abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Official ESF Kreviewer donderdag 1 november 2018 @ 12:50:29 #101
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182875261
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 12:49 schreef Allures het volgende:

[..]

volgens die redenering kun je ook achter een meisje aan lopen om te zien waar ze woont, of foto's van iemand maken in de trein. Als je buiten loopt is het niet privé
Volgens jouw redenering mag je iemand ook niet in het telefoonboek opzoeken, want dan ben je een stalker.

Dat soort vergelijkingen gaat gewoon niet op.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  donderdag 1 november 2018 @ 12:51:48 #102
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182875276
quote:
14s.gif Op donderdag 1 november 2018 12:44 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het gebruik van krachttermen maakt je punt niet feitelijk.

Ik voel de behoefte niet zo om mensen op te zoeken die ik op straat of in een winkel tegenkom, maar ik zie er geen enkel probleem in dat anderen dat wel doen. Het internet is gewoon niet privé als je alles publiekelijk online zet.
Je voornaam is niet gelijk aan 'alles' he? En dat iets niet privé is wil niet direct zeggen dat het gezond is om iemand direct in alle krochten van het wereldwijde web maar proberen te traceren. In feite een vorm van doxxing en uiteindelijk kan je zo zelfs achter de meeste mensen hun fysieke adres komen.

Jij vindt het blijkbaar normaal. Ik absoluut niet. Let's agree to disagree in dezen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182875277
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:31 schreef Elpis het volgende:

[..]

Misschien dat ik erg cynisch ben geworden door vergelijkbaar gezeik, maar je kan je afvragen of dat ook wel echt was, of dat je gewoon stroop om de mond gesmeerd werd.
True, al wist ze wel alle nummers en versies en dergelijke enzo heel snel. Dus ik twijfelde eigenlijk niet. Misschien naïef.
pi_182875287
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:57 schreef Allures het volgende:

[..]

welk spelletje?
Guitar hero, was gewoon onder de indruk dat ze beter dan mij zou zijn erin.
pi_182875294
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 11:41 schreef Dven het volgende:

[..]

:r

Anders kijk je even hoe groot de afstand is en trek je op google maps een mooie cirkel waarin je alle apothekers gaat opzoeken in de hoop dat ze een team-introductie hebben op internet zodat je haar misschien wel terugziet en haar vervolgens nog verder kan zoeken op facebook. Met een beetje geluk vind je haar ook nog in het telefoonboek en dan kan je gelijk je eerste cuntpic sturen zonder dat ze ook maar een idee hebt wie je bent.

:N
Thanks voor de tip! :D
  donderdag 1 november 2018 @ 12:52:53 #106
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182875296
quote:
14s.gif Op donderdag 1 november 2018 12:50 schreef Kreator het volgende:

[..]

Volgens jouw redenering mag je iemand ook niet in het telefoonboek opzoeken, want dan ben je een stalker.

Dat soort vergelijkingen gaat gewoon niet op.
Wederom, een wereld van verschil tussen iemand opzoeken in een telefoonboek of alles op alles te halen om maar zoveel mogelijk privé-informatie los te peuteren.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182875301
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 12:52 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Guitar hero, was gewoon onder de indruk dat ze beter dan mij zou zijn erin.
hmm ja dat is niet heel veel grond natuurlijk en makkelijk gefaked want niet zo specifiek
pi_182875323
Ik dacht gewoon, als ik d'r naam weet kan ik eens kijken of ze fb heeft. Dan kan ik misschien wel zien of ze ook gay is.

Het is niet zo dat ik nu de apotheek ga bellen om met een smoesje te vragen hoe ze heet enzo. Dat gaat zelfs mij te ver.
  donderdag 1 november 2018 @ 12:54:00 #109
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182875326
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 12:52 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Thanks voor de tip! :D
Welkom :)

Als je nog wil, wij verkopen keihandige GPS-trackers. Beetje lijm erop, 'per ongeluk' tegen haar aanlopen en je weet zo waar ze woont en wat ze in het dagelijks leven allemaal doet :) Gillie kopen, verrekijker en je bent er helemaal klaar voor :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182875327
quote:
14s.gif Op donderdag 1 november 2018 12:50 schreef Kreator het volgende:

[..]

Volgens jouw redenering mag je iemand ook niet in het telefoonboek opzoeken, want dan ben je een stalker.

Dat soort vergelijkingen gaat gewoon niet op.
dat is specifiek daar voor gemaakt en gebruik je dan daar voor en je kunt aangeven dat je er niet in wil
Dat kan met internet niet meer met alles
pi_182875335
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 12:53 schreef Allures het volgende:

[..]

hmm ja dat is niet heel veel grond natuurlijk en makkelijk gefaked want niet zo specifiek
Nee klopt, maar omdat ze specifieke nummers van het spel en edities benoemde twijfelde ik eigenlijk niet, misschien was het ook doordat ik zo onder de indruk was dat ik geen twijfels heb gehad.
  Official ESF Kreviewer donderdag 1 november 2018 @ 12:54:46 #112
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182875336
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 12:51 schreef Dven het volgende:

En dat iets niet privé is wil niet direct zeggen dat het gezond is

Let's agree to disagree in dezen.
Dat vind ik ook. Maar ik vind het ook verre van ongezond, of alle beledigende termen die jij er tegenaan gooide. Iemand is niet per definitie meteen een psychopaat als hij in Google een naam typt.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_182875344
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 12:54 schreef Dven het volgende:

[..]

Welkom :)

Als je nog wil, wij verkopen keihandige GPS-trackers. Beetje lijm erop, 'per ongeluk' tegen haar aanlopen en je weet zo waar ze woont en wat ze in het dagelijks leven allemaal doet :) Gillie kopen, verrekijker en je bent er helemaal klaar voor :)
Dat klinkt wel interessant!
  donderdag 1 november 2018 @ 12:55:40 #114
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182875354
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 12:52 schreef Dven het volgende:
alles op alles te halen
Dat doet PP ook niet, dus dat is ook gelijk het andere uiterste.
  donderdag 1 november 2018 @ 12:55:53 #115
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182875358
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 12:53 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik dacht gewoon, als ik d'r naam weet kan ik eens kijken of ze fb heeft. Dan kan ik misschien wel zien of ze ook gay is.

Het is niet zo dat ik nu de apotheek ga bellen om met een smoesje te vragen hoe ze heet enzo. Dat gaat zelfs mij te ver.
Of je vraagt het haar rechtstreeks natuurlijk.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182875386
Zoals ik al zei, ik ga nu echt geen moeite doen om achter haar naam te komen om perse haar te kunnen vinden. En ja als ze een naam plaatje had gehad had ik even gekeken of ze er toevallig op stond, zo niet, ook goed.
pi_182875398
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 12:55 schreef Dven het volgende:

[..]

Of je vraagt het haar rechtstreeks natuurlijk.
Die ballen heb ik dan weer niet. Overigens ook verschil voor me dat ze in de apotheek werkt, en niet bij het tankstation ofzo.
pi_182875408
Bij de apotheek is het misschien ook nog wel een dingetje waar je voor komt. Een potje jodium of iets voor je vaginale schimmel
  donderdag 1 november 2018 @ 12:58:31 #119
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182875413
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 12:54 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Nee klopt, maar omdat ze specifieke nummers van het spel en edities benoemde twijfelde ik eigenlijk niet, misschien was het ook doordat ik zo onder de indruk was dat ik geen twijfels heb gehad.
Wees gewoon maar verstandig en zorg dat je de volgende keer niet met iemand waar je enkel maar een paar foto's op tinder van kent afspreekt.

Snap overigens niet dat je wel een wildvreemde winkelbediende online wil gaan opzoeken maar het schijnbaar prima vindt dat je met iemand waar je al contact mee hebt enkel maar een tinderprofiel hebt en that's it.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 1 november 2018 @ 12:59:26 #120
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182875430
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 12:58 schreef Allures het volgende:
Bij de apotheek is het misschien ook nog wel een dingetje waar je voor komt. Een potje jodium of iets voor je vaginale schimmel
De XXL-condoomleugen werkt bij mij altijd goed. Tot het zover is dan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182875435
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 12:58 schreef Dven het volgende:

[..]

Wees gewoon maar verstandig en zorg dat je de volgende keer niet met iemand waar je enkel maar een paar foto's op tinder van kent afspreekt.

Snap overigens niet dat je wel een wildvreemde winkelbediende online wil gaan opzoeken maar het schijnbaar prima vindt dat je met iemand waar je al contact mee hebt enkel maar een tinderprofiel hebt en that's it.
Daar heb je een punt. Impulsief komt eerder in mijn woordenboek voor dan bedachtzaam, daar kan ik nog wel van leren.

Ja, ik ben een aparte misschien, maar ze is me al vaker opgevallen, lijkt me gewoon een erg leuk meisje.
  Official ESF Kreviewer donderdag 1 november 2018 @ 12:59:48 #122
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182875437
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
  donderdag 1 november 2018 @ 13:01:26 #123
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182875476
quote:
Gokje : Die link dat je opeens op je eigen facebook terecht komt? :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 1 november 2018 @ 13:04:23 #124
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182875539
quote:
Dan kan je beter mycroft gebruiken :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182875558
quote:
Zo werkt ie veel beter: lmgtfy :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')