Ze wisselen vanwege verbeteringen. Volg jij deze sport wel?quote:Op donderdag 1 november 2018 16:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, geen reet . Dat het constant kapot gaat zegt ook niets natuurlijk.
Ik heb niet de indruk dat TR echt bezig is met competitief proberen te zijn (en Marko bevestigd dat ook weer opnieuw) dus hoe zouden we dat sowieso moeten meten? Er zijn geen betrouwbare criteria om daar van onze kant iets over te zeggen dunkt me.quote:Op donderdag 1 november 2018 16:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Allicht zeggen ze bij RBR dat het straks met Honda beter wordt. Ik hecht alleen geen waarde aan die uitspraken. Misschien klopt het, misschien niet. We zien het volgend jaar wel.
Voorlopig lijken de resultaten bij TR er nog niet op te wijzen dat Honda echt structureel beter is. Er lijkt soms vooruitgang te zijn, maar dat hebben we de afgelopen jaren ook al vaker gezien. Het is er nog niet echt uitgekomen.
Wie zouden we dan moeten geloven en wat? Ik hecht zelf wat meer waarde aan de woorden van de direct betrokkenen (zoals Marko) dan aan anonieme forum-users hier. Marko wordt er op afgerekend en wij niet.quote:Dat RBR zegt dat het beter wordt en dat hun cijfers dat zeggen, da's nogal logisch. Maar dat is wmb betreft pure PR-praat, die je altijd hoort. Betekent niet dat het waar is.
Pure PR praat geloof ik niet in. Zal wellicht wat opgepoetst worden, maar je zou in de positie van Marko wel een ontzettende idioot zijn als je nu gaat roepen dat Honda 0.6 sec sneller is als ze feitelijk nog hopeloos achter lopen.quote:Op donderdag 1 november 2018 16:40 schreef Wombcat het volgende:
[..].
Dat RBR zegt dat het beter wordt en dat hun cijfers dat zeggen, da's nogal logisch. Maar dat is wmb betreft pure PR-praat, die je altijd hoort. Betekent niet dat het waar is.
Niemand, we zien het volgend jaar wel.quote:Op donderdag 1 november 2018 20:06 schreef beantherio het volgende:
Wie zouden we dan moeten geloven en wat?
Vrijwel elk team roept regelmatig dat ze enorm gaan verbeteren. 9 van de 10 keer valt het enorm tegen.quote:Ik hecht zelf wat meer waarde aan de woorden van de direct betrokkenen (zoals Marko) dan aan anonieme forum-users hier. Marko wordt er op afgerekend en wij niet.
quote:Op donderdag 1 november 2018 16:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jawel, dat is de reden dat er gewisseld moet worden en dus de gridstraffen komen.
Einde tijdperk RBR voordat het begonnen was, zoals Fir3fly altijd al gezegd heeft!quote:Op donderdag 1 november 2018 21:46 schreef potjecreme het volgende:
Volgend jaar wordt het helemaal niks met RBR.
Nouja als ze allemaal enorm verbeteren dan schieten ze er de facto natuurlijk geen fluit mee op, maar dat wil dan natuurlijk niet zeggen dat ze niet enorm verbeterd zijn toch?quote:Op donderdag 1 november 2018 20:22 schreef Wombcat het volgende:
Vrijwel elk team roept regelmatig dat ze enorm gaan verbeteren. 9 van de 10 keer valt het enorm tegen.
Je snapt dat dit niet best klinkt neem ik aan. En de updates hebben dus ook geen reet gedaan.quote:Op donderdag 1 november 2018 21:44 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
De meeste wissels zijn gedaan omdat ze toch hopeloos achteraan stonden en net zo goed nieuwe motoren met updates konden inzetten en de oude motoren terug konden sturen voor analyse.
quote:Op donderdag 1 november 2018 21:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je snapt dat dit niet best klinkt neem ik aan. En de updates hebben dus ook geen reet gedaan.
Tja, realiteit is lastig he.quote:
Net als oogkleppen zo dik als een bunkerwand.quote:
quote:Formule 1 kiest voor Zandvoort
LONDEN - Formula One Management Limited, eigenaar van de Formule 1, heeft het Circuit van Zandvoort een concreet aanbod gedaan om reeds in 2020 een Grand Prix te organiseren. Daarmee zou de Grote Prijs van Nederland voor het eerst sinds 1985 weer in ons land worden gehouden.
Prins Bernhard van Oranje, eigenaar van het Zandvoortse circuit, bevestigt de actie van de Formule 1-top: „Als wij nu tekenen, dan heeft Nederland in 2020 weer een Grand Prix. Met Max Verstappen. Iedereen is er bij ons terdege van bewust dat dit een unieke kans is.”
Het Circuit van Zandvoort is goed uit alle onderzoeken gekomen die door de betrokken partijen zijn gedaan. De fee die Zandvoort voor de rechten van de Grote Prijs moet betalen is circa 20 miljoen euro. De totale kosten voor de organisatie worden tussen de 30 en 40 miljoen euro geschat.
Naast Zandvoort was ook het TT Circuit in Assen in de race om de Formule 1 naar Nederland te halen. Ook deze accommodatie kwam goed uit de rapportages, maar uiteindelijk zat het verschil in de historische waarde die Zandvoort voor de koningsklasse van de autosport heeft gehad.
Nou ja, sowieso tof dat hij terugkomt in NL. Assen was voor mij makkelijker geweest, maar ach, Zandvoort is ook nog wel te bereiken. Ik hoop wel dat ze iets regelen voor de verkeersdrukte en niet zeggen: ach in België en Frankrijk doen ze het ook kut.quote:
Ik snap echt niet waar die onzin vandaan komt. Alleen die Renault ezel en McLaren schreeuwen continue dat ze mega stappen aan het maken zijn en dat het niet eerlijk is dat de rest nog grotere stappen maakt.quote:Op donderdag 1 november 2018 20:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niemand, we zien het volgend jaar wel.
[..]
Vrijwel elk team roept regelmatig dat ze enorm gaan verbeteren. 9 van de 10 keer valt het enorm tegen.
Jij bent gewoon zuur dat je crashtopic al een tijdje geen updates heeft. .quote:Op donderdag 1 november 2018 21:46 schreef potjecreme het volgende:
Volgend jaar wordt het helemaal niks met RBR.
Dat.quote:
twitter:VanGamerenF1 twitterde op vrijdag 02-11-2018 om 00:04:42 Het mysterie is opgelost! Dit is de gozer die de katgeluiden maakte tijdens de GP van Amerika. Hij zat naast de microfoon op de befaamde toren van het circuit... 😂 #F1 https://t.co/JkwSE5e77t reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |