abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 november 2018 @ 22:36:04 #51
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182909088
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 22:31 schreef Themeparktommy het volgende:
Jammer dat er tegenwoordig zoveel trollen rondlopen hier... Is Frodo weer aan het drinken?
Sammz is natuurlijk gestopt dus de trolls komen weer opzetten. Een beetje zoals te vroeg met antibiotica stoppen.
pi_182909107
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 22:32 schreef Trashcanman het volgende:
Anyway, gaan er dit weekend nog mensen op date?
Morgenochtend LAN party van Tinder date die ik heb gefriendzoned, maar al zijn mannelijke collegas komen. Wie weet zit daar wat tussen!

Zondag zie ik ook Tinder date die ik ook gefriendzoned heb, ga ik zingen en hij gitaar spelen! En eventueel optreden in de stad. (Nog nooit gedaan maar wel bucketlist ding!)

Maandag naar georganiseerde speeddate ding, nog nooit geweest maar ben benieuwd! En ervoor dansles met mannen.

En de dagen erna ook elke avond een date , behalve dinsdag! Dan even rusten!

In ieder geval letterlijk gekkenhuis! Wel erg ik sta ook bekend om de Tinder chick in mijn omgeving waardoor gewoon mannen zich aanbieden in real life of ik ook met hun wil daten haha.

Bij dansen vertel ik al mijn sappige Tinder verhalen.. en dan vragen ze meteen ook daten? En dan is het wel Awkward want veel wil ik helemaal niet daten.

Mijn agenda zit zo vol dat ik serieus dates voor pas begin januari alvast genoteerd heb.

Het ding is wel, ik maak dagelijks zo veel verrijking mee dat ik dat soms niet kwijt kan met delen want mijn vriendinnen en anderen snappen/ of hebben zelf niet continu matches? mijn intense Tinder leven niet, man man man, ik heb zeeën van aparte verhalen zoals bijvoorbeeld vreemde fetishes die de mannen hadden die ik zou graag zou willen delen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2018 22:41:36 ]
pi_182909209
pi_182909237
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 22:32 schreef Trashcanman het volgende:
Anyway, gaan er dit weekend nog mensen op date?
Er zijn wel een aantal mensen van dit topic op date...... :)
pi_182909254
Dus wanneer ik een verhaal vertel ben ik trol omdat dit blijkbaar te onwerkelijk overkomt. Apart dat mensen zich oprecht geen leven kunnen voorstellen die ik heb. Dat is iets wat ik ook nooit zal gaan begrijpen. Maar heb geaccepteerd. Dat is ook de reden dat ik hier schrijf, want ik merk al dat veel vriendinnen mijn intense leven niet snappen. Alleen mijn moeder en zus en paar echt goede vriendinnen volgen mijn avonturen en geef ze vaak een update ervan. Dat vinden ze ook wel grappig en spannend want dan stuur ik weer fotos van al mijn dates en dan gaan we raden van: nou wat voor verhaal zal er nou achter deze persoon zitten? Zal dit nou weer zo voetenfetish zijn? Etc. Ik schrijf hier omdat ik het fijn vind om alles wat ik meemaak op zijn tijd te kunnen uiten. Dat ordend mijn hoofd en zou graag soms willen delen wat ik meemaak. Als ik zou verzinnen zou er voor mezelf geen meerwaarde in zitten.

Ik heb best veel meegemaakt en ik merk des te meer dat veel mensen gewoon denken dat iets niet waar is, als ze het gewoon zelf niet kennen/ snappen.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2018 22:50:59 ]
pi_182909257
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 22:32 schreef Trashcanman het volgende:
Anyway, gaan er dit weekend nog mensen op date?
Deze week niets staan.. Wel morgen een feestje bij wat vrienden, dus misschien later nog even de stad in :D
pi_182909321
Je hebt wel een aparte PoHi dolshoor. Maargoed, leen mij Ff wat dates haha.
pi_182909346
Lol .
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 2 november 2018 @ 22:50:20 #59
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182909352
Ssssst nieuwe tindermatch praat terug....
pi_182909389
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 22:45 schreef Dolshoor het volgende:
Dus wanneer ik een verhaal vertel ben ik trol omdat dit blijkbaar te onwerkelijk overkomt. Apart dat mensen zich oprecht geen leven kunnen voorstellen die ik heb. Dat is iets wat ik ook nooit zal gaan begrijpen. Maar heb geaccepteerd. Dat is ook de reden dat ik hier schrijf, want ik merk al dat veel vriendinnen mijn intense leven niet snappen. Alleen mijn moeder en zus en paar echt goede vriendinnen volgen mijn avonturen en geef ze vaak een update ervan. Ik schrijf hier omdat ik het fijn vind om alles wat ik meemaak op zijn tijd te kunnen uiten. Dat ordend mijn hoofd en zou graag soms willen delen wat ik meemaak. Als ik zou verzinnen zou er voor mezelf geen meerwaarde in zitten.

Ik heb best veel meegemaakt en ik merk des te meer dat veel mensen gewoon denken dat iets niet waar is, als ze het gewoon zelf niet kennen/ snappen.
Ach weet je.. Je kan nog zo je best doen om mij te overtuigen van de echtheid van je verhalen, maar iedereen weet toch wel dat je dat toch niet voor elkaar krijgt. Dus laten we voorstellen, dat je je gewoon niets van mijn mening aantrekt, jij af en toe een leuk, en spannend, verhaaltje neerzet over hoe geweldig je wel niet bent, niemand daarop reageert en iedereen doorgaat met z'n of haar leven... Iedereen blij?... :')
pi_182909451
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2018 22:50 schreef Zolderkamer het volgende:
Ssssst nieuwe tindermatch praat terug....
Sssssst......spannend :) :)
pi_182909470
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 22:32 schreef Trashcanman het volgende:
Anyway, gaan er dit weekend nog mensen op date?
Zondag! Tweede date met Tinderman, naar de dierentuin O+
Gek? kan je dat eten?
pi_182909664
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 22:52 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ach weet je.. Je kan nog zo je best doen om mij te overtuigen van de echtheid van je verhalen, maar iedereen weet toch wel dat je dat toch niet voor elkaar krijgt. Dus laten we voorstellen, dat je je gewoon niets van mijn mening aantrekt, jij af en toe een leuk, en spannend, verhaaltje neerzet over hoe geweldig je wel niet bent, niemand daarop reageert en iedereen doorgaat met z'n of haar leven... Iedereen blij?... :')
Tsja ik vind het maar apart. Blijkbaar moet jou leven zeer saai zijn, dat mijn leven al te over de top en onwerkelijk voor jou overkomt. Ik sta nog steeds te kijken van dit soort saaie mensen op de aardbol die niet begrijpen dat je zelf de slingers ophangt en niets te gek is. Maar blijf jij maar in je bubble hangen van jou waarheid, hoe men leeft en dat alleen bestaat. :)

Ik leef met de dag na mijn zware breuk, en ik maak er nu het beste van en probeer zoveel mogelijk mee te maken. Ik vind het bestuderen van dates zeer inspirerend en heb er eigenlijk mijn tweede studie van gemaakt. Maar grappig dat dit voor jou niet realistisch lijkt. Je leeft maar 1x, en niks hoeft te gek te zijn! Maar dat is hoe ik denk. Ik zal niet raar van dingen ook opkijken. Heb de meest vreemde verhalen van lui gehoord en meegemaakt dus ik kijk zelf in ieder geval niet meer raar op van outliers verhalen.

En ik vraag ook geen reactie. Ik vind het zelf leuk om te schrijven over mijn ervaringen. Basta

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2018 23:05:57 ]
pi_182909752
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 22:32 schreef Trashcanman het volgende:
Anyway, gaan er dit weekend nog mensen op date?
Ik zondag. En een pre date vanmiddag met een andere vrouw. Waarom zijn weekenden ook zo kort.
  vrijdag 2 november 2018 @ 23:08:13 #65
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182909793
Lekker veel actie idd, nice!
  vrijdag 2 november 2018 @ 23:13:56 #66
545 dop
:copyright: dop
pi_182909923
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 22:45 schreef Dolshoor het volgende:
Dus wanneer ik een verhaal vertel ben ik trol omdat dit blijkbaar te onwerkelijk overkomt. Apart dat mensen zich oprecht geen leven kunnen voorstellen die ik heb. Dat is iets wat ik ook nooit zal gaan begrijpen. Maar heb geaccepteerd. Dat is ook de reden dat ik hier schrijf, want ik merk al dat veel vriendinnen mijn intense leven niet snappen. Alleen mijn moeder en zus en paar echt goede vriendinnen volgen mijn avonturen en geef ze vaak een update ervan. Dat vinden ze ook wel grappig en spannend want dan stuur ik weer fotos van al mijn dates en dan gaan we raden van: nou wat voor verhaal zal er nou achter deze persoon zitten? Zal dit nou weer zo voetenfetish zijn? Etc. Ik schrijf hier omdat ik het fijn vind om alles wat ik meemaak op zijn tijd te kunnen uiten. Dat ordend mijn hoofd en zou graag soms willen delen wat ik meemaak. Als ik zou verzinnen zou er voor mezelf geen meerwaarde in zitten.

Ik heb best veel meegemaakt en ik merk des te meer dat veel mensen gewoon denken dat iets niet waar is, als ze het gewoon zelf niet kennen/ snappen.
ik merk vooral dat ik geen contact kan maken met wat je vertelt. Op een of andere manier mist er context en emotie. Het lijkt wel een opsomming of vergelijking maar geen persoonlijk verhaal.
Kan me ook moeilijk voorstellen dat het je lukt werkelijk met mensen in contact te komen als je zoveel date als je hier aangeeft. Maar goed als dat je doel is en je denkt dat het leven op dat tempo je gelukkig maakt, wie ben ik om te zeggen dat het voor jou niet geweldig is.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_182910775
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:13 schreef dop het volgende:

[..]

ik merk vooral dat ik geen contact kan maken met wat je vertelt. Op een of andere manier mist er context en emotie. Het lijkt wel een opsomming of vergelijking maar geen persoonlijk verhaal.
Kan me ook moeilijk voorstellen dat het je lukt werkelijk met mensen in contact te komen als je zoveel date als je hier aangeeft. Maar goed als dat je doel is en je denkt dat het leven op dat tempo je gelukkig maakt, wie ben ik om te zeggen dat het voor jou niet geweldig is.
Ik schrijf hier inderdaad zonder emotie en puur feitelijk, dat klopt. Misschien associeer ik een fok forum puur voor de feiten ja. Maar ik heb ook niks gevoeld voor al mijn dates na de break up. Voor mijn vorige relatie had ik wel gevoeld, maar ik probeer ook verder te gaan. Emoties moeten bijkomen van slechte ervaring vorige relatie dus daar focus ik idd even niet op, om mezelf te besparen. Ik focus mij op nieuwe ervaringen in alles om mezelf verder te slepen van een moeilijke periode in mijn leven. Dan eenzaam op de bank weg te rotten en voor alle trauma die ik ervaren heb. Ik wil pas emoties tonen als ik zeker weet dat iemand mij niet zal kwetsen en goed voor mij is, en ik er klaar voor ben. Ik merk wel dat deze emotieloze aanpak in iedergeval het beste voor mij werkt in dit moment van mijn leven, om alles te handelen en op te krabbelen.

Daarnaast probeer ik ook realistisch te zijn en het in een positief iets om te zetten, dat ik gewoon niet ' the one' vind bij daten. Ik ben nu vrij nuchter geworden nadat ik een enorm harde achterklap van mijn vorige relatie heb meegekregen. Een date kan heel leuk zijn, maar ja elk mens kan op zijn manier wel leuk zijn. Ik haal nu ook veel gezelligheid, en vriendschap uit Tinder. Ik hoop ook om verliefd te worden, maar ik blijf kritisch. Ik accepteer niet meer rode vlaggen en ga vrolijk door naar de volgende date, terwijl ik het diep van binnen uiteraard jammer vind dat het niks is. Maar het is echt lastig vind ik om die juiste persoon te vinden. Dus heb ik maar een hobby van Tinder gemaakt en gek genoeg bevalt het goed en kan ik goed het positieve eruit halen!

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2018 00:04:42 ]
  Official ESF Kreviewer zaterdag 3 november 2018 @ 00:03:01 #68
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182910956
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 23:53 schreef Dolshoor het volgende:

Blabla.
5 keer per week met een andere man afspreken is geen daten, dat is ontmoeten. Ik vind het wel vreemd dat je zo gevoelloos omgaat met dingen. Die mannen zijn ook mensen met gevoelens.
Misschien moet je eens iemand leren kennen voordat je gaat afspreken.

...ik weet ook niet waarom ik er nog op reageer.
pi_182911078
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:03 schreef Kreator het volgende:

[..]

5 keer per week met een andere man afspreken is geen daten, dat is ontmoeten. Ik vind het wel vreemd dat je zo gevoelloos omgaat met dingen. Die mannen zijn ook mensen met gevoelens.
Misschien moet je eens iemand leren kennen voordat je gaat afspreken.

...ik weet ook niet waarom ik er nog op reageer.
Iemand leren kennen voor je gaat afspreken.

Sorry maar ik kan niet iemand online leren kennen.

Mimiek, energie zegt veel meer wat je in offline world ziet. Teksten schrijven niet. Ik doe niet aan online daten.

Ik sta enorm open voor die geweldige persoon, de ware liefde! Maar ja, die vind je niet 123. Je moet vechten voor de liefde, elke dag nieuwe kansen. Ik ga niet met Jan en alleman in zee. Er zijn veel geweldige mensen op deze aarde, maar de juiste vinden is zoeken naar een speld in de hooiberg. En ik blijf niet lui op de bank zitten maar ik onderneem. Ik pak die handel aan. Tsja en de dates dat niks werden heb ik het positieve van ingezien: ervaring erbij en ook aardige lui verder. Het leven is te kort om te treuren, op naar de volgende zeg ik maar. Ik heb genoeg getreurd om mannen. Die tijd is voorbij. Het is nu mijn tijd!
pi_182911155
K ben onderweg naar huis :)


Aardige jongen maar geen chemie van mijn kant.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 3 november 2018 @ 00:16:41 #71
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182911219
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:09 schreef Dolshoor het volgende:

[ Het is nu mijn tijd!
Behalve dan dat dit overduidelijk niet werkt en jij de enige bent die dat niet ziet.

Jammer, Yasmin. Hier ook niet echt een leuke avond.
pi_182911259
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:16 schreef Kreator het volgende:

[..]

Behalve dan dat dit overduidelijk niet werkt en jij de enige bent die dat niet ziet.

Jammer, Yasmin. Hier ook niet echt een leuke avond.
Euh in mijn leven werkt het wel. Wie ben jij om te bepalen wat wel of niet voor mij werkt! Elk mens is anders hè iedereen heeft een andere gebruiksaanwijzing.

Als jij mij in het echt zou kennen en zien zou het jou ook opvallen dat het juist zeer goed met mij gaat. Maar je kent mij helemaal niet. Dus ik snap nooit dat fok lui dit soort betweterige opmerkingen geven over mensen die ze niet eens kennen

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2018 00:21:16 ]
  Official ESF Kreviewer zaterdag 3 november 2018 @ 00:20:55 #73
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182911302
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:19 schreef Dolshoor het volgende:

[..]

Euh in mijn leven werkt het wel. Wie ben jij om te bepalen wat wel of niet voor mij werkt! Elk mens is anders hè iedereen heeft een andere gebruiksaanwijzing.

Als jij mij in het echt zou kennen en zien zou het jou ook opvallen dat het juist zeer goed met mij gaat. Maar je kent mij helemaal niet.
Ik leer elke dag meer.

R&P / Stel je vraag aan mij!
pi_182911333
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:20 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik leer elke dag meer.

R&P / Stel je vraag aan mij!
Schat via fok leer je niet zo veel. Lezen kan je doen wat je wilt, maar mensenkennis en zelfontplooiing leer je toch echt door de deur uit te gaan dan te lullen op een fok forum.
pi_182911475
Ik weet nou nooit of ik nou medelijden moeten hebben met die trolletjes...

Al die vraag naar aandacht... ik bedoel... Voel je je dan zo eenzaam?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')