abonnement Unibet Coolblue
pi_182909555
Snappen jullie dat? Kijk het nu voor het eerst. Iedereen doet alsof dat heel leuk is. Snap er niks van. Wat vindt het internet hier leuk aan?
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  vrijdag 2 november 2018 @ 23:01:06 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182909612
Als je er niks van snapt dan zou ik als ik jou was ook vooral stoppen met kijken.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_182909709
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:01 schreef SpecialK het volgende:
Als je er niks van snapt dan zou ik als ik jou was ook vooral stoppen met kijken.
Ik denk dat het belangrijk is dat ik me niet te eenzijdig ontwikkel. Daarom probeer ik me te verdiepen in wat het volk leuk vindt, maar ik heb hulp nodig. Door mensen met een houding zoals die van jou mislukt de integratie.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  vrijdag 2 november 2018 @ 23:06:24 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_182909743
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:05 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:

[..]

Ik denk dat het belangrijk is dat ik me niet te eenzijdig ontwikkel. Daarom probeer ik me te verdiepen in wat het volk leuk vindt, maar ik heb hulp nodig. Door mensen met een houding zoals die van jou mislukt de integratie.
Voor Rick and Morty moet je minimaal een IQ van 160+ hebben.

Sorry.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_182909750
Kut TT ook weer :')
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_182909768
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:06 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Voor Rick and Morty moet je minimaal een IQ van 160+ hebben.

Sorry.
;(
Topic kan dicht
;(
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_182910004
Om eerlijk te zijn heb je een heel hoog IQ nodig om Rick and Morty te begrijpen. De humor is extreem subtiel en zonder degelijke kennis van theoretische natuurkunde zullen de meeste grappen over het hoofd van de gemiddelde kijker gaan.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_182910103
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:17 schreef KennyPowers het volgende:
Om eerlijk te zijn heb je een heel hoog IQ nodig om Rick and Morty te begrijpen. De humor is extreem subtiel en zonder degelijke kennis van theoretische natuurkunde zullen de meeste grappen over het hoofd van de gemiddelde kijker gaan.
Dan is de gemiddelde kijker wel teringdom, als je dat al niet eens begrijpt.
pi_182910133
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:17 schreef KennyPowers het volgende:
Om eerlijk te zijn heb je een heel hoog IQ nodig om Rick and Morty te begrijpen. De humor is extreem subtiel en zonder degelijke kennis van theoretische natuurkunde zullen de meeste grappen over het hoofd van de gemiddelde kijker gaan.
zag iets met hoofden in de lucht. Leek weinig met natuurkunde te maken te hebben. Maar ja. Ik ben ook niet zo slim blijkbaar :@
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  zaterdag 3 november 2018 @ 12:16:04 #10
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_182917516
Mooie TT :)
AZ
ALKMAAR
pi_182917555
Mensen die dat leuk vinden vinden denken vooral dat het erg moeilijk is allemaal, en dat ze wel bijzonder slim zijn dat ze dit leuk vinden volgens mij. :)

Sincères amitiés Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2018 @ 12:28:53 #12
230491 Zith
pls tip
pi_182917707
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:17 schreef KennyPowers het volgende:
Om eerlijk te zijn heb je een heel hoog IQ nodig om Rick and Morty te begrijpen. De humor is extreem subtiel en zonder degelijke kennis van theoretische natuurkunde zullen de meeste grappen over het hoofd van de gemiddelde kijker gaan.
There's also Rick's nihilistic outlook, which is deftly woven into his characterisation- his personal philosophy draws heavily from Narodnaya Volya literature, for instance. The fans understand this stuff; they have the intellectual capacity to truly appreciate the depths of these jokes, to realise that they're not just funny- they say something deep about LIFE. As a consequence people who dislike Rick & Morty truly ARE idiots- of course they wouldn't appreciate, for instance, the humour in Rick's existential catchphrase "Wubba Lubba Dub Dub," which itself is a cryptic reference to Turgenev's Russian epic Fathers and Sons. I'm smirking right now just imagining one of those addlepated simpletons scratching their heads in confusion as Dan Harmon's genius wit unfolds itself on their television screens. What fools.. how I pity them. 😂
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')