abonnement Unibet Coolblue
pi_182898212
Voor mij hoeft het niet. Je bent zo in Spa. Dat Spa toevallig aan de andere kant van een grens ligt maakt voor mij geen bal uit. Inclusief files ben ik denk ik sneller in Spa dan in Zandvoort.

Indien het toch in Zandvoort moet lijkt het mij wel tof als er een soort gigantische fietscaravaan wordt georganiseerd vanuit Haarlem naar Zandvoort. Lekker Hollands langs de file sjezen.
  vrijdag 2 november 2018 @ 14:31:28 #52
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_182898684
Lijkt me onzin, de Telegraaf loopt veel te hard van stapel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_182899466
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 12:45 schreef roninho het volgende:

[..]

Zandvoort legendarisch mooie baan? Niet als je inhaalraces wilt zien. Assen idem.
Ik ben Formule 1 liefhebber, als ik zoveel mogelijk makkelijke inhaalacties wil zien kijk ik wel naar rallycross of zo.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 13:37 schreef Red_85 het volgende:

Spa is een monument. Het vetste circuit van de kalender, voor fans en rijders. Zonder o.a. Spa, Silverstone, Monaco of Monza is de F1 kalender niet meer 'F1'.
Spa is dat ook vooral omdat er zoveel andere karakteristieke circuits van de kalender verdwenen zijn, zoals Zandvoort. Zandvoort is een mooiere baan dan Silverstone en Monza.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_182899651
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:08 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik ben Formule 1 liefhebber, als ik zoveel mogelijk makkelijke inhaalacties wil zien kijk ik wel naar rallycross of zo.
Dat weten we inderdaad met je getroll daar.
quote:
[..]

Spa is dat ook vooral omdat er zoveel andere karakteristieke circuits van de kalender verdwenen zijn, zoals Zandvoort. Zandvoort is een mooiere baan dan Silverstone en Monza.
Huh?
Silverstone minder? Dude, dat circuit heeft zoveel heerlijke bochten en Monza is speciaal, de temple of speed..
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_182899768
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 11:25 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Assen zijn status als valhalla voor de MotoGP gaat laten varen om eens in de twee jaar eens een F1-race te mogen organiseren.
Ik bedoel Zandvoort en Spa.
pi_182899812
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:58 schreef CrashO het volgende:

[..]

Dat valt ook wel weer mee met de huidige F1. Die dingen doen in een race 1 op 3. Genoeg oudere BMW's en Porsche's die het niet veel beter doen. En die rijden dagelijks, niet een weekendje.
Noem er eens 3.

Gaat je niet lukken.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_182899837
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat weten we inderdaad met je getroll daar.
We hebben net een paar mooie races achter mekaar gezien, met weinig en moeilijke inhaalacties, waarbij het spel om de race afstand in de kortstmogelijk tijd af te leggen resulteerde in uiterste boeiende gevechten om secondes naar het einde toe. Maar het schijnt dat al die kakelverse F1-fans met hun hervonden herinneringen aan Senna en bijkomende deskundigheid alleen 'echt racen' willen zien.

quote:
Huh?
Silverstone minder? Dude, dat circuit heeft zoveel heerlijke bochten en Monza is speciaal, de temple of speed..
Met de huidige auto's en lay out is Silverstone niet veel aan, veel te veel volgas waar het verschil niet te maken is. Zandvoort is veel lastiger.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator vrijdag 2 november 2018 @ 15:44:20 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_182900184
levert dat nu nog wat op eigenlijk?

en is die race gegarandeerd als je nu je handtekening zet of loop je de kans dat ze na die investeringen zeggen dat het te koud is en ze toch maar voor een of andere zandbak hebben gekozen?

zo ja dan zeg ik doen :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 2 november 2018 @ 15:48:17 #59
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182900279
Leuk, rondjes rijden! -O-
Man of Steal.
  Moderator vrijdag 2 november 2018 @ 15:53:14 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_182900384
ja mij boeit het ook niet hoor maar het is een lekker groot internationaal evenement om naar Nederland te halen, dat mag ook best wat centjes kosten wmb

maar dan moet je wel zekerheid hebben en niet dat hele ding gaan ombouwen voor een evenement dat aan het einde van de dag aan je neus voorbij vliegt in het voordeel van een concurrent met diepere zakken

er is ook zo'n honkbal stadion dat voor weet ik veel hoeveel gereed werd gemaakt voor MLB wedstrijden die er uiteindelijk tot de dag van vandaag nog niet geweest zijn :')

edit:
Hoofddorp

quote:
Peperduur honkbalstadion in Hoofddorp maakt ambities niet waar
04-04-2016, 09:38BINNENLAND, HONKBAL

In Hoofddorp ligt een peperduur nieuw honkbalstadion. Het voldoet aan alle wensen van de Amerikaanse honkbalorganisatie MLB en de gemeente Haarlemmermeer gaf er 12,3 miljoen euro aan uit, in de hoop daarmee de Amerikanen aan te trekken. Maar die blijven weg, schrijft De Volkskrant.
https://nos.nl/artikel/20(...)ities-niet-waar.html
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 2 november 2018 @ 16:19:09 #61
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_182900970
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Silverstone minder? Dude, dat circuit heeft zoveel heerlijke bochten
De huidige layout van Silverstone? Die vind ik maar heel erg meh... Vroeger was die vele malen interessanter.
Don't let my username fool you...
pi_182901307
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 13:11 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Het hele F1 circus verhuizen, tientallen vluchten van
mens en materiaal naar NL voor een weekend vergeten we maar even?
Ja, je kunt elk weekend een GP in Nederland organiseren en dan nog heeft dat geen enkele significante negatieve impact op het bereiken van de doelstellingen van Parijs 2015.

Ik heb geen enkel probleem als iemand een probleem heeft met motorische sport vanuit een 'groene' overtuiging. Maar doe alstjeblieft niet alsof de tientallen raceauto's die elk weekend over een circuit in Nederland razen of die ene GP waar een tiental vluchten voor onze kant op komt ook maar enige relevantie heeft in het totaal van milieumaatregelen.
pi_182901423
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

We hebben net een paar mooie races achter mekaar gezien, met weinig en moeilijke inhaalacties, waarbij het spel om de race afstand in de kortstmogelijk tijd af te leggen resulteerde in uiterste boeiende gevechten om secondes naar het einde toe. Maar het schijnt dat al die kakelverse F1-fans met hun hervonden herinneringen aan Senna en bijkomende deskundigheid alleen 'echt racen' willen zien.
Zo wat een conclusies op basis van 1 zin.
pi_182902354
Williamson.
I´m back.
pi_182902600
Het intercontentinale circus in polderland zou wel leuk zijn.
pi_182902855
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Natuurlijk is een F1 race op circuit Zandvoor goede marketing voor Nederland en ook hartstikke tof,
Waarom zou Nederland aan marketing moeten doen? Dit land is al overvol.
pi_182903029
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 15:44 schreef sp3c het volgende:
levert dat nu nog wat op eigenlijk?

en is die race gegarandeerd als je nu je handtekening zet of loop je de kans dat ze na die investeringen zeggen dat het te koud is en ze toch maar voor een of andere zandbak hebben gekozen?

zo ja dan zeg ik doen :Y
Als je beiden je handtekening eronder zet dan is de race gegarandeerd. Wel onder voorwaarde dat je vlak voor de race aan alle vereisten voldoet, maar daar valt de kou niet onder.

Wat het oplevert.....dat is moeilijk te zeggen. De race zelf levert niet direct een hoop op. Maar zo'n circuit dat ineens een stuk beter wordt kan je natuurlijk voor meer dan die ene race per jaar gebruiken. Op circuit Zandvoort wordt al van alles georganiseerd en die zullen zeker blij zijn met zo'n nieuw circuit.

Wat moeilijker in te schatten is, is wat het Zandvoort en Nederland aan marketing en publiciteit oplevert op de langere termijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_182903043
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 18:09 schreef vannelle het volgende:

[..]

Waarom zou Nederland aan marketing moeten doen? Dit land is al overvol.
Zulk soort toeristen en zakelijke gasten zijn in ieder land erg gewild.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_182903115
Er gaan twee wegen naar Zandvoort. Je mag wel drie dagen van tevoren van huis gaan.
  zaterdag 3 november 2018 @ 11:44:13 #71
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_182917073
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 november 2018 14:31 schreef Fir3fly het volgende:
Lijkt me onzin, de Telegraaf loopt veel te hard van stapel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_182917085
Meh, liever niet. Zandvoort is al te veel trashy geworden door commercie. Met al die visuele vervuiling van de strandtenten.
Conscience do cost.
  Moderator zaterdag 3 november 2018 @ 11:53:02 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_182917187
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 18:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als je beiden je handtekening eronder zet dan is de race gegarandeerd. Wel onder voorwaarde dat je vlak voor de race aan alle vereisten voldoet, maar daar valt de kou niet onder.

Wat het oplevert.....dat is moeilijk te zeggen. De race zelf levert niet direct een hoop op. Maar zo'n circuit dat ineens een stuk beter wordt kan je natuurlijk voor meer dan die ene race per jaar gebruiken. Op circuit Zandvoort wordt al van alles georganiseerd en die zullen zeker blij zijn met zo'n nieuw circuit.

Wat moeilijker in te schatten is, is wat het Zandvoort en Nederland aan marketing en publiciteit oplevert op de langere termijn.
hmmm

ik had verwacht dat de F1 de boel voor een weekend afhuurt als het eenmaal gereed is maar die betalen dus helemaal niets voor het gebruik van het circuit?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 3 november 2018 @ 11:53:58 #74
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_182917208
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 11:53 schreef sp3c het volgende:

[..]

hmmm

ik had verwacht dat de F1 de boel voor een weekend afhuurt als het eenmaal gereed is maar die betalen dus helemaal niets voor het gebruik van het circuit?
Nee het is andersom, je moet als circuit flink dokken.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator zaterdag 3 november 2018 @ 12:01:15 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_182917311
lol, dat hebben ze prima voor elkaar dan _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 3 november 2018 @ 12:03:31 #76
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_182917342
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 12:01 schreef sp3c het volgende:
lol, dat hebben ze prima voor elkaar dan _O-
Je krijgt er natuurlijk ook wel een heleboel voor terug. Het is een ROI-kwestie.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_182917356
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2018 12:03 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Je krijgt er natuurlijk ook wel een heleboel voor terug. Het is een ROI-kwestie.
Leg eens uit.
  Moderator zaterdag 3 november 2018 @ 12:07:12 #78
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_182917397
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 november 2018 12:03 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Je krijgt er natuurlijk ook wel een heleboel voor terug. Het is een ROI-kwestie.
ja vandaar de vraag he ... levert het nog wat op?

een weekend drukte in de regio en dawast?
hoeveel euro is dat waard?

30 miljoen hoop ik dan :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_182917420
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 12:07 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja vandaar de vraag he ... levert het nog wat op?

een weekend drukte in de regio en dawast?
hoeveel euro is dat waard?

30 miljoen hoop ik dan :D
De circuits in Duitsland en Spa maken alleen maar verlies. Gemeenten hebben er ook weinig aan.
  Moderator zaterdag 3 november 2018 @ 12:11:54 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_182917462
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 12:08 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

De circuits in Duitsland en Spa maken alleen maar verlies. Gemeenten hebben er ook weinig aan.
ook goed

hoeveel verlies en dit en dat?
shit mag best een beetje geld kosten maar geen 30 miljoen euro ;)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_182917489
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 12:11 schreef sp3c het volgende:

[..]

ook goed

hoeveel verlies en dit en dat?
shit mag best een beetje geld kosten maar geen 30 miljoen euro ;)
https://www.racexpress.nl(...)-met-verlies/n/82950

https://www.gpupdate.net/(...)arden-niet-mogelijk/

Mag inderdaad wel wat geld kosten, is goed voor de promotie ditdat. Maar zoiets hou je geen 5 jaar vol in dit land.
pi_182917491
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 12:07 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja vandaar de vraag he ... levert het nog wat op?

een weekend drukte in de regio en dawast?
hoeveel euro is dat waard?

30 miljoen hoop ik dan :D
Hoorde op radio1 dat het potentieel 80 miljoen oplevert.
Maar zoals Van 't Hek in zijn column beweert is er wat flak natuurlijk: met name omdat Zandvoort niet goed ontsloten is voor het publiek dat dit evenement aantrekt, zul je ook moeten investeren in de infrastructuur. Daarnaast zijn de kosten die gemaakt moeten worden om het circuit te updaten hoger dan bijvoorbeeld de kosten die gemaakt moeten worden om circuit Assen te updaten. Assen is ook beter ontsloten. Alleen ja, Assen heeft niets magisch: geen huisjesmelkende Prins Bernhard jr. met een hippe bril die de kar trekt en waarvoor tout le monde buigt als een knipschaar en niet verbonden aan Amsterdam, het centrum van het heelal, en geen Amsterdam beach-lobby, obviously. Ach, misschien zouden ze er nog iets als het Amsterdam Paleolithic region van kunnen maken: come and see the hunebeds, the oldest human structures in the world.
I´m back.
pi_182917541
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 12:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoorde op radio1 dat het potentieel 80 miljoen oplevert.
Maar zoals Van 't Hek in zijn column beweert is er wat flak natuurlijk: met name omdat Zandvoort niet goed ontsloten is voor het publiek dat dit evenement aantrekt, zul je ook moeten investeren in de infrastructuur. Daarnaast zijn de kosten die gemaakt moeten worden om het circuit te updaten hoger dan bijvoorbeeld de kosten die gemaakt moeten worden om circuit Assen te updaten. Assen is ook beter ontsloten. Alleen ja, Assen heeft niets magisch: geen huisjesmelkende Prins Bernhard jr. met een hippe bril die de kar trekt en waarvoor tout le monde buigt als een knipschaar en niet verbonden aan Amsterdam, het centrum van het heelal, en geen Amsterdam beach-lobby, obviously.
Zandvoort in de duinen past natuurlijk ook beter bij het publiek dan fucking Drenthe. Er komt toch een bepaald soort publiek op F1 af en ook sponsors hebben meer baat bij Zandvoort ipv Assen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_182917543
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 12:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoorde op radio1 dat het potentieel 80 miljoen oplevert.
Maar zoals Van 't Hek in zijn column beweert is er wat flak natuurlijk: met name omdat Zandvoort niet goed ontsloten is voor het publiek dat dit evenement aantrekt, zul je ook moeten investeren in de infrastructuur. Daarnaast zijn de kosten die gemaakt moeten worden om het circuit te updaten hoger dan bijvoorbeeld de kosten die gemaakt moeten worden om circuit Assen te updaten. Assen is ook beter ontsloten. Alleen ja, Assen heeft niets magisch: geen huisjesmelkende Prins Bernhard jr. met een hippe bril die de kar trekt en waarvoor tout le monde buigt als een knipschaar en niet verbonden aan Amsterdam, het centrum van het heelal, en geen Amsterdam beach-lobby, obviously.
Precies. Dit dus.

Ik ben groot Formule 1 fan, al jaren (vanaf de jaren 90), maar ook ik zou het waanzin vinden om dit circus naar Zandvoort te halen.

Ook weet ik niet hoe ze bij die 20 miljoen komen, enkele maanden geleden was toch in het nieuws dat het zo'n 160 miljoen zou kosten om Zandvoort klaar te maken voor de Formule 1 en dat ze daar uiteraard deels subsidie voor wilden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_182917592
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 12:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Precies. Dit dus.

Ik ben groot Formule 1 fan, al jaren (vanaf de jaren 90), maar ook ik zou het waanzin vinden om dit circus naar Zandvoort te halen.

Ook weet ik niet hoe ze bij die 20 miljoen komen, enkele maanden geleden was toch in het nieuws dat het zo'n 160 miljoen zou kosten om Zandvoort klaar te maken voor de Formule 1 en dat ze daar uiteraard deels subsidie voor wilden.
Wat Youpie zegt hè prins Berhard gaat daar sws nooit 1 cent zelf aan bijdragen. Oranjes betalen sws nooit iets. Toen Wim-Lex werd opgeleid tot officier bij de marine vroeg hij aan wijlen schoonvader van mijn broer altijd geld voor de koffie-automaat. True story.
I´m back.
pi_182917637
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 12:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zandvoort in de duinen past natuurlijk ook beter bij het publiek dan fucking Drenthe. Er komt toch een bepaald soort publiek op F1 af en ook sponsors hebben meer baat bij Zandvoort ipv Assen
O, ja, is dat zo? Komt daar een apart soort publiek op af? Leg eens uit.
I´m back.
  zaterdag 3 november 2018 @ 12:29:08 #87
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_182917712
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 12:07 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja vandaar de vraag he ... levert het nog wat op?

een weekend drukte in de regio en dawast?
hoeveel euro is dat waard?

30 miljoen hoop ik dan :D
Geen idee, dat is dan de afweging die Zandvoort moet maken. Het circuit zelf zal er geen winst aan overhouden gok ik.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 3 november 2018 @ 12:30:07 #88
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_182917734
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 12:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zandvoort in de duinen past natuurlijk ook beter bij het publiek dan fucking Drenthe. Er komt toch een bepaald soort publiek op F1 af en ook sponsors hebben meer baat bij Zandvoort ipv Assen
Wat een onzin, gezien vanuit het perspectief van de rest van de wereld ligt alles in Nederland vlak bij Amsterdam :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 november 2018 @ 12:31:31 #89
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_182917756
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 12:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoorde op radio1 dat het potentieel 80 miljoen oplevert.
Maar zoals Van 't Hek in zijn column beweert is er wat flak natuurlijk: met name omdat Zandvoort niet goed ontsloten is voor het publiek dat dit evenement aantrekt, zul je ook moeten investeren in de infrastructuur. Daarnaast zijn de kosten die gemaakt moeten worden om het circuit te updaten hoger dan bijvoorbeeld de kosten die gemaakt moeten worden om circuit Assen te updaten. Assen is ook beter ontsloten. Alleen ja, Assen heeft niets magisch: geen huisjesmelkende Prins Bernhard jr. met een hippe bril die de kar trekt en waarvoor tout le monde buigt als een knipschaar en niet verbonden aan Amsterdam, het centrum van het heelal, en geen Amsterdam beach-lobby, obviously. Ach, misschien zouden ze er nog iets als het Amsterdam Paleolithic region van kunnen maken: come and see the hunebeds, the oldest human structures in the world.
Het wordt hoe dan ook eens hoog tijd dat de infra daar een upgrade krijgt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_182917772
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 12:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

O, ja, is dat zo? Komt daar een apart soort publiek op af? Leg eens uit.
Waarom denk je dat Monaco zoveel meer investeert in hun race? Die stad verdient dat dubbel terug aan alle bedrijfsdeals en investeringen die de race oplevert. Wat denk je dat een gemiddeld ticket kost voor een F1-race? En wat zouden de beste plaatsen kosten?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator zaterdag 3 november 2018 @ 12:35:01 #91
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_182917834
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 12:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat denk je dat een gemiddeld ticket kost voor een F1-race? En wat zouden de beste plaatsen kosten?
ik ben wel benieuwd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_182917868
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 12:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Waarom denk je dat Monaco zoveel meer investeert in hun race? Die stad verdient dat dubbel terug aan alle bedrijfsdeals en investeringen die de race oplevert. Wat denk je dat een gemiddeld ticket kost voor een F1-race? En wat zouden de beste plaatsen kosten?
Ja, maar ook al komt Zandvoort, o, pardon Amsterdam beach, met een update van het circuit en de infrastructuur dan komt dat toch niet eens zelfs ook maar in de buurt van een Monaco? En ik weet niet hoe duur een normaal kaartje voor zo'n race wedstrijd is, maar ik weet wel dat het enthousiasme over die race wedstrijdjes onder alle lagen van de bevolking wordt aangetroffen en zeker tegenwoordig aangezien Wim Verstappen zo succesvol is.
I´m back.
pi_182917876
O, staat daar nu Wim? :D.
I´m back.
pi_182917887
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 12:35 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik ben wel benieuwd
https://www.monaco-grand-(...)kEAAYASAAEgLUpfD_BwE
Kaartjes voor de kwali en de race beginnen vanaf zo'n 500 Euro en lopen op tot zo'n 6000 Euro
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator zaterdag 3 november 2018 @ 12:45:07 #95
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_182917979
en welk percentage daarvan is voor het circuit?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_182917988
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 12:45 schreef sp3c het volgende:
en welk percentage daarvan is voor het circuit?
Volgens mij alles. Ik geloof niet dat een circuit is van de verkochte tickets af moet staan aan de organisatie.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_182918004
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 12:45 schreef sp3c het volgende:
en welk percentage daarvan is voor het circuit?
Alles gaat naar de F1-organisatie, dacht ik.
I´m back.
pi_182918030
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 12:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Alles gaat naar de F1-organisatie, dacht ik.
Wat een onzin. Als circuit betaal je vooraf een fee aan de organisatie, maar verkochte tickets zijn gewoon voor jezelf.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_182918050
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 12:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als circuit betaal je vooraf een fee aan de organisatie, maar verkochte tickets zijn gewoon voor jezelf.
Ja, goed, ik heb eea gisterochtend gehoord op radio1. Daar beweerden ze dat. Waar je aan kunt verdienen is je merchandise en consession stands e.d. Maar goed, misschien zagen zij dat weer verkeerd.
Verder verdient de Horeca natuurlijk goed en kun je voor allerlei diensten behoorlijk wat geld rekenen.
Dat zou ook gebeuren mocht die race naar Assen gaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ryan3 op 03-11-2018 13:15:55 ]
I´m back.
pi_182918088
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 12:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, goed, ik heb eea gisterochtend gehoord op radio1. Daar beweerden ze dat. Waar je aan kunt verdienen is je merchandise en concession stands e.d. Maar goed, misschien zagen zij dat weer verkeerd.
Verder verdient de Horeca natuurlijk goed en kun je voor allerlei diensten behoorlijk wat geld rekenen.
Dat zou ook gebeuren mocht die race naar Assen gaan.
Een hoop circuits verdienen het meeste met sponsoring.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')