abonnement Unibet Coolblue
pi_182910634
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:44 schreef zarGon het volgende:
Man zijnde, kan ik - in eerste instantie - niet fappen op het meisje waar ik verliefd op ben. Zij is dan puur en rein, ik wil haar niet vies maken. Ik krijg het niet voor elkaar om haar uit te kleden in mijn gedachten, voelt toch wel vreemd aan als ik het probeer. Alsof ik iets naars en slechts doe.

Hebben vrouwen dit ook?
Nee
´
pi_182910638
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:39 schreef pitebuell85 het volgende:
Zeg dolshoor, werk je je instagrampagina fenofena ook weer eens bij?
Nee wordt teveel werk nu ik zo druk heb. Enige vrije dag deze avond dus maak ik ff goed gebruik van hehe!
pi_182910639
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:45 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Doe maar lekker tegen een been aanrijden,.wanneer je tegen mijn been begint te hijgen, zal ik je bij je nekvel moeten pakken. Voor je eigen bestwil >:)
pi_182910675
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:44 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik heb niks over narcisme of sociopathie gezegd..
Ik wilde het vuurtje even aanwakkeren. Excuus.
pi_182910690
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:44 schreef zarGon het volgende:
Man zijnde, kan ik - in eerste instantie - niet fappen op het meisje waar ik verliefd op ben. Zij is dan puur en rein, ik wil haar niet vies maken. Ik krijg het niet voor elkaar om haar uit te kleden in mijn gedachten, voelt toch wel vreemd aan als ik het probeer. Alsof ik iets naars en slechts doe.

Hebben vrouwen dit ook?
Dit is herkenbaar en hoor ik wel vaker als een man echt verliefd is hij niet op sexuele wijze over de vrouw denkt.

Nee vrouwen willen juist deze als ze verliefd zijn.

Dit heeft ook functie natuur: zo komt sex balans tijdelijk in de verliefdsheidsfase meer tot evenwicht!

Vaak komen de problemen na de verliefdsheidsfase ; vrouw wil veel minder sex, man meer.
pi_182910736
Ik heb al jarenlang een relatie. Maar hè, wanneer ik buiten ben (komt weleens voor), en het is lekker weer en de vrouwen zijn schaars gekleed, en ik loop dan met mijn vriendin buiten, word ik soms zo geprikkeld dat ik toch even moet kijken naar, om het plat te zeggen, al dat vlees.

Het is puur de visuele prikkeling, na drie seconden ben ik het alweer vergeten. Maar die drie seconden zijn wel aangenaam, omdat ik met verstand op 0 gewoon eventjes kan genieten.

Maar ja, het is wel lomp, eigenlijk, om dat te doen wanneer je met je vriendin buiten bent. Tegenover haar, bedoel ik. Niet dat het een misdaad is, maar het is niet zo netjes. En dat terwijl ik weet dat als ik het vlees drie seconden kan negeren, dat er niets aan de hand is.

Goed. Hoe kan ik dit nou zo tactvol mogelijk aanpakken?
  vrijdag 2 november 2018 @ 23:52:30 #157
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_182910750
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:47 schreef Dolshoor het volgende:

[..]

Nee wordt teveel werk nu ik zo druk heb. Enige vrije dag deze avond dus maak ik ff goed gebruik van hehe!
Beetje jammer, en daar ben je trouwe volger voor. Waar moet ik dan m'n inspiratie vandaan halen😔
Oude user in een nieuw jasje.
pi_182910807
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:52 schreef zarGon het volgende:
Ik heb al jarenlang een relatie. Maar hè, wanneer ik buiten ben (komt weleens voor), en het is lekker weer en de vrouwen zijn schaars gekleed, en ik loop dan met mijn vriendin buiten, word ik soms zo geprikkeld dat ik toch even moet kijken naar, om het plat te zeggen, al dat vlees.

Het is puur de visuele prikkeling, na drie seconden ben ik het alweer vergeten. Maar die drie seconden zijn wel aangenaam, omdat ik met verstand op 0 gewoon eventjes kan genieten.

Maar ja, het is wel lomp, eigenlijk, om dat te doen wanneer je met je vriendin buiten bent. Tegenover haar, bedoel ik. Niet dat het een misdaad is, maar het is niet zo netjes. En dat terwijl ik weet dat als ik het vlees drie seconden kan negeren, dat er niets aan de hand is.

Goed. Hoe kan ik dit nou zo tactvol mogelijk aanpakken?
Gefeliciteerd! Je bent een gezonde man met dito libido.
pi_182910840
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:52 schreef zarGon het volgende:
Ik heb al jarenlang een relatie. Maar hè, wanneer ik buiten ben (komt weleens voor), en het is lekker weer en de vrouwen zijn schaars gekleed, en ik loop dan met mijn vriendin buiten, word ik soms zo geprikkeld dat ik toch even moet kijken naar, om het plat te zeggen, al dat vlees.

Het is puur de visuele prikkeling, na drie seconden ben ik het alweer vergeten. Maar die drie seconden zijn wel aangenaam, omdat ik met verstand op 0 gewoon eventjes kan genieten.

Maar ja, het is wel lomp, eigenlijk, om dat te doen wanneer je met je vriendin buiten bent. Tegenover haar, bedoel ik. Niet dat het een misdaad is, maar het is niet zo netjes. En dat terwijl ik weet dat als ik het vlees drie seconden kan negeren, dat er niets aan de hand is.

Goed. Hoe kan ik dit nou zo tactvol mogelijk aanpakken?
Niet. Bijna alle vrouwen zijn biseksueel blijkt uit wetenschappelijk onderzoek, dus je vriendin waarschijnlijk ook.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_182910862
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:52 schreef zarGon het volgende:
Ik heb al jarenlang een relatie. Maar hè, wanneer ik buiten ben (komt weleens voor), en het is lekker weer en de vrouwen zijn schaars gekleed, en ik loop dan met mijn vriendin buiten, word ik soms zo geprikkeld dat ik toch even moet kijken naar, om het plat te zeggen, al dat vlees.

Het is puur de visuele prikkeling, na drie seconden ben ik het alweer vergeten. Maar die drie seconden zijn wel aangenaam, omdat ik met verstand op 0 gewoon eventjes kan genieten.

Maar ja, het is wel lomp, eigenlijk, om dat te doen wanneer je met je vriendin buiten bent. Tegenover haar, bedoel ik. Niet dat het een misdaad is, maar het is niet zo netjes. En dat terwijl ik weet dat als ik het vlees drie seconden kan negeren, dat er niets aan de hand is.

Goed. Hoe kan ik dit nou zo tactvol mogelijk aanpakken?
Dat heeft iedereen toch.. (m/v).

Niet per se altijd, maar zo af en toe. Tenzij je een jaloerse vriendin hebt kun je daar best open over zijn. (niet op de eerste date natuurlijk..)
pi_182910893
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:52 schreef zarGon het volgende:
Ik heb al jarenlang een relatie. Maar hè, wanneer ik buiten ben (komt weleens voor), en het is lekker weer en de vrouwen zijn schaars gekleed, en ik loop dan met mijn vriendin buiten, word ik soms zo geprikkeld dat ik toch even moet kijken naar, om het plat te zeggen, al dat vlees.

Het is puur de visuele prikkeling, na drie seconden ben ik het alweer vergeten. Maar die drie seconden zijn wel aangenaam, omdat ik met verstand op 0 gewoon eventjes kan genieten.

Maar ja, het is wel lomp, eigenlijk, om dat te doen wanneer je met je vriendin buiten bent. Tegenover haar, bedoel ik. Niet dat het een misdaad is, maar het is niet zo netjes. En dat terwijl ik weet dat als ik het vlees drie seconden kan negeren, dat er niets aan de hand is.

Goed. Hoe kan ik dit nou zo tactvol mogelijk aanpakken?
Hoe oud ben jij en hoelang heb jij een relatie? Hoe is de sex met je vriendin? Erna reageer ik op je vraag.
pi_182910910
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:00 schreef Dolshoor het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij en hoelang heb jij een relatie? Hoe is de sex met je vriendin? Erna reageer ik op je vraag.
:')
pi_182910926
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:50 schreef Dolshoor het volgende:
Vaak komen de problemen na de verliefdsheidsfase ; vrouw wil veel minder sex, man meer.
Heb jij een idee hoe knuffelen knuffelen blijft?

Dat je vol goede bedoelingen (en zonder enige vorm van geilheid) naast haar liggen/zitten, en een beetje aandacht geven. Je weet wel, haren strelen, aaien, beetje praten, beetje luisteren, beetje knuffelen. Vinden ze fijn.

Maar dan merk je 'opeens' dat je geil wordt. Zonder dat je het daarop aanstuurt, zonder dat je het wil. Het intieme maakt wat wakker in je.

En da's best wel kut, want man zijnde is dat niet zo makkelijk uit te schakelen. Om af te koelen moet je daadwerkelijk stoppen met wat je doet en wat anders gaan doen. Als je niet ingrijpt, merk je dat je het gaat sturen naar meer. Maar eigenlijk wil je dat helemaal niet. Je wil gewoon een beetje knuffelen.

Argh.

Oh ja, vraag... Heb ik niet.
pi_182910942
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:01 schreef Mariocash het volgende:

[..]

:')
idd typische vrouwen (vriendinnen) reactie :P
pi_182911008
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:57 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Niet. Bijna alle vrouwen zijn biseksueel blijkt uit wetenschappelijk onderzoek, dus je vriendin waarschijnlijk ook.
Vriendin is het probleem niet; zij is tof, maakt er geen probleem van.

Het probleem is dat ik mijn gedrag (achteraf) oerdriftig vind. Simpel, zeg maar. Ik kan beter. Vind het niet zo fijn dat ik het niet onder controle heb.

Uiteindelijk is er op zich niets aan de hand hoor, maar voel me zo nu en dan wel een lompe hork.
pi_182911110
Onzintopic.

Lijst waarom?
pi_182911173
Heb nog een opmerking over het complexe denken van de vrouw vs. 'het in boxen' denken van de man.

Maar dat komt straks wel, denk ik.

In ieder geval: vind het wonderbaarlijk dat jullie vrouwen niet gek worden van jullie gedachten en de manier waarop jullie alles verwerken; respect.
pi_182911190
Vrouwen zijn inderdaad labiele gekken.
Gino ♥
pi_182911192
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:01 schreef zarGon het volgende:

Heb jij een idee hoe knuffelen knuffelen blijft?

Dat je vol goede bedoelingen (en zonder enige vorm van geilheid) naast haar liggen/zitten, en een beetje aandacht geven. Je weet wel, haren strelen, aaien, beetje praten, beetje luisteren, beetje knuffelen. Vinden ze fijn.

Maar dan merk je 'opeens' dat je geil wordt. Zonder dat je het daarop aanstuurt, zonder dat je het wil. Het intieme maakt wat wakker in je.

En da's best wel kut, want man zijnde is dat niet zo makkelijk uit te schakelen. Om af te koelen moet je daadwerkelijk stoppen met wat je doet en wat anders gaan doen. Als je niet ingrijpt, merk je dat je het gaat sturen naar meer. Maar eigenlijk wil je dat helemaal niet. Je wil gewoon een beetje knuffelen.

Argh.

Oh ja, vraag... Heb ik niet.
Stoppen met seks hebben of pillen innemen die ervoor zorgen dat je minder last hebt van je hormonen. Je zegt "als man zijnde" en dat lees ik heel vaak. Mannen doen alsof zij compleet machteloos zijn tegenover hun hormonen. Onzin, als je ervoor kiest om een relatie te hebben en te knuffelen, dan hits je jezelf expres op. Platonisch knuffelen kan nu eenmaal alleen met mensen waar je echt geen aantrekkingskracht bij voelt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:06 schreef zarGon het volgende:

Vriendin is het probleem niet; zij is tof, maakt er geen probleem van.

Het probleem is dat ik mijn gedrag (achteraf) oerdriftig vind. Simpel, zeg maar. Ik kan beter. Vind het niet zo fijn dat ik het niet onder controle heb.

Uiteindelijk is er op zich niets aan de hand hoor, maar voel me zo nu en dan wel een lompe hork.
Da
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:06 schreef zarGon het volgende:

Vriendin is het probleem niet; zij is tof, maakt er geen probleem van.

Het probleem is dat ik mijn gedrag (achteraf) oerdriftig vind. Simpel, zeg maar. Ik kan beter. Vind het niet zo fijn dat ik het niet onder controle heb.

Uiteindelijk is er op zich niets aan de hand hoor, maar voel me zo nu en dan wel een lompe hork.
Dan ben je al beter dan alle mannen die dit juist een pluspunt van zichzelf vinden...
Maar je vindt jezelf dus een lompe hork tegenover die vrouwen? die vrouwen zijn ook niet naïef als ze er half naakt bijlopen.. Misschien vinden ze zichzelf wel even sexy als dat jij hen vindt.... Als je er als vrouw expres bijloopt als lustobject, (denk half naakt erbij loopt met opzet) heb je geen recht meer om mannen een lompe hork te vinden als ze kijken, maar goed dat is mijn mening. Dat is gewoon reacties uitlokken
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_182911197
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:10 schreef lrishCassidy het volgende:
Onzintopic.

Lijst waarom?
Echt een kutjesgedrag dit. Klaag, klaag, *moet per se laten weten wat ik denk*...

Doe gewoon leuk mee, zuurkut.
pi_182911237
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:15 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Stoppen met seks hebben of pillen innemen die ervoor zorgen dat je minder last hebt van je hormonen. Je zegt "als man zijnde" en dat lees ik heel vaak. Mannen doen alsof zij compleet machteloos zijn tegenover hun hormonen. Onzin, als je ervoor kiest om een relatie te hebben en te knuffelen, dan hits je jezelf expres op. Platonisch knuffelen kan nu eenmaal alleen met mensen waar je echt geen aantrekkingskracht bij voelt.
Ben je nou niet heel gevoelloos aan het reageren? Een beetje zoals mannen die heel makkelijk doen over menstruatiepijn, terwijl alleen de vrouw echt weet wat een helse pijn dat is.

Een opgezwollen penis is soms best moeilijk onder controle te krijgen hoor.
pi_182911257
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:13 schreef zarGon het volgende:
Heb nog een opmerking over het complexe denken van de vrouw vs. 'het in boxen' denken van de man.

Maar dat komt straks wel, denk ik.

In ieder geval: vind het wonderbaarlijk dat jullie vrouwen niet gek worden van jullie gedachten en de manier waarop jullie alles verwerken; respect.
Zo complex denk ik niet.
pi_182911283
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:17 schreef zarGon het volgende:

Ben je nou niet heel gevoelloos aan het reageren? Een beetje zoals mannen die heel makkelijk doen over menstruatiepijn, terwijl alleen de vrouw echt weet wat een helse pijn dat is.

Een opgezwollen penis is soms best moeilijk onder controle te krijgen hoor.
Nee, ik weet niet wat voor helse lichamelijke pijn het is, sorry. Maar is het je alleen om die pijn te doen of ook gewoon om de frustratie? Want in dat eerste geval zou ik langs de dokter gaan. Misschien zijn je hormonen niet in balans.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_182911306
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

Echt een kutjesgedrag dit. Klaag, klaag, *moet per se laten weten wat ik denk*...

Doe gewoon leuk mee, zuurkut.
Mijn welgemeende excuses dat ik 'kut' op zo'n negatieve manier gebruik. Mijns inziens zou 'kut' een immens positieve connotatie moeten hebben en een synoniem moeten zijn voor "woooow!".
pi_182911364
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:20 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nee, ik weet niet wat voor helse lichamelijke pijn het is, sorry. Maar is het je alleen om die pijn te doen of ook gewoon om de frustratie? Want in dat eerste geval zou ik langs de dokter gaan. Misschien zijn je hormonen niet in balans.
Bedoelde te zeggen dat je als vrouw heel makkelijk een mening kan vormen over 'de macht van de penis', zonder echt te weten wat de gevolgen van een penis zijn.

Heb nergens last van; ben stabiel (geen vrouw zijn is sowieso al een pluspunt als het gaat om stabiliteit).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')