abonnement Unibet Coolblue
pi_183107304
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 15:03 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Afgebeld dan toch ;)
:D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_183111315
Het wordt Maan.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 november 2018 @ 22:11:26 #228
163650 Greys
pi_183111577
Ik denk het ook weer meer idd. Dat ze haar eigenlijk al hadden voor vorig jaar maar toen kwam Waylon tussendoor. En nu zitten ze aan de belofte vast misschien en zoeken ze daarom eerst maar een zo goed mogelijk nummer om te voorkomen dat Maan een Og3ne'tje doet en zelf wel een nummer regelt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 november 2018 @ 22:13:33 #229
163650 Greys
pi_183111627
Amerikaanse managers stoppen met Glennis.

https://www.nu.nl/muziek/(...)tter_impression=true

Misschien heeft ze nu toch tijd voor het ESF :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_183111700
Oh ik zie het al gebeuren dan he. Is het een goed nummer, wordt het live verknald door Maan.
pi_183111832
Nee nee....geen Maan, geen Caro en geen Glennis.... :N
pi_183112410
Glennis zou ik zelf geen probleem vinden, zingen kan ze. Maan niet. Caro kan wel zingen, vind er alleen geen reet aan.

Een naam die hier niet zoveel wordt genoemd is Laura Jansen. Maakt die eigenlijk nog muziek? Queen of Elba is echt een goed nummer, had niet misstaan op het songfestival.
pi_183112810
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 22:13 schreef Greys het volgende:
Amerikaanse managers stoppen met Glennis.

https://www.nu.nl/muziek/(...)tter_impression=true

Misschien heeft ze nu toch tijd voor het ESF :') _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_183114349
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 21:58 schreef Nexum het volgende:
Het wordt Maan.
Ik ben er ook nog steeds bang voor, gezien het feit dat ze geen optredens heeft in mei. :{
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_183114374
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 22:16 schreef Em31 het volgende:
Oh ik zie het al gebeuren dan he. Is het een goed nummer, wordt het live verknald door Maan.
Ja dat dus; dat gaat dan zo zonde worden. Zeker als je de aanpak 'nummer apart zoeken met een vocalist erbij' en niet het singer-songwriter concept van de afgelopen jaren, kun je toch zeker een goede vocalist kiezen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_183114475
Sinds 2013 hebben we uitgeblonken in artiesten die vocaal erg sterk waren en dat heeft ons een sloot jurypunten op heeft geleverd is. Het sturen van een middelmatige zangeres zoals Maan gaat je dan zeker niet aan een topklassering helpen denk ik.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator dinsdag 13 november 2018 @ 00:15:04 #237
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_183114487
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 22:13 schreef Greys het volgende:
Amerikaanse managers stoppen met Glennis.

https://www.nu.nl/muziek/(...)tter_impression=true

Misschien heeft ze nu toch tijd voor het ESF :') _O-
Je verwacht het niet.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_183115842
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 17:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Was vanmiddag in de bios en in de pauze draaien ze muziek....het eerste liedje was Davina's versie van Duurt te lang..... :) :) :)
Je hoort het nummer overal. Geloof dat ze er al een nummer 1-hit mee heeft gescoord
pi_183115848
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2018 07:18 schreef iBenny het volgende:

[..]

Je hoort het nummer overal. Geloof dat ze er al een nummer 1-hit mee heeft gescoord
Vind dat leuk :)
pi_183116019
Maan
pi_183116335
Ik ben zo langzaamaan weer wakker aan het worden uit mijn songfestival-winterslaap, en het lijkt me leuk om met jullie mee te speculeren over onze inzending voor Israël. Ik heb vorig jaar al af en toe mee geschreven en erg genoten van alle discussies rond Waylon en het krumpen, en het lijkt me leuk om nu vanaf het begin van “het seizoen” met jullie mee te schrijven! Hoewel ik al weer aardig wat discussies rond onze potentiële inzending gemist heb zie ik ;) .

Anyways, ik hoop dat we in 2019 de lijn van de afgelopen jaren gaan voortzetten qua inzending, en kiezen voor een artiest die op eigen benen kan staan. Iemand die eigenzinnige keuzes durft te maken, authentiek is, het liefst zijn of haar eigen nummers schrijft, die al jaren podiumervaring heeft, en een dijk van een stem heeft. In mijn optiek heb je met zo iemand de meeste kans op succes. Ik vond Waylon om deze redenen vorig jaar een geweldige keuze, maar ook de Common Linnets, Douwe Bob, Anouk en Ogene waren juist daarom volgens mij succesvol (ok, dat nummer van Ogene was verschrikkelijk, maar wel helemaal typisch hun).

Ik zou dan ook een stuk minder blij zijn met Maan en Davina, omdat ik het idee heb dat ze compleet afhankelijk zijn van een goede liedjesschrijver en een act die volledig voor hun uitgedacht is. En tsja zo’n liedjesschrijver gaat natuurlijk een liedje schrijven dat “uitermate geschikt is voor het songfestival”. En juist de afgelopen jaren waren het de niet-zo-typisch-songfestival-nummers die hoge ogen gooiden...

Ik zou het liefste Ruben Hein naar het songfestival sturen volgend jaar. Met een mooi jazzy liedje, zwoel gezongen achter de piano O+ . Ik denk dat hij een grote verrassing zou zijn!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2018 @ 09:30:47 #242
163650 Greys
pi_183117167
Welkom terug Redlegs! *O*

Ruben Hein heeft helaas concerten op de avond van de halve finale en de finale.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_183117991
O dat is balen zeg, dat Ruben al concerten heeft die week! Die gaat hij vast niet afzeggen, ook al is het songfestival natuurlijk veel en veel belangrijker :) . Ik zou persoonlijk ook erg happy zijn met Racoon op het songfestival, maar of zij dat ook zien zitten...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2018 @ 10:35:16 #244
163650 Greys
pi_183118266
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 10:17 schreef Redlegs het volgende:
O dat is balen zeg, dat Ruben al concerten heeft die week! Die gaat hij vast niet afzeggen, ook al is het songfestival natuurlijk veel en veel belangrijker :) . Ik zou persoonlijk ook erg happy zijn met Racoon op het songfestival, maar of zij dat ook zien zitten...
Jaaaaa, ik ook. Maar die zou ik dan hun eigen nummer laten schrijven ipv door anderen geloof ik.. Dus ben bang dat die het ook niet worden. (En ik vraag me idd af of zij daar niet veel te nuchter voor zijn :D )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_183118371
Van O'G3NE werd ook gezegd dat ze geen eigen sound hadden, en afhankelijk waren van songwriters... Lights & Shadows vind ik ook niet typisch O'G3NE, veel slechter en oubolliger dan die EP die ze hebben uitgebracht.

Bij Davina Michelle ben ik minder bang dat ze voor zo'n draak van een nummer gaat. Maan heeft inderdaad echt geen eigen sound, dat is gewoon je buurmeisje die tijdens het afwassen zingt. Daar houden Nederlanders van, maar in Europa zal ze wel met een erg goed nummer moeten komen om haar matige stem te compenseren.
pi_183119065
Maan haar vocale bereik is ook gewoon niet om over naar huis te schrijven. Ik heb nog steeds nachtmerries van haar Koningsdag optreden waar ze Perfect World performde:


Dit is verschrikkelijk onzuiver. ALS, en ik zeg als, want ik verwacht het niet, als ze een dance/EDM nummer willen, dan moeten ze iemand vinden die tegelijkertijd kan dansen en nog een zuivere stem kan behouden. En Maan is dat dus echt niet.

Als ze met een ballad gaat is het ook niks speciaals, want dan klinkt het, inderdaad wat hier boven gezegd word, alsof je buurmeisje aan het zingen is.

Als ze bij de AVROTROS echt een dijk van een nummer willen hebben in Tel Aviv, met echt veel emotie en echt vanuit het hart geschreven, dan is Maan niet de juiste vocalist om zo'n nummer te performen.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 november 2018 @ 11:37:28 #247
163650 Greys
pi_183119188
We zijn het wel aardig eens met z'n allen he, wat dat betreft :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_183119250
Ja, echt wel hoor Greys. Het zou gewoon niet een goed idee zijn om haar te sturen.

Als ze dan toch voor een dancenummer willen gaan, is Romy Monteiro een veeeeel betere keuze.


Ik vind dit namelijk wel redelijk zuiver, en ze danst ook nog eens alles van d'r af! En ik vind Romy's vocale bereik ook vele malen beter dan Maan. Het is dan misschien niet het meest unieke geluid, maar het is wel gewoon heel mooi.

[ Bericht 19% gewijzigd door Nexum op 13-11-2018 11:46:29 ]
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_183121721
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 11:30 schreef Nexum het volgende:
Maan haar vocale bereik is ook gewoon niet om over naar huis te schrijven. Ik heb nog steeds nachtmerries van haar Koningsdag optreden waar ze Perfect World performde:


Dit is verschrikkelijk onzuiver. ALS, en ik zeg als, want ik verwacht het niet, als ze een dance/EDM nummer willen, dan moeten ze iemand vinden die tegelijkertijd kan dansen en nog een zuivere stem kan behouden. En Maan is dat dus echt niet.

Als ze met een ballad gaat is het ook niks speciaals, want dan klinkt het, inderdaad wat hier boven gezegd word, alsof je buurmeisje aan het zingen is.

Als ze bij de AVROTROS echt een dijk van een nummer willen hebben in Tel Aviv, met echt veel emotie en echt vanuit het hart geschreven, dan is Maan niet de juiste vocalist om zo'n nummer te performen.
Hélemaal mee eens ja. _O_
pi_183122245
Bij Romy Monteiro weet je ook niet wat je krijgt. Die eigen single van haar, een tijdje terug, was gewoon een ontzettend boutnummer. Maar inderdaad, stel ze krijgt een goed nummer toegeschoven dan brengt ze dat wel veel beter dan Maan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')