abonnement Unibet Coolblue
pi_182911353
Hallo allemaal, mijn HP Pavilion g series laptop start niet meer op. Hij komt hooguit op het zwarte scherm met Windows erop maar verder gaat
Hij niet. Nu heb ik de laptop uitgedaan en weer aan. Drna kreeg ik de optie om te openen met opstartherstel. Toen geklikt op terugzetten naar eerdere tijdstip. Alleen is er geen eerder tijdstip aanwezig. Iemand een idee hoe ik dit verder kan oplossen? Mijn dank is groot. Gr.
pi_182911705
Iemand?
pi_182914664
heb je een usb stick, cd of andere optie waarmee je daadwerkelijk opstartherstel kan doen?
Als het goed is bied windows die optie ook, naast het teruggaan naar een vorig herstelpunt(wat bij jou dus niet kan)
  zondag 4 november 2018 @ 05:29:16 #4
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_182931006
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_182934883
Nieuwe harddisk
.
pi_182984611
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:22 schreef viktorfischer het volgende:
Hallo allemaal, mijn HP Pavilion g series laptop start niet meer op. Hij komt hooguit op het zwarte scherm met Windows erop maar verder gaat
Hij niet. Nu heb ik de laptop uitgedaan en weer aan. Drna kreeg ik de optie om te openen met opstartherstel. Toen geklikt op terugzetten naar eerdere tijdstip. Alleen is er geen eerder tijdstip aanwezig. Iemand een idee hoe ik dit verder kan oplossen? Mijn dank is groot. Gr.
Heb je een backup van je gegevens, zet dan de fabrieksinstellingen terug.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_182984639
Eventueel nieuwe kopen en je bestsnden vanaf je backup terugzetten.
pi_182984703
Alles dat langer dan 2 uur duurt om te fixen: Windows re-install.

Tenzij je echt een hardware probleem hebt, maar dat lijkt me nog niet waarschijnlijk.
Niet meer aanwezig in dit forum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')