abonnement Unibet Coolblue
pi_182955712
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 11:46 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik vind de besturing van Red dead 2 helemaal niet realistisch :P De enige keren dat ik me zo traag en lomp voortbeweeg als Arthur, is nadat ik veel te veel gezopen heb in de kroeg. Een keer of 4/5 in de week dus.
Nou ja het is meer fysiek, maar je moet redelijk knutselen met de controller instellingen om het een beetje op orde te krijgen.

Voor mij werkt tot nu toe, free aim het beste met daarnaast de auto aim sliders gewoon helemaal uit. (want ook bij free aim doen ze nog steeds wat afhankelijk van de situatie)

Daarbij moet je wat aanpassen aan de gevoeligheid en dat soort dingen.
Maar dat is een van de weinige punten wat niet goed is doorontwikkeld.
Ook het wapen/item/horse cirkel ding, eigenlijk gewoon uit gta5, werkt niet lekker of soms pikt het niet goed op wat je wil doen of wat je wil gebruiken, erg irritant.
  Eindredactie Games maandag 5 november 2018 @ 12:58:03 #177
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182955731
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 12:52 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

First person L3 indrukken is een insta 180 graden turn O+
R3, maar idd dat is een mooie uitkomst als je te paard achterna gezeten wordt bijv.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_182955786
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 12:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ook het wapen/item/horse cirkel ding, eigenlijk gewoon uit gta5, werkt niet lekker of soms pikt het niet goed op wat je wil doen of wat je wil gebruiken, erg irritant.
Wat pakt ie niet goed op dan bij jou? Ik vind het hier echt heerlijk werken, zo'n wheel, en hij doet precies wat ik wil, kan alles vrij snel vinden.
pi_182955868
Dat heb ik ook regelmatig gehad hoor, dat je L1 loslaat en dat ie dan niet werkt.
  maandag 5 november 2018 @ 13:06:00 #180
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_182955872
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 13:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Wat pakt ie niet goed op dan bij jou? Ik vind het hier echt heerlijk werken, zo'n wheel, en hij doet precies wat ik wil, kan alles vrij snel vinden.
Ik vind het irritant dat je knoppen ingedrukt moet houden tijdens het navigeren door dat wiel. Je zit dan met 3 knoppen tegelijk te werken (L1 om het wiel open te houden, R3 om een categorie te kiezen, L2/L2 om door de keuzes te bladeren).

Ook heb ik vaak dat-ie gewoon niet doet wat kies (bv m'n paard voeren, zelf iets eten of m'n masker opzetten). Ik denk dat het ermee te maken heeft dat je eerst stil moet staan (?) of misschien omdat je L1 moet loslaten, maar wel R3 in de juiste richting moet laten wijzen. Ik had liever gehad dat je gewoon op een knop drukt om je selectie te maken.
pi_182955993
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 13:05 schreef YokiKater het volgende:
Dat heb ik ook regelmatig gehad hoor, dat je L1 loslaat en dat ie dan niet werkt.
Hm. Ik niet. Of het stoorde me zo weinig dat ik het niet onthouden heb.

quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2018 13:06 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik vind het irritant dat je knoppen ingedrukt moet houden tijdens het navigeren door dat wiel. Je zit dan met 3 knoppen tegelijk te werken (L1 om het wiel open te houden, R3 om een categorie te kiezen, L2/L2 om door de keuzes te bladeren).

Ook heb ik vaak dat-ie gewoon niet doet wat kies (bv m'n paard voeren, zelf iets eten of m'n masker opzetten). Ik denk dat het ermee te maken heeft dat je eerst stil moet staan (?) of misschien omdat je L1 moet loslaten, maar wel R3 in de juiste richting moet laten wijzen. Ik had liever gehad dat je gewoon op een knop drukt om je selectie te maken.
Hm oke. Niet herkenbaar :). Ik laat alle knoppen meestal ook los zodra ik L1 indruk om de wheel te tonen. Vervolgens doe ik mijn ding daar, en als ik L1 los laat stuur ik weer in de richting waarin ik ging.

Maar goed. Misschien komt het ook omdat ik een vrij casual gamer ben. Speel maar bijzonder weinig (laatste game was AC: Origins), en dus kan ik mij misschien wat makkelijker aanpassen in hoe Rockstar wil dat je die game speelt waardoor je minder snel tegen de issues die jullie hebben aanloopt.
pi_182956074
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 13:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Wat pakt ie niet goed op dan bij jou? Ik vind het hier echt heerlijk werken, zo'n wheel, en hij doet precies wat ik wil, kan alles vrij snel vinden.
Soms lijkt het te gevoelig te zijn omdat je eerst dus dat wiel moet oproepen, linkerpook vasthouden/sturen naar de juiste object, dan eventueel nog soort ammo of ander wapen/item etc. En dan laat ik schijnbaar net iets te snel de linkerpook “los” en dan selecteert het t dus niet.

Het is erg omslachtig en heb het gevoel iedere keer weer dat het makkelijker kan.
pi_182956190
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 13:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Wat pakt ie niet goed op dan bij jou? Ik vind het hier echt heerlijk werken, zo'n wheel, en hij doet precies wat ik wil, kan alles vrij snel vinden.
Je zit op je paard. Pakt een full mask. Je stapt van je paard.
Nu wil je snel dat volledige masker afzetten.

Wat doe jij?
pi_182956221
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik ging gisteren opzoek naar slangen maar niks gezien ik wil die krokodil hunter hoed }:|
Ik kwam net een 3 sterren slang tegen in Lemoyne, tussen de E en de M en dan iets naar boven.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_182956265
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik ging gisteren opzoek naar slangen maar niks gezien ik wil die krokodil hunter hoed }:|
Als je je kamp bij Rhodes hebt, daar ligt een eilandje vlak naast je kamp. Op dat eilandje vind je sowieso slangen en iguana's.
pi_182957034
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 13:23 schreef rival het volgende:

[..]

Als je je kamp bij Rhodes hebt, daar ligt een eilandje vlak naast je kamp. Op dat eilandje vind je sowieso slangen en iguana's.
Top, de Iguana moet ik ook nog voor een upgrade. Ik had die beesten meer in de woestijn verwacht.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_182957038
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 13:19 schreef rival het volgende:

[..]

Je zit op je paard. Pakt een full mask. Je stapt van je paard.
Nu wil je snel dat volledige masker afzetten.

Wat doe jij?
Uit mijn hoofd; L1, R2, Pookje wijzen naar mask, L1 loslaten.
pi_182957350
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 13:23 schreef rival het volgende:

[..]

Als je je kamp bij Rhodes hebt, daar ligt een eilandje vlak naast je kamp. Op dat eilandje vind je sowieso slangen en iguana's.
En in het scheepswrak ligt een kekke piratenhoed.
pi_182957358
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 14:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Uit mijn hoofd; L1, R2, Pookje wijzen naar mask, L1 loslaten.
Maar dat is je bandana. Want je full face mask heb je alleen op je paard. Dus nu heb je je bandana opgezet.
(Dat is dan ook hoe ik het nu doe. Kiezen voor bandana en die dan weer afzetten)

Dus sommige van die dingen werken niet zo lekker. OF wat natuurlijk ook kan, ik weet de juiste manier niet....
pi_182957392
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 14:16 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

En in het scheepswrak ligt een kekke piratenhoed.
Correct :+

pi_182957496
Even een vraag over chapter 6, kleine spoiler maar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182957549
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 14:16 schreef rival het volgende:

[..]

Maar dat is je bandana. Want je full face mask heb je alleen op je paard. Dus nu heb je je bandana opgezet.
(Dat is dan ook hoe ik het nu doe. Kiezen voor bandana en die dan weer afzetten)

Dus sommige van die dingen werken niet zo lekker. OF wat natuurlijk ook kan, ik weet de juiste manier niet....
Ah oké. Ja ik gebruik geen full mask, dus ging van de bandana uit dat hetzelfde was. Zal het vanavond eens testen :).
  maandag 5 november 2018 @ 14:30:28 #193
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_182957615
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 14:16 schreef rival het volgende:

[..]

Maar dat is je bandana. Want je full face mask heb je alleen op je paard. Dus nu heb je je bandana opgezet.
(Dat is dan ook hoe ik het nu doe. Kiezen voor bandana en die dan weer afzetten)

Dus sommige van die dingen werken niet zo lekker. OF wat natuurlijk ook kan, ik weet de juiste manier niet....
Dat verklaart waarom ik dat masker niet terug kon vinden...

Ik was trouwens ook ineens een outfit kwijt uit mijn zadeltas, mijn "custom outfit" was ineens exact hetzelfde als mijn gunslinger dus kon ik me tijdens een missie niet meer omkleden naar iets dat geschikt was voor warm weer.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Redactie Frontpage maandag 5 november 2018 @ 14:34:45 #194
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182957674
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 14:22 schreef Luppie0110 het volgende:
Even een vraag over chapter 6, kleine spoiler maar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_182958076
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 14:34 schreef LTVDK het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, oke thanks. Merk er idd nog weinig van tot nu toe.
pi_182958109
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 14:30 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat verklaart waarom ik dat masker niet terug kon vinden...

Ik was trouwens ook ineens een outfit kwijt uit mijn zadeltas, mijn "custom outfit" was ineens exact hetzelfde als mijn gunslinger dus kon ik me tijdens een missie niet meer omkleden naar iets dat geschikt was voor warm weer.
Zo ben ik ook een berenhoed kwijt geraakt. Kon ik niet opslaan of wat dan ook. Beetje jammer maar ach...
  maandag 5 november 2018 @ 15:09:06 #197
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_182958319
Hoe herkennen jullie de hints uit de diverse treasure maps die er te vinden zijn? Ik heb een serie kunnen voltooien maar heb echt geen idee hoe het zit met de andere treasure maps.

Ik weet dat ik het zo kan gaan opzoeken in diverse guides maar das te makkelijk.
pi_182958446
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 15:09 schreef Black-Hole het volgende:
Hoe herkennen jullie de hints uit de diverse treasure maps die er te vinden zijn? Ik heb een serie kunnen voltooien maar heb echt geen idee hoe het zit met de andere treasure maps.

Ik weet dat ik het zo kan gaan opzoeken in diverse guides maar das te makkelijk.
Sommige tekeningen herken ik. En dan hou ik die in gedachten voor het geval ik er weer langs rij. Ik heb 1 treasure gevonden op deze manier.

Bij de laatste hint zag je duidelijk dat et een klein eiland op een meer was. Dus op de map kijken naar de meren en de vorm van de eilandjes erin. Toen ik bij het 3e meer aan kwam had ik de juiste. Ben zo wel een hele dag bezig geweest....

De andere kaarten die ik nu heb, geen fucking idee waar ik moet zoeken.
Ik zoek dit soort dingen weleens op google. Maar ik wil dan eigenlijk alleen een algemene omgeving weten waar ik moet zijn... Vaak zie je dan al meteen een foto oid waardoor het weer te makkelijk is geworden. Dat wil ik ook weer niet.
  maandag 5 november 2018 @ 15:15:50 #199
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_182958448
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 15:09 schreef Black-Hole het volgende:
Hoe herkennen jullie de hints uit de diverse treasure maps die er te vinden zijn? Ik heb een serie kunnen voltooien maar heb echt geen idee hoe het zit met de andere treasure maps.

Ik weet dat ik het zo kan gaan opzoeken in diverse guides maar das te makkelijk.
Goeie vraag. Ik had er eentje die nogal voor de hand leek te liggen, maar kon nergens de map vinden die werd aangegeven op de schatkaart... Krijg je een prompt of zo, of hoe weet je of je in de buurt bent?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_182958488
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 15:15 schreef wonderer het volgende:

[..]

Goeie vraag. Ik had er eentje die nogal voor de hand leek te liggen, maar kon nergens de map vinden die werd aangegeven op de schatkaart... Krijg je een prompt of zo, of hoe weet je of je in de buurt bent?
Je krijgt een korte vibratie in e controller bij elke "point of interest" als het goed is. Dus dat zou hiermee ook moeten toch.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')