Is alleen wat anders als 130 duizend mensen met de trein moeten gaan hequote:Op vrijdag 2 november 2018 13:05 schreef raptorix het volgende:
Trouwens dat gezeur over die files moet echt eens stoppen, allemaal boertjes uit de provincie die maar denken dat je tot de deurmat moet rijden, ik heb jarenlang op Zandvoort op de camping gestaan, en dan zie je het elke zomer weer, mensen die om 10 uur met de wagen komen en het dan vreemd vinden dat je 3 uur in de file staat en niet kunt parkeren. Terwijl je prima je wagen rond Sloterdijk of Haarlem kunt zetten waarbij het 15 minuten met de trein is, en je letterlijk binnen 200 meter het strand op stapt. Maar nee boertjes blijven boertjes.
Kortom, de stelligheid van de Telegraaf komt ongelegen want schendt afspraken tussen Zandvoort en FOM, maar in wezen klopt het verhaal dat de bal bij Zandvoort ligt. Als er een sluitende business case is heeft Assen geen schijn van kans.quote:Op vrijdag 2 november 2018 23:11 schreef TAV74 het volgende:
Directeur van circuit bij F1 cafe, waar ze blijkbaar een formele brief onderschept hebben, Bottom line: Zandvoort is een preferred circuit voor 2020 ALS ze de business case rondkrijgen.
Zo werkt het niet bij dit soort events, daar doe je het niet om de zichtbaarheid maar om je vrienden uit te nodigen, tuurlijk zeggen ze dat het voor de naamsbekendheid is, maar het gaat om hun eigen ego. De grote skybox bij Ajax is voor 10 miljoen verkocht (aan Phillips), dacht je dat dat ging om "sponsoring" ?quote:Op vrijdag 2 november 2018 14:24 schreef ETA het volgende:
[..]
Reken er maar niet op, op de Nederlandse markt is er relatief weinig winst te behalen voor Heineken, in opkomende markten zijn de euro's beter besteed. Uitgesloten is het uiteraard niet, maar ik heb hier nog niks over opgevangen.
Een titelrace is niet alleen adverteren op het circuit en tijdens de F1 uitzendingen, er wordt ook veel tijd en geld gespendeerd aan lokale activaties. Hier zitten de grootste kosten, voornamelijk in de landen waar de race wordt gehouden.
Je hebt wel eens over de Zeeweg gereden in de zomer?quote:Op vrijdag 2 november 2018 15:19 schreef RetepV het volgende:
[..]
Geen file voor mij hoor. Gewoon op twee wielen er naartoe. File is voor mietjes die vier wielen nodig hebben om overeind te blijven.
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn we het wel redelijk eens dat je het niet alleen doet om naamsbekendheid, dat is wel een erg achterhaalde visie op deze sponsoringscampagne. Alleen vind ik een stelling dat het alleen gedaan om de ego's van de hoge heren te bevredigen wel erg kort door de bocht. Het zal mij niet verbazen dat het in de achterhoofd heeft meegespeeld (is toch erg leuk om mee te mogen op het podium en een beker uit te reiken), maar niet dat dit de doorslaggevende factor is geweest.quote:Op zaterdag 3 november 2018 08:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zo werkt het niet bij dit soort events, daar doe je het niet om de zichtbaarheid maar om je vrienden uit te nodigen, tuurlijk zeggen ze dat het voor de naamsbekendheid is, maar het gaat om hun eigen ego. De grote skybox bij Ajax is voor 10 miljoen verkocht (aan Phillips), dacht je dat dat ging om "sponsoring" ?
Ah, dus Heineken/Jumbo zou niet eens kúnnen sponsorenquote:Op zaterdag 3 november 2018 10:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Voor de de gemeente Zandvoort zelf is het vooral interessant buiten de zomer lees ik hier
http://decisio.nl/wp-cont(...)mule-1-Zandvoort.pdf
Als de race in een weekend met strandweer wordt verreden zullen de F1 bezoekers de 125000 strandgasten verdringen, omdat Zandvoort op een stranddag normaal ook al "vol" is.
Maar buiten het strandseizoen is er wel plaats op de parkeerterreinen, de restaurants en hotels, dus wel extra toeristen-inkomsten
Het circuit krijgt alleen inkomsten uit de kaartverkoop. Alle rechten op horeca, merchandise en reclame-uitingen zijn eigendom van Formula One Group.
Zelfde als bij de Tour de France en Championsleague dus
Dat zou wel kunnen denk ik maar ze mogen dat niet gebruiken om reclame mee te maken.quote:Op zaterdag 3 november 2018 10:27 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ah, dus Heineken/Jumbo zou niet eens kúnnen sponsoren
Ah, klinkt logisch.quote:Op zaterdag 3 november 2018 10:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen denk ik maar ze mogen dat niet gebruiken om reclame mee te maken.
Dat mag alleen als ze Formula One Group betalen, maar daar heeft het circuit weer niks aan.
Heineken heeft die rechten al... Mexico niet gezien?quote:Op zaterdag 3 november 2018 10:27 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ah, dus Heineken/Jumbo zou niet eens kúnnen sponsoren
Dit gaat over Zandvoort.quote:Op zaterdag 3 november 2018 11:03 schreef ETA het volgende:
[..]
Heineken heeft die rechten al... Mexico niet gezien?
Het gaat erom of ze de exploitatie van Zandvoort willen sponsorenquote:Op zaterdag 3 november 2018 11:03 schreef ETA het volgende:
[..]
Heineken heeft die rechten al... Mexico niet gezien?
Wel met korrel zout nemen, intern wordt er natuurlijk positief op gereageerd, alle werknemers zien al paddock kaartjes in het verschietquote:Op zaterdag 3 november 2018 10:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Heineken heeft er wel zin in.
https://www.gpblog.com/nl(...)e-in-zandvoort-.html
quote:Op zaterdag 3 november 2018 11:05 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het gaat erom of ze de exploitatie van Zandvoort willen sponsoren
quote:
ok, ok...quote:
TT Assen trekt ook een enorme massa publiek zonder Nederlandse favoriet. Ook zonder Max is het op zich wel levensvatbaar denk ik. Vraag is dan wel hoe interessant het nog voor dit soort sponsoren is.quote:Op zaterdag 3 november 2018 11:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Jumbo, Hema, Blokker, Philips, BAM, in die vijver moet het circuit vissen.
Maarja, als Max voor die tijd een keer per ongeluk op het gas trapt in plaats van de rem is de hype al over voordat de eerste betonwagen het terrein op draait.
Dan zou f1 allang elektrisch moeten zijn als ze echt schoner willen worden.quote:Op vrijdag 2 november 2018 11:48 schreef TagForce het volgende:
[..]
F1 is bijna klimaat neutraal, en dankzij de technologie die in de F1 ontwikkeld wordt worden straatauto's schoner en schoner.
Dus per saldo zorgt de F1 voor minder uitstoot.
Wat dan wel, en mocht je waterstof zeggen kijk eens hier: https://tweakers.net/revi(...)n-tegenstanders.htmlquote:Op vrijdag 2 november 2018 11:52 schreef Nattekat het volgende:
En elektrisch rijden is niet de toekomst. Echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |