd nog de magnetron of pan in).
Dus ben er niet zo bang voor :+
haha same, tenzij heel veel prei. Dat word zuur.

Sinds maandag eet ik even volume - ik zit al twee dagen propvol dus t werkt wel. Ik viel weer van de wagen na de vakantie en bleef vallen. Iets met een ezel en een steen. Nou. In de vakantie valkuil val ik elke keer weer. Zo 5 x per jaar na een vakantie of weekendje weg :'(

mijn eetlijstje:

O: een grote bak proteineyoghurt met hennepzaad
T: een salade met augurk, komkommer, sla en vleesvervanger - olie/azijn dressing
l: Twee boterhammen met pindakaas
t: een bakje huttenkase met een restje franse kwark
d: rijst + vleesvervanger + een berg groente
t: een caseineshake
pi_182994570
Alle gaat hier zo-zo. Of gewoon kut. Wat jij wil.

Lijst:
O: tosti
S: ik denk een massieve hero-wod.
T: zo een recoveryding. En eiwits
L: champignons op toast.
D: geen idee nog.
T: TAART
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 7 november 2018 @ 11:10:59 #230
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_182995494
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 08:23 schreef Mss het volgende:
Vanmorgen weer 99,7 dus tijd voor een nieuwe <100 streak.

Vandaag een dag op locatie werken met lunch en avondeten inbegrepen. Geen idee wat ik kan verwachten dus ik heb een hele hoop tussendoortjes mee en we zien het wel.
*O*

Weegschaal was liev, misschien red ik met dit tempo toch de 75.x nog dit jaar. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 7 november 2018 @ 11:22:45 #231
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182995735
Mijn weegschaal was niet lief. Maar moet maar denken, blijf nu al 4 dagen redelijk stabiel, dat is ook wat :+
  woensdag 7 november 2018 @ 11:28:42 #232
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_182995853
Ik ben weer terug naar af.. hopelijk trekt het de komende 2 weken een beetje bij.. daarna weer een week cursus 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 7 november 2018 @ 11:42:15 #233
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_182996149
quote:
6s.gif Op woensdag 7 november 2018 11:22 schreef Cue_ het volgende:
Mijn weegschaal was niet lief. Maar moet maar denken, blijf nu al 4 dagen redelijk stabiel, dat is ook wat :+
Stabiel blijven is mooi, helemaal als je recent je "brave" ritme weer opgepakt hebt. *O*

Even teruggekeken in m'n gewichtlijstje, ik hang ondertussen anderhalve maand op ongeveer hetzelfde gewicht. Stom dat dat toch wat frustreert, ondanks dat ik dondersgoed weet dat het normaal is. :') En stiekem is dat eigenlijk alleen maar positief, aangezien m'n vetpercentage aardig gedaald is ten opzichte van voorgaande metingen. Suf hoofd.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_182997132
Hier is er ook weer iemand in het regime gestapt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_182999087
Gisteren netjes gegeten, vandaag hopelijk weer. Ik heb nog niet zo'n zin om echt in een app bij te houden wat ik allemaal eet. Dus eigenlijk geen idee of ik te hoog zit. Maar ik probeer vooral gewoon gezonde dingen te kiezen. Dan loopt het vast wel los.

O: Magere vruchtenkwark
T: Klein restje erwtensoep
L: Curry van linzen, met kipfilet, sperziebonen, tomaatjes en aardappel
D: Courgetti met stukjes worst in een tomatensaus
pi_183003712
Deze Koos-Kansloos heeft een hele slechte eetdag. Stress + honger = teveel eten

O. 3 crackers jam
L. 2 crackers kaas
(en nu komt het)
T. 100gr chocolade + plakje kokosbrood
D. Risotto met ui en kaas en paprika

Goed... ik heb nu niks lekkers meer in huis. Wel brood en beleg. Dus in theorie heb ik morgen niet zo honger. En ik hoop ook geen stress, maar dat doelloos hopen. :{ Ik voel me een loser.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183003799
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 17:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze Koos-Kansloos heeft een hele slechte eetdag. Stress + honger = teveel eten

O. 3 crackers jam
L. 2 crackers kaas
(en nu komt het)
T. 100gr chocolade + plakje kokosbrood
D. Risotto met ui en kaas en paprika

Goed... ik heb nu niks lekkers meer in huis. Wel brood en beleg. Dus in theorie heb ik morgen niet zo honger. En ik hoop ook geen stress, maar dat doelloos hopen. :{ Ik voel me een loser.
Je O en L zijn dan ook wel erg mager. Had je niet gewoon honger?

Denk dat je totale kcal nog best mee kan vallen
pi_183003883
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 17:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je O en L zijn dan ook wel erg mager. Had je niet gewoon honger?

Denk dat je totale kcal nog best mee kan vallen
Ja, ik had honger en ging met honger naar de winkel. En dan stress erbij... Dat eindigde in chocola. Maar goed... Voortaan doe ik nog maar 1 dag in de week boodschappen, dus dan gebeurt dit dan niet meer (gewoon met een lijstjes en dat aflopen)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183003898
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja, ik had honger en ging met honger naar de winkel. En dan stress erbij... Dat eindigde in chocola. Maar goed... Voortaan doe ik nog maar 1 dag in de week boodschappen, dus dan gebeurt dit dan niet meer (gewoon met een lijstjes en dat aflopen)
En een goede lunch plannen :) 2 crackers is geen lunch
pi_183003951
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En een goede lunch plannen :) 2 crackers is geen lunch
nee klopt, maar ik dacht nog brood in de vriezer te hebben (van voor mijn opname) en dat was niet zo. En toen had ik nog vijf crackers in huis. Dus twee voor ontbijt, daarna naar tekenles tot 12:00, toen nog twee crackers gehad en toen had ik gewoon nog honger. Beetje dom, maar ja...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183004197
100 gram chocolade en een plakje kokosbrood is nou ook weer niet zó veel, hoor.
pi_183004275
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:19 schreef Hupje het volgende:
100 gram chocolade en een plakje kokosbrood is nou ook weer niet zó veel, hoor.
Naja... samen toch wel een kcal of 700 toch?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 7 november 2018 @ 18:25:45 #243
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_183004321
Valt imho erg mee CotS! Plus als je honger hebt moet je kunnen eten lijkt me.

Dat gezegd hebbende was ik ook niet megavoorbereid vandaag, maar kan veel erger :+

O: twee sneetjes speltbrood met pindakaas
L: twee sneetjes speltbrood met eiersalade
T: 1/3e plakje kaas
D: 2 crispinos met aardappelschijfjes en rode kool
S: Zumba
T: koekje bij de thee
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_183004820
Naja... sowieso morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen. Als ik alles ruim reken heb ik ongeveer 2000kcal binnen (700 eetbui, 700 avondeten, 400 aan crackers). Dus geen ramp. En morgen eet ik weer gewoon brood en tussendoor weer gewoon fruit. Dus geen man overboord
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183004833
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja... sowieso morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen. Als ik alles ruim reken heb ik ongeveer 2000kcal binnen (700 eetbui, 700 avondeten, 400 aan crackers). Dus geen ramp. En morgen eet ik weer gewoon brood en tussendoor weer gewoon fruit. Dus geen man overboord
Dan is het 1800kcal ;)
pi_183004844
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan is het 1800kcal ;)
Oh ja... O-) Vijf crackers met beleg haalt echt niet de 600kcal (hoop ik) :+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183004882
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh ja... O-) Vijf crackers met beleg haalt echt niet de 600kcal (hoop ik) :+
Bij lange na niet
Want jou kennende zal je er ook geen dikke laag beleg op gedaan hebben

Hoeveel kcal wil je per dag eten?
Want 1800kcal lijkt me best heel netjes, toch?
pi_183004957
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 18:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Bij lange na niet
Want jou kennende zal je er ook geen dikke laag beleg op gedaan hebben

Hoeveel kcal wil je per dag eten?
Want 1800kcal lijkt me best heel netjes, toch?
Is het raar als ik zeg daar niet echt een richtlijn voor te hebben? Ik heb het tellen een beetje afgeleerd omdat ik er obsessief mee word. Maar ik wil broodmaaltijden met twee boterhammetjes vullen (per keer dan, dus twee voor lunch en twee voor ontbijt). Tussendoor fruit (dus twee of drie stuks) En een avondmaaltijd rond de 600~700 kcal of minder (maar dat werd als richtlijn door de diëtist gegeven). En als ik het in huis heb nog ergens een rauwe paprika tussendoor, of komkommer, of tomaatjes (alleen als ik genoeg geld heb :@). Dat ongeveer. En dan doet mijn lichaam normaal.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183005024
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Is het raar als ik zeg daar niet echt een richtlijn voor te hebben?
Nee joh, ieder zijn eigen manier
pi_183005064
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 19:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee joh, ieder zijn eigen manier
Dit is een beetje een samenvoegsel van wat twee diëtisten hebben gezegd en wat ik op het voedingscentrum heb gelezen.
En dan moet het in mijn budget van ¤25,- pw incl. huishoudelijke en zelfzorgproducten. Dus dat een beetje
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183005832
Na een tijdje weinig energie te hebben gehad en slecht kunnen eten door een kleine ingreep aan mn mond (met helaas grote complicaties), zit ik nu op de 77.8 kg.

Wat ik een beetje op een dag eet:
O: bruine boterham met boter en grillworst (221 cal).
T: een koekje (48).
L: italiaanse bol met gebraden ui gehakt (260).
T: een stukje chocolade met een latte macchiato (217).
D: verse pasta met kip, groente en carbonara saus (824).
Totaal 1657, ook al is een app niet nauwkeurig natuurlijk haha.

Veder ook nog 40 minuten gewandeld.
pi_183006870
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 17:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
T. 100gr chocolade

:{ Ik voel me een loser.
Valt best mee in je lijstje. En was ik tenminste niet de enige die de chocolade niet kon weerstaan. Ik heb de halve reep die hier lag ook nog gegeten. :’)
pi_183006906
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Valt best mee in je lijstje. En was ik tenminste niet de enige die de chocolade niet kon weerstaan. Ik heb de halve reep die hier lag ook nog gegeten. :’)
"Lotgenoten" ;)

Ja, ik maak me gewoon druk om niks...naja... niks... je snapt me wel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 7 november 2018 @ 20:04:08 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_183006954
Ik heb een hele reep chocolade op.
En een bak nootjes.
En nog veel meer eigenlijk.
En ik voel me geen loser. Want ik heb besloten dat ik niet meer zo teringhard voor mezelf wil zijn.
(Daar krijg ik nu wel therapie voor hoor :') )
Maar van jezelf naar beneden trappen wordt het iig niet beter ;) :*
disclaimer
  woensdag 7 november 2018 @ 20:05:04 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_183006986
Oh en ik wil graag weten hoe je een hele Italiaanse bol met vet beleg kunt eten voor maar 260 kcal! Sharen = caren :D
disclaimer
pi_183006993
Choco pepernoten |:(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_183007013
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een hele reep chocolade op.
En een bak nootjes.
En nog veel meer eigenlijk.
En ik voel me geen loser. Want ik heb besloten dat ik niet meer zo teringhard voor mezelf wil zijn.
(Daar krijg ik nu wel therapie voor hoor :') )
Maar van jezelf naar beneden trappen wordt het iig niet beter ;) :*
Goed dat je er hulp voor krijgt! Be proud :) Daar hoort geen :') bij, het is een goed iets.

Tegenwoordig ben ik best wel lief voor mezelf hoor ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183007032
Oké... oké...oké... We hadden een gezamenlijk vreetfestijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 7 november 2018 @ 20:09:55 #259
149959 SQ
snelle trees
pi_183007133
Nou ja weet je, ik blijf tot nu toe aardig op gewicht want ik heb mijn beweging wel flink geupped de laatste maanden. Dus ik eet wel veel, maar ik verbrand ook veel.
En ik ben zó gefocust geweest op afvallen, dat ik nog niet omgeschakeld ben in mijn hoofd. Maar ik denk dat ik gewoon de komende maanden ga maintainen, en dan kijk ik in het voorjaar wel weer of ik er nog een paar kilo af ga werken. Maar voor nu is het eigenlijk best goed.
disclaimer
pi_183007300
Als je nou alle dagen een reep(100gr/550kcal) chocolade inplant en daarmee op je onderhoud komt te zitten.
Vervolgens doe je je best om die niet(geheel) op te eten.

Heb je elke dag een tekort van ~500kcal of minder en dus niet te groot en je eet met grote regelmaat nog wel chocolade.
En zelfs als je faalt heb je nooit teveel gegeten.

:7 ik zie potentie
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_183007373
quote:
10s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:14 schreef V1z0R het volgende:
Als je nou alle dagen een reep(100gr/550kcal) chocolade inplant en daarmee op je onderhoud komt te zitten.
Vervolgens doe je je best om die niet(geheel) op te eten.

Heb je elke dag een tekort van ~500kcal of minder en dus niet te groot en je eet met grote regelmaat nog wel chocolade.
En zelfs als je faalt heb je nooit teveel gegeten.

:7 ik zie potentie
Slimslim.

Zo zat ik ook te bedenken dat ik gewoon 1800 kcal kan eten van iets wat ik normaal zou vreten. Chips ofzo. Verder niets. Want dan raak ik het zat en heb ik geen zin meer om te vreten.

Dat ik voor de rest niets nuttigs binnen zou krijgen zien we even door de vingers.
pi_183007503
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en ik wil graag weten hoe je een hele Italiaanse bol met vet beleg kunt eten voor maar 260 kcal! Sharen = caren :D
Niet, die Italiaanse bol is zelf al 260kcal..
Ja, of de helft weggeven ;)
pi_183007590
Overigens had ik vandaag:
O: niks
L1: broodje kroket (jaja, bij het halen van de griepprik kreeg je een gratis broodje kroket :9 zo graag willen ze dat de vaccinatiegraad in het ziekenhuis omhoog gaat - kon ook kiezen voor fruit, maar ja, waarom zou ik dat doen..)
L2: Italiaanse bol met 200g brie (meer dan 260 kcal :P )
D: pizza Margherita met geitenkaas
T: twee mini bounty's

Duuss. Ook niet m'n beste lijst ooit. Morgen weer een kans.
pi_183007892
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:17 schreef Myraela het volgende:

[..]

Slimslim.

Zo zat ik ook te bedenken dat ik gewoon 1800 kcal kan eten van iets wat ik normaal zou vreten. Chips ofzo. Verder niets. Want dan raak ik het zat en heb ik geen zin meer om te vreten.

Dat ik voor de rest niets nuttigs binnen zou krijgen zien we even door de vingers.
Ik breng het met een :D -PI maar is niet alsof het helemaal onzin is

Met de resterende 1500kcal (uitgaande van een 2000kcal onderhoud) kun je met een 33/33/33 verhouding gewoon alles binnenkrijgen.
500kcal E is 125gr en dus makkelijk genoeg, kan zelfs minder
500kcal KH kun je vullen met voldoende groente(makkelijk 300gr a 50kcal) fruit(banaan+2kiwi a 160kcal) en 350gr aardappelen
500kcal over voor vetten

Stel je eet dan 3 van de 7 repen chocolade op heb je nog een 4x500kcal tekort op een week
Ideaal. als het puur vet zou zijn wat je kwijtraakt van dat tekort. kun je iets meer dan een kg verliezen per maand.

[ Bericht 8% gewijzigd door V1z0R op 07-11-2018 20:41:54 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_183007928
Wow... jullie gaan mijn domme hoofd te boven nu
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183009171
Blijkbaar had ik het verkeerd gewicht ingevuld, oeps..
Kwa vleeswaren ben ik wel altijd heel schaars haha
  woensdag 7 november 2018 @ 21:35:13 #267
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_183009771
Nou, volgens mijn Fitbit heb ik zojuist 800 calorieën verbrand met m'n groepsles, dus daar kan ik nog aardig van snaaien vandaag. Niet dat ik spul in huis heb waar ik zin in heb, dus ik laat het maar zo. :+

Dat maakt het in vs uit volgens fitbit en mfp 1804 vs 3334. M'n "in" geloof ik wel, mijn "uit" ziet er nogal optimistisch uit. _O- Hoe dan ook een prima dagje zo. (Ik eet nooit "bij" op sportdagen, dan kan ik zonder al teveel moeite gewoon wat biertjes drinken in het weekend.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 7 november 2018 @ 22:24:26 #268
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_183011337
Goed bezig, SQ! Klinkt als goede therapie :Y
Ikzelf probeer het mezelf ook wat minder lastig te maken, lekker m'n dansjes doen en wandelen enzo en relatief gezond eten zonder mezelf te veel mentaal te kastijdigen :P Soms nog een beetje zoeken naar de balans, maar ik voel me best relaxed over het algemeen. Onfortuinlijke foto's helpen uiteraard nog niet zo met de balans, maar het is een work in progress :+

Verder heb ik nu 3 dagen achter elkaar gesport en ik voel me kiplekker, heul niet te moe ofzo *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wow... jullie gaan mijn domme hoofd te boven nu
We hadden net vastgesteld dat jezelf naar beneden trappen niet productief is :+ Voortaan wellicht bedenken: zou je dit ook zeggen tegen/over een kindje van 5? (Ervan uitgaande dat je geen rothekel aan kinderen hebt :+ )
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 7 november 2018 @ 22:30:41 #269
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_183011541
Sporten schijnt dus echt een mogelijke faalfactor te zijn bij afvallen. Omdat mensen overschatten hoeveel extra calorieën ze hebben verbrand, denken dat ze dus extra kunnen eten en de neiging hebben om langer inactief op de bank te gaan hangen ‘omdat ze toch al gesport hebben’.

Don’t shoot the messenger. 8-)
The love you take is equal to the love you make.
pi_183012131
Volgens Fitbit 1000kcal verbruikt tijdens 2,5 uur trainingen geven
Zal vast iets minder zijn maar toch fijn *O*

Ga morgen wel gigantisch spierpijn in mijn armen en schouders hebben
pi_183012249
Verder lukt bij eten op dit soort dagen niet (zou nog bijna 2000kcal mogen)
Maar dat komt wel weer in balans tijdens het weekend
  woensdag 7 november 2018 @ 23:19:37 #272
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183012952
Als je beetje goed sport zou dan 1000kval zijn ofzo. Als ik dat erbij ga eten, kom ik direct aan, al zou ik twee keer per dag sporten :')
Dus neh, daar geloof ik niet in.

Ja als je aan wilt komen wel, dan mag je dat er wel bij eten.
pi_183014777
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 22:30 schreef Lienekien het volgende:
Sporten schijnt dus echt een mogelijke faalfactor te zijn bij afvallen. Omdat mensen overschatten hoeveel extra calorieën ze hebben verbrand, denken dat ze dus extra kunnen eten en de neiging hebben om langer inactief op de bank te gaan hangen ‘omdat ze toch al gesport hebben’.

Don’t shoot the messenger. 8-)
Oh...daarom sport ik uiteraard niet :+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183014797
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 22:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

We hadden net vastgesteld dat jezelf naar beneden trappen niet productief is :+ Voortaan wellicht bedenken: zou je dit ook zeggen tegen/over een kindje van 5? (Ervan uitgaande dat je geen rothekel aan kinderen hebt :+ )
:P Je vraagt nog net niet ik welke kindmodi ik geschoten ben ;)
Dank je wel en ik zal proberen het niet meer te doen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183014937
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 20:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Choco pepernoten |:(
Ook mijn valkuil. Vooral omdat je er van blijft nemen.
Aids.
pi_183014987
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 06:50 schreef Mss het volgende:

[..]

Ook mijn valkuil. Vooral omdat je er van blijft nemen.
Hahah hier ook.. Oogkleppen op in de winkel en niet die sinterklaaszooi kopen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 8 november 2018 @ 07:12:40 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_183015040
quote:
1s.gif Op woensdag 7 november 2018 22:30 schreef Lienekien het volgende:
Sporten schijnt dus echt een mogelijke faalfactor te zijn bij afvallen. Omdat mensen overschatten hoeveel extra calorieën ze hebben verbrand, denken dat ze dus extra kunnen eten en de neiging hebben om langer inactief op de bank te gaan hangen ‘omdat ze toch al gesport hebben’.

Don’t shoot the messenger. 8-)
oh ja, in sommige kringen vast wel, maar hier niet :P
disclaimer
pi_183015281
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 23:19 schreef Cue_ het volgende:
Als je beetje goed sport zou dan 1000kval zijn ofzo. Als ik dat erbij ga eten, kom ik direct aan, al zou ik twee keer per dag sporten :')
Dus neh, daar geloof ik niet in.

Ja als je aan wilt komen wel, dan mag je dat er wel bij eten.
Per week?

Want met mijn intensiefste training tik ik net de 700 kcal aan in een uur en dan zweet ik me rot en heb ik me heel pittig ingespannen. (en fitbithorloges en anderen kunnen er tot 30% naast zitten en als je iets vaker doet is het ook minder etc)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 8 november 2018 @ 08:16:37 #279
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183015490
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 07:50 schreef Isabeau het volgende:
Per week?

Want met mijn intensiefste training tik ik net de 700 kcal aan in een uur en dan zweet ik me rot en heb ik me heel pittig ingespannen. (en fitbithorloges en anderen kunnen er tot 30% naast zitten en als je iets vaker doet is het ook minder etc)
Geen idee :')
Nooit echt in verdiept, want werkt toch niet voor mij.

Weegschaal was eindelijk eens lief, lijkt een beetje vooruitgang in te zitten. Nu nog zo houden :')
pi_183015586
Ik snap mijn lijf niet. Voor mijn gevoel heb ik de afgelopen tijd als een malle gegeten, ontzetten ben aangekomen, maar ik blijf stabiel... Dus in theorie zou ik kunnen afvallen als ik gewoon wat minder eet :o Nu ik weer thuis ben is alles normaal, dus eens zien wat er dan gebeurt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183015671
Ik heb een nieuw doel, want mijn oude is bereikt. *O*
Voor het eerst in 10 jaar onder de 80 kilo *O* (Ik ben 1.80 ;) )
Je raekt an de dinge geweun.
  donderdag 8 november 2018 @ 08:40:38 #282
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183015687
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:39 schreef Messina het volgende:
Ik heb een nieuw doel, want mijn oude is bereikt. *O*
Voor het eerst in 10 jaar onder de 80 kilo *O* (Ik ben 1.80 ;) )
*O*
pi_183015711
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:39 schreef Messina het volgende:
Ik heb een nieuw doel, want mijn oude is bereikt. *O*
Voor het eerst in 10 jaar onder de 80 kilo *O* (Ik ben 1.80 ;) )
Goed bezig! Gefeliciteerd :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_183015730
Oh mochten hier nog beef jerky fans zijn -zoals ik ben :P -

Op Amazon.de is het echt veel goedkoper dan bij de Nederlandse supers ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_183016039
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:39 schreef Messina het volgende:
Ik heb een nieuw doel, want mijn oude is bereikt. *O*
Voor het eerst in 10 jaar onder de 80 kilo *O* (Ik ben 1.80 ;) )
Yay, feestje! *O*
Gek? kan je dat eten?
  donderdag 8 november 2018 @ 09:37:06 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_183016293
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik snap mijn lijf niet. Voor mijn gevoel heb ik de afgelopen tijd als een malle gegeten, ontzetten ben aangekomen, maar ik blijf stabiel... Dus in theorie zou ik kunnen afvallen als ik gewoon wat minder eet :o Nu ik weer thuis ben is alles normaal, dus eens zien wat er dan gebeurt
wat versta jij onder "de afgelopen tijd"? Want volgens mij had je een paar dagen geleden gewogen en was je tijdens je opname 2 kilo aangekomen. Bedoel je dan dat je gewicht in die paar dagen nog hetzelfde is? Want dat is toch niet zo gek? Of verwacht je serieus in 5 dagen 3 kilo aan te komen van een reep chocolade en een bakje kibbeling?
disclaimer
  donderdag 8 november 2018 @ 09:38:49 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_183016331
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 08:39 schreef Messina het volgende:
Ik heb een nieuw doel, want mijn oude is bereikt. *O*
Voor het eerst in 10 jaar onder de 80 kilo *O* (Ik ben 1.80 ;) )
fijn! Woohoo! Dan ben je toch ruim buiten de overgewicht zone denk ik? Super! Wat is je nieuwe doel?

Ik heb de afgelopen dagen erg goed kunnen poepen en ben daardoor een kilo lichter 8-)
disclaimer
pi_183016340
Elke dag een paar 100gr er af. Het vakantiegewicht wordt steeds minder :)

Vanavond misschien hardlopen, even kijken hoe het met mijn spierpijn is.
  donderdag 8 november 2018 @ 09:40:45 #289
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183016362
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen erg goed kunnen poepen en ben daardoor een kilo lichter 8-)
Dat had ik gister O+
Nouja geen kilo, maar wel weer iets.

Blijft mooi dat poepen/schijten
pi_183016396
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 09:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wat versta jij onder "de afgelopen tijd"? Want volgens mij had je een paar dagen geleden gewogen en was je tijdens je opname 2 kilo aangekomen. Bedoel je dan dat je gewicht in die paar dagen nog hetzelfde is? Want dat is toch niet zo gek? Of verwacht je serieus in 5 dagen 3 kilo aan te komen van een reep chocolade en een bakje kibbeling?
Naja.. ik ben op hetzelfde gewicht als voor de opname... Die twee kilo waren waarschijnlijk een schommeling. Of ik schommel nu ineens weer 2kg omlaag.


Maar goed, niet over malen, ik kijk wel wat er gebeurt

[ Bericht 6% gewijzigd door ChildoftheStars op 08-11-2018 09:49:58 ]
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 8 november 2018 @ 10:29:56 #291
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183017114
Even voor de lol
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 8 november 2018 @ 10:41:52 #292
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183017309
Ghehe cue!
Ik las gister de overleidensberichten..
Meneer de Bruijn was overleden.. hij was weduwnaar van mevrouw Groen.


_O_
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183018002
Cue_, wat een draken van namen zeg!

Barreltje, die zijn juist heel schattig! O+ Date en ik hebben dus ook zo'n soort achternamen, matchend op thema. Best leuk O+

Ik had gisteren ook een hongerwolf dag, zou het aan de maan hebben gelegen?

Lijstje voor vandaag:

O: Roeryoghurt met een handje granola en een cappuccino
T: een bak appel/druif/mango/ananas
L: Caesar lunchsalade van de appie (lunch vergeten thuis)
D: groentewraps met pikante hummus en gegrilde groente
Gek? kan je dat eten?
pi_183018009
quote:
6s.gif Op donderdag 8 november 2018 10:29 schreef Cue_ het volgende:
Even voor de lol
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kampers? :D
Moet vanavond trouwens ook biljarten :P

Maar zit nu eerst nog met keuzestress want ik weet niet welke auto ik wil rijden straks.
Kies ik een leukere kleur en dan wat minder opties. Kies ik voor zekerheid en doe parkeersensoren (die ik 99% van de tijd niet nodig ben) of sportonderstel en digitaal instrumentendisplay...
Lease-rijder-problemen :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_183018217
oh man, parkeersensoren all the way!
Hoewel onze snelle sportauto ook heerlijk was. Die had kuipstoelen en daar kwam ik altijd relaxt uit. Even snel inhalen was ook zo gepiept. In mijn station gaat het allemaal wat minder vlot. Maar het geld dat we per maand uitgeven aan de auto is gehalveerd. Niet meer elke drie dagen tanken maar 1 x per twee weken :P

nog steeds als strategie om meer te eten = minder snacken hier. Strategisch is O want dan kan ik alle koek en taart weerstaan en T voordat ik boodschappen doe in de supermarkt want dan zit ik te vol om lekkere dingen te kopen.

o: cottagecheese gemengd met franse kwark want dat vind ik net wat lekkerder (300 gram) met hennepzaad
t: een salade van diverse rauwkost met vegatonijn en augurk
l: twee boterhammen met pindakaas
t: wederom cottagecheese met kwark en hennepzaad
d: tortilla met groente en vegakip
t: twee chocoladekoekjes met thee
pi_183018253
Wij hebben kuipstoelen en ik vind dat wel heel relaxed.. Maar ook parkeer sensoren.. Hmm zou een lastige keuze zijn. Geen mogelijkheid voor beide?
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 8 november 2018 @ 11:40:30 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183018306
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:23 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Kampers? :D
Moet vanavond trouwens ook biljarten :P

Maar zit nu eerst nog met keuzestress want ik weet niet welke auto ik wil rijden straks.
Kies ik een leukere kleur en dan wat minder opties. Kies ik voor zekerheid en doe parkeersensoren (die ik 99% van de tijd niet nodig ben) of sportonderstel en digitaal instrumentendisplay...
Lease-rijder-problemen :')
Geen idee, ken ze niet

Zou niet voor de kleur gaan :P
pi_183018455
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 09:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

fijn! Woohoo! Dan ben je toch ruim buiten de overgewicht zone denk ik? Super! Wat is je nieuwe doel?

Ik heb de afgelopen dagen erg goed kunnen poepen en ben daardoor een kilo lichter 8-)
Ja, eindelijk eens geen overgewicht meer! :D
Buik is nog wel aanwezig (maar wel minder inmiddels ;) )

Het volgende doel is nog 2 kilo eraf. Het gaat natuurlijk steeds langzamer en ik wil mezelf geen onhaalbare doelen stellen, 70 kilo gaat 'm hier écht niet worden :P
Je raekt an de dinge geweun.
  donderdag 8 november 2018 @ 11:56:13 #299
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183018645
Wow Messina wat goed al!

Ik heb gister eens een lijst gemaakt met de dingen die ik wil veranderen om af te vallen:

- geen alcohol door de week
- geen melk producten (vooral omdat ik er zelf last van krijg)
- geen suiker producten
- meer zelfgemaakte energy barren en/of gezonde tussendoortjes
- minder eten s avonds
- meer eten s ochtends
- 2 keer per week (minimaal) gaan sporten
- minimaal 7.30 uur slaap per nacht
- geen gefrituurd eten
- minimaal 200/300/400 g groenten per dag
- minimaal 2 avonden en 1 dag per week " niks "
- alleen frisdrank in het weekend (afgezien van spa rood oid)
- max 200 g vlees per dag (incl broodbeleg etc)
- gluten zo veel mogelijk vermijden

Een aantal daarvan doe ik al.. maar het is goed om het verander lijstje zo eens te zien.. nu nog in de praktijk gaan brengen ~O>
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183018679
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:56 schreef Barreltje het volgende:
Wow Messina wat goed al!

Ik heb gister eens een lijst gemaakt met de dingen die ik wil veranderen om af te vallen:

- geen alcohol door de week
- geen melk producten (vooral omdat ik er zelf last van krijg)
- geen suiker producten
- meer zelfgemaakte energy barren en/of gezonde tussendoortjes
- minder eten s avonds
- meer eten s ochtends
- 2 keer per week (minimaal) gaan sporten
- minimaal 7.30 uur slaap per nacht
- geen gefrituurd eten
- minimaal 200/300/400 g groenten per dag
- minimaal 2 avonden en 1 dag per week " niks "
- alleen frisdrank in het weekend (afgezien van spa rood oid)
- max 200 g vlees per dag (incl broodbeleg etc)
- gluten zo veel mogelijk vermijden

Een aantal daarvan doe ik al.. maar het is goed om het verander lijstje zo eens te zien.. nu nog in de praktijk gaan brengen ~O>
Goed om het een keer op te schrijven, al lijkt het me lastig om veel dingen in één keer op te schrijven..
Maar één ding.. 200g vlees per dag? ;( Ik hoop dat dat per week moet zijn?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 8 november 2018 @ 11:59:40 #301
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183018723
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 11:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar één ding.. 200g vlees per dag? ;( Ik hoop dat dat per week moet zijn?
Per week 200gr? Men, mijn lunch bestaat soms uit 200gr kip!
En dan nog avondeten 200 gr.

och man, met de kerst, liefst een kilo rollade per dag :9
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')