abonnement Unibet Coolblue
pi_182930827
Ik was vandaag in Amsterdam en ik kwam langs het oude huis van mijn ex en ineens overviel mij een vlaag van sentimentele gevoelens. Ik heb toen daar de relatie beëindigd en ineens slaat de twijfel toe of ik toen goed heb gehandeld. Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Even een achtergrondschets: ik zit nu in een relatie van bijna 3 jaar, Kort ervoor heb ik een einde gemaakt aan een relatie/scharrel met het meisje waar ik dus nu aan terugdenk/over twijfel.

Ongeveer 3,5 jaar geleden ben ik uit elkaar gegaan met mijn vorige vriendin, zij was vreemdgegaan. Na een tijdje heb ik mezelf weer bij elkaar geraapt en ben ik gaan daten via Tinder. Ik kwam met verschillende vrouwen in contact. Eigenlijk ben ik op Tinder gegaan om die vorige relatie te vergeten. Eén van die tinderdates is nu mijn vriendin geworden.

Ik heb een tijdje gedatet met een expat in Amsterdam. Ik had nooit verwacht dat wij een match zouden zijn. Zij zag eruit als Jennifer Aniston, mooi figuur, blond, en stijlvol gekleed terwijl ik mezelf hoogstens als een 7/10 zou inschatten. We hebben best vaak gedatet. Ze was slim, vrolijk, maar ook nymfomaan. Ja, dat klinkt ideaal maar dat is het niet (ze wilde echt 5x achter elkaar..). En misschien raar om te noemen maar ik vond haar niet lekker ruiken. Ze was 1 jaar ouder dan ik en volledig gelijkwaardig aan elkaar qua diepgang etc. Ik merkte dat mensen ons een mooi koppel vonden en ons nakeken als we over straat liepen.
Ik merkte zelf dat ik haar zo perfect vond dat ik er onzeker van werd. Ik kon eigenlijk niet begrijpen wat zij in mij zag. Ik begon over haar te twijfelen, ik vond haar niet lekker ruiken, ze was bezitterig, was nymfomaan en op termijn zou het een langeafstandsrelatie worden. Dat wilde ik niet weer meemaken. Ik was bang om weer gekwetst te worden.
Na een tijdje heb ik het met haar uitgemaakt, het viel me zwaar en zij wilde echt niet dat ik het uitmaakte. Ze was erg boos en heeft het me nooit vergeven

Maar de laatste tijd begin ik te twijfelen over onze relatie, onze relatie is niet helemaal gelijkwaardig. Ze is ook hoogopgeleid, maar ze leunt nog wel zwaar op me qua carriere en ze is wat minder ondernemend. Verder doet ze niet zoveel in het huishouden en voel ik me soms haar sloof. Dat doet me twijfelen of zij 'the one' is. Ik heb dit meermaals bij haar aangekaart, maar het kwartje lijkt niet te vallen.

Ik heb dus wat kleine minpunten bij mij huidige vriendin, en ik kom vandaag langs het huis van mijn ex.
Ik kreeg ineens een vlaag van verlangen terug naar toen. Ik vind het heel moeilijk, want ik wil mijn huidige vriendin echt niet kwijt. Maar in sommige punten paste mijn ex toch beter bij me. Het geeft een beetje een knagend gevoel. Ik weet ook dat mijn ex het niet goed opgevat heeft dat ik het uitgemaakt heb, dus met haar zou het sowieso niks meer worden. Het knagende gevoel is vooral het verlangen naar die tijd toen. Hoe kan ik daar het best mee om gaan? Heeft iemand ervaringen? Moet ik bijvoorbeeld contact met mijn ex opnemen of juist niet? ik ben benieuwd naar jullie reacties.

[ Bericht 4% gewijzigd door MisChrartin op 04-11-2018 18:40:48 ]
pi_182930872
Stop maar even met vrouwen
pi_182930942
  zondag 4 november 2018 @ 05:28:48 #4
479970 DefinitieT
The new Blond girl
pi_182931005
Het gras is altijd groener aan de andere kant! Je weet nog waarom je het met je ex uitmaakte toch.. als je naar haar terug gaat zal je weer precies hetzelfde tegen komen. Ik zeg heel braaf ..bij je vriendin blijven en je irritaties nog duidelijker maken want waar hebben we het nou over.. dat moet toch te overwinnen zijn als je haar nog steeds aantrekkelijk vind.
En anders.... inderdaad ..even stoppen met vrouwen en rust nemen, dat kan ook ja
pi_182931036
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 04:39 schreef scrupuleus het volgende:
Stop maar even met vrouwen
geen gek advies
Somebody that I used to know
  zondag 4 november 2018 @ 05:56:52 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_182931045
Je kunt wel twijfelen over je ex, maar dat is een gepasseerd station. Je hebt twijfels over je huidige vriendin, daar moet je aan werken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_182931195
Niks moet Lien.
pi_182931526
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 05:28 schreef DefinitieT het volgende:
Het gras is altijd groener aan de andere kant! Je weet nog waarom je het met je ex uitmaakte toch.. als je naar haar terug gaat zal je weer precies hetzelfde tegen komen. Ik zeg heel braaf ..bij je vriendin blijven en je irritaties nog duidelijker maken want waar hebben we het nou over.. dat moet toch te overwinnen zijn als je haar nog steeds aantrekkelijk vind.
En anders.... inderdaad ..even stoppen met vrouwen en rust nemen, dat kan ook ja
Ja goed punt. Ik weet ook goed wat ik niet fijn vond bij haar en waarom ik het heb beëindigd. Achteraf gezien was ik toen nog helemaal niet klaar voor een relatie.
En ik wil mijn huidige vriendin zeker niet kwijt, misschien heb ik dat eerder niet zo duidelijk gezegd. Ik vind het echt fijn met haar. Daarom verraste gister mij het gevoel ineens over mijn ex, want dat is echt geweest. Misschien was het een soort nostalgisch gevoel ofzo. Maar het laat wel zien dat we aan onze huidige relatie moeten werken.
pi_182931541
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 07:54 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Ja goed punt. Ik weet ook goed wat ik niet fijn vond bij haar en waarom ik het heb beëindigd. Achteraf gezien was ik toen nog helemaal niet klaar voor een relatie.
En ik wil mijn huidige vriendin zeker niet kwijt, misschien heb ik dat eerder niet zo duidelijk gezegd. Ik vind het echt fijn met haar. Daarom verraste gister mij het gevoel ineens over mijn ex, want dat is echt geweest. Misschien was het een soort nostalgisch gevoel ofzo. Maar het laat wel zien dat we aan onze huidige moeten werken.
of jij aan jezelf
  Moderator zondag 4 november 2018 @ 10:00:26 #10
441859 crew  Lenny77
pi_182933045
Wat bedoel je met: ze doet niet zoveel in het huishouden? Ze werkt toch ook?
En ze is 7 jaar jonger, hoe oud is ze dan? Misschien moet ze nog wat wennen aan alles?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 4 november 2018 @ 10:04:53 #11
344250 75020
ik weet niet beter
pi_182933082
Geloof mij nou dat als je weer met je ex zou gaan dat het tegen gaat vallen. Vaak gaan we oude relaties idealiseren en mooier maken dan ze waren.
Ik heb hetzelfde gehad met mijn ex en uiteindelijk we kregen weer wat. Toen we een paar maanden verder waren wist ik weer waarom ik het eerder had uitgemaakt.
pi_182933278
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 10:00 schreef Lenny77 het volgende:
Wat bedoel je met: ze doet niet zoveel in het huishouden? Ze werkt toch ook?
En ze is 7 jaar jonger, hoe oud is ze dan? Misschien moet ze nog wat wennen aan alles?
Ter info ze is 26.
Ja ze is niet zo actief in het huishouden. Ik werk fulltime, zij parttime.
Maar het huishouden doe vrijwel ik helemaal. ik doe de boodschappen, ik kook, doe de afwas, ik doe het schoonmaken en ik doe de was. het enige wat zij regelmatig doet is de was opruimen. Zij kan goed tegen een rommelig huis, ik niet, dus ik ruim ook vaak het huis op.
Ik heb het meerdere keren aangegeven dat zij ook echt meer moet doen, en als ze wel iets doet laat ik weten dat ik het fijn vind dat ze dat doet. Dat doet ze dan 1 keer en dan vervalt ze weer in oud gedrag. Dusja daarin is ze hardleers. En ik snap dat wanneer iemand zich niet aan rommel ergert het niet in de weg ligt, maar een wat actievere rol zou ik fijn vinden.
Als ik een keer na een lange dag werk afgedraaid thuis kom zijn er geen boodschappen gedaan en verwacht ze dat ik die ga doen. Als ik zeg dat ik daar geen zin in heb stelt ze voor om wat te bestellen. Dat is wel iets wat me ergert en ik heb het dus ook al best vaak uitgesproken. Toch lijkt dat niet te landen bij haar,
pi_182933487
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 10:21 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Ter info ze is 26.
Ja ze is niet zo actief in het huishouden. Ik werk fulltime, zij parttime.
Maar het huishouden doe vrijwel ik helemaal. ik doe de boodschappen, ik kook, doe de afwas, ik doe het schoonmaken en ik doe de was. het enige wat zij regelmatig doet is de was opruimen. Zij kan goed tegen een rommelig huis, ik niet, dus ik ruim ook vaak het huis op.
Ik heb het meerdere keren aangegeven dat zij ook echt meer moet doen, en als ze wel iets doet laat ik weten dat ik het fijn vind dat ze dat doet. Dat doet ze dan 1 keer en dan vervalt ze weer in oud gedrag. Dusja daarin is ze hardleers. En ik snap dat wanneer iemand zich niet aan rommel ergert het niet in de weg ligt, maar een wat actievere rol zou ik fijn vinden.
Als ik een keer na een lange dag werk afgedraaid thuis kom zijn er geen boodschappen gedaan en verwacht ze dat ik die ga doen. Als ik zeg dat ik daar geen zin in heb stelt ze voor om wat te bestellen. Dat is wel iets wat me ergert en ik heb het dus ook al best vaak uitgesproken. Toch lijkt dat niet te landen bij haar,
En dit blijft een struikelblok, of je accepteert dat ze niet zo opgeruimd is of je zoekt een ander.
Maar ik denk dat het beter is om even op jezelf te blijven.
Geen relatie dus.
Want hoe leuk je je vriendin nu vind blijf je vallen over haar ronmeligheid en mis je je ex, niet echt eerlijk tegenover je vriendin.
  zondag 4 november 2018 @ 10:49:23 #14
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182933598
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 07:54 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Ja goed punt. Ik weet ook goed wat ik niet fijn vond bij haar en waarom ik het heb beëindigd. Achteraf gezien was ik toen nog helemaal niet klaar voor een relatie.
En ik wil mijn huidige vriendin zeker niet kwijt, misschien heb ik dat eerder niet zo duidelijk gezegd. Ik vind het echt fijn met haar. Daarom verraste gister mij het gevoel ineens over mijn ex, want dat is echt geweest. Misschien was het een soort nostalgisch gevoel ofzo. Maar het laat wel zien dat we aan onze huidige relatie moeten werken.
Je spreekt jezelf onwijs tegen. Hier zeg je weer dat je echt een fijne tijd hebt met je vriendin en dat je je relatie niet kwijt wil, maar eerder benoemde je dat je eraan zit te denken om het uit te maken omdat je met frustraties rondloopt. Wat is het nou?

Verder een typisch ''gras is groener'' gevalletje. Je weet best dat het bij een ex ook niet opeens perfect zou lopen. Elke relatie heeft inzet nodig van beide partijen. En communicatie. Als ik zo je verhaal lees heb ik niet het idee alsof jullie communicatie goed is (huidige relatie) en ook niet dat je nou zoveel inzet toont in de relatie. Het gaat even iets lastiger en in plaats van dat je eraan gaat werken ga je er serieus over nadenken om weer aan te pappen bij een ex. Klinkt als een onwijs goed idee natuurlijk :Y :X

Het is jammer dat je vriendin niet even veel doet (al blijft dit een one sided story en kan het ook zijn, maar dat is een aanname - dat je dit gewoon overdrijft om een grotere kans te maken op het ''dump haar en ga naar je ex'' advies), maar uiteindelijk is dat toch niet genoeg om een relatie te gaan beëindigen? Niet meteen in ieder geval. Je zegt dat je subtiele hints hebt gegeven. Nou, wees minder subtiel. Zeg dat je het echt niet relax vind en dat je je er oprecht aan stoort. Al blijf ik het gevoel hebben dat je de situatie wat overdrijft en op zoekt bent naar dingetjes die het goed praten om weer aan te pappen bij je ex.

Wel goed advies om gewoon even te stoppen met vrouwen ja. Je moet leren dat een relatie inzet vereist en dat je niet meteen weg moet rennen als het even wat lastiger gaat. Goede koppels onderscheiden zich juist omdat ze goed om weten te gaan met tegenslagen; ze komen er juist sterker uit. Met communicatie en inzet. Daar aan werken dus. En inzien dat het gras elders echt niet groener is. Daar loop je uiteindelijk weer tegen dezelfde dingen aan. Gebrek aan inzet en communicatie.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_182934485
Ik zou duidelijke afspraken maken met je vriendin en het huishouden verdelen, waarbij zij iets meer taken krijgt dan jij (want ze werkt parttime).

Stop met subtiele hints geven, maar spreek het duidelijk uit en maak duidelijke afspraken.

Ik werk parttime en ga over een aantal maanden mijn uren verder verminderen en misschien zelfs een tijdje helemaal niet meer werken, want er is een baby op komst. Het lijkt mij dan ook meer dan logisch dat ik ervoor ga zorgen dat het huishouden wordt bijgehouden en er eten wordt gekookt.
  zondag 4 november 2018 @ 13:04:19 #16
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_182935822
Misschien heel kinderachtig, maar wellicht een schema opstellen met huishoudelijke klussen?
Misschien heeft ze het van huis uit niet zo meegekregen wat er bij komt kijken en geeft dat meer overzicht.

quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 10:21 schreef MisChrartin het volgende:
Als ik een keer na een lange dag werk afgedraaid thuis kom zijn er geen boodschappen gedaan en verwacht ze dat ik die ga doen. Als ik zeg dat ik daar geen zin in heb stelt ze voor om wat te bestellen.
En dat betaalt zij?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_182935953
Je zit in een relatie van drie jaar en je vraagt je af of je uit de relatie daarvoor moest stappen?

Dat is echt fucked up voor je huidige vriendin.
pi_182940522
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 03:48 schreef MisChrartin het volgende:
Ik was vandaag in Amsterdam en ik kwam langs het oude huis van mijn ex en ineens overviel mij een vlaag van sentimentele gevoelens. Ik heb toen daar de relatie beëindigd en ineens slaat de twijfel toe of ik toen goed heb gehandeld. Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Je bent drie jaar verder in een nieuwe relatie, dus dan zou je het uitmaken met de vorige toch wel goed gedaan hebben toen zou je zeggen..

quote:
Even een achtergrondschets: ik zit nu in een relatie van bijna 3 jaar, Kort ervoor heb ik een einde gemaakt aan een relatie/scharrel met het meisje waar ik dus nu aan terugdenk/over twijfel.
Dat meisje is inmiddels ook dik drie jaar verder hè.

quote:
Ongeveer 3,5 jaar geleden ben ik uit elkaar gegaan met mijn vorige vriendin, zij was vreemdgegaan. Na een tijdje heb ik mezelf weer bij elkaar geraapt en ben ik gaan daten via Tinder. Ik kwam met verschillende vrouwen in contact. Eigenlijk ben ik op Tinder gegaan om die vorige relatie te vergeten. Eén van die tinderdates is nu mijn vriendin geworden.

Ik heb een tijdje gedatet met een expat in Amsterdam. Ik had nooit verwacht dat wij een match zouden zijn. Zij zag eruit als Jennifer Aniston, mooi figuur, blond, en stijlvol gekleed terwijl ik mezelf hoogstens als een 7/10 zou inschatten. We hebben best vaak gedatet. Ze was slim, vrolijk, maar ook nymfomaan. Ja, dat klinkt ideaal maar dat is het niet (ze wilde echt 5x achter elkaar..). En misschien raar om te noemen maar ik vond haar niet lekker ruiken. Ze was 1 jaar ouder dan ik en volledig gelijkwaardig aan elkaar qua diepgang etc. Ik merkte dat mensen ons een mooi koppel vonden en ons nakeken als we over straat liepen.
Ik merkte zelf dat ik haar zo perfect vond dat ik er onzeker van werd. Ik kon eigenlijk niet begrijpen wat zij in mij zag. Ik begon over haar te twijfelen, ik vond haar niet lekker ruiken, ze was bezitterig, was nymfomaan en op termijn zou het een langeafstandsrelatie worden. Dat wilde ik niet weer meemaken. Ik was bang om weer gekwetst te worden.
Na een tijdje heb ik het met haar uitgemaakt, het viel me zwaar en zij wilde echt niet dat ik het uitmaakte. Ze was erg boos en heeft het me nooit vergeven.
Ze klinkt als een soort trofee, vanwege d'r look, skills en de reacties van je omgeving. Geur is niet zo raar om te noemen, dat is juist belangrijk qua aantrekkingskracht. Had ze een diagnose of is 5x achter elkaar jouw referentiekader voor nympho's?
Ik lees weinig liefde hier in eerlijk gezegd..

quote:
In dezelfde periode was ik ook met mijn huidige vriendin aan het daten (dit weet zij overigens). ZIj is nederlands, 7 jaar jonger dan ik. Ik vind haar ook erg aantrekkelijk. Voor mij was ze 'de veilige keus', ik wist dat zij mij heel erg graag wilde. Dat gevoel vond ik fijn omdat ik uit de situatie kwam dat ik bedrogen was. We hebben ook een geweldige klik.
Maar de laatste tijd begin ik te twijfelen over onze relatie, onze relatie is niet helemaal gelijkwaardig. Ze is ook hoogopgeleid, maar ze leunt nog wel zwaar op me qua carriere en ze is wat minder ondernemend. Verder doet ze niet zoveel in het huishouden en voel ik me soms haar sloof. Dat doet me twijfelen of zij 'the one' is. Ik heb dit meermaals bij haar aangekaart, maar het kwartje lijkt niet te vallen.
Goh, dit klinkt ook niet zo liefdevol.

quote:
Ik heb dus wat kleine minpunten bij mij huidige vriendin, en ik kom vandaag langs het huis van mijn ex. Ze was qua uiterlijk echt een 10/10 en ze kon geen genoeg krijgen van sex.
Ik kreeg ineens een vlaag van verlangen terug naar toen. Ik vind het heel moeilijk, want ik wil mijn huidige vriendin echt niet kwijt. Maar in sommige punten paste mijn ex toch beter bij me. Het geeft een beetje een knagend gevoel. Ik weet ook dat mijn ex het niet goed opgevat heeft dat ik het uitgemaakt heb, dus met haar zou het sowieso niks meer worden. Het knagende gevoel is vooral het verlangen naar die tijd toen. Hoe kan ik daar het best mee om gaan? Heeft iemand ervaringen? Moet ik bijvoorbeeld contact met mijn ex opnemen of juist niet? ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Zou je je huidige vriendin en jezelf niet liever iemand gunnen die echt niet meer zonder kan? Niet bij gebrek aan geile ex of oe eng single zijn/statusverlies, nee echt als in ik houd van haar en zij is mijn nr 1.

In een relatie, zeker na het eerste roze bril gedeelte, blijkt iemand natuurlijk niet perfect en zijn er altijd wel dipjes hier en daar. Maar overall zou je partner idealiter gezien wel zo een beetje de leukste moeten zijn zeg maar. Met je ex ben je nooit zo ver gekomen, dus dat kun je na drie jaar lekker idealiseren. Veilig ook, want ze is niet in het land en dan heb je misschien gevoelsmatig ook een excuus om je wat afzijdiger te houden in je huidige relatie. Waar je prio en loyaliteit zou moeten liggen zeg maar..

quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 07:54 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Ja goed punt. Ik weet ook goed wat ik niet fijn vond bij haar en waarom ik het heb beëindigd. Achteraf gezien was ik toen nog helemaal niet klaar voor een relatie.
En ik wil mijn huidige vriendin zeker niet kwijt, misschien heb ik dat eerder niet zo duidelijk gezegd. Ik vind het echt fijn met haar. Daarom verraste gister mij het gevoel ineens over mijn ex, want dat is echt geweest. Misschien was het een soort nostalgisch gevoel ofzo. Maar het laat wel zien dat we aan onze huidige relatie moeten werken.
Dat was je zonder die ex ook wel duidelijk, dat er verbeterpunten zijn. Maar ja, daar start je niet echt een topic over op, hoe dat beter zou kunnen.. Zegt dat niet wat meer dan die hele ex misschien..?

quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 10:21 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Ter info ze is 26.
Ja ze is niet zo actief in het huishouden. Ik werk fulltime, zij parttime.
Maar het huishouden doe vrijwel ik helemaal. ik doe de boodschappen, ik kook, doe de afwas, ik doe het schoonmaken en ik doe de was. het enige wat zij regelmatig doet is de was opruimen. Zij kan goed tegen een rommelig huis, ik niet, dus ik ruim ook vaak het huis op.
Ik heb het meerdere keren aangegeven dat zij ook echt meer moet doen, en als ze wel iets doet laat ik weten dat ik het fijn vind dat ze dat doet. Dat doet ze dan 1 keer en dan vervalt ze weer in oud gedrag. Dusja daarin is ze hardleers. En ik snap dat wanneer iemand zich niet aan rommel ergert het niet in de weg ligt, maar een wat actievere rol zou ik fijn vinden.
Daar zul je ergens een compromis moeten gaan leren sluiten als jullie dit echt willen blijven volhouden. Dat zij geen last heeft van de rommel is één ding, maar als zij part-time werkt kan ze toch best wel even wat vaker voor het eten zorgen na een lange werkdag van jou? Wat doet zij dan verder met haar vrije tijd?

quote:
Als ik een keer na een lange dag werk afgedraaid thuis kom zijn er geen boodschappen gedaan en verwacht ze dat ik die ga doen. Als ik zeg dat ik daar geen zin in heb stelt ze voor om wat te bestellen. Dat is wel iets wat me ergert en ik heb het dus ook al best vaak uitgesproken. Toch lijkt dat niet te landen bij haar,
Waarom moet jij die dan gaan doen? Is ze gewoon lui of ben je stiekem gewoon een beetje een control freak die vaak haar hardleerse gedrag ondersteunt door het altijd maar te regelen, behalve af en toe wanneer het jou juist wel of niet uitkomt en dan stante pede van haar actie verwacht? Want dat is ook wel een klassiekertje die best vaak voorkomt. Net zoals de ja maar ik ben toch duidelijk genoeg denken, terwijl dat voor de ander wellicht helemaal niet zo duidelijk is in hoeverre het jou en jullie relatie beïnvloedt. Tot jouw maat vol is en je aan de bel trekt, wat voor de ander oprecht raar kan zijn, want het is toch niet anders dan anders en dan trek je je mond ook nauwelijks open.

Heeft ze überhaupt wel inzicht in geld? Hebben jullie gedeelde financiën? Kan ze andere dingen wel plannen?
pi_182941927
Ik snap de reacties die jullie geven. Ik heb gister (met wat alcohol op..) in een opwelling dit topic geopend omdat ik langs mijn ex huis liep en ineens kwamen die gedachten in een opwelling voorbij en dit had ik nog niet eerder zo gehad dat ik aan mijn keus van toen twijfelde.
Ik heb er vandaag nog eens over gedacht. Het is mijn ex en het heeft een reden dat wij niet meer bij elkaar zijn. Je gaat inderdaad dingen veridealiseren van toen. Toen vond ik haar helemaal niet ideaal.

Verder ben ik echt gek op mijn vriendin en door dit topic ben ik wel ga nadenken wat het zou betekenen als ze weg zou gaan. Ik kan echt niet zonder haar.
We hebben alleen een paar kleine dingen waar we aan moeten werken, maar als dit de grootste punten zijn in de relatie om aan te werken valt het erg mee. Ik vond sommige reacties in de trant van 'je kunt er beter mee kappen' nogal kort door de bocht. Maar het heeft me wel aan het denken gezet dat ik mijn grenzen wat duidelijker moet trekken.
Dus allen, thanks voor jullie reacties.
pi_182943813
Je moet haar beter africhten, dan komt het goed.
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 4 november 2018 @ 21:22:41 #21
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182946104
Je ex heeft je bedrogen en neemt het je kennelijk kwalijk dat je daarom de relatie verbroken hebt?

Even je gevoel uitzetten en nog eens de vraag of je contact met haar wil opnemen aan jezelf stellen.
pi_182947558
Jouw vriendin moet gewoon een schop onder de kont krijgen. Daar baal je van, en daarom ga je je exes ophemelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')