Volgend jaar nieuwe voorvleugels.quote:Op maandag 5 november 2018 10:42 schreef TagForce het volgende:
[..]
Behalve dan dat het 1 grote optocht was omdat met de hoeveelheid benodigde downforce op die baan vlak achter iemand rijden met al die knikjes onmogelijk was.
Champcars hadden bijna geen vleugels.quote:Op maandag 5 november 2018 14:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Volgend jaar nieuwe voorvleugels.
Historic GP op Zandvoort is ook een aanrader wat betreft, alles is open en je kunt overal doorheen lopenquote:Op maandag 5 november 2018 15:07 schreef Spockjuh_ het volgende:
mooi was dat, champcars. Om zeven uur op het circuit de grote poort door, rechte stuk over en letterlijk in alle pitsboxen mee kunnen kijken, praten etc. En dat drie dagen lang, dat deden die Amerikanen wel goed
Op de ovals niet maar wel op de normale circuits.quote:Op maandag 5 november 2018 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Champcars hadden bijna geen vleugels.
En denk je dat Zandvoort geen optocht word?quote:Op maandag 5 november 2018 10:42 schreef TagForce het volgende:
[..]
Behalve dan dat het 1 grote optocht was omdat met de hoeveelheid benodigde downforce op die baan vlak achter iemand rijden met al die knikjes onmogelijk was.
In verhouding tot de F1 dan hèquote:Op dinsdag 6 november 2018 00:42 schreef Cherni het volgende:
[..]
Op de ovals niet maar wel op de normale circuits.
Minder, want daar zitten geen high downforce stukken vlak voor uitrem zones.quote:Op dinsdag 6 november 2018 00:45 schreef Cherni het volgende:
[..]
En denk je dat Zandvoort geen optocht word?
Zandvoort heeft ook slechts 2 uitrem zones waarvan 1 na een zeer kort recht stuk. Beide circuits zullen geen hele spannende races leveren. Maarja boeie, als je langs de kant zit is het toch wel genieten.quote:Op dinsdag 6 november 2018 06:26 schreef TagForce het volgende:
[..]
Minder, want daar zitten geen high downforce stukken vlak voor uitrem zones.
Dat klopt. Volgens mij is het plan om de Mastersbocht (na het Scheivlak) te verscherpen om daar ook een uitrembocht van te maken. In hoeverre dat helpt weet ik niet. Scheivlak is high downforce, maar met meerdere lijnen. Of dat voor de F1 ook zo is is afwachten.quote:Op dinsdag 6 november 2018 06:39 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zandvoort heeft ook slechts 2 uitrem zones waarvan 1 na een zeer kort recht stuk. Beide circuits zullen geen hele spannende races leveren. Maarja boeie, als je langs de kant zit is het toch wel genieten.
ben benieuwd hoeveel plakken asfalt ze moeten gaan aanleggen in Zandvoortquote:Op dinsdag 6 november 2018 10:08 schreef Spockjuh_ het volgende:
Belangrijkste voor mij is dat er weer een baan komt waar elke fout gelijk einde race kan betekenen. Dat ik een paar uur in het gras moet zitten en een half uurtje moet staan in een bomvolle trein neem ik op de koop toe
Wat Assen betreft niet zoveel.quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:10 schreef rubbereend het volgende:
Is er een lijst van wat er allemaal aangepast moet worden aan het circuit?
Wat ik zo snel even kan bedenken uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:10 schreef rubbereend het volgende:
Is er een lijst van wat er allemaal aangepast moet worden aan het circuit?
dat is nogal een lijstquote:Op dinsdag 6 november 2018 19:41 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat ik zo snel even kan bedenken uit mijn hoofd.
-Het paddock is niet zo groot. Echter als dat groter moet worden zal de baan verlegd moeten worden.
-Het pit complex is verouderd.
-Er staat slechts 1 vaste oude tribune op s/f, aan de binnenkant van audi S tuigens ze wel eens een tribune op maar verder heb je alleen duinen langs de baan waar je niet zomaar even een tijdelijke tribune op kunt plaatsen.
- uitkomen rechte stuk is 0 uitloop. Ik verwacht dat daar wat aangedaan moet worden. Er staat daar echter een duin/dijk die ook als geluids wand dient. Verder hier en daar wss nog wel wat aanpassingen m.b.t. veiligheid.
- Op het terrein zelf is weinig parkeerplek. Buiten het terrein ook beperkt trouwens.
- de pit entry en exit zijn ook niet heel fijn omdat je op het rechte stuk af moet remmen alvorens je de pit in kan en met een slakkengang weer de baan op komt vlak voor de Tarzan bocht. Weet niet of dat echt aangepast zal moeten worden maar optimaal is het niet.
- Sowieso moeten er faciliteiten als wc huisjes ed komen rondom het circuit.
Ik zie dat dan ook niet zomaar gebeuren in anderhalf jaar tijd. 2020 op zijn vroegst denk ik zelf. Hoop wel dat het gaat gebeuren want ik kom graag op Circuit Park Zandvoort maar het heeft wel dringend een opknapbeurt nodig.quote:
Wat een dodelijk saai circuit zou dit worden met de huidige krachtverdeling in de F1quote:Op dinsdag 6 november 2018 19:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wat Assen betreft niet zoveel.
In de strubbenbocht een meter breder, zodat er ingehaald kan worden.
En de veenslang zou moeten worden verlengd.
[ afbeelding ]
alleen al de vergunningen gaan meer dan een jaar duren vermoed ikquote:Op dinsdag 6 november 2018 19:55 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik zie dat dan ook niet zomaar gebeuren in anderhalf jaar tijd. 2020 op zijn vroegst denk ik zelf. Hoop wel dat het gaat gebeuren want ik kom graag op Circuit Park Zandvoort maar het heeft wel dringend een opknapbeurt nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |