abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 november 2018 @ 09:30:18 #76
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_182892865
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 07:41 schreef StateOfMind het volgende:
Als je Legendary Pelts naar een trapper brengt, dan kan hij daar kleding voor je van maken. Maar geeft zo'n outfit je nou ook extra mogelijkheden, of is het puur cosmetisch (ik vind ze spuuglelijk).

Ik was bij toeval op een Legendary Coyote gestuit en die gekilled, en op weg naar de Trapper noord-oostelijk boven Emerald Ranch, ben ik even gestopt bij de Fence in Emerald om loot te verkopen en toen zag ik dat hij ook Legendary Pelts koopt en daar dan automatisch iets van maakt wat vast in je Inventory verschijnt, en wat je een extra Perk geeft.
Uiteindelijk die pelt dan maar aan de Fence verkocht :Y
Zat gisteren ook te twijfelen qua verkopen aan de trapper maar wat ik er van begreep is dat je ze moet verkopen en dat ze dan bij de trapper in zijn inventaris zitten als grondstof voor een outfit. Dat klopte inderdaad.
pi_182892876
Aangekomen in Chapter 3. M'n bounty is nu wel in veel staten rond de 250 dollar, dat neemt hoop lol weg. Geld heb ik echt nooit. Misschien toch maar gold bars zoeken?

En veren en pelts breng ik naar de trapper ja, die kan er nog wat van craften (jouw veren houdt ie ook kwam ik achter).
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_182892941
Ik ben even gestopt met bounty's betalen.. Ik zou ook liever zonder doen, maar voordat je het weet heb je weer een missie en sta je vol met bounty's.
  Redactie Frontpage vrijdag 2 november 2018 @ 09:35:23 #79
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182892942
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb het idee dat ik bij het einde in de buurt kom...

Na Saint Dennis:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Dus dat uitgespeeld en daarna een fucking de-ja-vu gehad:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

En nu kan ik pas morgen avond spelen. Ik wil doorgaan :@
Nee joh, je bent pas net op de helft.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_182892957
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:35 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Nee joh, je bent pas net op de helft.
Damn, en heb er flink wat uren in zitten naar mijn idee. Wat een game _O_ _O_.
  Redactie Frontpage vrijdag 2 november 2018 @ 09:39:03 #81
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182893023
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:36 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Damn, en heb er flink wat uren in zitten naar mijn idee. Wat een game _O_ _O_.
Hoofdstuk 5 is geloof ik relatief kort, maar 6 zit echt heul veul verhaal in. En daarna heb je nog twee epilogen :P.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_182893065
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:35 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Nee joh, je bent pas net op de helft.
Echt heh, niet alleen het verhaal zelf is al tig uren.. de game zelf met al die extra dingen maakt het voor mij makkelijk om dit the game of the year te vinden. GoW was awesome, maar deze is lastiger, uitgebreider, gaat meer effort in zitten. Bazengame.
pi_182893115
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2018 01:41 schreef Nibb-it het volgende:
SPOILER: Chapter 2
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon verder niks omdat men bezig was. En ik wilde verder. Dus flink wat bier gezopen, paar flessen whiskey erachteraan en terwiijl de rest vrolijk aan het zingen was gewoon naar mn nest gegaan. Tief op met je feest. Ik ben zat. Laat me met rust. :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182893120
Dus ik heb geen idee verder. 2 mensen geprobeerd aan te spreken en die wilde niks zeggen dus toen maar op een zuipen gezet :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage vrijdag 2 november 2018 @ 09:45:17 #85
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182893139
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:41 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Echt heh, niet alleen het verhaal zelf is al tig uren.. de game zelf met al die extra dingen maakt het voor mij makkelijk om dit the game of the year te vinden. GoW was awesome, maar deze is lastiger, uitgebreider, gaat meer effort in zitten. Bazengame.
GOW heb ik niet gespeeld omdat ik een beetje Kratos moe ben :@ (ik heb alle vorige delen gespeeld). Dus RDR2 is voor mij zeker de game of the year _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_182893174
Deze game heeft denk ik meer een replay value dan GoW. Dus daarom RDR2 > GOW
pi_182893190
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Deze game heeft denk ik meer een replay value dan GoW. Dus daarom RDR2 > GOW
Dat zeker
pi_182893251
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2018 01:41 schreef Nibb-it het volgende:
SPOILER: Chapter 2
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb ik dat helemaal gemist ;(
Flesje bier
pi_182893263
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]

GOW heb ik niet gespeeld omdat ik een beetje Kratos moe ben :@ (ik heb alle vorige delen gespeeld). Dus RDR2 is voor mij zeker de game of the year _O_
De nieuwe GoW is totaal niet de vergelijken met de vorige delen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 2 november 2018 @ 09:53:01 #90
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182893268
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Aangekomen in Chapter 3. M'n bounty is nu wel in veel staten rond de 250 dollar, dat neemt hoop lol weg. Geld heb ik echt nooit. Misschien toch maar gold bars zoeken?

En veren en pelts breng ik naar de trapper ja, die kan er nog wat van craften (jouw veren houdt ie ook kwam ik achter).
koetsen jatten

bounties doen

iedereen looten en alle zooi aan de fence verkopen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182893276
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:30 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Zat gisteren ook te twijfelen qua verkopen aan de trapper maar wat ik er van begreep is dat je ze moet verkopen en dat ze dan bij de trapper in zijn inventaris zitten als grondstof voor een outfit. Dat klopte inderdaad.
Maar hebben die outfits van de trapper ook nog extra perks/voordelen of zijn e puur cosmetisch van aard?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Frontpage vrijdag 2 november 2018 @ 09:55:16 #92
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182893304
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:52 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

De nieuwe GoW is totaal niet de vergelijken met de vorige delen.
Dat weet ik, maar ik heb nog geen zin gehad om met Kratos rond te gaan rennen en alles en iedereen kapot te rammen, ook al is die tegenwoordig Scandinavisch ipv Grieks.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_182893369
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 09:53 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Maar hebben die outfits van de trapper ook nog extra perks/voordelen of zijn e puur cosmetisch van aard?
Een aantal items bij de trapper hebben voordeel. Zeker niet alles.

De legendary delen die je naar de fence kan brengen hebben wel allemaal perks/voordelen. (talismans en trinkets)
  Eindredactie Games vrijdag 2 november 2018 @ 10:14:26 #94
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182893657
Het realisme is soms bijna choquerend. Ik had gister nog even een half uurtje tijd en had alleen zin om een beetje te klooien. Stond bij een moeras wat te vissen en er reed een sukkeltje op paard langs, ik was in een kwaadaardige bui dus riep naar 'm of 'ie even wilde stoppen. Met lasso van z'n paard gerukt, stukje door de modder getrokken en vastgebonden. Vervolgens heb ik hem in een laag water geflikkerd, kniehoogte, en je zag deze NPC dus echt spartelend snakken naar lucht, zijn hoofd kwam nét boven het water uit. Met 'antagonize' kon ik dit ook nog eens becommentariëren ("Haha! you look like a fish out of the water!" of iets van die strekking). Ik kon het niet laten om hem daarna in nog iets dieper water te gooien. Toen kwam 'ie net niet meer met z'n hoofd boven het water uit en werd zijn gespartel steeds minder tot 'ie na een paar seconden helemaal niet meer bewoog en begon te drijven. Goddamn.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Redactie Frontpage vrijdag 2 november 2018 @ 10:17:42 #95
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182893713
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:14 schreef 2dope het volgende:
Het realisme is soms bijna choquerend. Ik had gister nog even een half uurtje tijd en had alleen zin om een beetje te klooien. Stond bij een moeras wat te vissen en er reed een sukkeltje op paard langs, ik was in een kwaadaardige bui dus riep naar 'm of 'ie even wilde stoppen. Met lasso van z'n paard gerukt, stukje door de modder getrokken en vastgebonden. Vervolgens heb ik hem in een laag water geflikkerd, kniehoogte, en je zag deze NPC dus echt spartelend snakken naar lucht, zijn hoofd kwam nét boven het water uit. Met 'antagonize' kon ik dit ook nog eens becommentariëren ("Haha! you look like a fish out of the water!" of iets van die strekking). Ik kon het niet laten om hem daarna in nog iets dieper water te gooien. Toen kwam 'ie net niet meer met z'n hoofd boven het water uit en werd zijn gespartel steeds minder tot 'ie na een paar seconden helemaal niet meer bewoog en begon te drijven. Goddamn.
Jij vuige sadist :(

Ik heb dat ook al meer dan eens gedaan, ben benieuwd wat er gebeurt als je iemand vastgebonden bij een alligator neerlegt :@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Eindredactie Games vrijdag 2 november 2018 @ 10:25:23 #96
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_182893827
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:17 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Jij vuige sadist :(

Ik heb dat ook al meer dan eens gedaan, ben benieuwd wat er gebeurt als je iemand vastgebonden bij een alligator neerlegt :@
Terwijl ik dat typte begon ik me dat ook hardop af te vragen. Minimaal net zo sadistisch is nog altijd lui achter je paard binden en dan op volle vaart door de wildernis knallen. Die lui schreeuwen tot er een rotsblok op de weg ligt waar ze vol op klappen waarna het geschreeuw opeens abrupt stopt terwijl hun levenloze lichaam de lucht in gelanceerd wordt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_182893846
Iemand trok me van mijn paard.
Ik floot meteen naar mijn paard en mijn paard bokte hem er af, kon ik hem meteen straffen :D
pi_182893873
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:26 schreef rival het volgende:
Iemand trok me van mijn paard.
Ik floot meteen naar mijn paard en mijn paard bokte hem er af, kon ik hem meteen straffen :D
Goeie tip, eerste dat iemand me dat flikte heb ik hem eraf geschoten, spaart misschien een kogel uit.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Redactie Frontpage vrijdag 2 november 2018 @ 10:29:47 #99
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_182893881
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:25 schreef 2dope het volgende:

[..]

Terwijl ik dat typte begon ik me dat ook hardop af te vragen. Minimaal net zo sadistisch is nog altijd lui achter je paard binden en dan op volle vaart door de wildernis knallen. Die lui schreeuwen tot er een rotsblok op de weg ligt waar ze vol op klappen waarna het geschreeuw opeens abrupt stopt terwijl hun levenloze lichaam de lucht in gelanceerd wordt.
Maar dan val je zelf ook -O- Kun je hem beter gewoon van een brug gooien, dan kom je er zonder kleerscheuren vanaf :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_182893914
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 10:29 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Maar dan val je zelf ook -O- Kun je hem beter gewoon van een brug gooien, dan kom je er zonder kleerscheuren vanaf :P
Ik ben nog geen enkele keer gevallen met iemand achter mij slepen? (iets wat ik echt vaak doe, sleep vaak iemand meteen weg van de route zodat er geen getuigen zien wat ik daarna met em doe)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')