abonnement Unibet Coolblue
pi_182883617
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 18:57 schreef fietsie het volgende:
In een vergelijkbare situatie zat mijn dochter, toen 6, achterin. Controlepost aan de enige weg naar dit dorp.

Na de melding van de agent dat een kopie niet voldoende was kwam van de achterbank: "Dat is heel stom pappa, je hoort je altijd aan de regels te houden. Als ik dat moet, moet jij dat ook.".

De agent lag in een deuk en ik mocht m thuis even gaan ophalen, als mijn dochter beloofde dat we terug zouden komen om hem te laten zien.
te goed dit!! O+
  donderdag 1 november 2018 @ 19:11:35 #77
63722 z80
I fink you freaky
pi_182883783
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 18:58 schreef z80 het volgende:

[..]

Dan zal ik eerst een fatsoenlijke antenne moeten gaan maken. Wat er nu aan zit is een "standaard" tv antenne. Dus eigenlijk het verkeerde frequentie bereik.
Ook met een pruts antenne zie ik vliegtuigen ter hoogte van Apeldoorn en richting het zuiden tot aan Bonn.

Edit Groningen en Lelystad doen ook mee. Niet de vliegvelden maar wel een kist die over komt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_182883912
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 18:57 schreef fietsie het volgende:

[..]

In een vergelijkbare situatie zat mijn dochter, toen 6, achterin. Controlepost aan de enige weg naar dit dorp.

Na de melding van de agent dat een kopie niet voldoende was kwam van de achterbank: "Dat is heel stom pappa, je hoort je altijd aan de regels te houden. Als ik dat moet, moet jij dat ook.".

De agent lag in een deuk en ik mocht m thuis even gaan ophalen, als mijn dochter beloofde dat we terug zouden komen om hem te laten zien.
:D

quote:
10s.gif Op donderdag 1 november 2018 18:58 schreef Molo het volgende:
Mijn dochter was sachrijnig en wilde niks

Ik had lekker hard muziek van Guardians of the Galaxy opgezet

Ben ik in de keuken bezig, loop terug, zie ik haar stiekem staan dansen _O_ _O_ _O_

Moest ze toch beetje boos lachen dat ik haar betrapte O+
Sachrijntje, net als haar moeder _O-
Haha, mooi portret. Ik zie het voor me. (sort of dan, ik heb geen idee hoe jullie eruitzien :+ )
pi_182884112
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 18:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Sowieso verstandig een foto van je papieren te maken en op een veilige server op internet te zetten.
Tuurlijk. Maar rechtsgeldig is dat dus niet. Raar de overheid verplicht je te kunnen identificeren maar als ik m’n paspoort in moet leveren voor een visum is er geen alternatief.
We have far more in common than that which devides us..
pi_182884263
Nou, ik heb voor de tweede keer spaghetti pompoen gemaakt. En met een vork kreeg je wel een beetje slierten, maar het werd uiteindelijk weer een grote stamppot. Ik geef het op. Ik hou het wel bij courgetti als ik koolhydraatarm pasta wil eten.
  donderdag 1 november 2018 @ 19:34:31 #81
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182884279
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 19:18 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D

[..]

Haha, mooi portret. Ik zie het voor me. (sort of dan, ik heb geen idee hoe jullie eruitzien :+ )
Dik, groot en grof versus dun, klein en fijntjes :+

We zijn een vrij bijzondere combinatie van moeder en kind :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 1 november 2018 @ 19:35:06 #82
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182884291
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 19:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar rechtsgeldig is dat dus niet. Raar de overheid verplicht je te kunnen identificeren maar als ik m’n paspoort in moet leveren voor een visum is er geen alternatief.
Sta je niet gewoon in een systeem, wat als het écht moet te raadplegen is?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182884618
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 19:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Sta je niet gewoon in een systeem, wat als het écht moet te raadplegen is?
Geen idee. Ik zal natuurlijk niet snel aangehouden worden voor te hard rijden, misschien dronken achter het (fiets)stuur.
Maar pakketjes ophalen kan wat lastig zijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_182884635
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 19:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Geen idee. Ik zal natuurlijk niet snel aangehouden worden voor te hard rijden, misschien dronken achter het (fiets)stuur.
Maar pakketjes ophalen kan wat lastig zijn.
Je mag gewoon een ID-kaart en een paspoort hebben naast elkaar, dus het is oplosbaar.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 1 november 2018 @ 19:49:47 #85
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182884672
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 19:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Geen idee. Ik zal natuurlijk niet snel aangehouden worden voor te hard rijden, misschien dronken achter het (fiets)stuur.
Maar pakketjes ophalen kan wat lastig zijn.
Ja pakketjes is gedoe, daar is ook niet echt een oplossing voor behalve wat Fietsmans zegt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_182885178
*gaap* Bedjetoe.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 1 november 2018 @ 20:23:39 #87
63722 z80
I fink you freaky
pi_182885265
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 20:18 schreef fietsie het volgende:
*gaap* Bedjetoe.
Eerst nog wat logfiles doorlezen. Lufthansa blijkt tot nu toe met de oudste kisten te vliegen. Nu komt er 1 uit 1990 (Airbus A320 211) langs.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_182885275
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 19:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

Je mag gewoon een ID-kaart en een paspoort hebben naast elkaar, dus het is oplosbaar.
Weet ik, heb het een tijd naast elkaar gehad. Maar nu geen noodzaak voor paspoort. Reis niet meer voor m’n werk en privé ook niet meer verder weg. En ga ik dat wel doen heb ik zo een paspoort
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 1 november 2018 @ 20:25:23 #89
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_182885292
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 18:53 schreef z80 het volgende:
LOL. Ik heb nu mijn prive flightradar draaien. Gewoon omdat het kan. Een orangePi met een dvb-t usb ontvanger om de ADS-B signalen van de overvliegende toestellen te ontvangen en decoderen, en op de pc een klein programmaatje wat de vliegtuigen op een kaart plot.
Als je je gegeven deelt met FlightRadar krijg je een gratis Premium account van ze geloof ik.

Zit mobiel dus is wat lastig zoeken, maar d'r is een reeks over hier op FOK!
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_182885352
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 20:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als je je gegeven deelt met FlightRadar krijg je een gratis Premium account van ze geloof ik.

Zit mobiel dus is wat lastig zoeken, maar d'r is een reeks over hier op FOK!
Als een soort grote gedistribueerde antenne?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 1 november 2018 @ 20:29:45 #91
63722 z80
I fink you freaky
pi_182885375
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 20:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als je je gegeven deelt met FlightRadar krijg je een gratis Premium account van ze geloof ik.

Zit mobiel dus is wat lastig zoeken, maar d'r is een reeks over hier op FOK!
Klopt. Maar wat er nu draait is een beetje prutsen. En de orangePi blijft ook niet constant aan.
Voor een premium account moet je een stabiele ontvanger hebben. En wat er nu draait is alles behalve stabiel.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 1 november 2018 @ 20:30:54 #92
63722 z80
I fink you freaky
pi_182885397
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 20:28 schreef fietsie het volgende:

[..]

Als een soort grote gedistribueerde antenne?
Ja. Zo veel mogelijk onafhankelijke ontvangers. Dit maakt de site ook zo nauwkeurig mbt het tracken van vliegtuigen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_182885398
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 20:29 schreef z80 het volgende:

[..]

Klopt. Maar wat er nu draait is een beetje prutsen. En de orangePi blijft ook niet constant aan.
Voor een premium account moet je een stabiele ontvanger hebben. En wat er nu draait is alles behalve stabiel.
4 bakstenen eromheen.
Valt ie niet om. Stabiel.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 1 november 2018 @ 20:34:46 #94
63722 z80
I fink you freaky
pi_182885461
Een Gates Learjet 35 A uit 1975. Oude troep blijkt nog steeds luchtwaardig te zijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_182885465
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 20:34 schreef z80 het volgende:
Een Gates Learjet 35 A uit 1975. Oude troep blijkt nog steeds luchtwaardig te zijn.
Bazenjaar, 1975. Alles uit dat jaar is top.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_182885624
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 19:48 schreef fietsie het volgende:

Je mag gewoon een ID-kaart en een paspoort hebben naast elkaar, dus het is oplosbaar.
Ja, klopt. En als je dan een nieuw paspoort wilt, moet je beide documenten ook kunnen overleggen.
Nou, ik had mijn idkaart die al jaren verlopen was maar door midden geknipt in de prullenbak gegooid, want ik had toch een paspoort :7
Dat was fout.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182885645
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 20:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, klopt. En als je dan een nieuw paspoort wilt, moet je beide documenten ook kunnen overleggen.
Nou, ik had mijn idkaart die al jaren verlopen was maar door midden geknipt in de prullenbak gegooid, want ik had toch een paspoort :7
Dat was fout.
Oeh ja, da's niet zoals men wil dat 't gaat..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_182885694
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 20:45 schreef fietsie het volgende:

Oeh ja, da's niet zoals men wil dat 't gaat..
Moest ik aangifte doen van vermissing/diefstal :')
Formuliertje invullen.

Waar heeft u uw id bewijs voor het laatst gezien? In de prullenbak.
Heeft u een vermoeden waar uw id kaart momenteel is? Bij de VAM (afvalverwerkingsbedrijf hier)

etc :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_182885711
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 20:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Moest ik aangifte doen van vermissing/diefstal :')
Formuliertje invullen.

Waar heeft u uw id bewijs voor het laatst gezien? In de prullenbak.
Heeft een vermoeden waar uw id kaart momenteel is? Bij de VAM (afvalverwerkingsbedrijf hier)

etc :')
*O* Op de bult in Wijster *O*
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_182885724
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 20:48 schreef fietsie het volgende:

*O* Op de bult in Wijster *O*
De hoogste berg in Drenthe *cringe*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')