abonnement Unibet Coolblue
pi_182931919
Stel je hebt interesse in een product bv een auto, vervolgens vraag je een taxtie aan die je via email krijgt. Echter op het formulier vragen ze een telefoonnummer
(Verplicht) hoe zouden jullie hiermee omgaan?
Ik geef nooit mijn nummer aan bedrijven.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_182931990
Als ik het niet nodig vind geef ik soms een fout nummer op, dan wissel ik de laatste twee cijfers om.
-nee-
pi_182932032
ligt er een beetje aan bij wat voor bedrijf je besteld
is het gewoon huis tuin en keukenspul dan geen tel nummer
maar is het iets waarvoor je bij een bezorging echt thuis moet zijn en dat ze dan bellen hoe laat ze er zijn dan geef ik mijn nummer
pies on joe toe
pi_182932114
Random 8 cijfers vullen na de 06
pi_182932723
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 08:26 schreef Marsenal het volgende:
Als ik het niet nodig vind geef ik soms een fout nummer op, dan wissel ik de laatste twee cijfers om.
Goed om dat hier te melden.

We hebben je voortaan door.


gr gr

De random bedrijven
pi_182933180
Tegenwoordig moeten ze toch vertellen wat ze met je telefoonnummer doen? Als dat ook voor stalken is, dan vul ik het niet in of kap ik ermee. Graag of niet hoor.
Somebody that I used to know
pi_182933293
Omdat zij werk stoppen in een taxatie via e-mail en ze je bellen om de lead op te volgen en de auto misschien in de kunnen kopen. Of als het op de website van een autobedrijf is bellen ze je op om een afspraak te maken om een keer lamgs te komen.
pi_182933388
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 10:22 schreef terrorsjaak het volgende:
Omdat zij werk stoppen in een taxatie via e-mail en ze je bellen om de lead op te volgen en de auto misschien in de kunnen kopen. Of als het op de website van een autobedrijf is bellen ze je op om een afspraak te maken om een keer lamgs te komen.
kan prima per mail, daar hebben ze geen telefoonnummer voor nodig..
pi_182933629
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 10:29 schreef mschol het volgende:

[..]

kan prima per mail, daar hebben ze geen telefoonnummer voor nodig..
Nee hoor een mail die verwijder je of negeer je of het komt in de spam. Ik zou zelf geen werk verrichten als iemand zijn nummer niet opgeeft in deze specifieke situatie.
  zondag 4 november 2018 @ 10:56:48 #10
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182933704
Snap het probleem niet echt? Als je een auto wil kopen mag je garage/dealer toch wel je telefoonnummer hebben?

Toch ook handig als ze je kunnen bellen als die terug is van reparatie etc?
Man of Steal.
pi_182933889
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 10:51 schreef terrorsjaak het volgende:

[..]

Nee hoor een mail die verwijder je of negeer je of het komt in de spam. Ik zou zelf geen werk verrichten als iemand zijn nummer niet opgeeft in deze specifieke situatie.
voor jou 10 anderen dan :)

quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 10:56 schreef SuperNeger het volgende:
Snap het probleem niet echt? Als je een auto wil kopen mag je garage/dealer toch wel je telefoonnummer hebben?

Toch ook handig als ze je kunnen bellen als die terug is van reparatie etc?
Als je hem eenmaal gekocht hebt, prima (ivm de reden die je onderaan geeft)
voor de rest zou ik geen telefoontjes willen hebben van een of andere sales persoon
pi_182935383
Gewoon geen telefoonnummer geven of een verkeerd nummer? Soms kan het leven zo eenvoudig zijn.
  zondag 4 november 2018 @ 12:43:22 #13
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_182935404
0612345678
And so is the past
pi_182935596
quote:
14s.gif Op zondag 4 november 2018 12:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:
0612345678
  zondag 4 november 2018 @ 12:56:33 #15
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_182935680
Ik geef eigenlijk altijd mn mobiel op als ik gebruik wil maken van een dienst / product wil kopen.

Word nooit (onnodig) gebeld door zulke lui eigenlijk.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_182936049
nulzes honderddrieentwintigvierendertigzesenvijftigzevenhonderdnegenentachtig
pi_182936062
Meestal vul ik maar wat in. Sommige webshops doen het ook. Bestel je iets, moet je verplicht je telefoonnummer geven. Voor een product van een tientje, dat ook nog eens door de brievenbus past.
pi_182940070
Je zal maar de eigenaar zijn van zo'n simpel telefoonnummer. Word je elke dag gebeld door bedrijven omdat klanten een willekeurig telefoonnummer hebben doorgegeven.
Somebody that I used to know
pi_182948537
mijn mobiel nummer is 06-12345678

mij aub nu niet gaan stalken
pi_182966216
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 23:10 schreef funnywell het volgende:
mijn mobiel nummer is 06-12345678

mij aub nu niet gaan stalken
Doorgegeven aan de AIVD
De Republiek
  dinsdag 6 november 2018 @ 03:27:44 #21
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182971526
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 08:21 schreef halfway het volgende:
Stel je hebt interesse in een product bv een auto, vervolgens vraag je een taxtie aan die je via email krijgt. Echter op het formulier vragen ze een telefoonnummer
(Verplicht) hoe zouden jullie hiermee omgaan?
Ik geef nooit mijn nummer aan bedrijven.
0612345678

of onderstaande, als ik geen bezwaar heb om teruggebeld te worden en echt serieus ben en het een normaal bedrijf is..

quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 12:56 schreef Kerplunk het volgende:
Ik geef eigenlijk altijd mn mobiel op als ik gebruik wil maken van een dienst / product wil kopen.

Word nooit (onnodig) gebeld door zulke lui eigenlijk.
Overigens een aantal weken terug offertes opgevraagd voor het laten vervangen van glas aan de voorzijde van de woning. Offertes per mail gevraagd door contactformulier in te vullen. Daarbij ook steevast mn telefoonnummer erbij vermeld.

Resultaat: 10-15 offertes aangevraagd.
0x gebeld, vrijwel alle offertes per mail ontvangen.
1x een offerte waarbij het bedrijf erg opdringerig overkwam in de offertemail ("We willen echt graag plaatsen!', leesbevestiging vroeg en 1 dag later al aangaf langs te willen komen om de offerte te bespreken :N

Teruggebeld naar aanleiding van de offerte dus gewoon 0x. En dat vind ik best opvallend. Kennelijk willen die bedrijven niet graag verkopen. Of ze hadden het al druk genoeg, kan ook.

Dit was dus zo'n geval, waarin ik bewust een tel.nr erbij had vermeld en daar geen kwaad in zag. Maar dat wisselt dus echt per keer.

Als je echt je prive nr. niet wilt doorgeven, zou je een simkaartje van Vodafone kunnen halen bij de Appie. Kost je 1 hele eurocent en dan kan je 9 maanden gebeld worden erop. Een oud gsm'tje heb je vast nog wel liggen.

[ Bericht 65% gewijzigd door Kamelenteen op 06-11-2018 03:42:42 ]
pi_182978772
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 03:27 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

0612345678

of onderstaande, als ik geen bezwaar heb om teruggebeld te worden en echt serieus ben en het een normaal bedrijf is..

[..]

Overigens een aantal weken terug offertes opgevraagd voor het laten vervangen van glas aan de voorzijde van de woning. Offertes per mail gevraagd door contactformulier in te vullen. Daarbij ook steevast mn telefoonnummer erbij vermeld.

Resultaat: 10-15 offertes aangevraagd.
0x gebeld, vrijwel alle offertes per mail ontvangen.
1x een offerte waarbij het bedrijf erg opdringerig overkwam in de offertemail ("We willen echt graag plaatsen!', leesbevestiging vroeg en 1 dag later al aangaf langs te willen komen om de offerte te bespreken :N

Teruggebeld naar aanleiding van de offerte dus gewoon 0x. En dat vind ik best opvallend. Kennelijk willen die bedrijven niet graag verkopen. Of ze hadden het al druk genoeg, kan ook.

Dit was dus zo'n geval, waarin ik bewust een tel.nr erbij had vermeld en daar geen kwaad in zag. Maar dat wisselt dus echt per keer.

Als je echt je prive nr. niet wilt doorgeven, zou je een simkaartje van Vodafone kunnen halen bij de Appie. Kost je 1 hele eurocent en dan kan je 9 maanden gebeld worden erop. Een oud gsm'tje heb je vast nog wel liggen.
wie was t goedkoopst :7 , moet ook nieuw glas hebben boven
  dinsdag 6 november 2018 @ 17:36:10 #23
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_182981928
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 14:53 schreef funnywell het volgende:

[..]

wie was t goedkoopst :7 , moet ook nieuw glas hebben boven
De prijzen incl alles varieerden tussen de 700 en 1250 euro voor 6 ruiten op de 1e verdieping en begane grond. HR++

Degene die het nu komt zetten is een glaszetter die toevallig in de wijk woont en het een keer na zn werk of in het weekend zit. Voor de prijs waarvoor het ook wit kan dus ;)

Mail gewoon een hele rits in je omgeving, dat is het makkelijkst. Omschrijf duidelijk het formaat, waar het zich bevind, welk glas, enz en verbaas je over de verschillen in prijs.
pi_183037781
Ligt er natuurlijk aan waar het telefoonnummer voor gebruikt wordt.

Als ze je persé moeten bellen om bijvoorbeeld een afspraak te maken, dan is het wel handig.

De meeste bedrijven sturen overigens gewoon een mailtje als jij je telefoon niet opneemt, dus dan werkt een nep-telefoonnummer ook wel.
pi_183051318
Ik zou het alleen doen als het echt nodig is voor bv een afspraak. Anders niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')