abonnement Unibet Coolblue
pi_182881594
Drie overvallers die in een huis aan de Haagse Spaarwaterstraat hun slag wilden slaan, moesten vluchten voor de bewoonster: een kickbokser. _O_ _O-


Beppie lustte de overvallers rauw. _O_ _O_

,,Ik heb het puur te danken aan mijn sport. En dat is kickboksen’’, vertelt de alleenstaande moeder van twee kinderen over haar geslaagde verzet. De drie volwassen kerels die vrijdagavond met bivakmuts op dachten in haar huis hun slag te kunnen slaan, kwamen in Bezuidenhout van een koude kermis thuis. Want de tengere bewoonster Beppie bood zóveel verzet, dat er maar een ding opzat voor het laffe trio: hard wegrennen.

Beppie kan het kort na het heftige incident nog amper geloven. Eén fout heeft ze maar gemaakt, zegt ze. ,,’s Avonds laat werd er gebeld en ik kon door het raam niet zien wie er voor de deur stond. Ik dacht dat het de buurman wel zou zijn en deed dus open.’’

Beppie
Dát had ze eigenlijk niet moeten doen, besefte ze direct. Want voor haar stond een grote kerel met zijn hoofd naar beneden gebogen. ,,Hij zei alleen: ‘Ik wil naar binnen’. En hij begon te trekken aan mijn shirt.’’ In een flits zag ze nog twee andere mannen staan. ,,Met bivakmutsen op. En een mes.’’ De tengere moeder hield zich intuïtief met haar handen vast aan de deurpost. ,,Ik werd half naar buiten getrokken en besefte dat ik een klap moest incasseren. Daarna zou er een moment voor mij komen, wist ik, door mijn sport. Ik dacht: ‘Ik moet iets raken: kort en krachtig’.’’

Dat moment kwam, en hard ook. Want Beppie deelde een paar snoeiharde trappen uit, vol in het kruis en in de milt. ,,Een van hen kreeg geen lucht meer _O_ _O_ _O_ _O_ en ze renden daarna hard weg.’’ De Haagse deed snel de deur weer dicht. ,,En ik heb direct mijn moeder en mijn zus gebeld .Zij belden de politie. Die was er heel snel.’’

Pa (een oud-bokser met de bijnaam Kleine Snelle, red.) en ma Vermeer zijn trots op hun dochter: een échte stoere chick. De politie heeft een sporenonderzoek gedaan. Beppie, die sinds enige tijd tijdelijk logeert in het huis van een 86-jarige bekende, vermoedt dat het trio het wellicht op die kwetsbaardere man had gemunt. Goed dat ik thuis was en niet hij, zegt ze. _O_ _O_

https://www.ad.nl/den-haa(...)ter-beppie~a74b125f/

Zo doe je dat :7 ^O^
  User die overal opduikt 2022 donderdag 1 november 2018 @ 17:30:04 #2
186611 Haags
pi_182881603
Heldin _O_
Zonder wrijving geen glans
pi_182881645
Lintje voor mevrouw !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182881709
_O_

Hoop trouwens niet dat ze op een later tijdstip alsnog die oude man proberen te beroven...
  donderdag 1 november 2018 @ 17:36:56 #6
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_182881717
Niet opgepakt die gasten? Jammer.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 1 november 2018 @ 17:37:00 #7
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_182881718
Beppie mag de erenaam "Van Klaveren" _O_
Non possumus non loqui
  donderdag 1 november 2018 @ 17:41:28 #8
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_182881820
Beppie _O_
#KICKOUTZP
pi_182881871
Daders straks gepakt, en gaat die aangifte doen tegen haar voor mishandeling, kan beppie nog ff paar uur schoffelen
Ik zwaai naar dieren.
pi_182881892
NUTKICK!!! _O_

De politie is nu op zoek naar een man met blauwe ballen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 1 november 2018 @ 17:49:13 #11
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_182881971
DONT FUCK WITH O+ BEPPIE O+
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_182882044
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 17:44 schreef Geerd het volgende:
Daders straks gepakt, en gaat die aangifte doen tegen haar voor mishandeling, kan beppie nog ff paar uur schoffelen
Doe niet zo grappig, dit is proportionele zelfverdediging/noodweer.
.
pi_182882077
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 17:44 schreef Geerd het volgende:
Daders straks gepakt, en gaat die aangifte doen tegen haar voor mishandeling, kan beppie nog ff paar uur schoffelen
Ik dacht hetzelfde :)
  donderdag 1 november 2018 @ 17:55:43 #14
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182882101
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 17:44 schreef Geerd het volgende:
Daders straks gepakt, en gaat die aangifte doen tegen haar voor mishandeling, kan beppie nog ff paar uur schoffelen
Noodweer
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_182882501
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 17:44 schreef Geerd het volgende:
Daders straks gepakt, en gaat die aangifte doen tegen haar voor mishandeling, kan beppie nog ff paar uur schoffelen
Ja, Henk. Bedankt voor je input.
pi_182882510
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heldin _O_
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  vrijdag 2 november 2018 @ 01:23:38 #17
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_182890271
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 17:52 schreef Fer het volgende:

[..]

Doe niet zo grappig, dit is proportionele zelfverdediging/noodweer.
Die opmerking was niet eens grappig, het was de miljardste variant op hetzelfde cynische riedeltje van een idioot die nog denkt dat het grappig is, of als grappig gezien moet worden.
pi_182890376
quote:
Daarna zou er een moment voor mij komen, wist ik, door mijn sport. Ik dacht: ‘Ik moet iets raken: kort en krachtig’.’’

Dat moment kwam, en hard ook. Want Beppie deelde een paar snoeiharde trappen uit, vol in het kruis en in de milt. ,,Een van hen kreeg geen lucht meer _O_ _O_ _O_ _O_ en ze renden daarna hard weg.’’ De Haagse deed snel de deur weer dicht. ,,En ik heb direct mijn moeder en mijn zus gebeld .Zij belden de politie. Die was er heel snel.’’

_O_ _O_

https://www.ad.nl/den-haa(...)ter-beppie~a74b125f/

Zo doe je dat :7 ^O^
Zo zie ik het graag. _O_ ^O^
  vrijdag 2 november 2018 @ 01:48:41 #19
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_182890469
Toch gek eigenlijk... ik vertel mensen al jaar en dag... om de zoveel tijd hoe je met een vechtsport achtergrond klootzakken en hufters kunt aanpakken (uit eigen ervaring). Dat je niet bang hoeft te zijn voor iemand met een mes, en hoe je ze ontwapenen kunt.
Maar ook dat je dat door middel van psychologische druk in verwarring kunt brengen, waardoor de helft al weg is voordat je iemand daadwerkelijk aangeraakt hebt.

En dat gelooft niemand (behalve degenen die erbij waren)... maar dit wordt wel direct geloofd?
En ja, ik geloof haar ook... training gaat om impulsen, aangeleerde impulsen op het juiste moment inzetten. Vertrouwen op jouw training net als professionele kickboksers en commando's & mariniers.

En ja als je een goede opleiding hebt gehad, dan kun je ook zonder probleem 2 man uitschakelen binnen 20 seconden (waarna de rest psychologisch gezien twijfelt tussen wegrennen en nog niet weten wat dan te doen).

Weten wanneer jouw kans te grijpen, zij schatte correct in dat ze een klap moest incasseren, voordat ze even zouden afwachten, hoe ze er aan toe zou zijn. En ja dat is juist het moment voor een tegenaanval, en direct gevolgd door een tweede tegen aanval in de tijd dat de 2e man even verbouwereerd is en niet weet wat hem overkomt. En logisch dat de 3e dan wegrent.

Dat is allemaal een mix van psychologie en automatismen door training.
En ja, dat is ook waarom ik niet bang ben voor iemand met een mes in het OV. Het aantal bewegingen die men kan maken in het gangpad is beperkt... en zoals een messentrekker zijn mes vast houdt, verraad veel over de aanvalstechniek... en ook over de messentrekker zelf. Nl iemand die met een mes vecht is een lafaard... en die recht al zijn focus op de hand die het mes vasthoudt. Zo'n persoon zal niet snel met zijn benen of zijn andere arm vechten... Dan weet je al bijna zeker, waar de zwaai van het mes vandaan komt... onderhands of bovenhands.
Voor beide gevallen heb je getraind, en weet je wat er komen gaat... zeker in een beperkte ruimte als het OV. Een zijwaardse messteek rond jouw middel is uitgesloten door de stoelen aan weerskanten.

Nou ja, enzovoort.
Maar natuurlijk weten de zolderkamer autisten dit veel beter... want zij hebben Rambo 2 en 3 gezien. :') :')
pi_182890778
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 01:48 schreef Also-von-Oder het volgende:
Toch gek eigenlijk... ik vertel mensen al jaar en dag... om de zoveel tijd hoe je met een vechtsport achtergrond klootzakken en hufters kunt aanpakken (uit eigen ervaring). Dat je niet bang hoeft te zijn voor iemand met een mes, en hoe je ze ontwapenen kunt.
Maar ook dat je dat door middel van psychologische druk in verwarring kunt brengen, waardoor de helft al weg is voordat je iemand daadwerkelijk aangeraakt hebt.

En dat gelooft niemand (behalve degenen die erbij waren)... maar dit wordt wel direct geloofd?
En ja, ik geloof haar ook... training gaat om impulsen, aangeleerde impulsen op het juiste moment inzetten. Vertrouwen op jouw training net als professionele kickboksers en commando's & mariniers.

En ja als je een goede opleiding hebt gehad, dan kun je ook zonder probleem 2 man uitschakelen binnen 20 seconden (waarna de rest psychologisch gezien twijfelt tussen wegrennen en nog niet weten wat dan te doen).

Weten wanneer jouw kans te grijpen, zij schatte correct in dat ze een klap moest incasseren, voordat ze even zouden afwachten, hoe ze er aan toe zou zijn. En ja dat is juist het moment voor een tegenaanval, en direct gevolgd door een tweede tegen aanval in de tijd dat de 2e man even verbouwereerd is en niet weet wat hem overkomt. En logisch dat de 3e dan wegrent.

Dat is allemaal een mix van psychologie en automatismen door training.
En ja, dat is ook waarom ik niet bang ben voor iemand met een mes in het OV. Het aantal bewegingen die men kan maken in het gangpad is beperkt... en zoals een messentrekker zijn mes vast houdt, verraad veel over de aanvalstechniek... en ook over de messentrekker zelf. Nl iemand die met een mes vecht is een lafaard... en die recht al zijn focus op de hand die het mes vasthoudt. Zo'n persoon zal niet snel met zijn benen of zijn andere arm vechten... Dan weet je al bijna zeker, waar de zwaai van het mes vandaan komt... onderhands of bovenhands.
Voor beide gevallen heb je getraind, en weet je wat er komen gaat... zeker in een beperkte ruimte als het OV. Een zijwaardse messteek rond jouw middel is uitgesloten door de stoelen aan weerskanten.

Nou ja, enzovoort.
Maar natuurlijk weten de zolderkamer autisten dit veel beter... want zij hebben Rambo 2 en 3 gezien. :') :')
Ok Jacky Chan, good speech, en nou weer terug in je mand.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182890881
Ik zou Beppie ook best willen raken. :@
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_182890970
Fijn dat het goed is afgelopen voor haar. Voor hetzelfde geld hadden ze haar gestoken, omdat ze zich hevig verzette.

Overigens, met 3 man sterk en mes op zak ergens een woningoverval proberen te plegen waar een 86-jarige man woont. :') Als je denkt dat het niet nog laffer kan, kan het altijd nog ietsje laffer. :N
pi_182891040
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 01:48 schreef Also-von-Oder het volgende:
Toch gek eigenlijk... ik vertel mensen al jaar en dag... om de zoveel tijd hoe je met een vechtsport achtergrond klootzakken en hufters kunt aanpakken (uit eigen ervaring). Dat je niet bang hoeft te zijn voor iemand met een mes, en hoe je ze ontwapenen kunt.
Maar ook dat je dat door middel van psychologische druk in verwarring kunt brengen, waardoor de helft al weg is voordat je iemand daadwerkelijk aangeraakt hebt.

En dat gelooft niemand (behalve degenen die erbij waren)... maar dit wordt wel direct geloofd?
En ja, ik geloof haar ook... training gaat om impulsen, aangeleerde impulsen op het juiste moment inzetten. Vertrouwen op jouw training net als professionele kickboksers en commando's & mariniers.

En ja als je een goede opleiding hebt gehad, dan kun je ook zonder probleem 2 man uitschakelen binnen 20 seconden (waarna de rest psychologisch gezien twijfelt tussen wegrennen en nog niet weten wat dan te doen).

Weten wanneer jouw kans te grijpen, zij schatte correct in dat ze een klap moest incasseren, voordat ze even zouden afwachten, hoe ze er aan toe zou zijn. En ja dat is juist het moment voor een tegenaanval, en direct gevolgd door een tweede tegen aanval in de tijd dat de 2e man even verbouwereerd is en niet weet wat hem overkomt. En logisch dat de 3e dan wegrent.

Dat is allemaal een mix van psychologie en automatismen door training.
En ja, dat is ook waarom ik niet bang ben voor iemand met een mes in het OV. Het aantal bewegingen die men kan maken in het gangpad is beperkt... en zoals een messentrekker zijn mes vast houdt, verraad veel over de aanvalstechniek... en ook over de messentrekker zelf. Nl iemand die met een mes vecht is een lafaard... en die recht al zijn focus op de hand die het mes vasthoudt. Zo'n persoon zal niet snel met zijn benen of zijn andere arm vechten... Dan weet je al bijna zeker, waar de zwaai van het mes vandaan komt... onderhands of bovenhands.
Voor beide gevallen heb je getraind, en weet je wat er komen gaat... zeker in een beperkte ruimte als het OV. Een zijwaardse messteek rond jouw middel is uitgesloten door de stoelen aan weerskanten.

Nou ja, enzovoort.
Maar natuurlijk weten de zolderkamer autisten dit veel beter... want zij hebben Rambo 2 en 3 gezien. :') :')
"Vroegah" waneer iemand moeilijk deed in de trein, dan kwam of de spoorwegpolitie langs, of een paar reizigers die even het probleem kwamen oplossen. Dan belde de conducteur of de machinist de spoorwegpolitie, om bij het volgende grote station, een boefje op te pakken.
Die kwam dan dikwijls bebloed en behoorlijk aangedaan uit de trein gestapt, waarop het spoorwegpersoneel zei: "Kent u die wissels vlak voor het station? We gingen iets te hard daar door heen en meneer is gevallen".

Die dacht daarna wel 3 keer na de volgende keer _O-
pi_182891122
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 01:48 schreef Also-von-Oder het volgende:
Toch gek eigenlijk... ik vertel mensen al jaar en dag... om de zoveel tijd hoe je met een vechtsport achtergrond klootzakken en hufters kunt aanpakken (uit eigen ervaring). Dat je niet bang hoeft te zijn voor iemand met een mes, en hoe je ze ontwapenen kunt.
Maar ook dat je dat door middel van psychologische druk in verwarring kunt brengen, waardoor de helft al weg is voordat je iemand daadwerkelijk aangeraakt hebt.

En dat gelooft niemand (behalve degenen die erbij waren)... maar dit wordt wel direct geloofd?
En ja, ik geloof haar ook... training gaat om impulsen, aangeleerde impulsen op het juiste moment inzetten. Vertrouwen op jouw training net als professionele kickboksers en commando's & mariniers.

En ja als je een goede opleiding hebt gehad, dan kun je ook zonder probleem 2 man uitschakelen binnen 20 seconden (waarna de rest psychologisch gezien twijfelt tussen wegrennen en nog niet weten wat dan te doen).

Weten wanneer jouw kans te grijpen, zij schatte correct in dat ze een klap moest incasseren, voordat ze even zouden afwachten, hoe ze er aan toe zou zijn. En ja dat is juist het moment voor een tegenaanval, en direct gevolgd door een tweede tegen aanval in de tijd dat de 2e man even verbouwereerd is en niet weet wat hem overkomt. En logisch dat de 3e dan wegrent.

Dat is allemaal een mix van psychologie en automatismen door training.
En ja, dat is ook waarom ik niet bang ben voor iemand met een mes in het OV. Het aantal bewegingen die men kan maken in het gangpad is beperkt... en zoals een messentrekker zijn mes vast houdt, verraad veel over de aanvalstechniek... en ook over de messentrekker zelf. Nl iemand die met een mes vecht is een lafaard... en die recht al zijn focus op de hand die het mes vasthoudt. Zo'n persoon zal niet snel met zijn benen of zijn andere arm vechten... Dan weet je al bijna zeker, waar de zwaai van het mes vandaan komt... onderhands of bovenhands.
Voor beide gevallen heb je getraind, en weet je wat er komen gaat... zeker in een beperkte ruimte als het OV. Een zijwaardse messteek rond jouw middel is uitgesloten door de stoelen aan weerskanten.

Nou ja, enzovoort.
Maar natuurlijk weten de zolderkamer autisten dit veel beter... want zij hebben Rambo 2 en 3 gezien. :') :')
Ja vast.. als je één tegen één komt te staan tegen iemand met een mes, dan moet je ook gewoon wegrennen. En iemand die al tien jaar aan kickboksen doet moet het ook gewoon niet op nemen tegen drie of meet tegenstanders, want dat wordt je dood. Je dient gewoon weg te rennen, voor je eigen veiligheid, van de meeste confrontaties.
  vrijdag 2 november 2018 @ 06:01:44 #25
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_182891189
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 05:53 schreef dopemin het volgende:

[..]

Ja vast.. als je één tegen één komt te staan tegen iemand met een mes, dan moet je ook gewoon wegrennen. En iemand die al tien jaar aan kickboksen doet moet het ook gewoon niet op nemen tegen drie of meet tegenstanders, want dat wordt je dood. Je dient gewoon weg te rennen, voor je eigen veiligheid, van de meeste confrontaties.
Goeie keus. En je 2 kinderen boven in bed?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')