abonnement Unibet Coolblue
pi_182920577
Dag vriendjes en vriendinnetjes.

Ik probeer altijd zoveel mogelijk de spitsuren in de supermarkt te vermijden maar dat lukt helaas niet altijd. Zo ook vandaag. Op zulke momenten zijn de supermarkten bevolkt met zogenoemde 'supermarktzombies'; figuren met een levenloze blik in de ogen die enkel één meter naar voren kunnen kijken en geen enkel besef hebben van de wereld om hun heen.

Vaak blokkeren ze het complete gangpad of parkeren ze die kutkar voor je neus net op moment dat je eraan komt lopen. Ze zijn ook te herkennen aan het eeuwige getreuzel voor de schappen omdat hun kleine brein een eeuwigheid nodig heeft om tot een besluitvorming over te gaan.

Klacht: supermarktzombies
  zaterdag 3 november 2018 @ 16:31:57 #2
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182920676
Ik ben bij de vleesafdeling altijd een zombie. Dat duurt het langst. Maar ik heb ook nooit een idee wat ik wil maken. :'(
Man of Steal.
pi_182920678
Wees dan de bulldozer en banjer er zo doorheen. Doe ik ook altijd.
Google is your friend, abuse your friends
  zaterdag 3 november 2018 @ 16:32:38 #4
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182920684
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 16:32 schreef Metalfrost het volgende:
Wees dan de bulldozer en banjer er zo doorheen. Doe ik ook altijd.
Geloof er niks van. Waarschijnlijk zit je met een stotterende stem zo van s-s-s-s-orry m-m-me-me-meneer mag ik er even langs :@
Man of Steal.
pi_182920697
Zo zag ik er vandaag 1 in een vale spijkerbroek, afgetrapte nikes, aso-jas met bontkraag, wallen, lijkbleek en zoals het hoort haar mandje vol met de goedkoopste euroshopper energy blikjes en ander ongezond vreten.

:r

Derhalve, terechte klacht.
pi_182920699
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 16:32 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Geloof er niks van. Waarschijnlijk zit je met een stotterende stem zo van s-s-s-s-orry m-m-me-me-meneer mag ik er even langs :@
Ik ben 2.04m dus ik heb daar geen last van. Of ik moet me sociaal gaan opstellen en me een halve meter op lager niveau gaan bevinden om te kunnen communiceren met degene naast mij.
Google is your friend, abuse your friends
pi_182925365
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 november 2018 16:23 schreef Gehrman het volgende:
Dag vriendjes en vriendinnetjes.

Ik probeer altijd zoveel mogelijk de spitsuren in de supermarkt te vermijden maar dat lukt helaas niet altijd. Zo ook vandaag. Op zulke momenten zijn de supermarkten bevolkt met zogenoemde 'supermarktzombies'; figuren met een levenloze blik in de ogen die enkel één meter naar voren kunnen kijken en geen enkel besef hebben van de wereld om hun heen.

Vaak blokkeren ze het complete gangpad of parkeren ze die kutkar voor je neus net op moment dat je eraan komt lopen. Ze zijn ook te herkennen aan het eeuwige getreuzel voor de schappen omdat hun kleine brein een eeuwigheid nodig heeft om tot een besluitvorming over te gaan.

Klacht: supermarktzombies
Dat zijn mensen die een baan hebben. Niets mis mee.
  zaterdag 3 november 2018 @ 21:31:02 #8
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_182925435
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 16:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo zag ik er vandaag 1 in een vale spijkerbroek, afgetrapte nikes, aso-jas met bontkraag, wallen, lijkbleek en zoals het hoort haar mandje vol met de goedkoopste euroshopper energy blikjes en ander ongezond vreten.

:r

Derhalve, terechte klacht.
Met je moeder naar de supermarkt gaan :')
pi_182930855
Niet een puber je boodschappen laten uitzoeken en laten bezorgen :')
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 4 november 2018 @ 11:04:47 #10
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182933822
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 04:21 schreef Aiciu het volgende:
Niet een puber je boodschappen laten uitzoeken en laten bezorgen :')
ik moet nog steeds een keer bij picnic bestellen maar ik kom er nooit aan toe
Man of Steal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')