abonnement Unibet Coolblue
pi_182919413
Een 39-jarige man die vannacht met de auto van de Rijnkade in Arnhem af rolde en in de rivier belandde, is overleden. Samen met zijn vrouw zat hij in de wagen. Hij werd vannacht in kritieke toestand met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht waar hij later is overleden, zo meldt de politie.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-overleden~aaee676f/

Zo vaak lees je dat een auto te water raakt en de inzittende(n) zijn overleden. Ik dacht dat bij rijlessen aan bod zou komen hoe je het beste uit een auto komt als die te water raakt, maar je hoort er niks meer van. Er zou ook zichtbaar een soort hamertje in de auto aanwezig moeten zijn om een ruit in te slaan.
pi_182919624
Wat een triest bericht.
Maar zo vaak lees je dat toch niet.
pi_182919658
Loekie :')

Houd het gewoon bij de eerste alinea. Klaar.

En trieste situatie. Hoe is het met zijn vrouw? (en hoe krijg je dit zo voor elkaar?)
Somebody that I used to know
pi_182919683
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 15:05 schreef Postbus100 het volgende:
Loekie :')

Houd het gewoon bij de eerste alinea. Klaar.

En trieste situatie. Hoe is het met zijn vrouw? (en hoe krijg je dit zo voor elkaar?)
er staat anders niets raars of onwaars in de tweede alinea.
Ben het er mee eens ook.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_182919708
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 15:07 schreef Symphonic het volgende:

[..]

er staat anders niets raars of onwaars in de tweede alinea.
Ben het er mee eens ook.
Alsof het dagelijkse kost is.

Verder ook wel mee eens, maar doe niet alsof dit prioriteit numero 1 heeft omdat we dit zo ontzettend vaak lezen. :')
Somebody that I used to know
  zaterdag 3 november 2018 @ 15:12:50 #6
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182919753
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 15:07 schreef Symphonic het volgende:

[..]

er staat anders niets raars of onwaars in de tweede alinea.
Ben het er mee eens ook.
Jullie weten schijnbaar wat de toestand van die vent was? Graag even delen dan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182919992
Ten eerste rij je niet zomaar de rivier in, en als je met z'n tweeën bent, is het knap lastig om beiden uit de auto te kruipen.

Gek genoeg zijn er in Nederland nauwelijks verplichtingen voor hulpmiddelen bij pech of ongelukken. Je hoeft hier geen gevarendriehoek, veiligheidsvestjes, brandblusser, EHBO-kistje en dus ook geen life-hammer. Dat dat niet verstandig is, is een tweede. Eigenlijk zou je twee life-hammers moeten hebben (een voor de bestuurder en een voor de passagier), maar of je er blij van wordt om twee van die feloranje dingen in je auto geplakt te hebben...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_182920025
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 15:34 schreef Jordy-B het volgende:
maar of je er blij van wordt om twee van die feloranje dingen in je auto geplakt te hebben...
Zodra je ze een keer nodig hebt ben je er blij mee. Als je dan ook nog eens weet hoe je ze moet gebruiken. Veel mensen weten dat niet eens ondanks dat ze zo een hamertje hebben.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182920051
Watertemperatuur onder de 10 graden helpt ook niet mee.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_182920220
Misschien durfde hij niet uit de auto met zijn blote pielemoos?
.
  zaterdag 3 november 2018 @ 16:15:05 #11
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_182920455
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 15:05 schreef Postbus100 het volgende:
Loekie :')

Houd het gewoon bij de eerste alinea. Klaar.

En trieste situatie. Hoe is het met zijn vrouw? (en hoe krijg je dit zo voor elkaar?)
Loekie kan niet leven met het feit dat er ongelukken gebeuren. In werkelijk élk topic over een ongeluk is ze aan het fantaseren over een schuldige.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_182920480
Een auto ter water heb ik toch wel vrij vaak gezien dus zo stom is dat niet. Misschien zie je dat niet veel in de stad of zo. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 3 november 2018 @ 16:21:42 #13
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182920554
Alle auto's verbieden
Man of Steal.
  zaterdag 3 november 2018 @ 16:50:55 #14
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182920921
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 14:42 schreef Loekie1 het volgende:
Een 39-jarige man die vannacht met de auto van de Rijnkade in Arnhem af rolde en in de rivier belandde, is overleden. Samen met zijn vrouw zat hij in de wagen. Hij werd vannacht in kritieke toestand met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht waar hij later is overleden, zo meldt de politie.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-overleden~aaee676f/

Zo vaak lees je dat een auto te water raakt en de inzittende(n) zijn overleden. Ik dacht dat bij rijlessen aan bod zou komen hoe je het beste uit een auto komt als die te water raakt, maar je hoort er niks meer van. Er zou ook zichtbaar een soort hamertje in de auto aanwezig moeten zijn om een ruit in te slaan.
Gezien de stand van de Rijn denk ik dat de impact de oorzaak was en niet het verdrinken. Schepen kunnen nog nauwelijks aanleggen, van de week kon de zonnebloem niet aanleggen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_182920922
Gwn alarm wat na enkele seconden gaat piepen, als de auto in vrij staat, zonder rem.
.
pi_182921137
Is een ruit intikken de beste manier, moet je wel of niet water in de auto laten lopen, heel weinig mensen weten het. Waarom kon die vrouw er wel uitkomen en die man niet vraag ik me af.

Het is geen prettig onderwerp maar het zou volgens mij toch goed zijn als in een land als Nederland met zoveel water, automobilisten iets beter geinformeerd zouden worden.
pi_182921269
Optie 1 is de ramen gewoon openen, zelfs electrische ramen blijven nog wel even werken in het water, voldoende tijd om ze gelijk te openen.
Optie 2 de deur open is lastiger, door de druk van het water. De deur een stuk openen, een hap lucht nemen en verder is openen als er meer water (en dus minder tegendruk) zou de manier moeten zijn.
Optie 3 raam kapot slaan met een hard voorwerp, zoals een hamer.
Optie 4 met 2 personen, zou je het voorraam eruit kunnen trappen, als je tegelijk trapt.
.
  zaterdag 3 november 2018 @ 17:23:33 #18
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182921356
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 17:18 schreef Fer het volgende:
Optie 1 is de ramen gewoon openen, zelfs electrische ramen blijven nog wel even werken in het water, voldoende tijd om ze gelijk te openen.
Optie 2 de deur open is lastiger, door de druk van het water. De deur een stuk openen, een hap lucht nemen en verder is openen als er meer water (en dus minder tegendruk) zou de manier moeten zijn.
Optie 3 raam kapot slaan met een hard voorwerp, zoals een hamer.
Optie 4 met 2 personen, zou je het voorraam eruit kunnen trappen, als je tegelijk trapt.
Zo snel mogelijk uit de auto
Doe direct zsm de deuren open en ga er uit. Pas als dit niet lukt de ramen open of inslaan om dan de auto te verlaten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_182921357
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 15:34 schreef Jordy-B het volgende:
Ten eerste rij je niet zomaar de rivier in, en als je met z'n tweeën bent, is het knap lastig om beiden uit de auto te kruipen.

Gek genoeg zijn er in Nederland nauwelijks verplichtingen voor hulpmiddelen bij pech of ongelukken. Je hoeft hier geen gevarendriehoek, veiligheidsvestjes, brandblusser, EHBO-kistje en dus ook geen life-hammer. Dat dat niet verstandig is, is een tweede. Eigenlijk zou je twee life-hammers moeten hebben (een voor de bestuurder en een voor de passagier), maar of je er blij van wordt om twee van die feloranje dingen in je auto geplakt te hebben...
Maar zitten een gevarendriehoek en life-hammers niet standaard bij de auto?
ROBODEMONS..................|:(
pi_182921400
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 17:18 schreef Fer het volgende:
Optie 1 is de ramen gewoon openen, zelfs electrische ramen blijven nog wel even werken in het water, voldoende tijd om ze gelijk te openen.
Optie 2 de deur open is lastiger, door de druk van het water. De deur een stuk openen, een hap lucht nemen en verder is openen als er meer water (en dus minder tegendruk) zou de manier moeten zijn.
Optie 3 raam kapot slaan met een hard voorwerp, zoals een hamer.
Optie 4 met 2 personen, zou je het voorraam eruit kunnen trappen, als je tegelijk trapt.
Als dit klopt, zou het een idee zijn dat iedereen dit kopieert, ergens opbergt en om de zoveel tijd naleest.
Want je vergeet het ook zo weer.
pi_182921474
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 3 november 2018 @ 19:23:16 #22
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_182923190
In het donker, wellicht een lichtelijk aflopende kade en laag water = harde klap wanneer je het water raakt.

Triest. :{
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_182923257
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 november 2018 17:23 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Maar zitten een gevarendriehoek en life-hammers niet standaard bij de auto?
gevarendriehoek wel, zit nog wel eens tegen de bekleding van de klep van de kofferbak. Life-hammers niet volgens mij (ligt aan het land)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_182923593
Test lifehammers in Radar:

https://radar.avrotros.nl(...)t-veiligheidshamers/
https://radar.avrotros.nl(...)t-veiligheidshamers/ (tv uitzending)

[ Bericht 9% gewijzigd door Loekie1 op 03-11-2018 19:58:21 ]
pi_182924266
Ik heb weleens een onderzoek gelezen waaruit bleek dat bij ongelukken waarbij een auto te water raakt preventie waarschijnlijk effectiever is om het aantal doden te verminderen dan hulpmiddelen om te kunnen ontsnappen. Dat komt dan omdat zeker de helft van de doden niet ten gevolge van verdrinking overlijdt maar door verwondingen die bij het ongeval onstaan. De verdrinkingsdoden worden deels veroorzaakt doordat auto's schade oplopen waardoor bijvoorbeeld portieren geblokkeerd worden. Deels wordt ontsnappen bemoeilijkt omdat auto's nog wel eens ondersteboven te water raken. Overigens zijn de bestuurders bij dit soort ongevallen relatief vaak jonge mannen met een slok op.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2018 20:27:57 ]
pi_182924665
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 20:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb weleens een onderzoek gelezen waaruit bleek dat bij ongelukken waarbij een auto te water raakt preventie waarschijnlijk effectiever is om het aantal doden te verminderen dan hulpmiddelen om te kunnen ontsnappen. Dat komt dan omdat zeker de helft van de doden niet ten gevolge van verdrinking overlijdt maar door verwondingen die bij het ongeval onstaan. De verdrinkingsdoden worden deels veroorzaakt doordat auto's schade oplopen waardoor bijvoorbeeld portieren geblokkeerd worden. Deels wordt ontsnappen bemoeilijkt omdat auto's nog wel eens ondersteboven te water raken. Overigens zijn de bestuurders bij dit soort ongevallen relatief vaak jonge mannen met een slok op.
In de Radar-uitzending wordt gezegd dat als de auto op zijn kop ligt, je in de gordels hangt die daardoor moeilijk los te maken zijn. Daarom is een hammer handig want die kan ook een gordel lossnijden.
pi_182925118
Ik vind die hamertjes irritant in de deur. Schroef ze er altijd af en leg de hamer los in de deur.
.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 3 november 2018 @ 21:27:52 #28
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_182925378
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 21:16 schreef Fer het volgende:
Ik vind die hamertjes irritant in de deur. Schroef ze er altijd af en leg de hamer los in de deur.
Gooi hem dan gewoon meteen weg.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_182925577
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 20:54 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

In de Radar-uitzending wordt gezegd dat als de auto op zijn kop ligt, je in de gordels hangt die daardoor moeilijk los te maken zijn. Daarom is een hammer handig want die kan ook een gordel lossnijden.
Met het risico op nekletsel. Als je op een veilige manier jezelf wil losmaken dan moet je niet je gordel doorsnijden als je ondersteboven hangt. Even er vanuitgaand dat je verder niet gewond bent moet je je schrap zetten tegen het dashboard, dan volg je als bestuurder de gordel met je linkerrechterhand vanaf je schouder (om te voorkomen dat je per ongeluk de bijrijder losklikt) en kun je jezelf losklikken. Als bijrijder gebruik je je rechterlinkerhand. De andere hand kun je dan gebruiken om jezelf enigzins op te vangen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2018 21:41:10 ]
pi_182925676
quote:
Mm, heb het hamertje in het handschoenenvakje zitten, misschien toch beter om dat in je deur te hebben zitten?
I´m back.
  zaterdag 3 november 2018 @ 21:49:16 #31
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_182925735
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 16:21 schreef SuperNeger het volgende:
Alle auto's verbieden
zelf rijdende auto 's
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_182925762
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 21:16 schreef Fer het volgende:
Ik vind die hamertjes irritant in de deur. Schroef ze er altijd af en leg de hamer los in de deur.

Op 2 minuut 20 vertelt Clarkson over life-hammers.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_182928639
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 16:21 schreef SuperNeger het volgende:
Alle auto's verbieden
Of de Rijn dempen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  Moderator zondag 4 november 2018 @ 00:52:49 #34
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_182929311
Denk dat veel mensen in paniek niet meer goed kunnen nadenken en daarna handelen in zo'n situatie. Is makkelijk zeggen als je auto ter water gaat moet je dit en dit doen. Maar in de praktijk raken best veel mensen in paniek of bevriezen in pure verwarring waarschijnlijk op zon moment.
pi_182930543
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 00:52 schreef Momo... het volgende:
Denk dat veel mensen in paniek niet meer goed kunnen nadenken en daarna handelen in zo'n situatie. Is makkelijk zeggen als je auto ter water gaat moet je dit en dit doen. Maar in de praktijk raken best veel mensen in paniek of bevriezen in pure verwarring waarschijnlijk op zon moment.
Precies.
De controle over je auto verliezen is al en te water raken is al onverwachts.
Dan krijg je nog te maken met de klap plotseling water in de auto en eventueel koude en duisternis.
En dan is ook dat hamertje nog eens ergens onderin langs de middenconsole gemonteerd in plaats van ergens in het zicht.

Als je gegarandeerd correct wil handelen in zo'n situatie dan moet je je daarvoor trainen door alle handelingen tot vervelens toe te repeteren en daarbij de situatie steeds "echter" maken zodat je als het gebeurt alles zonder nadenken kan doen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  zondag 4 november 2018 @ 02:21:56 #36
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182930586
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 21:49 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

zelf rijdende auto 's
Want die gooien de bestuurder er zelf uit als ze in het water terechtkomen?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_182931161
Vent kan ook prima dronken zijn geweest, rijnkade he.. dat is een lange strip van restaurants.
pi_182933203
Misschen zaten ze niet meer in de gordel of niet eens meer op de voorstoelen.
.
pi_182946924
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 17:25 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Als dit klopt, zou het een idee zijn dat iedereen dit kopieert, ergens opbergt en om de zoveel tijd naleest.
Want je vergeet het ook zo weer.
:D _O-
pi_182946988
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 17:18 schreef Fer het volgende:
Optie 1 is de ramen gewoon openen, zelfs electrische ramen blijven nog wel even werken in het water, voldoende tijd om ze gelijk te openen.
Optie 2 de deur open is lastiger, door de druk van het water. De deur een stuk openen, een hap lucht nemen en verder is openen als er meer water (en dus minder tegendruk) zou de manier moeten zijn.
Optie 3 raam kapot slaan met een hard voorwerp, zoals een hamer.
Optie 4 met 2 personen, zou je het voorraam eruit kunnen trappen, als je tegelijk trapt.
Optie 2 en 3 kende ik. Vooral bij optie 2: dat je moet wachten tot je bijna bent ondergelopen, dan kan je de deur wel 'makkelijk' opendoen.
Somebody that I used to know
  zondag 4 november 2018 @ 22:40:27 #41
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_182947939
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 17:25 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Als dit klopt, zou het een idee zijn dat iedereen dit kopieert, ergens opbergt en om de zoveel tijd naleest.
Want je vergeet het ook zo weer.
ik heb het gelijk geprint en ern geplastficeert kaartje van gemaakt. zit nu bij mijn rijbewijs.

bedankt voor de tip.
Tot nooit .......
  maandag 5 november 2018 @ 11:13:26 #42
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_182953746
Waarom zijn er parkeerplekken waarbij het mogelijk is de Rijn in te rijden? Is het niet overal afgebakend daar waar er openbare weg of parkeerplaatsen zijn?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_182954114
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 22:40 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

ik heb het gelijk geprint en ern geplastficeert kaartje van gemaakt. zit nu bij mijn rijbewijs.

bedankt voor de tip.
Welk lettersize en font heb je gebruikt voor creditcard formaat?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2018 11:31:08 ]
pi_182954141
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 11:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waarom zijn er parkeerplekken waarbij het mogelijk is de Rijn in te rijden? Is het niet overal afgebakend daar waar er openbare weg of parkeerplaatsen zijn?
Heb je al eens langs de grachten geparkeerd?
  maandag 5 november 2018 @ 11:56:28 #45
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_182954688
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 11:30 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Welk lettersize en font heb je gebruikt voor creditcard formaat?
Moron 8pt
Tot nooit .......
pi_182955009
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 11:56 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Moron 8pt
:D
  maandag 5 november 2018 @ 13:01:21 #47
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_182955791
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 11:31 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Heb je al eens langs de grachten geparkeerd?
Welke grachten? A'dam? Utrecht?

Daar vermijd ik het centrum met de auto het liefst. Overal eenrichtingsverkeer, kamikazefietsers en achterlijke parkeertarieven. Dan is parkeren in een P+R en de rest met de tram/metro toch veel praktischer.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_182957241
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 21:16 schreef Fer het volgende:
Ik vind die hamertjes irritant in de deur. Schroef ze er altijd af en leg de hamer los in de deur.
Zodat je na een botsing wanneer je ondersteboven in het water ligt je hem makkelijk kan vinden want hij vliegt dan niet heel de auto door of zo?

Dan kun je de hamer net zo goed thuis laten...
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182961450
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 14:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Zodat je na een botsing wanneer je ondersteboven in het water ligt je hem makkelijk kan vinden want hij vliegt dan niet heel de auto door of zo?

Dan kun je de hamer net zo goed thuis laten...
Zal die dan niet op het plafond liggen? Ze zaten aan de deur geklemd, maar bleef telkens met de jas of broek haken eraan. Die aan het tapijt vast zitten heb je ook niks aan als je ondersteboven hangt.

Doorgaans geef ik in paniek situaties geen ruk aan het stuur, dus hopelijk komt het nooit voor.
.
pi_182961707
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 13:01 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Welke grachten? A'dam? Utrecht?

Daar vermijd ik het centrum met de auto het liefst. Overal eenrichtingsverkeer, kamikazefietsers en achterlijke parkeertarieven. Dan is parkeren in een P+R en de rest met de tram/metro toch veel praktischer.
Nouja, los daarvan, als je daar je auto neerzet kun je hem ook zo de gracht inrijden. Daar zit geen beveiliging in.
pi_182972128
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 17:29 schreef Fer het volgende:

[..]

Zal die dan niet op het plafond liggen? Ze zaten aan de deur geklemd, maar bleef telkens met de jas of broek haken eraan. Die aan het tapijt vast zitten heb je ook niks aan als je ondersteboven hangt.

Doorgaans geef ik in paniek situaties geen ruk aan het stuur, dus hopelijk komt het nooit voor.
Zou die op het plafond liggen? Ja als je geluk hebt ligt hij op het plafond als jij precies plat op je dak ligt, de hamer niet door het raam naar buiten is gevlogen, zie je hem liggen en kun je er ook bij. In de praktijk lig je schuin op je kant, ben je gedesoriënteerd door de klap en zie je die hamer nooit meer terug want die ligt ergens in een hoekje onder de achterbank.

Maar goed, erg goed heb je er sowieso niet over nagedacht want jij geeft geen ruk aan het stuur, daarmee volstrekt er aan voorbijgaand dat je niet alleen op de weg zit en iemand anders misschien een ruk aan het stuur geeft en jou het kanaal in beukt.

Zit je dan met je koelbloedig handelen, ondersteboven in het kanaal, het hamertje zie je liggen, maar je kunt er niet bij want je zit vast in je gordel.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 6 november 2018 @ 07:52:50 #52
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_182972209
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 17:41 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Nouja, los daarvan, als je daar je auto neerzet kun je hem ook zo de gracht inrijden. Daar zit geen beveiliging in.
Meestal staan er paaltjes, hekwerk of van die betonnen ronde gevallen op straatniveau zodat auto's hooguit schade oplopen en niet de plomp in gaan.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_182975354
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 07:52 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Meestal staan er paaltjes, hekwerk of van die betonnen ronde gevallen op straatniveau zodat auto's hooguit schade oplopen en niet de plomp in gaan.
Die houden niks tegen.


  dinsdag 6 november 2018 @ 13:31:00 #54
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_182976969
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 11:56 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Die houden niks tegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerste foto staat inderdaad niks, maar daar is het haaks parkeren. Op de onderste twee foto's is een laag hekwerkje te zien, Ik denk dat bij stapvoets inparkeren dat dat wel wat tegenwerking geeft. Onderste foto lijkt mij als iemand die te veel gas gaf of dacht hem in zijn achteruit te hebben staan.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 6 november 2018 @ 15:48:58 #55
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_182979867
Op de rijnkade in Arnhem parkeer je helemaal niet aan de kadekant, daar leggen schepen aan

In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')