abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_182891254
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 05:53 schreef dopemin het volgende:

[..]

Ja vast.. als je n tegen n komt te staan tegen iemand met een mes, dan moet je ook gewoon wegrennen. En iemand die al tien jaar aan kickboksen doet moet het ook gewoon niet op nemen tegen drie of meet tegenstanders, want dat wordt je dood. Je dient gewoon weg te rennen, voor je eigen veiligheid, van de meeste confrontaties.
Hij probeert je er juist van te overtuigen dat het niet hoeft, hij zal dus vast wel weten waar hij over praat, zeker als je in ogenschouw neemt dat zijwaartse steekbewegingen niet mogelijk zijn omdat er aan beide kanten bankjes zitten. Ik geloof niet dat ik de laatste tijd harder heb gelachen dan na het lezen van dit handboek. _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182891258
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 november 2018 06:01 schreef nijnja het volgende:

[..]

Goeie keus. En je 2 kinderen boven in bed?
Wat een rare vraag....heb jij geen vuurwapen thuis?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182891308
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 06:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Jawel.
20duizend in de kluis maar ik werd geslipt
pi_182891338
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 november 2018 06:01 schreef nijnja het volgende:

[..]

Goeie keus. En je 2 kinderen boven in bed?
Andere situatie, ik nam aan dat de gozer hierboven het had over willekeurige confrontaties op straat bijvoorbeeld. Als je kinderen in gevaar zijn, dan natuurlijk vechten voor je leven, maar ook geen domme dingen doen. Als er een kans is dat je ontsnappen kan met je kinderen, dan zou ik dat verkiezen. Als dat niet lukt kan je altijd nog terugvechten zodat je kinderen kunnen ontsnappen. Niet meteen de confrontatie aan gaan, is alles dat ik zeg. Deze mevrouw kon naar mijn idee niet meer ontkomen, dus die heeft gewoon goed gehandeld. Maar om als kickbokser de deur open te doen, met het specifieke doel om die boeven wel eens een lesje te leren, zou ludiek zijn.
  vrijdag 2 november 2018 @ 06:40:08 #30
473519 Drekkoning
Koning van Drek
pi_182891367
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 06:36 schreef dopemin het volgende:

Maar om als kickbokser de deur open te doen, met het specifieke doel om die boeven wel eens een lesje te leren, zou ludiek zijn.
Dat is dan wel weet potentieel strafbaar :P
pi_182891445
Wollah dat was even schrikken voor ze
pi_182891589
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 06:30 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Jawel.
vroeg ik jou iets?
pi_182891596
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 07:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

vroeg ik jou iets?
Je vroeg toch of ik thuis een pipa heb? Nou, het antwoord is: ja. :)
pi_182891611
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 07:07 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Je vroeg toch of ik thuis een pips heb? Nou, het antwoord is: ja. :)
Mooi, maar ik vroeg het niet aan jou dacht ik.
  vrijdag 2 november 2018 @ 07:11:25 #35
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_182891639
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 06:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Eerst je kinderen afknallen dus? Lopen die geen gevaar meer door die mannen in je huis 8)7

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 06:36 schreef dopemin het volgende:

[..]

Andere situatie, ik nam aan dat de gozer hierboven het had over willekeurige confrontaties op straat bijvoorbeeld. Als je kinderen in gevaar zijn, dan natuurlijk vechten voor je leven, maar ook geen domme dingen doen. Als er een kans is dat je ontsnappen kan met je kinderen, dan zou ik dat verkiezen. Als dat niet lukt kan je altijd nog terugvechten zodat je kinderen kunnen ontsnappen. Niet meteen de confrontatie aan gaan, is alles dat ik zeg. Deze mevrouw kon naar mijn idee niet meer ontkomen, dus die heeft gewoon goed gehandeld. Maar om als kickbokser de deur open te doen, met het specifieke doel om die boeven wel eens een lesje te leren, zou ludiek zijn.
Duidelijk, zijn we het daar over eens 14.gif
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_182891641
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 07:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

Mooi, maar ik vroeg het niet aan jou dacht ik.
Verrek, nou zie ik het. Dan ben ik daar de mist in gegaan.
pi_182891657
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 07:11 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Verrek, nou zie ik het. Dan ben ik daar de mist in gegaan.
Zit wel goed, hou em lekker close, je weet maar nooit.
pi_182891662
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 november 2018 07:11 schreef nijnja het volgende:

[..]

Eerst je kinderen afknallen dus? Lopen die geen gevaar meer door die mannen in je huis 8)7

[..]

Duidelijk, zijn we het daar over eens 14.gif
Ehm...ik heb geen kinderen, verder nog vragen?
pi_182891666
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 07:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zit wel goed, hou em lekker close, je weet maar nooit.
Als Brahim en Nordin in m’n woning staan en ik moet kiezen tussen mezelf of zij, dan weet ik waarvoor ik zal kiezen. Dan mogen ze hun borst nat maken.
pi_182891667
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 07:16 schreef Mariocash het volgende:

[..]

Als Brahim en Nordin in m’n woning staan en ik moet kiezen tussen mezelf of zij, dan weet ik waarvoor ik kiezen. Dan mogen ze hun borst nat maken.
^O^
pi_182891958
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 01:23 schreef Also-von-Oder het volgende:

[..]

Die opmerking was niet eens grappig, het was de miljardste variant op hetzelfde cynische riedeltje van een idioot die nog denkt dat het grappig is, of als grappig gezien moet worden.
Bull-shit, de rechters zijn de laatste jaren vrij nauwkeurig en het bepalen tussen noodweer en buiten-proportioneel geweld.

In dit geval: Aanvaller is tijdelijk uitgeschakeld, slachtoffer brengt zichzelf in veiligheid (binnen) en belt de politie. Dit is precies zoals noodweer bedoeld is.

Pas als Beppie na de trappen, naar binnen was gegaan en een schop of knuppel had gepakt om hem nog een paar tikken te verkopen, zou het weleens buiten proportioneel kunnen zijn.
.
  vrijdag 2 november 2018 @ 07:52:12 #42
473519 Drekkoning
Koning van Drek
pi_182891975
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 07:49 schreef Fer het volgende:

[..]

Bull-shit, de rechters zijn de laatste jaren vrij nauwkeurig en het bepalen tussen noodweer en buiten-proportioneel geweld.

In dit geval: Aanvaller is tijdelijk uitgeschakeld, slachtoffer brengt zichzelf in veiligheid (binnen) en belt de politie. Dit is precies zoals noodweer bedoeld is.

Pas als Beppie na de trappen, naar binnen was gegaan en een schop of knuppel had gepakt om hem nog een paar tikken te verkopen, zou het weleens buiten proportioneel kunnen zijn.
Exact dit ^O^

Als mensen de moeite namen om uitspraken te lezen in plaats van enkel de telegraaf te lezen en elkaar na te roepen op fora en fb, dan zouden ze zien dat de rechter keurig onderbouwd waarom iets wel of geen noodweer(exces) is. En dat schetst gelijk een veel genuanceerder beeld.
  vrijdag 2 november 2018 @ 07:59:57 #43
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182892023
beppie heten :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 2 november 2018 @ 08:05:48 #44
440166 Sigaartje
Geraniumbejaarde
pi_182892067
_O_ _O- *O*
Vredesdruif schreef op 5 september: Nog een grote bek ook. Triest geval ben je.
Flippingcoin schreef op 30 september: Koekebakker.
Wollah schreef op 30 september: Slaat nergens op. Reageer gewoon inhoudelijk of reageer anders niet.
pi_182892083
Is zij al opgepakt vanwege het mishandelen van 3 overvallers en het spelen voor eigen rechter?
Ik ben HSG-Bomber niet.
  vrijdag 2 november 2018 @ 08:16:43 #46
473519 Drekkoning
Koning van Drek
pi_182892116
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 08:08 schreef HSG het volgende:
Is zij al opgepakt vanwege het mishandelen van 3 overvallers en het spelen voor eigen rechter?
Hebben ze aangifte gedaan?

En zelfs dan zal dit onder noodweer vallen.
pi_182892329
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2018 05:37 schreef Monopoly het volgende:

[..]

"Vroegah" waneer iemand moeilijk deed in de trein, dan kwam of de spoorwegpolitie langs, of een paar reizigers die even het probleem kwamen oplossen. Dan belde de conducteur of de machinist de spoorwegpolitie, om bij het volgende grote station, een boefje op te pakken.
Die kwam dan dikwijls bebloed en behoorlijk aangedaan uit de trein gestapt, waarop het spoorwegpersoneel zei: "Kent u die wissels vlak voor het station? We gingen iets te hard daar door heen en meneer is gevallen".

Die dacht daarna wel 3 keer na de volgende keer _O-
Spoorwegpolitie was vaak ook uit een ander hout gesneden dan de gemeentepolitie. ;) Als je een opdracht van hen niet uitvoerde dan ‘hielpen’ ze je eventjes. Verrassend effectief die lui. ~O>
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  vrijdag 2 november 2018 @ 08:55:37 #48
276822 Monopoly
Ik eet gehaktballen
pi_182892457
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 08:44 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Spoorwegpolitie was vaak ook uit een ander hout gesneden dan de gemeentepolitie. ;) Als je een opdracht van hen niet uitvoerde dan ‘hielpen’ ze je eventjes. Verrassend effectief die lui. ~O>
Goed volk inderdaad.
Ik ook.
  vrijdag 2 november 2018 @ 08:59:29 #49
458878 -XOR-
uitsluitend
pi_182892494
Beppie van Klaveren
pi_182892556
Beppie. Heldin!!

Helaas laatst ook meegemaakt, gelukkig geen klappen hoeven uitdelen.Midden in de nacht dachten 2 klootzakken mijn huis te kunnen leegroven.
2 kinderen boven,1 was al in paniek.Oudste telefoon gegeven met instructies om 112 te bellen als mama gilt.
Knuppel gepakt,al scheldend en dreigend naar beneden gegaan en weg waren ze.

Teringlijers, mijn oudste heeft weken niet in haar bed durven slapen.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')