abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2018 @ 00:02:04 #51
88815 The_Emotion
98.3
pi_182910936
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:00 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Het is gewoon een nederlander.
Dan snap ik de behoefte van een tussenpersoon nog minder
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2018 @ 00:03:36 #52
88815 The_Emotion
98.3
pi_182910962
Aan Henk Westbroek kon je zelf nog vragen hoe het met z'n schildpad ging
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Moderator zaterdag 3 november 2018 @ 00:05:00 #53
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182910990
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:02 schreef Remqo het volgende:

[..]

Dan snap ik de behoefte van een tussenpersoon nog minder
Men wil dit niet doen op persoonlijk basis dat is het hele 'andere' aan dit concept. Kijk ik ben wetenschapper maar als je dingen aan mij wilt vragen kom je gewoon lekker naar wetenschappers op FOK! en vraag je het. Is ook geen goed bewaard geheim. Maar andere mensen hebben liever niet dat ze met (user)naam en toenaam gelinkt worden aan hun beroep/functie/uitspraken. En daarvoor hebben we nu naast de normale gang van zaken op FOK! deze extra methode.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2018 @ 00:10:26 #54
88815 The_Emotion
98.3
pi_182911100
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 november 2018 00:05 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Men wil dit niet doen op persoonlijk basis dat is het hele 'andere' aan dit concept. Kijk ik ben wetenschapper maar als je dingen aan mij wilt vragen kom je gewoon lekker naar wetenschappers op FOK! en vraag je het. Is ook geen goed bewaard geheim. Maar andere mensen hebben liever niet dat ze met (user)naam en toenaam gelinkt worden aan hun beroep/functie/uitspraken. En daarvoor hebben we nu naast de normale gang van zaken op FOK! deze extra methode.
Als ik W&T wil zijn voor een vraag of opmerking, weet ik het wel te vinden.
De naam van de ondervraagde hoef ik ook niet te weten, en als het door zijn werk beschermd wordt hoef ik het bedrijf ook niet te weten,... wat mij betreft.
Maar hij kan wel even de moeite nemen onder een nietszeggende naam te posten, om 24 uur later op #ANONIEM te staan
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  † In Memoriam † zaterdag 3 november 2018 @ 00:16:51 #55
88815 The_Emotion
98.3
pi_182911222
Ik denk ook niet dat de betreffende wetenschapper zijn beroepsgeheim voorbij praat, al is het anoniem
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_182913795
Ik heb aardig wat kritiek in het betreffende topic geplaatst en vind die kritiek nog steeds terecht.
Bovendien lees ik hier meerdere aanmeldingen dus hoe wil je voorkomen dat eea langs elkaar heen gaat?
En kritiek leveren is natuurlijk altijd makkelijk, dus zal ik in dat topic vertellen wat voor werk ik heb gedaan en kunnen mensen daar vragen over stellen.
En uiteraard zal ik proberen zo open en eerlijk te zijn zoals het hoort.
pi_182913799
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 05:56 schreef vannelle het volgende:
Ik heb aardig wat kritiek in het betreffende topic geplaatst en vind die kritiek nog steeds terecht.
Bovendien lees ik hier meerdere aanmeldingen dus hoe wil je voorkomen dat eea langs elkaar heen gaat?
En kritiek leveren is natuurlijk altijd makkelijk, dus zal ik in dat topic vertellen wat voor werk ik heb gedaan en kunnen mensen daar vragen over stellen.
En uiteraard zal ik proberen zo open en eerlijk te zijn zoals het hoort.
Ja vet handig man, op die manier.
pi_182913815
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 05:56 schreef vannelle het volgende:
Ik heb aardig wat kritiek in het betreffende topic geplaatst en vind die kritiek nog steeds terecht.
Bovendien lees ik hier meerdere aanmeldingen dus hoe wil je voorkomen dat eea langs elkaar heen gaat?
En kritiek leveren is natuurlijk altijd makkelijk, dus zal ik in dat topic vertellen wat voor werk ik heb gedaan en kunnen mensen daar vragen over stellen.
En uiteraard zal ik proberen zo open en eerlijk te zijn zoals het hoort.
Ik heb het topic net eens even zitten lezen maar wat gedraag jij je als een lul zeg. Jij vind het niets dus anderen mogen er ook geen plezier van beleven? Mafkees.
pi_182913817
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 05:58 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Ja vet handig man, op die manier.
En wat doe ik verkeerd volgens jou?
pi_182913820
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 06:08 schreef vannelle het volgende:

[..]

En wat doe ik verkeerd volgens jou?
In het desbetreffende topic je gal spuien en niet in het topic waar je notabene 3 keer naar wordt verwezen.

Dan ben je toch zielig of niet?
pi_182913823
quote:
13s.gif Op zaterdag 3 november 2018 06:08 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Ik heb het topic net eens even zitten lezen maar wat gedraag jij je als een lul zeg. Jij vind het niets dus anderen mogen er ook geen plezier van beleven? Mafkees.
Als je nou dat schelden achterwege zou laten, mijn argumenten goed zou lezen en vooral ook mijn laatste bericht in dat topic zou lezen denk ik dat je zelf ook wel snapt dat je iets te snel hebt gereageerd.
Geeft niks, doe ik ook wel eens.
pi_182913830
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 06:10 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

In het desbetreffende topic je gal spuien en niet in het topic waar je notabene 3 keer naar wordt verwezen.

Dan ben je toch zielig of niet?
Ah ja.

Heb je enig idee in welk topic je dit post?
pi_182913832
quote:
2s.gif Op donderdag 1 november 2018 10:53 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld aan [tandarts in vlaardingen] of [jongen met asperger] etc. als die zich aanmelden.
Kun je aan de tandarts uit Vlaardingen vragen waar het stadhuis van Vlaardingen is?
pi_182913834
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 06:10 schreef vannelle het volgende:

[..]

Als je nou dat schelden achterwege zou laten, mijn argumenten goed zou lezen en vooral ook mijn laatste bericht in dat topic zou lezen denk ik dat je zelf ook wel snapt dat je iets te snel hebt gereageerd.
Geeft niks, doe ik ook wel eens.
Ik denk dat de goodwil om überhaupt te lezen wat je wilt vertellen te laag is omdat je het op deze manier doet. Iedereen moet boeten omdat een podium nodig hebt om je mening te verkondigen. Zo'n zielig persoon wil ik niet eens begrijpen.

Toch heb ik het gedaan en ik ben het deels met je eens, maar het is nu eenmaal niet anders bij deze persoon. Dus accepteer dat gewoon en zit niet zo te huilebalken. Alsjeblieft zeg.
pi_182913838
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 06:12 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ah ja.

Heb je enig idee in welk topic je dit post?
In ieder geval niet in het desbetreffende lopende topic die jij in je eentje al vergalt hebt.

Sterker nog; het topic waarnaar jij verwezen werd

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2018 06:17:04 ]
pi_182913852
Maargoed vannelle het zal allemaal wel. Ik moet iemand verhuizen, dus ik laat het hierbij. Fijne dag verder.
pi_182913865
Nou, dat was gezellig.
Bedankt hoor!
Ik geef alleen maar mijn mening maar dat is blijkbaar niet gewenst.
Hopelijk wordt mijn bijdrage in het betreffende topic wel gezien en gelezen zodat duidelijk wordt dat ik niet loop te zieken.
Het is me iig wél duidelijk dat niet iedereen goed leest of met kritiek om kan gaan.

Succes met de verhuizing morgen _mosrednA ^O^
pi_182913877
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 06:28 schreef vannelle het volgende:
Nou, dat was gezellig.
Bedankt hoor!
Ik geef alleen maar mijn mening maar dat is blijkbaar niet gewenst.
Hopelijk wordt mijn bijdrage in het betreffende topic wel gezien en gelezen zodat duidelijk wordt dat ik niet loop te zieken.
Het is me iig wél duidelijk dat niet iedereen goed leest of met kritiek om kan gaan.

Succes met de verhuizing morgen _mosrednA ^O^
Je begrijpt me verkeerd, het gaat me niet om je mening, het gaat me erom dat je dat zonodig in dát topic moet doen.
pi_182913882
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 06:41 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Je begrijpt me verkeerd, het gaat me niet om je mening, het gaat me erom dat je dat zonodig in dát topic moet doen.
Wat ook best wel logisch is want waarom zou ik in een ander topic mijn mening geven over dit?
Nogmaals, ik ben er echt niet op uit om de boel te trollen of te verpesten en ik denk dat je je mijn vraagstelling ook wel voor kunt stellen ook al wil je dat niet toegeven. Of wel.
pi_182913884
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 06:45 schreef vannelle het volgende:

[..]

Wat ook best wel logisch is want waarom zou ik in een ander topic mijn mening geven over dit?
Nogmaals, ik ben er echt niet op uit om de boel te trollen of te verpesten en ik denk dat je je mijn vraagstelling ook wel voor kunt stellen ook al wil je dat niet toegeven. Of wel.
Natuurlijk geef ik dat toe, je hebt ook wel een punt. Alleen dat had je niet in het al lopende topic moeten doen, maar gewoon in het topic waar Bosbeetle je notabene 3x naar verwees.

Maar ondanks dat bleef je dat topic gebruikn als podium en dat neem ik je kwalijk.
  Moderator zaterdag 3 november 2018 @ 07:29:44 #71
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182914008
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 05:56 schreef vannelle het volgende:
Ik heb aardig wat kritiek in het betreffende topic geplaatst en vind die kritiek nog steeds terecht.
Bovendien lees ik hier meerdere aanmeldingen dus hoe wil je voorkomen dat eea langs elkaar heen gaat?
En kritiek leveren is natuurlijk altijd makkelijk, dus zal ik in dat topic vertellen wat voor werk ik heb gedaan en kunnen mensen daar vragen over stellen.
En uiteraard zal ik proberen zo open en eerlijk te zijn zoals het hoort.
Het is de bedoeling dat een ieder zijn eigen topic krijgt en dat het idd naast elkaar loopt
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator zaterdag 3 november 2018 @ 10:33:40 #72
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_182916128
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 18:30 schreef ChrisCarter het volgende:
Maar hoe wordt de waarheidsgetrouwheid geverifieerd dan? :)

Even los van uitgaan van het goede in de mens :P
linkedin profiel is bij bosbeetle bekend? Ik noem maar wat
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_182923136
Dus je wil een online 'human library' organiseren, Bb? Goed idee! Ik heb alleen geen vragen voor een medewerker van een internationaal bedrijf ;)
Mon 'en!
  † In Memoriam † zondag 4 november 2018 @ 02:25:17 #74
88815 The_Emotion
98.3
pi_182930608
Het is een leuk initiatief voor een Q&A met random mensen in verschillende bedrijfstakken.
Ik blijf bij de mening van vanelle. de persoon in kwestie zal ook zelf antwoord moeten geven.

Ook al heeft BosBeatle de beste intenties met het doorgeven van antwoorden, een direct antwoord van de persoon zelf is duidelijk en wenselijk.

Wil techmeneer geen account aanmaken, zoek dan een andere techmeneer, maar het idee van doorgeefluikjes is net als afhaalchinees, er zit altijd een opvallende bijsmaak aan.

[ Bericht 1% gewijzigd door The_Emotion op 04-11-2018 02:36:54 ]
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Moderator zondag 4 november 2018 @ 11:34:49 #75
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182934338
quote:
3s.gif Op zondag 4 november 2018 02:25 schreef Remqo het volgende:
Het is een leuk initiatief voor een Q&A met random mensen in verschillende bedrijfstakken.
Ik blijf bij de mening van vanelle. de persoon in kwestie zal ook zelf antwoord moeten geven.

Ook al heeft BosBeatle de beste intenties met het doorgeven van antwoorden, een direct antwoord van de persoon zelf is duidelijk en wenselijk.

Wil techmeneer geen account aanmaken, zoek dan een andere techmeneer, maar het idee van doorgeefluikjes is net als afhaalchinees, er zit altijd een opvallende bijsmaak aan.
Daarvoor hebben we al iets trouwens dat heet FOK! :P deze mensen willen het anoniem doen en blijkbaar is er dan iets meer animo om dit te doen. De mensen die in de OP staan willen het wel zo doen maar niet via een account. Zonder anonieme laag kan ook prima (de labrador fokker in de lijst wil het gewoon zelf via fok doen en dat doen we dan ook gewoon) maar er zijn ook beroepen of andere zaken waarbij anonimiteit wel gewenst is. En deze mensen vinden een account op fok die anonimiteit niet waarborgen.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 4 november 2018 @ 11:36:46 #76
47102 Elvi
miemkwien
pi_182934372
In R&P was er zo'n topic met een psycholoog. Die deed dat ook anoniem, met een apart account die ook geverifieerd was. Misschien even aan de r&p mods vragen hoe ze dat geregeld hebben?
  Moderator zondag 4 november 2018 @ 11:46:53 #77
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182934522
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 11:36 schreef Elvi het volgende:
In R&P was er zo'n topic met een psycholoog. Die deed dat ook anoniem, met een apart account die ook geverifieerd was. Misschien even aan de r&p mods vragen hoe ze dat geregeld hebben?
Een account maken is altijd een optie dat kan ik ook voorstellen aan de mensen die nu op de lijst staan. Maar niet iedereen wil dat. Dat blijkt uit het feit dat dat gewoon al sinds de oprichting va FOK kan en men het niet doet/gedaan heeft :P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator zondag 4 november 2018 @ 20:50:10 #78
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182945072
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_182946207
quote:
Waarom maken we hier niet een apart subforum van? Zo kunnen mensen zelf een topic starten waar ze vragen over hun beroep / hobby etc. beantwoorden.
  Moderator zondag 4 november 2018 @ 21:43:42 #80
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182946703
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 21:27 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Waarom maken we hier niet een apart subforum van? Zo kunnen mensen zelf een topic starten waar ze vragen over hun beroep / hobby etc. beantwoorden.
Dat mag nu ook en het forum daarvoor is GC :) zet er gewoon [vraag wat je wil] voor en ik zet hem wel in dit topic :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_182949772
Hoe is je privacy niet gewaarborgd als die persoon een apart account aanmaakt? Dat is precies hoe het ook op Reddit vaak gaat.

Dit leest echt heel irritant met een tussenpersoon. Ook creëer je afhankelijkheid en beperk je misschien het tijdstip dat zoiets plaatsvind.
  Moderator maandag 5 november 2018 @ 07:07:48 #82
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182951224
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 00:41 schreef d4v1d het volgende:
Hoe is je privacy niet gewaarborgd als die persoon een apart account aanmaakt? Dat is precies hoe het ook op Reddit vaak gaat.

Dit leest echt heel irritant met een tussenpersoon. Ook creëer je afhankelijkheid en beperk je misschien het tijdstip dat zoiets plaatsvind.
Ondervraagden hebben de keuze er is al één iemand die het met een normaal account wil doen en één iemand met een kloon. Zo zijn er drie opties met verschillende mate van privacy. Misschien als anderen de kloon methode zien willen ze dat misschien ook wel :) We zijn dit aan het opstarten en leren gaandeweg wat het beste werkt :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_182957097
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 07:07 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Schouderklopje voor de tijd en moeite die je erin stopt, en er echt werk van maakt.

Nice.
pi_182957141
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 14:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Schouderklopje voor de tijd en moeite die je erin stopt, en er echt werk van maakt.

Nice.
Ja dat :Y ik vind het sowieso een leuk idee, en goed om te zien dat iemand van de crew het oppakt en er moeite voor doet :)
  Moderator maandag 5 november 2018 @ 14:22:11 #85
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182957494
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 14:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Schouderklopje voor de tijd en moeite die je erin stopt, en er echt werk van maakt.

Nice.
:D schouderklopje voor jezelf voor dit idee :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 5 november 2018 @ 14:27:19 #86
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182957578
We zitten inmiddels al op 11 aanmeldingen ik zit te denken aan zo'n 2 á 3 in de week te openen (als er teveel initiële door elkaar lopen met de doorgeefluik methode, lukt het mij niet om het bij te houden) Dan kunnen we in ieder geval dit jaar nog wel door met de vraag wat je wil's (ik heb 2 weken vakantie eind november) :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_182958675
Eventuele volgende ondervraagden mogen ook gebruik maken van dit account. Het topic gaat dan wel dicht als het account aan de volgende gegeven wordt.
Dit account is speciaal voor mensen die meedoen met vraag wat je wil.
Wil jij ook meedoen, meld je aan.
pi_182959341
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 15:26 schreef VraagWatJeWil het volgende:
Eventuele volgende ondervraagden mogen ook gebruik maken van dit account. Het topic gaat dan wel dicht als het account aan de volgende gegeven wordt.
Waarom niet voor elk topic een nieuwe user? (En dan doornummeren; vwjw1, vwjw2 en zo.)

Eén account voor meerdere users lijkt me niet zo handig i.v.m. toegang tot alle mogelijkheden (DM's/PM's, profielgegevens, profielinstellingen). Het kan wel, maar kan ook 'gedoe' opleveren.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2018 15:52:28 ]
  Moderator maandag 5 november 2018 @ 15:56:33 #89
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182959444
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 15:51 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom niet voor elk topic een nieuwe user? (En dan doornummeren; vwjw1, vwjw2 en zo.)

Eén account voor meerdere users lijkt me niet zo handig i.v.m. toegang tot alle mogelijkheden (DM's/PM's, profielgegevens, profielinstellingen). Het kan wel, maar kan ook 'gedoe' opleveren.
Omdat een wildgroei van kloons veroorzaakt, en ook klonen in de hand werkt dan gaan mensen zel vwjw6 aanmaken hihihahahoho en zulks :) Nu hebben wij één account en bij misbruik kunnen we bannen, en terugvorderen :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_182959517
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2018 15:56 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Omdat een wildgroei van kloons veroorzaakt, en ook klonen in de hand werkt dan gaan mensen zel vwjw6 aanmaken hihihahahoho en zulks :) Nu hebben wij één account en bij misbruik kunnen we bannen, en terugvorderen :)
Okay, okay. Mee eens. Is over nagedacht.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2018 16:00:07 ]
pi_182959627
Goeie nieuwe username! ^O^
Mon 'en!
pi_182959840
Als er iemand vragen heeft op het gebied van verzekeringen mogen zij mij best een pm sturen, of via de manier die jij aangeeft. Count me in :)
Ik was hier...
  Moderator maandag 5 november 2018 @ 16:22:48 #93
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182960006
We hebben inmiddels ook de eerste vraag wat je wil kandidaat waarbij het geen beroep betreft :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 5 november 2018 @ 16:23:51 #94
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182960034
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 16:14 schreef Nismo91 het volgende:
Als er iemand vragen heeft op het gebied van verzekeringen mogen zij mij best een pm sturen, of via de manier die jij aangeeft. Count me in :)
Zou je die zelf willen openen en dan met [Vraag wat je wil] in de TT. Dan voeg ik hem aan de reeks toe en zet hem ook in dit topic. De rest kun je dan zelf doen :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 5 november 2018 @ 22:46:47 #95
269689 crew  Viv
  Moderator dinsdag 6 november 2018 @ 18:31:27 #96
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_182983049
Ik zie nu pas dat je een VraagWatJeWilt account hebt aangemaakt, goede ontwikkeling ^O^ (neem aan dat jij dat account beheert bosbeetle?)

quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2018 16:23 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Moderator dinsdag 6 november 2018 @ 19:19:43 #97
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_182984046
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2018 18:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zie nu pas dat je een VraagWatJeWilt account hebt aangemaakt, goede ontwikkeling ^O^ (neem aan dat jij dat account beheert bosbeetle?)

[..]

Ik deel ze uit aan mensen die een vraag wat je wilt doen. Op het moment is het account bij de schuldhulpverlener.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 7 november 2018 @ 22:07:43 #98
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_183010731
Deeltje drie :)

GC / [Vraag wat je wil] aan een toezichouder van de financiele sector

[ Bericht 41% gewijzigd door Bosbeetle op 07-11-2018 22:19:25 ]
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_183010975
*O*
  Moderator woensdag 7 november 2018 @ 22:26:15 #100
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_183011400
Ah tof ik had het nog niet gezien maar er is inmiddels ook een vinkje bij het vraagwatjewil account :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')