abonnement Unibet Coolblue
pi_182912995
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 01:44 schreef snetje het volgende:

[..]

En dat heeft hij gedaan...en is er blij mee zo te zien...dat Lotus elke vent gek kan krijgen is een feit...ze kiest voor Mike ...Mike hapt...

Verder niks verkeerds aan ..ik zie heel veel genegenheid bij die 2 ...mooi zo laten...
[ afbeelding ]
Helemaal eens, Mike was natuurlijk bij far de grootste uitdaging voor haar
pi_182912998
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 01:44 schreef snetje het volgende:

[..]

En dat heeft hij gedaan...en is er blij mee zo te zien...dat Lotus elke vent gek kan krijgen is een feit...ze kiest voor Mike ...Mike hapt...

Verder niks verkeerds aan ..ik zie heel veel genegenheid bij die 2 ...mooi zo laten...
[ afbeelding ]
Komt vanzelf
pi_182913008
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 01:44 schreef snetje het volgende:

[..]

En dat heeft hij gedaan...en is er blij mee zo te zien...dat Lotus elke vent gek kan krijgen is een feit...ze kiest voor Mike ...Mike hapt...

Verder niks verkeerds aan ..ik zie heel veel genegenheid bij die 2 ...mooi zo laten...
[ afbeelding ]
Oh neehoor, zolang beide happy zijn. En sommige mensen vinden dat spelletje leuk. Zijn beide volwassenen.
pi_182913013
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 01:44 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

We zullen het nooit weten en de daad is zo niet boeiend. Waar ligt Mike zijn hart? Ik denk niet bij Lotus. :P
Niet 100% nee maar ze draaide zich met haar rug naar hem toe na een hoop gefriemel en die lach net erna op zijn gezicht sprak boekdelen, evenals het gelijk erna uitspreken van Lotus dat ze nu wel een peukie wou doen
pi_182913016
Ik zie bij Mike en lotus meer genegenheid als bij Gert en Shell ooit geweest is
  zaterdag 3 november 2018 @ 01:48:25 #256
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_182913017
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat John hier van vindt...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_182913023
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 01:44 schreef snetje het volgende:

[..]

En dat heeft hij gedaan...en is er blij mee zo te zien...dat Lotus elke vent gek kan krijgen is een feit...ze kiest voor Mike ...Mike hapt...

Verder niks verkeerds aan ..ik zie heel veel genegenheid bij die 2 ...mooi zo laten...
[ afbeelding ]
Het hoofd weer vol geluksstofjes. ^O^ *;
  zaterdag 3 november 2018 @ 01:50:27 #258
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_182913035
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 01:48 schreef snetje het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat John hier van vindt...
Volgens mij zag Mike in Sjon zijn vader. Mike deed alles voor Sjon, ook al stond het Mike niet altijd aan. Mike is meer zichzelf. Blijft een feit dat zijn taalgebruik een genot voor de CoS is.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
pi_182913056
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 01:48 schreef pecla het volgende:

[..]

Niet 100% nee maar ze draaide zich met haar rug naar hem toe na een hoop gefriemel en die lach net erna op zijn gezicht sprak boekdelen, evenals het gelijk erna uitspreken van Lotus dat ze nu wel een peukie wou doen
En dat met haar rug naar hem toe draaien was natuurlijk in de hoop dat hij hem er even achterlangs in zou schuiven, wat dus volgens mij ook gelijk gebeurde
pi_182913069
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 01:47 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Oh neehoor, zolang beide happy zijn. En sommige mensen vinden dat spelletje leuk. Zijn beide volwassenen.
Er is ook niks verkeerds aan. Maar het gaat er meer om wat de groep er straks van vindt.
En als Mike steeds blijft roepen dat er niks is tussen hem en Lotus dan maakt ie zich toch wel enigszins ongeloofwaardig.
pi_182913074
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 01:48 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]

Het hoofd weer vol geluksstofjes. ^O^ *;
:{w Dit gaat volgens mij op lange termijn alleen maar een hoop geruzie opleveren. Óf ze moeten echt voor elkaar gemaakt zijn, wat ik niet geloof. Maar voor nu gun ik ze alle geluk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
  zaterdag 3 november 2018 @ 01:55:06 #262
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_182913081
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 november 2018 01:50 schreef Amphorapotje het volgende:

[..]

Volgens mij zag Mike in Sjon zijn vader. Mike deed alles voor Sjon, ook al stond het Mike niet altijd aan. Mike is meer zichzelf. Blijft een feit dat zijn taalgebruik een genot voor de CoS is.
:Y Mike is een stuk opgeknapt sinds Sjon weg is gegaan.
pi_182913082
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 01:54 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Er is ook niks verkeerds aan. Maar het gaat er meer om wat de groep er straks van vindt.
En als Mike steeds blijft roepen dat er niks is tussen hem en Lotus dan maakt ie zich toch wel enigszins ongeloofwaardig.
De groep heeft er niks over te zeggen of mee te maken.
pi_182913089
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 01:54 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Er is ook niks verkeerds aan. Maar het gaat er meer om wat de groep er straks van vindt.
En als Mike steeds blijft roepen dat er niks is tussen hem en Lotus dan maakt ie zich toch wel enigszins ongeloofwaardig.
Ben idd heel benieuwd, maar dat kan hij nu niet meer blijven volhouden nee(maar ja t blijft wel Mike met zijn ego van hier tot Tokyo)
pi_182913091
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 01:48 schreef snetje het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat John hier van vindt...
Zal hij in zijn post aan Mike wel schrijven denk ik

En hij zal dat wel leuk vinden voor Mike en Lotus denk ik
pi_182913095
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 01:55 schreef Soulraven het volgende:

[..]

De groep heeft er niks over te zeggen of mee te maken.
Nou, dan moet je eens opletten wat er morgen over gezegd wordt. Dit gaat weer een hele hoop geroddel opleveren.
pi_182913100
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 01:48 schreef snetje het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat John hier van vindt...
Dat het een grote anarchistische bende is geworden sinds hij weg is. En dat die nieuwe een lulletje rozenwater is. Een pisvlek. >:)
Bonken zijn extra grote aardappelen, speciaal voor de patat. Ook goed om te koken of te bakken. Deze aardappel is vrij vastkokend en licht kruimig.
  zaterdag 3 november 2018 @ 01:57:07 #268
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_182913103
Maar ik zit niet op weer een setje te wachten eigenlijk -O-
pi_182913105
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 01:56 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Nou, dan moet je eens opletten wat er morgen over gezegd wordt. Dit gaat weer een hele hoop geroddel opleveren.
Geroddel is er altijd wel, boeiend.
pi_182913106
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 01:54 schreef Bonken het volgende:

[..]

:{w Dit gaat volgens mij op lange termijn alleen maar een hoop geruzie opleveren. Óf ze moeten echt voor elkaar gemaakt zijn, wat ik niet geloof. Maar voor nu gun ik ze alle geluk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dit kan idd nooit lang goed gaan, t zou mij verbazen idd of ze moeten echt verliefd zijn/worden op elkaar en zelfs dan is t nog lastig daar(zeker gezien hun uitgesproken karakters)
  zaterdag 3 november 2018 @ 01:59:05 #271
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_182913119
Het mooiste van deze ontwikkeling is wel dat Jessie straks stikjaloers gaat worden.
Haar brother in arms, degene die ze eigenlijk liever wil dan Jeffry, helemaal hoteldebotel van Lotus, de vrouw die haar totaal niet moet en dat niet bepaald onder stoelen of banken steekt.
Daaahaaaaag Jessie >:)
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_182913124
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 01:55 schreef Soulraven het volgende:

[..]

De groep heeft er niks over te zeggen of mee te maken.
In principe niet nee, maar Mike slaat zich altijd zo op de borst over eerlijkheid en dat loopt dan weer een aardige deuk op
pi_182913129
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 01:56 schreef Yaksa het volgende:

[..]

Nou, dan moet je eens opletten wat er morgen over gezegd wordt. Dit gaat weer een hele hoop geroddel opleveren.
Zeker weten maar vooral jaloezie bij Jessie,Merel en Brenda sowieso
  zaterdag 3 november 2018 @ 02:01:48 #274
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_182913144
Na het nachtelijke kampvuuravondje(nacht) toen ze beiden over hun vaders aan het praten waren, was er al een klik. Mike heeft het nog proberen af te houden, maar ze lag telkens in zijn bed.

Of ze nu verliefd is of een snol, zoals hier soms ook gesuggereerd wordt, moet nog blijken.
Ze wist thuis al wel, dat Mike hoog stond in de poll.

Ik wacht het lekker af. ^O^ :W
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
pi_182913147
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 01:59 schreef tonja het volgende:
Het mooiste van deze ontwikkeling is wel dat Jessie straks stikjaloers gaat worden.
Haar brother in arms, degene die ze eigenlijk liever wil dan Jeffry, helemaal hoteldebotel van Lotus, de vrouw die haar totaal niet moet en dat niet bepaald onder stoelen of banken steekt.
Daaahaaaaag Jessie >:)
Ik denk het niet, Jessie heeft al meerdere malen aangegeven dat ze voor Jeffry gaat en al helemaal niet voor Mike.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')