abonnement Unibet Coolblue
pi_182856914
Ik heb een oude CD met foto's. Ik heb echter allang geen DVD drive meer in mn pc, en kan de foto's dus alleen bekijken met de Picture Viewer op m'n XBOX 360. Is er een manier om deze foto's te kopieren naar een USB stick, of eventueel direct naar een PC. Of kan ik op de één of andere manier de drive van de XBOX via m'n PC benaderen?
pi_182857065
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 14:44 schreef derrudyjah het volgende:
Ik heb een oude CD met foto's. Ik heb echter allang geen DVD drive meer in mn pc, en kan de foto's dus alleen bekijken met de Picture Viewer op m'n XBOX 360. Is er een manier om deze foto's te kopieren naar een USB stick, of eventueel direct naar een PC. Of kan ik op de één of andere manier de drive van de XBOX via m'n PC benaderen?
Je kan door middel van die picture viewer alle foto's op een USB zetten. Volgens mij moet je naar je fotos gaan en dan op de Y drukken, hierna kan je kiezen voor verplaatsen.
pi_182857100
Ik heb alleen bij individuele foto's de optie om ze als achtergrond in te stellen met Y. Verder is echt de enige optie "Play Slideshow". Kan zelfs geen info van de foto's weergeven.
pi_182862257
is het niet handiger om een externe brander te kopen? of even het cdtje bij iemand die je kent in zijn brander steken?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')