abonnement Unibet Coolblue
pi_182845919
Hallo,
Ik wil gaan beginnen met elektrische gitaar spelen. Ik heb het een tijdje geprobeerd op iemand anders zijn gitaar en dit beviel erg goed en nu wil ik dus graag een eigen gitaar kopen.
Ik zou graag een tweedehandse willen kopen van een wat bekender merk ipv een nieuwe van mindere kwaliteit en een onbekend merk. Ik heb zelf weinig tot geen verstand van wat nou goed is dus zou ik willen vragen of mensen hier er meer verstand van hebben?
Mijn budget is 300/400 euro voor de gitaar, versterker heb ik al. Ik zou graag wat merken horen zodat ik daarnaar kan gaan zoeken.
Als ik iets vergeten ben ik hoor ik het graag.

Alvast bedankt!
pi_182846171
Je zult er toch eerst op moeten spelen of het voor je bestemd is.
Wij kunnen wel honderdduizend merken opnoemen maar als het voor jou niet lekker speelt dan schiet het ook niet op.
pi_182846229
Vintage V100

https://g.co/kgs/8GYC9M

Deze heb ik, erg fijne gitaar voor het geld!

Edit: euh..ze zijn wat in prijs gestegen zie ik. Zijn ze naar mijn mening nog steeds wel waard :)
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_182846310
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 21:37 schreef Antaris het volgende:
Je zult er toch eerst op moeten spelen of het voor je bestemd is.
Wij kunnen wel honderdduizend merken opnoemen maar als het voor jou niet lekker speelt dan schiet het ook niet op.
Ja dat klopt maar ik zou gewoon graag wat merken willen horen die qua kwaliteit over het algemeen gewoon goed zijn. Omdat ik geen ervaring heb denk ik dat ik aan elke gitaar wel zal wennen.
pi_182846324
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 21:40 schreef Cid het volgende:
Vintage V100

https://g.co/kgs/8GYC9M

Deze heb ik, erg fijne gitaar voor het geld!

Edit: euh..ze zijn wat in prijs gestegen zie ik. Zijn ze naar mijn mening nog steeds wel waard :)
Dankje, ik zal er eens naar kijken.
pi_182846787
Waarom ga je niet naar zo'n gitarenwinkel waar ze ook 2e-handsjes hebben?