abonnement Unibet Coolblue
pi_182924003
quote:
1s.gif [b]Op zaterdag 3 november 2018 12:18 schreef Blondine88
Tot mijn man ineens begon over hoe ik zou reageren als ik wakker zou worden terwijl ik geneukt werd.
Wat heb jij toen gezegd? Dat je dat stiekem wel geil zou vinden? Met die gedachte neukt hij jou nu in je slaap en vind je het niet goed.
En dat hij checkt of je slaapt is toch niet raar, wat eigenlijk nog vager is is dat jij net doet of je slaapt en nu een beetje loopt te zeiken.
pi_182924391
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 19:10 schreef Blondine88 het volgende:

[..]

Het lijkt me geil om zo wakker te worden ja
Niet als het dus stiekem gedaan word waar ik niks van weet!
En daarna erover liegen
Maar goed ik ben klaar met mijn eigen constant te verdedigen!
Jezus muts. Je vindt het prima wakker geneukt te worden maar reageert dan precies tegenovergesteld. Als ik je vent was zou ik er ook over liegen, is gewoon standaard primaire menselijke reactie.

Daarna zou ik je het huis uit schoppen met je bi polaire gedrag
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_182925591
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 19:31 schreef speknek het volgende:

[..]

Wat is precies het probleem?
Omdat hij dus niet van plan was om me wakker te neuken hij deed het heel zachtjes en voorzichtig!
De daad was klaar en meneer wilde weer weg.
Voor mensen gaan zeggen waarom stopte je hem niet eerder omdat heel dit niet lang duurde.
Wakker geneukt worden of dit zit erg veel verschil in
pi_182925612
Het lijkt me juist zo lekker......samen slapen.....maar hij word wakker en probeert of ik wakker genoeg ben.....maar wil me sowieso neuken....
pi_182925621
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 20:14 schreef cunial het volgende:

[..]

Wat heb jij toen gezegd? Dat je dat stiekem wel geil zou vinden? Met die gedachte neukt hij jou nu in je slaap en vind je het niet goed.
En dat hij checkt of je slaapt is toch niet raar, wat eigenlijk nog vager is is dat jij net doet of je slaapt en nu een beetje loopt te zeiken.
Dat ik het niet wist omdat ik het nooit gedaan had. Maar wel het proberen waard was.
Verder nooit meer over gehad.
Terwijl ik daarna wel de vermoedes had maar dacht nee waarom zou hij dat doen zonder me wakker te maken?!

En erover zeiken doe ik dus omdat het helemaal niet de bedoeling was dat ik überhaupt zou wakker worden!!
  Moderator zaterdag 3 november 2018 @ 23:58:18 #56
441859 crew  Lenny77
pi_182928243
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 17:58 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Ja is behoorlijk misselijkmakend. Ik kan me goed voorstellen hoe zoiets wel niet zou zijn bij een man. Stel je voor je slaapt, of denkt lekker te slapen en opeens word je wakker en zit zowaar je vriendin aan je piemel te slobberen. Dit is op z'n minst traumatiserend te noemen. Wakker gepijpt worden. Brrrrr, ik denk dat menig man therapie nodig zal hebben als hem zoiets akeligs overkomt.
Nee nee.. Zo is het niet.
Stel je hebt als man al een tijdje af en toe pijn aan je ster in de ochtend maar weet niet waarom. En dan ontdek je dat je vriendin er in de nacht stiekem een dildo in duwt. Heel stil zodat je niet wakker wordt.
Ooit heb je tegen haar gezegd dat prostaatstimulatie misschien wel leuk lijkt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_182929146
Wtf did i just read
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zondag 4 november 2018 @ 00:47:58 #58
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182929229
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 23:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nee nee.. Zo is het niet.
Stel je hebt als man al een tijdje af en toe pijn aan je ster in de ochtend maar weet niet waarom. En dan ontdek je dat je vriendin er in de nacht stiekem een dildo in duwt. Heel stil zodat je niet wakker wordt.
Ooit heb je tegen haar gezegd dat prostaatstimulatie misschien wel leuk lijkt.
Maar wel een vlek in je boxer iedere ochtend.

[ Bericht 0% gewijzigd door fathank op 04-11-2018 01:08:33 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182930932
je was toch wakker kut
pi_182931167
:')
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_182932096
Geneukt worden in je slaap en gewoon verder dromen?
Ik geloof er niks van dat dat kan als je niet straalbezopen bent of vol zit met GHB
  zondag 4 november 2018 @ 09:43:49 #62
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_182932870
En je merkt niet dat je kutngevokgende ochtend vol zaad zit? Heel slechte trol dit
  zondag 4 november 2018 @ 10:38:26 #63
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182933479
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 23:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nee nee.. Zo is het niet.
Stel je hebt als man al een tijdje af en toe pijn aan je ster in de ochtend maar weet niet waarom. En dan ontdek je dat je vriendin er in de nacht stiekem een dildo in duwt. Heel stil zodat je niet wakker wordt.
Ooit heb je tegen haar gezegd dat prostaatstimulatie misschien wel leuk lijkt.
Dat is niet vergelijkbaar :') Vaginale penetratie met je vriendin is natuurlijk en iets wat je waarschijnlijk al doet als het je partner is/je bij elkaar in bed slaapt. Dus echt wel anders dan iets in de reet van een man douwen.

quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 04:35 schreef Ray_Smith het volgende:
Heb een keer gehad dat ik wakker werd van een vieze strontlucht en dat desbetreffende vrouw met dr reet op/over mn gezicht zat.
weet niet of ze ook een ruft in mn gezicht had gelaten of dat t alleen dr hol was wat ik rook
jezusss wat een graflucht was dat zeg!
Ja zoiets is ook zwaar onnatuurlijk en traumatiserend. Bah.
Man of Steal.
  zondag 4 november 2018 @ 15:55:47 #64
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_182938615
Waarom naai je hem niet terug tijdens zijn slaap?
  Moderator zondag 4 november 2018 @ 21:51:06 #65
441859 crew  Lenny77
pi_182946883
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 10:38 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Dat is niet vergelijkbaar :') Vaginale penetratie met je vriendin is natuurlijk en iets wat je waarschijnlijk al doet als het je partner is/je bij elkaar in bed slaapt. Dus echt wel anders dan iets in de reet van een man douwen.
Euh nee.
Het is niet zo dat die vagina dan jouw bezit is en dat je er zomaar ongevraagd en zelfs in onbewuste staat je piet in mag duwen.
Zo werkt dat niet en het voelt mentaal hetzelfde als dat jij ongevraagd een dildo in je reet krijgt: Fout dus.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_182947213
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 10:38 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Dat is niet vergelijkbaar :') Vaginale penetratie met je vriendin is natuurlijk en iets wat je waarschijnlijk al doet als het je partner is/je bij elkaar in bed slaapt. Dus echt wel anders dan iets in de reet van een man douwen.

[..]

Ja zoiets is ook zwaar onnatuurlijk en traumatiserend. Bah.
Oke....omdat je al een keer in de vagina van je vriendin hebt gezeten mag je het gebruiken naar gelieven?
Euhm.....dacht het niet...
  zondag 4 november 2018 @ 23:01:19 #67
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182948349
Beetje voelen beetje friemelen daar houdt Geert van van.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182949339
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 21:38 schreef Blondine88 het volgende:

[..]

Omdat hij dus niet van plan was om me wakker te neuken hij deed het heel zachtjes en voorzichtig!
De daad was klaar en meneer wilde weer weg.
Voor mensen gaan zeggen waarom stopte je hem niet eerder omdat heel dit niet lang duurde.
Wakker geneukt worden of dit zit erg veel verschil in
Hij wou je juist in slaap neuken
pi_182951500
Oef, dit lijkt me erg schadelijk voor je vertrouwensband. Dit kan dan ook echt alleen als je het van te voren hebt doorgesproken met toestemming, en zelfs dan kan je je nog bedenken. Dit is inderdaad verkrachting.

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 20:14 schreef cunial het volgende:

[..]

Wat heb jij toen gezegd? Dat je dat stiekem wel geil zou vinden? Met die gedachte neukt hij jou nu in je slaap en vind je het niet goed.
En dat hij checkt of je slaapt is toch niet raar, wat eigenlijk nog vager is is dat jij net doet of je slaapt en nu een beetje loopt te zeiken.
Het antwoord hierop is wel relevant. ALs je hierop aangaf van "het lijkt me geil ik wil het ooit meemaken" Zou het nog kunnen dat het een droom was, en die hij tot uiting wilde brengen. Maar dan had ik een reactie verwacht van "Maar dat wilde je toch". Dus ik vrees dat dit niet het geval is.
pi_182951532
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 12:18 schreef Blondine88 het volgende:
Ik wil mijn verhaal kwijt en ben benieuwd hoe jullie er over denken!
Laatste tijd heb ik ineens seks dromen en voelde als echt aan en waren dan ook super geil.
Tot mijn man ineens begon over hoe ik zou reageren als ik wakker zou worden terwijl ik geneukt werd.
De weken erna begon het ineens in me op te komen dat dit blijkbaar het geval was.
Na zo’n droom had ik het idee dat hij mijn geneukt had in mijn slaap.
Paar dagen geleden viel ik bijna in slaap toen ik hem ineens mijn string opzij schoof.
Dus dacht blijven liggen kijken wat er gebeurd.
En ja hoor na wat voelen en friemelen.
Checken of ik echt sliep!!
Begon hij me te neuken ik was woest!!
Ik was woest omdat hij checkte of ik lag te slapen.
Hij zei dat hij dacht dat ik wakker was maar ik geloof hier helemaal niks van.
Ik snap het niet waarom liegen ik kan hier zo slecht tegen!
Ben ik nou zo’n zeik trien??
Bij nader inzien lijkt het me we geil om zo wakker gemaakt te worden.
Het stoort me meer dat hij gewoon in me gezicht liegt erover.
Duss wat zeggen jullie ervan wat moet ik hiermee??
Dit is de letterlijke vertaling van een topic op subreddit Xchromosomes.

:')
pi_182951550
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 15:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
IK LAS DIT VERHAAL EEN PAAR DAGEN GELEDEN OP REDDIT. [ afbeelding ]

Goed gekopieerd wel.
Oh, ik was niet de enige :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')