Telegraaf is wel heel stellig. Nou is het wel de televaag, maar toch...quote:Op vrijdag 2 november 2018 00:16 schreef heywoodu het volgende:
Even wachten tot het afgerond en officieel en echt zo is enzo
Toch een voorzichtig juichje alvast
https://www.rtlgp.nl/item(...)ort_aanbod_voor_2020quote:Op vrijdag 2 november 2018 00:40 schreef Also-von-Oder het volgende:
Ik hou een slag om de arm (want Telegraaf).
Maar dat zou dan in de voorjaar/ zomerperiode moeten plaatsvinden (want Europa). Nou ja als ik in die tijd voor een vakantie terugkom in Nederland, dan ligt Zandvoort dichtbij Schiphol.
En toch Assen heeft meer kans om financieel succesvol te worden. Veel meer plaats voor tribunes Ook meer parkeerplaatsen. Alleen is het circuit veel recht toe, recht aan.
Maar goed, Assen kan voor de F1 wel een omleiding maken voor wat extra bochten, die alleen voor de F1 gebruikt worden en niet voor de motoren.
quote:Circuit Zandvoort heeft een van Formule 1-eigenaar Formula One Management Limited een concreet aanbod ontvangen om vanaf 2020 de Grand Prix van Nederlander te organiseren. Zo heeft mede-eigenaar Prins Bernhard van Oranje bevestigd.
Snel meer.
Okay... het zal me benieuwen.quote:Op vrijdag 2 november 2018 00:43 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
https://www.rtlgp.nl/item(...)ort_aanbod_voor_2020
[..]
Ik ga lekker op het fietsje, primaquote:Op vrijdag 2 november 2018 05:36 schreef de_boswachter het volgende:
Kun je vanwege filevorming twee weken voor aanvang van de GP vertrekken thuis. Super idee
Op zich zijn er mogelijkheden zat met de bereikbaarheid, zolang alle partijen meewerken.quote:Op vrijdag 2 november 2018 06:13 schreef beantherio het volgende:
Ik vind het nog moeilijk te geloven. Zo'n problematische locatie en zo'n verouderde baan.
Trololololquote:Op vrijdag 2 november 2018 00:33 schreef Pery het volgende:
En wat als de Max hype tegen die tijd over is?
Nee de GP van Zandvoort zal inderdaad alleen in Nederland op tv uitgezonden worden.quote:Op vrijdag 2 november 2018 07:03 schreef Mothzor het volgende:
Eerst zien dan geloven! Ben vooral benieuwd wie de kosten gaan dragen.
Ik zie de overheid niet zo snel instappen, mogelijk wel voor een zeer klein deel (kortingen belastingen etc).
Overal lees je dat Heineken wel even de titelsponsor kan worden. Als ik kijk naar het merk Heineken en hun marketing heeft het absoluut geen nut om IN Nederland als titelsponsor op te komen. Heineken is hier al marktleider en geniet alle bekendheid, die gaat hier niet de exposure krijgen die ze in een Aziatische markt wel krijgen voor hetzelfde aantal miljoenen aan sponsorgelden. Heineken zal eerder voor Vietnam gaan in 2020 ivm de Aziatische markt (zijn ze geen marktleider). Grootste groep kijkers is ook nog eens afkomstig uit een markt waar Heineken al zo groot is.
Ik vermoed dat het nog een hele kluif wordt om de benodigde euro's binnen te halen. Voor Nederlandse multinationals is het niet al te interessant.
Welk deel niet?quote:
Ik bedoel uiteraard dat de grootste groep kijkers uit europa komt.quote:Op vrijdag 2 november 2018 07:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee de GP van Zandvoort zal inderdaad alleen in Nederland op tv uitgezonden worden.
Zoals bij wel meer circuits is. Altijd denken in problemen, denk eens in oplossingen.quote:Op vrijdag 2 november 2018 05:36 schreef de_boswachter het volgende:
Kun je vanwege filevorming twee weken voor aanvang van de GP vertrekken thuis. Super idee
Helemaal correct. Als je kijkt naar waar Heineken hun title races heeft, dat zijn allemaal markten aan de frontlinie, daar wil Heineken de markt veroveren. In Nederland voegt een title race niet veel toe, behalve wat prestige. Voor de honderden miljoenen die Heineken aan F1 besteed krijgen ze maar enkele titel races. Als ze moeten kiezen tussen Vietnam en Nederland voor een titelrace, dan zal het zeer waarschijnlijk Vietnam worden.quote:Op vrijdag 2 november 2018 07:03 schreef Mothzor het volgende:
Overal lees je dat Heineken wel even de titelsponsor kan worden. Als ik kijk naar het merk Heineken en hun marketing heeft het absoluut geen nut om IN Nederland als titelsponsor op te komen. Heineken is hier al marktleider en geniet alle bekendheid, die gaat hier niet de exposure krijgen die ze in een Aziatische markt wel krijgen voor hetzelfde aantal miljoenen aan sponsorgelden. Heineken zal eerder voor Vietnam gaan in 2020 ivm de Aziatische markt (zijn ze geen marktleider). Grootste groep kijkers is ook nog eens afkomstig uit een markt waar Heineken al zo groot is.
Shell kan ook nog wel wat “goedmaak-PR” gebruiken na dividendgate...quote:Op vrijdag 2 november 2018 08:12 schreef ETA het volgende:
[..]
Helemaal correct. Als je kijkt naar waar Heineken hun title races heeft, dat zijn allemaal markten aan de frontlinie, daar wil Heineken de markt veroveren. In Nederland voegt een title race niet veel toe, behalve wat prestige. Voor de honderden miljoenen die Heineken aan F1 besteed krijgen ze maar enkele titel races. Als ze moeten kiezen tussen Vietnam en Nederland voor een titelrace, dan zal het zeer waarschijnlijk Vietnam worden.
Neemt niet weg dat Heineken enorm aanwezig zal zijn op en rondom het event.
Mensen die met de auto naar Zandvoort gaan zijn zelf klachtwaardigquote:Op vrijdag 2 november 2018 09:16 schreef ondeugend het volgende:
Ik verheug me nu al op de klagende fokkers die al 5 uur in de file staan.
Lijkt me dat er vanaf een locatie gewoon met pendelbussen wordt gewerkt.quote:Op vrijdag 2 november 2018 09:16 schreef ondeugend het volgende:
Ik verheug me nu al op de klagende fokkers die al 5 uur in de file staan.
Dat zou je mogen verwachten, maar ik ben heel benieuwd of ze dat ook daadwerkelijk zouden gaan doen, mocht dit echt van de grond komen.quote:Op vrijdag 2 november 2018 09:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Lijkt me dat er vanaf een locatie gewoon met pendelbussen wordt gewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |