abonnement Unibet Coolblue
pi_182838996
Welkom in het Feedbacktopic van R&P!

Lees de Stickies, lees de pointers, lees lees lees en respecteer
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:48:27 #2
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182839347
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

For what it's worth, ik vind je een toffe mod!

(@ Elvi, ik ga zo je geld overmaken voor het kerstpakket :P )
Bedankt :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182843255
Heeft m'n DM naar de admins toch geholpen.
pi_182843280
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 19:45 schreef Restyler het volgende:
Heeft m'n DM naar de admins toch geholpen.
:')
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 19:46:47 #5
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182843295
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 19:45 schreef Restyler het volgende:
Heeft m'n DM naar de admins toch geholpen.
Maak je geen illusies.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182846172
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bedankt :*.
Ik vind het heel jammer dat je vertrekt. Ik vond je 1 van de betere mods. Bedankt voor al die tijd die je in het modden hebt gestopt. :W
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:14:20 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182846920
Jammer Samzz, weer een goede mod weg :{
Maar ik kan meer dan genoeg redenen bedenken om te stoppen, dus ik begrijp het wel.

Thnx :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182847083
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 19:45 schreef Restyler het volgende:
Heeft m'n DM naar de admins toch geholpen.
:')
  Admin donderdag 1 november 2018 @ 22:27:34 #9
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_182888006
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 19:45 schreef Restyler het volgende:
Heeft m'n DM naar de admins toch geholpen.
:') Right :')
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_182888018
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 19:45 schreef Restyler het volgende:
Heeft m'n DM naar de admins toch geholpen.
:')
pi_182888335
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 19:45 schreef Restyler het volgende:
Heeft m'n DM naar de admins toch geholpen.
Wie is deze?
1 + 1 = blauw
  zaterdag 3 november 2018 @ 14:49:00 #12
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182919487
Ik weet dat ik een van die krengen moedwillig aan het ontsporen ben maar Dolshoor heeft nu al een 2e ego-vraagbaak topic geopend.

Is al die onzin wenselijk?
  zaterdag 3 november 2018 @ 16:01:19 #13
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182920247
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 14:49 schreef Trashcanman het volgende:
Ik weet dat ik een van die krengen moedwillig aan het ontsporen ben maar Dolshoor heeft nu al een 2e ego-vraagbaak topic geopend.

Is al die onzin wenselijk?
Nee. Ben al aan het strooien met slotjes. Als een soort anti-klaas of zo.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 5 november 2018 @ 09:35:21 #14
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182952297
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 07:33 schreef STING het volgende:
[info]Opgeschoond. You know the drill.[/info]
Whats the fucking problem joh? Ik was gister doodop.. wil even teruglezen, is alles weg?!
Tegenwoordig moet ik dus ala minute lezen want een later moment komt er een mod langs die over een drill begint?

Vertel eens wie er last van heeft behalve jij? Waarom moet een topic wat goed loopt opgeschoond? Omdat het niet in een hokje past? En dan klagen dat het niet druk genoeg is zeker..
pi_182952420
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 09:35 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Whats the fucking problem joh? Ik was gister doodop.. wil even teruglezen, is alles weg?!
Tegenwoordig moet ik dus ala minute lezen want een later moment komt er een mod langs die over een drill begint?

Vertel eens wie er last van heeft behalve jij? Waarom moet een topic wat goed loopt opgeschoond? Omdat het niet in een hokje past? En dan klagen dat het niet druk genoeg is zeker..
De belangrijkste reden dat we slow chat alleen toestaan in slow chat topics is om het overzichtelijk te houden. Mensen verwachten in serieuze topics over het betreffende onderwerp te kunnen lezen. Dan helpt het niet om hele chats door te moeten akkeren.

Slow chat in het Dating topic is helaas al vrij lang een probleem. Als je denkt dat Samzz of ik er plezier uit halen om de 'bezem er doorheen te halen', guess again, integendeel.
Een alternatief wat al vaker aangeraden is om de R&P SC nieuw leven in te blazen (ik heb het dus niet over Relaties SC), maar dit was kennelijk niet afdoende.

Ik snap dat het frustrerend kan zijn dat posts worden verwijderd.

We staan open voor suggesties.
  maandag 5 november 2018 @ 09:49:03 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182952459
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 09:35 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Whats the fucking problem joh? Ik was gister doodop.. wil even teruglezen, is alles weg?!
Tegenwoordig moet ik dus ala minute lezen want een later moment komt er een mod langs die over een drill begint?

Vertel eens wie er last van heeft behalve jij? Waarom moet een topic wat goed loopt opgeschoond? Omdat het niet in een hokje past? En dan klagen dat het niet druk genoeg is zeker..
Hi :W

Alles wat is weggehaald was niet boeiend (in dit geval vooral over bh-maten dacht ik zo).
Beetje strenger gemod daar mag best, tis vooral slow chat tegenwoordig met her en der een dateverhaal.
  maandag 5 november 2018 @ 09:52:27 #17
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182952511
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 09:46 schreef STING het volgende:

[..]

De belangrijkste reden dat we slow chat alleen toestaan in slow chat topics is om het overzichtelijk te houden. Mensen verwachten in serieuze topics over het betreffende onderwerp te kunnen lezen. Dan helpt het niet om hele chats door te moeten akkeren.

Slow chat in het Dating topic is helaas al vrij lang een probleem. Als je denkt dat Samzz of ik er plezier uit halen om de 'bezem er doorheen te halen', guess again, integendeel.
Een alternatief wat al vaker aangeraden is om de R&P SC nieuw leven in te blazen (ik heb het dus niet over Relaties SC), maar dit was kennelijk niet afdoende.

Ik snap dat het frustrerend kan zijn dat posts worden verwijderd.

We staan open voor suggesties.
Suggestie is dat sc gewoon toegestaan word.. het is een beregezellig topic vol variatie..
VB ik zou niet vanuit Relaties SC (ik heb geen relatie) naar een datingtopic gaan om alleen een date ervaring te posten en dan weer terug naar relatiesSC gaan om er daar dan verder over te gaan..
Das een beetje vreemd geswitch imo

(oh en sorry voor mijn harde taalgebruik, maar er word ook nogal hard ingegrepen :* )
  maandag 5 november 2018 @ 09:53:37 #18
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182952520
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2018 09:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hi :W

Alles wat is weggehaald was niet boeiend (in dit geval vooral over bh-maten dacht ik zo).
Beetje strenger gemod daar mag best, tis vooral slow chat tegenwoordig met her en der een dateverhaal.
Hoi! :W
Niets mis bh maten.. hoort ook bij daten..
pi_182952560
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 09:52 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Suggestie is dat sc gewoon toegestaan word.. het is een beregezellig topic vol variatie..
VB ik zou niet vanuit Relaties SC (ik heb geen relatie) naar een datingtopic gaan om alleen een date ervaring te posten en dan weer terug naar relatiesSC gaan om er daar dan verder over te gaan..
Das een beetje vreemd geswitch imo

(oh en sorry voor mijn harde taalgebruik, maar er word ook nogal hard ingegrepen :* )
Ik snap als fervente SCer ook helemaal de behoefte om te slow chatten en vind het ook erg vervelend om gezellige discussies de nek te moeten omdraaien :N Alleen is het topic dus bedoeld voor dating verhalen en inhoudelijke discussies over dating, wat in de OP staat zeg maar.

Ik denk dat je m´n post niet helemaal goed gelezen hebt, ik verwees naar R&P SC, niet Relaties SC: R&P / [R&P SC] duurt lang

[ Bericht 0% gewijzigd door STING op 05-11-2018 19:13:13 ]
  maandag 5 november 2018 @ 09:57:09 #20
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182952564
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 09:53 schreef Zolderkamer het volgende:
Hoi! :W
Niets mis bh maten.. hoort ook bij daten..
In die zin hoort álles bij daten :')

Dat degene die diegene date er wat over zegt, ja dat kan ik begrijpen.
Gaat erom dat er soms tot 100 posts aan besteed wordt (want iedereen wil zijn voorkeuren en mening erover geven), wat natuurlijk nergens op slaat.
  maandag 5 november 2018 @ 09:58:28 #21
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182952583
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 09:57 schreef STING het volgende:

[..]

Ik snap als vervente SCer ook helemaal de behoefte om te slow chatten en vind het ook erg vervelend om gezellige discussies de nek te moeten omdraaien :N Alleen is het topic dus bedoeld voor dating verhalen en inhoudelijke discussies over dating, wat in de OP staat zeg maar.

Ik denk dat je m´n post niet helemaal goed gelezen hebt, ik verwees naar R&P SC, niet Relaties SC: R&P / [R&P SC] duurt lang
Nee nouja.. maar daar telt hetzelfde voor.. Maakt mn punt niet anders..
Ik ga niet van het ene naar het andere topic hoppen
  maandag 5 november 2018 @ 09:59:39 #22
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182952607
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2018 09:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hi :W

Alles wat is weggehaald was niet boeiend (in dit geval vooral over bh-maten dacht ik zo).
Beetje strenger gemod daar mag best, tis vooral slow chat tegenwoordig met her en der een dateverhaal.
Iederen mag zeggen dat ze een tinderdate hebben geregeld behalve Dven want hij is niet geïnteresseerd in het vinden van z'n eeuwige liefde en dat wordt niet geapprecieerd _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 5 november 2018 @ 10:00:36 #23
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182952621
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2018 09:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

In die zin hoort álles bij daten :')

Dat degene die diegene date er wat over zegt, ja dat kan ik begrijpen.
Gaat erom dat er soms tot 100 posts aan besteed wordt (want iedereen wil zijn voorkeuren en mening erover geven), wat natuurlijk nergens op slaat.
Ja ook sex hoort bij daten.. en dan moet ik zeker mn date ervaring ook nog daar naartoe opsplitsen.. en dan sc in weer een ander topic
Het is een goedlopend topic wat om zeep geholpen word.. en DAT slaat juist nergens op..
Ik zie het probleem niet..
  maandag 5 november 2018 @ 10:01:09 #24
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182952629
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 09:59 schreef Dven het volgende:

Iederen mag zeggen dat ze een tinderdate hebben geregeld behalve Dven want hij is niet geïnteresseerd in het vinden van z'n eeuwige liefde en dat wordt niet geapprecieerd _O_
Volgens mij valt dat best mee. HJ die wat moeilijk doet, volgens mij de rest niet echt.
  maandag 5 november 2018 @ 10:03:01 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182952657
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 10:00 schreef Zolderkamer het volgende:

Ja ook sex hoort bij daten.. en dan moet ik zeker mn date ervaring ook nog daar naartoe opsplitsen.. en dan sc in weer een ander topic
Het is een goedlopend topic wat om zeep geholpen word.. en DAT slaat juist nergens op..
Ik zie het probleem niet..
Omdat zonder regulering het gewoon een nieuwe SC wordt, waar uiteindelijk (over een week of maand) het zelden meer over dating gaat.
Iets met ervaring uit andere topics hoe die zijn gelopen. Er waren in R&P niet voor niets ineens 4 SC's ofzo die ontstaan waren uit dezelfde soort topics als het datingtopic.

En teveel SC zorgt voor minder nieuw aanwas en dat is ook zonde.

Als mensen gaan zeuren over een paar posts die worden weggehaald omdat het niet ontopic is.. en dat noemt men "topic om zeep helpen" dan stel je je ook wel beetje aan zeg.
  maandag 5 november 2018 @ 10:03:49 #26
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182952677
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2018 09:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

In die zin hoort álles bij daten :')

Dat degene die diegene date er wat over zegt, ja dat kan ik begrijpen.
Gaat erom dat er soms tot 100 posts aan besteed wordt (want iedereen wil zijn voorkeuren en mening erover geven), wat natuurlijk nergens op slaat.
Vervolgens werd er een klein grapje gemaakt over een bepaalde bucketlist. Dat er daarna een halve discussie is over dat je cupmaten niet één-op-één kan extrapoleren naar groot/klein oke, dat is allemaal wat onnodige informatie maar wanneer iemand vervolgens aangeeft dat het sneu is om een vrouw als een bucketlist te zien (of wat er dan ook alweer precies stond want het is zoals gezegd, inmiddels allemaal verwijderd) dat valt er in principe allemaal binnen want het is maar net hoe iemand daten ervaart en daar mag best discussie, ruzie en gedonder om zijn :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 5 november 2018 @ 10:04:28 #27
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182952688
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2018 10:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Volgens mij valt dat best mee. HJ die wat moeilijk doet, volgens mij de rest niet echt.
Meer dat het bericht verwijderd is. HJ is een vermoeiende act van één of andere kloon :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 5 november 2018 @ 10:05:16 #28
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182952703
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2018 10:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat zonder regulering het gewoon een nieuwe SC wordt, waar uiteindelijk (over een week of maand) het zelden meer over dating gaat.
Iets met ervaring uit andere topics hoe die zijn gelopen. Er waren in R&P niet voor niets ineens 4 SC's ofzo die ontstaan waren uit dezelfde soort topics als het datingtopic.

En teveel SC zorgt voor minder nieuw aanwas en dat is ook zonde.
Ik ben anders midden in die zgn SC daar gaan posten.. dus die nieuwe aanwas is er wel..
Als het enkel droog een date ervaring moet zijn ben ik weer weg.. Dan is er niets aan..
En daarbij heb ik (net als velen) niet elke dag een date dus gaat het topic juist doodbloeden
  maandag 5 november 2018 @ 10:06:16 #29
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182952712
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 10:03 schreef Dven het volgende:

Vervolgens werd er een klein grapje gemaakt over een bepaalde bucketlist. Dat er daarna een halve discussie is over dat je cupmaten niet één-op-één kan extrapoleren naar groot/klein oke, dat is allemaal wat onnodige informatie maar wanneer iemand vervolgens aangeeft dat het sneu is om een vrouw als een bucketlist te zien (of wat er dan ook alweer precies stond want het is zoals gezegd, inmiddels allemaal verwijderd) dat valt er in principe allemaal binnen want het is maar net hoe iemand daten ervaart en daar mag best discussie, ruzie en gedonder om zijn :+
Wat mij betreft gaat het vooral over het dikgedrukte.
Dat er een discussie ontstaat over wel/geen bucketlist mogen daten etc, tja kan ik ook wel begrijpen. Enkel gaan die discussies eeeeeeuwig door. Ergens missen de mensen een "agree to disagree" factor ofzo.

Dan snap ik wel dat een mod een keer wat weghaalt om het gelijk te stoppen. Dat staat los van dat je wel / niet mag posten over jouw dateervaringen.
  maandag 5 november 2018 @ 10:07:43 #30
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182952731
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 10:05 schreef Zolderkamer het volgende:

Ik ben anders midden in die zgn SC daar gaan posten.. dus die nieuwe aanwas is er wel..
Als het enkel droog een date ervaring moet zijn ben ik weer weg.. Dan is er niets aan..
En daarbij heb ik (net als velen) niet elke dag een date dus gaat het topic juist doodbloeden
Ik zeg ook niet dat er nooit wat nieuws komt toch? Zeg dat het minder appealing is als het een vaste SC kliek is.
En natuurlijk mag het wel wat meer zijn dan enkel verhaal vertellen, klaar.
Maar men zou het ook niet erg moeten vinden dat een dag gewoon eens niet wordt gepost. Snap niet wt daar erg aan is. Is er niets te vertellen, is er niets te vertellen, dan komt dat een dag later wel weer.
  maandag 5 november 2018 @ 10:08:08 #31
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182952739
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2018 10:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat mij betreft gaat het vooral over het dikgedrukte.
Dat er een discussie ontstaat over wel/geen bucketlist mogen daten etc, tja kan ik ook wel begrijpen. Enkel gaan die discussies eeeeeeuwig door. Ergens missen de mensen een "agree to disagree" factor ofzo.

Dan snap ik wel dat een mod een keer wat weghaalt om het gelijk te stoppen. Dat staat los van dat je wel / niet mag posten over jouw dateervaringen.
Daar lees je toch gewoon overheen? Net als die posts van die kloon van maghrebijnse,,
Beetje irritant.. maar prima te negeren..
  maandag 5 november 2018 @ 10:09:23 #32
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182952757
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2018 10:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat mij betreft gaat het vooral over het dikgedrukte.
Dat er een discussie ontstaat over wel/geen bucketlist mogen daten etc, tja kan ik ook wel begrijpen. Enkel gaan die discussies eeeeeeuwig door. Ergens missen de mensen een "agree to disagree" factor ofzo.

Dan snap ik wel dat een mod een keer wat weghaalt om het gelijk te stoppen. Dat staat los van dat je wel / niet mag posten over jouw dateervaringen.
Tsja, dat is waar discussies ook voor zijn toch. En ik ga me absoluut niet neerleggen bij één of andere muts die vindt dat casual dating niet zou mogen bestaan :P
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182952774
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 10:09 schreef Dven het volgende:

[..]

Tsja, dat is waar discussies ook voor zijn toch. En ik ga me absoluut niet neerleggen bij één of andere muts die vindt dat casual dating niet zou mogen bestaan :P
Daar zijn genoeg anderen al voor uit dat topic gewiebert. Hahaha.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 5 november 2018 @ 10:11:33 #34
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182952790
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 10:08 schreef Zolderkamer het volgende:

Daar lees je toch gewoon overheen? Net als die posts van die kloon van maghrebijnse,,
Beetje irritant.. maar prima te negeren..
Overheen lezen.. moet je het nog steeds lezen, want geen idee wanneer er wel iets interessants tussen staat = irritatie.
Vaak genoeg dat ik daardoor gewoon wegblijf uit het topic.
  maandag 5 november 2018 @ 10:11:47 #35
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182952792
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2018 10:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat er nooit wat nieuws komt toch? Zeg dat het minder appealing is als het een vaste SC kliek is.
En natuurlijk mag het wel wat meer zijn dan enkel verhaal vertellen, klaar.
Maar men zou het ook niet erg moeten vinden dat een dag gewoon eens niet wordt gepost. Snap niet wt daar erg aan is. Is er niets te vertellen, is er niets te vertellen, dan komt dat een dag later wel weer.
Er is genoeg te vertellen..
Maargoed.. dat mag niet en ik voel me niet geroepen om te moeten topic hoppen voor mn posts..
Dan geloof ik het wel want juist dan word het een onoverzichtelijk gebeuren..
pi_182952807
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 10:11 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Er is genoeg te vertellen..
Maargoed.. dat mag niet en ik voel me niet geroepen om te moeten topic hoppen voor mn posts..
Dan geloof ik het wel want juist dan word het een onoverzichtelijk gebeuren..
Het is best simpel eigenlijk. Als jij (of iemand anders) lekker heen en weer loopt te beppen over vanalles en nog wat is het slowchat. Dat hoort daar niet. Sim-pel.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 5 november 2018 @ 10:13:03 #37
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182952814
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2018 10:10 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Daar zijn genoeg anderen al voor uit dat topic gewiebert. Hahaha.
Heeft inderdaad wel een hoog knuffelrock-gehalte ja :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 5 november 2018 @ 10:13:31 #38
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182952818
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2018 10:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Overheen lezen.. moet je het nog steeds lezen, want geen idee wanneer er wel iets interessants tussen staat = irritatie.
Vaak genoeg dat ik daardoor gewoon wegblijf uit het topic.
Nee dan hoef je het niet te lezen.. want je ziet het in 1 oogopslag..
  Official ESF Kreviewer maandag 5 november 2018 @ 10:13:34 #39
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182952820
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 09:46 schreef STING het volgende:
We staan open voor suggesties.
Nou, niet echt. Of echt niet. Kies maar.
pi_182952825
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 10:13 schreef Dven het volgende:

[..]

Heeft inderdaad wel een hoog knuffelrock-gehalte ja :')
Jij hopt van vagina naar vagina, en sommige dames daar maken trouwplannen na een geslaagde date. Ik vind dat beide uiteinden van het spectrum daar thuishoren.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 5 november 2018 @ 10:14:28 #41
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182952831
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2018 10:12 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Het is best simpel eigenlijk. Als jij (of iemand anders) lekker heen en weer loopt te beppen over vanalles en nog wat is het slowchat. Dat hoort daar niet. Sim-pel.
Dan moet het dus veranderd worden.. Sim-pel
Het gaat daar altijd over relaties.. daten.. sex.. ed.. Het is vrijwel nooit offtopic
  maandag 5 november 2018 @ 10:15:33 #42
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182952842
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 09:46 schreef STING het volgende:
We staan open voor suggesties.
Van van het datingtopic, een datingtopic SC

en maak van R&P SC een nieuw datingtopic

^O^
  Official ESF Kreviewer maandag 5 november 2018 @ 10:17:30 #43
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182952878
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 10:14 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dan moet het dus veranderd worden.. Sim-pel
Het gaat daar altijd over relaties.. daten.. sex.. ed.. Het is vrijwel nooit offtopic
Ik ben tegen elke vorm van censuur en moderatie op inhoud. Maar dit topic hoort over daten te gaan. Sting heeft een punt als hij zegt dat er genoeg slowchatplekken zijn. IEdereen maakt zich er wel eens schuldig aan, maar het loopt de laatste tijd wel scheef.

Dus, jouw mening is in dit geval niet ieders mening.
pi_182952900
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 10:14 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dan moet het dus veranderd worden.. Sim-pel
Het gaat daar altijd over relaties.. daten.. sex.. ed.. Het is vrijwel nooit offtopic
Ja, totdat er drie mokkels gaan beppen over nagellak en/of jurkjes en/of kappersafspraken. Want gaat ook over een date. Dat is dan ook ineens allemaal prima?

Neen. Ben ik niet met je eens.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 5 november 2018 @ 10:19:03 #45
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182952901
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 10:17 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik ben tegen elke vorm van censuur en moderatie op inhoud. Maar dit topic hoort over daten te gaan. Sting heeft een punt als hij zegt dat er genoeg slowchatplekken zijn. IEdereen maakt zich er wel eens schuldig aan, maar het loopt de laatste tijd wel scheef.

Dus, jouw mening is in dit geval niet ieders mening.
Helemaal goed.. dan ben ik verloren..
Ik ga de boel niet opsplitsen zodat het niet meer te volgen is en ontzettend moeilijk te posten is..
  maandag 5 november 2018 @ 10:19:55 #46
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182952915
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2018 10:18 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja, totdat er drie mokkels gaan beppen over nagellak en/of jurkjes en/of kappersafspraken. Want gaat ook over een date. Dat is dan ook ineens allemaal prima?

Neen. Ben ik niet met je eens.
Des te meer kennis over vrouwen des te beter imo.. Past dus ook bij daten
Maar als ik de enige ben.. dan is dat ook helemaal goed.. dan denk ik er gewoon anders over.. niets aan het handje verder, dan pas ik me aan
  maandag 5 november 2018 @ 10:22:42 #47
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182952966
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 10:19 schreef Zolderkamer het volgende:

Des te meer kennis over vrouwen des te beter imo.. Past dus ook bij daten
:? :')
Dus een hele discussie of ze roze of rode nagellak zal dragen. Links worden gegeven van diverse jurken/shirts etc omdat ze maar niet weet wat ze aan moet... vind jij interessant?

Dat zijn nou zaken die goed in een SC kunnen.

Het zegt geen drol als je de persoon er niet bij hebt / weet hoe diegene eruit ziet.
"ja top, een jurkje!! " maar als ze o poten heeft als een gek of niet het figuur ervoor heeft, zal je advies heel anders zijn. Dus wat voor kennis krijg je dan?
pi_182952981
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 10:19 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Des te meer kennis over vrouwen des te beter imo.. Past dus ook bij daten
Maar als ik de enige ben.. dan is dat ook helemaal goed.. dan denk ik er gewoon anders over.. niets aan het handje verder, dan pas ik me aan
dan open je toch lekker een topic waar vrouwen kunnen keuvelen over vrouwenzaken

Wel echt de meest vergezochte link ooit trouwens
  maandag 5 november 2018 @ 10:24:34 #49
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182953012
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2018 10:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:? :')
Dus een hele discussie of ze roze of rode nagellak zal dragen. Links worden gegeven van diverse jurken/shirts etc omdat ze maar niet weet wat ze aan moet... vind jij interessant?

Dat zijn nou zaken die goed in een SC kunnen.

Het zegt geen drol als je de persoon er niet bij hebt / weet hoe diegene eruit ziet.
"ja top, een jurkje!! " maar als ze o poten heeft als een gek of niet het figuur ervoor heeft, zal je advies heel anders zijn. Dus wat voor kennis krijg je dan?
Het gaat mij om het punt dat het nogal onwerkbaar is om in het ene topic een ervaring te posten en dan in het andere topic daar verder over te moeten omdat er nou eenmaal ook SC ontstaat..
  maandag 5 november 2018 @ 10:26:18 #50
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182953036
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 10:24 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Het gaat mij om het punt dat het nogal onwerkbaar is om in het ene topic een ervaring te posten en dan in het andere topic daar verder over te moeten omdat er nou eenmaal ook SC ontstaat..
Is helemaal niet onwerkbaar

post "pff weet niet wat ik aanmoet"
Jij quote die, kopieert naar SC topic en zeg "nou meid, vertel eens, wat is je ellende, kan ik je helpen"

Kan zij evt daarna weer in datingtopic posten "weet het nu!! helemaal zin in de date nu, woei"

en klaar :7
  maandag 5 november 2018 @ 10:26:19 #51
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182953039
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 10:23 schreef Allures het volgende:

[..]

dan open je toch lekker een topic waar vrouwen kunnen keuvelen over vrouwenzaken

Wel echt de meest vergezochte link ooit trouwens
Ik vind het echt geen probleem om overheen te lezen.. (ik snap dat die link belachelijk is)
Nog een topic erbij pakken.. nee dat werkt dus niet.. dan zijn er drie topics versnipperd..
  maandag 5 november 2018 @ 10:27:47 #52
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182953058
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2018 10:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Is helemaal niet onwerkbaar

post "pff weet niet wat ik aanmoet"
Jij quote die, kopieert naar SC topic en zeg "nou meid, vertel eens, wat is je ellende, kan ik je helpen"

Kan zij evt daarna weer in datingtopic posten "weet het nu!! helemaal zin in de date nu, woei"

en klaar :7
Ja leuk bedacht.. maar dat werkt niet.. En helemaal voor nieuwelingen is dat niet te volgen..
Dat ken ik uit andere topics.. daar krijg je ontzettend kliekjesgedrag van.. omdat er maar een paar snappen dat de quotes uit een ander topic komen.. (niemand die daar op let namelijk)
  maandag 5 november 2018 @ 10:28:51 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182953074
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 10:27 schreef Zolderkamer het volgende:

Ja leuk bedacht.. maar dat werkt niet.. En helemaal voor nieuwelingen is dat niet te volgen..
Dat ken ik uit andere topics.. daar krijg je ontzettend kliekjesgedrag van.. omdat er maar een paar snappen dat de quotes uit een ander topic komen..
Same als wanneer je uit het topic gaat, want SC.. dan snap je na een dag ook neit meer waar het over gaat en teruglezen ga je ook niet doen door al die bagger.
Dus werkt net zo min en net zoveel kliekjesgedrag.
  maandag 5 november 2018 @ 10:30:34 #54
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182953095
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2018 10:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Same als wanneer je uit het topic gaat, want SC.. dan snap je na een dag ook neit meer waar het over gaat en teruglezen ga je ook niet doen door al die bagger.
Dus werkt net zo min en net zoveel kliekjesgedrag.
Ik doe dat juist wel.. bij onzin lees ik wat sneller.. maar vaak staat er ook genoeg leuks tussen..
Ik wou dus nu even gaan teruglezen omdat ik er gister niet meer aan toe kwam..
Hoe wil je trouwens teruglezen als alles verspreid staat?
  maandag 5 november 2018 @ 10:35:53 #55
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182953157
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 10:30 schreef Zolderkamer het volgende:
Hoe wil je trouwens teruglezen als alles verspreid staat?
Niet, want teruglezen hoeft niet (meer), want enkel boeiende staat in het topic, en alle randzaken zijn mooi ergens anders.
  maandag 5 november 2018 @ 10:37:32 #56
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182953183
quote:
6s.gif Op maandag 5 november 2018 10:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niet, want teruglezen hoeft niet (meer), want enkel boeiende staat in het topic, en alle randzaken zijn mooi ergens anders.
Voor jou boeiend.. Dat is dus iets anders dan voor mij boeiend.. Het is vrijwel altijd OT
Maargoed ik ben daar de enige in.. dus schik ik me
pi_182953338
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 10:26 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik vind het echt geen probleem om overheen te lezen.. (ik snap dat die link belachelijk is)
Nog een topic erbij pakken.. nee dat werkt dus niet.. dan zijn er drie topics versnipperd..
de vraag is alleen niet waar jij zonder probleem over heen kunt lezen of niet of wat jij boeiend vind
De vraag is wat is ontopic en dat is volgens mij best duidelijk aangegeven
  maandag 5 november 2018 @ 11:07:27 #58
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182953617
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 10:49 schreef Allures het volgende:

[..]

de vraag is alleen niet waar jij zonder probleem over heen kunt lezen of niet of wat jij boeiend vind
De vraag is wat is ontopic en dat is volgens mij best duidelijk aangegeven
Het is daar vrijwel altijd OT imo
Het gaat niet opeens over grasmaaiers ofzo
pi_182954131
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 11:07 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Het is daar vrijwel altijd OT imo
Het gaat niet opeens over grasmaaiers ofzo
Prefereer je een benzine grasmaaier of toch liever een elektrische?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_182964541
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 09:46 schreef STING het volgende:

[..]

De belangrijkste reden dat we slow chat alleen toestaan in slow chat topics is om het overzichtelijk te houden. Mensen verwachten in serieuze topics over het betreffende onderwerp te kunnen lezen. Dan helpt het niet om hele chats door te moeten akkeren.

Slow chat in het Dating topic is helaas al vrij lang een probleem. Als je denkt dat Samzz of ik er plezier uit halen om de 'bezem er doorheen te halen', guess again, integendeel.
Een alternatief wat al vaker aangeraden is om de R&P SC nieuw leven in te blazen (ik heb het dus niet over Relaties SC), maar dit was kennelijk niet afdoende.

Ik snap dat het frustrerend kan zijn dat posts worden verwijderd.

We staan open voor suggesties.
Mijn suggestie: sta sc enigszins toe. En als het naar jullie gevoel iets teveel uit de klauwen loopt, waarschuw dan even.

Ik denk zelf dat de ‘bewoners’ van dit topic een beetje slowchat heel erg kunnen waarderen. En ik zie het eigenlijk steeds als vanzelf weer gewoon over daten gaan. En als het een beetje daarvan afwijkt tijdens een sc zie ik zelf nog altijd wel het verband.

Kortom: niet te snel vegen en gewoon even tot de orde roepen indien nodig.

Tot zover mijn inbreng.
pi_182964799
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 19:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Mijn suggestie: sta sc enigszins toe. En als het naar jullie gevoel iets teveel uit de klauwen loopt, waarschuw dan even.

Ik denk zelf dat de ‘bewoners’ van dit topic een beetje slowchat heel erg kunnen waarderen. En ik zie het eigenlijk steeds als vanzelf weer gewoon over daten gaan. En als het een beetje daarvan afwijkt tijdens een sc zie ik zelf nog altijd wel het verband.

Kortom: niet te snel vegen en gewoon even tot de orde roepen indien nodig.

Tot zover mijn inbreng.
Bedankt voor je feedback!

We waarschuwen alleen al heel erg lang. Vegen doen we als er dusdanig veel geslowchat is dat je door de bomen het bos niet meer kan zien, zoals vanochtend dus.

Een beetje SC is ook helemaal geen enkel probleem, maar zoals helaas wel vaker schiet het teveel door.
  Official ESF Kreviewer maandag 5 november 2018 @ 20:13:56 #62
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182965186
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 20:00 schreef STING het volgende:

[..]

Bedankt voor je feedback!

We waarschuwen alleen al heel erg lang. Vegen doen we als er dusdanig veel geslowchat is dat je door de bomen het bos niet meer kan zien, zoals vanochtend dus.

Een beetje SC is ook helemaal geen enkel probleem, maar zoals helaas wel vaker schiet het teveel door.
Misschien moet je dan af en toe eens aanwezig zijn zonder meteen een half topic te deleten.
Nu komt er eens per week of minder een moderator die de hele zwik willekeurig verwijdert, een waarschuwing dropt en weer verdwijnt.
Ondertussen wel de hele dag de tijd om in slowchats mee te posten.

Op deze manier ontstaat er nogal wat terecht onbegrip.
  maandag 5 november 2018 @ 20:46:23 #63
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182966018
quote:
2s.gif Op maandag 5 november 2018 20:13 schreef Kreator het volgende:

[..]

Misschien moet je dan af en toe eens aanwezig zijn zonder meteen een half topic te deleten.
Nu komt er eens per week of minder een moderator die de hele zwik willekeurig verwijdert, een waarschuwing dropt en weer verdwijnt.
Ondertussen wel de hele dag de tijd om in slowchats mee te posten.

Op deze manier ontstaat er nogal wat terecht onbegrip.
Die redenatie is wel wat raar. Zeg ik hier als user zijnde btw. Je hoeft niet (actief) mee te posten als mod om te zien dat het soms uit de hand loopt met SC. Met die redenatie zouden mods nooit in kunnen grijpen als ze zelf geen post hebben gemaakt in die reeks.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_182966793
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 20:00 schreef STING het volgende:

[..]

Bedankt voor je feedback!

We waarschuwen alleen al heel erg lang. Vegen doen we als er dusdanig veel geslowchat is dat je door de bomen het bos niet meer kan zien, zoals vanochtend dus.

Een beetje SC is ook helemaal geen enkel probleem, maar zoals helaas wel vaker schiet het teveel door.
Wat mij betreft mag er nog veel meer SC geveegd worden, topic is al compleet omzeep.

Veel bagger wat er gepost wordt en niets met daten te maken heeft. Voorbeelden: persoonlijke shit en naar een prostituee gaan een date noemen..
  Official ESF Kreviewer maandag 5 november 2018 @ 21:44:02 #65
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182967513
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2018 20:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Die redenatie is wel wat raar. Zeg ik hier als user zijnde btw. Je hoeft niet (actief) mee te posten als mod om te zien dat het soms uit de hand loopt met SC. Met die redenatie zouden mods nooit in kunnen grijpen als ze zelf geen post hebben gemaakt in die reeks.
Dit is een beetje een domme reactie (zeg ik als mens). Ik doelde op af en toe eens wat actief waarschuwen. "let op, dit loopt uit de hand" of een notoire slowchatter persoonlijk aanspreken.
Dat lijkt me veel beter werken dan de merkwaardige delete-acties vd laatste maanden die niemand begrijpt.
  maandag 5 november 2018 @ 21:57:55 #66
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_182967796
quote:
7s.gif Op maandag 5 november 2018 21:44 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit is een beetje een domme reactie (zeg ik als mens). Ik doelde op af en toe eens wat actief waarschuwen. "let op, dit loopt uit de hand" of een notoire slowchatter persoonlijk aanspreken.
Dat lijkt me veel beter werken dan de merkwaardige delete-acties vd laatste maanden die niemand begrijpt.
Je zei zelf in je vorige post dat ze wel degelijk waarschuwingen droppen. Nu wil je juist dat ze dat doen. Welke van de twee is het nou?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Official ESF Kreviewer maandag 5 november 2018 @ 22:03:22 #67
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182967951
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 21:57 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Je zei zelf in je vorige post dat ze wel degelijk waarschuwingen droppen. Nu wil je juist dat ze dat doen. Welke van de twee is het nou?
Doe je nou bewust een beetje dom?
Ik zeg dit als exmod.

De betreffende falende moderators deleten tig reacties, laten een bericht achter dat er niet geslowchat moet worden en verdwijnen. Dat leek me toch wel duidelijk (voor iedereen die r&p kent is dit bekend). Ik stelde voor om dit anders te doen: af en toe eens wat vroeger ingrijpen en users aanspreken. Dat is tenslotte ook je taak als moderator.

Ik snap best dat je daar weinig tijd voor hebt als je de hele dag in een slowchat moet meeposten. Het zou toch wel mooi zijn.
pi_182972028
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 22:03 schreef Kreator het volgende:

[..]

Doe je nou bewust een beetje dom?
Ik zeg dit als exmod.

De betreffende falende moderators deleten tig reacties, laten een bericht achter dat er niet geslowchat moet worden en verdwijnen. Dat leek me toch wel duidelijk (voor iedereen die r&p kent is dit bekend). Ik stelde voor om dit anders te doen: af en toe eens wat vroeger ingrijpen en users aanspreken. Dat is tenslotte ook je taak als moderator.

Ik snap best dat je daar weinig tijd voor hebt als je de hele dag in een slowchat moet meeposten. Het zou toch wel mooi zijn.
open er een topic over hier in R&P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2018 07:24:31 ]
  dinsdag 6 november 2018 @ 07:33:03 #69
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182972066
quote:
14s.gif Op maandag 5 november 2018 22:03 schreef Kreator het volgende:

[..]

Doe je nou bewust een beetje dom?
Ik zeg dit als exmod.

De betreffende falende moderators deleten tig reacties, laten een bericht achter dat er niet geslowchat moet worden en verdwijnen. Dat leek me toch wel duidelijk (voor iedereen die r&p kent is dit bekend). Ik stelde voor om dit anders te doen: af en toe eens wat vroeger ingrijpen en users aanspreken. Dat is tenslotte ook je taak als moderator.

Ik snap best dat je daar weinig tijd voor hebt als je de hele dag in een slowchat moet meeposten. Het zou toch wel mooi zijn.
Allereerst, bedankt voor de toon. Geeft motivatie om mee te denken.

Als tweede, ik heb zelf ik weet niet hoe lang in dat topic meegepost, zet geen zoden aan de dijk. Notoire SC'ers aangesproken. Zet geen zoden aan de dijk. Vroeger ingrijpen ook gedaan. Zet geen zoden aan de dijk. Het is een topic waar de grens tussen ontopic en slowchat heel vaag is, altijd al zo geweest.

En eerlijk gezegd heb ik gewoon geen zin in dat topic mee te posten omdat ik het geen leuk topic vind. Verder is het topic, op eens in de zoveel tijd na (waar afgelopen weekend een voorbeeld van was), redelijk zelfregulerend.

Maar mocht je denken dat het wat meer aanwezig zijn van blauw effect gaat hebben, kunnen we dat uiteraard gewoon nog eens proberen :Y.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182972071
Het is toch gvd geen crèche hier :') je weet toch wel inmiddels dat je niet mag slowchatten in het datingtopic. Heb je dan zo weinig impulse control dat je het dan toch gaat doen en wacht tot een mod als een nanny tegen je gaat zeggen "jongens foei!". Je kunt elkaar er natuurlijk ook zelf op aanspreken als je merkt dat het ontspoort maar dat vereist eigen verantwoordelijkheid en dat is nogal een dingetje zeker?
pi_182972079
Elvi4mod
pi_182972096
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 07:34 schreef Elvi het volgende:
Het is toch gvd geen crèche hier :') je weet toch wel inmiddels dat je niet mag slowchatten in het datingtopic. Heb je dan zo weinig impulse control dat je het dan toch gaat doen en wacht tot een mod als een nanny tegen je gaat zeggen "jongens foei!". Je kunt elkaar er natuurlijk ook zelf op aanspreken als je merkt dat het ontspoort maar dat vereist eigen verantwoordelijkheid en dat is nogal een dingetje zeker?
Ik snap het punt niet zo. Mensen willen in dat topic gewoon veel slap geouwehoer en een beetje praten over daten. Ik heb nog nooit een user gezien die opstond en zei kappen met de sc. Daarom werkt ingrijpen door blauw blauw ook niet.
  dinsdag 6 november 2018 @ 07:38:10 #73
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182972099
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 07:34 schreef Elvi het volgende:
Het is toch gvd geen crèche hier :') je weet toch wel inmiddels dat je niet mag slowchatten in het datingtopic. Heb je dan zo weinig impulse control dat je het dan toch gaat doen en wacht tot een mod als een nanny tegen je gaat zeggen "jongens foei!". Je kunt elkaar er natuurlijk ook zelf op aanspreken als je merkt dat het ontspoort maar dat vereist eigen verantwoordelijkheid en dat is nogal een dingetje zeker?
Dat her niet mag, betekent niet (zoals je hier wel kan lezen) dat sommige mensen dat geen onzin vinden. Veel users daar momenteel willen gewoon kunnen slowchatten want och, dat maakt het topic zo leuk en zijn bang dat het anders stilvalt (wat erg :') ) of zo lastig om niet te doen, want alles wat men daar bespreekt is toch zo ontopic...

En als gewone poster en je zegt er wat van, ben je ook weer 100 posts verder, want discussie daarover, wat natuurlijk ook niet de bedoeling is.
  dinsdag 6 november 2018 @ 07:40:01 #74
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182972109
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 07:38 schreef MCH het volgende:

Ik snap het punt niet zo. Mensen willen in dat topic gewoon veel slap geouwehoer en een beetje praten over daten. Ik heb nog nooit een user gezien die opstond en zei kappen met de sc. Daarom werkt ingrijpen door blauw blauw ook niet.
Ik heb er redelijk wat vaak van wat gezegd in 't topic.
Dat mensen dat willen leuk, doe dat maar in een SC die daarvoor bestemd is. Ga met z'n allen daarheen, praat over alles wat je wilt en laat het datingtopic voor wat het is.

Dit is een topic om over daten te praten. Is het te lastig om niet te SCen of vind je het niet leuk zonder, blijf er dan lekker weg.
  dinsdag 6 november 2018 @ 07:41:16 #75
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182972118
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 07:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat her niet mag, betekent niet (zoals je hier wel kan lezen) dat sommige mensen dat geen onzin vinden. Veel users daar momenteel willen gewoon kunnen slowchatten want och, dat maakt het topic zo leuk en zijn bang dat het anders stilvalt (wat erg :') ) of zo lastig om niet te doen, want alles wat men daar bespreekt is toch zo ontopic...

En als gewone poster en je zegt er wat van, ben je ook weer 100 posts verder, want discussie daarover, wat natuurlijk ook niet de bedoeling is.
Ik las jouw idee. Nu denk ik dat t ivm de reeks niet handig is van datingtopic een SC te maken en van de bestaande SC het datingtopic.

Wat wel zou kunnen is de naam van de bestaande SC aanpassen en onder de users spammen. Zou dat een optie zijn?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182972121
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 07:35 schreef scrupuleus het volgende:
Elvi4mod
Ik zou meteen dat datingtopic dichtgooien dus misschien beter van niet
pi_182972125
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 07:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik las jouw idee. Nu denk ik dat t ivm de reeks niet handig is van datingtopic een SC te maken en van de bestaande SC het datingtopic.

Wat wel zou kunnen is de naam van de bestaande SC aanpassen en onder de users spammen. Zou dat een optie zijn?
Dat werkt twee dagen en daarna zakt het topic weer
pi_182972142
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 07:41 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik zou meteen dat datingtopic dichtgooien dus misschien beter van niet
Heb je al gesolliciteerd dan?
pi_182972259
Die flinke delen van de slowchat in het dating topic is juist een enorm goed voorbeeld van hoe je door "koetjes en kalfjes" tijdens een date een leuke band met elkaar kunt opbouwen. Bovendien is het laagdrempelig en betrekken ze makkelijk andere mensen erbij.

Ergo, het probleem lijkt mij meer de regeltjes dan de meeste mensen die daar regelmatig een bijdrage leveren. Trek het wat breder? Laat mensen daar naast hun verhalen over daten een beetje met elkaar flirten, interactie hebben of tips geven hoe ze van de druk in hun ballen afkomen ( :') ). Zie het als een verbale paringsdans.
  dinsdag 6 november 2018 @ 08:02:51 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182972262
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 07:41 schreef Samzz het volgende:
Ik las jouw idee. Nu denk ik dat t ivm de reeks niet handig is van datingtopic een SC te maken en van de bestaande SC het datingtopic.

Wat wel zou kunnen is de naam van de bestaande SC aanpassen en onder de users spammen. Zou dat een optie zijn?
Het betekent dat ze moeten verhuizen van topic en dat willen ze niet blijkbaar (want ze zien ook niet echt het nut ervan in).
Dus vraag me af in hoeverre het gaat werken. But you can give it a try.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 november 2018 @ 08:03:06 #81
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182972265
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 07:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Allereerst, bedankt voor de toon. Geeft motivatie om mee te denken.
Nog bedankt voor je attente (re)actie met Edward. Geeft motivatie om nog respect op te brengen.

quote:
Als tweede, ik heb zelf ik weet niet hoe lang in dat topic meegepost, zet geen zoden aan de dijk. Notoire SC'ers aangesproken. Zet geen zoden aan de dijk. Vroeger ingrijpen ook gedaan. Zet geen zoden aan de dijk. Het is een topic waar de grens tussen ontopic en slowchat heel vaag is, altijd al zo geweest.

En eerlijk gezegd heb ik gewoon geen zin in dat topic mee te posten omdat ik het geen leuk topic vind. Verder is het topic, op eens in de zoveel tijd na (waar afgelopen weekend een voorbeeld van was), redelijk zelfregulerend.

...ik vraag ook niet om mee te posten. Ik vraag om eens preventief wat waarschuwingen uit te delen, vóórdat het misgaat.
"niks helpt" is het probleem. Je doet het kennelijk niet goed.
pi_182972284
Dat hebben ze ook al gedaan een tijd. En dat hielp ook niet

Ik ben het ook niet zo eens met het hele 'kennelijk willen de users daar slowchat
Er zijn er genoeg die er vertrokken zijn om de slowchat of die er nog zitten maar het niks vinden

Dat hele topic is een lachertje vergeleken met wat het was en waarvoor het was
Het dan maar naar je hand zetten en daarna zeggen Ja dit wil iedereen is echt omgekeerde wereld

[ Bericht 0% gewijzigd door Allures op 06-11-2018 08:39:00 ]
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 november 2018 @ 08:09:57 #83
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182972310
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 08:06 schreef Allures het volgende:


Dat hele topic is een lachertje vergeleken met wat het was en waarvoor het was

Slap, reactief beleid. Geen consequenties. Dan krijg je dat.
  dinsdag 6 november 2018 @ 08:30:51 #84
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182972478
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2018 08:03 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nog bedankt voor je attente (re)actie met Edward. Geeft motivatie om nog respect op te brengen.

[..]

...ik vraag ook niet om mee te posten. Ik vraag om eens preventief wat waarschuwingen uit te delen, vóórdat het misgaat.
"niks helpt" is het probleem. Je doet het kennelijk niet goed.
Dat gebeurt ook. Helaas helpt het niet dus er moet wat nieuws bedacht worden.

De punten die hier aangehaald worden gaan mee naar achter en dan gaan we samen met een FA overleggen hoe we de SC de kop in kunnen drukken :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 6 november 2018 @ 09:25:13 #85
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182973036
´SC de kop indrukken´ ik denk dat je de plank volledig misslaat als er zo al gedacht wordt.

Slowchat is niet het probleem, het probleem is dat zodra het ook maar 1cm buiten de lijntjes dreigt te gaan of gaat dat men al panisch loopt te doen en de bezem erdoor gaat.
  dinsdag 6 november 2018 @ 09:27:23 #86
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182973055
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2018 09:25 schreef S95Sedan het volgende:
´SC de kop indrukken´ ik denk dat je de plank volledig misslaat als er zo al gedacht wordt.

Slowchat is niet het probleem, het probleem is dat zodra het ook maar 1cm buiten de lijntjes dreigt te gaan of gaat dat men al panisch loopt te doen en de bezem erdoor gaat.
Dat laatste is sowieso niet waar. En blijkbaar is slowchat wel een probleem, zie bovenstaande reacties.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182973077
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 09:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat laatste is sowieso niet waar. En blijkbaar is slowchat wel een probleem, zie bovenstaande reacties.
Grappig dat dat wel door iedereen gezegd wordt maar de mod stoicijns vol blijft houden dat het niet waar is.

:')
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 6 november 2018 @ 09:33:56 #88
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182973110
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2018 09:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Grappig dat dat wel door iedereen gezegd wordt maar de mod stoicijns vol blijft houden dat het niet waar is.

:')
Volgens mij valt t vegen idd enorm mee. Alleen de slowchat gaat eruit. En soms is dat veel. Maar echt niet ieder postje slowchat wordt verwijderd. Meestal reguleert het zichzelf weer als t om twee of drie posts gaat.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182973128
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 07:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat her niet mag, betekent niet (zoals je hier wel kan lezen) dat sommige mensen dat geen onzin vinden. Veel users daar momenteel willen gewoon kunnen slowchatten want och, dat maakt het topic zo leuk en zijn bang dat het anders stilvalt (wat erg :') ) of zo lastig om niet te doen, want alles wat men daar bespreekt is toch zo ontopic...

En als gewone poster en je zegt er wat van, ben je ook weer 100 posts verder, want discussie daarover, wat natuurlijk ook niet de bedoeling is.
Het ligt misschien aan mij, maar ik vind het datingtopic juist wel vrijwel uitsluitend over daten cs gaan. Terwijl vrijwel alle andere topics die ik lees binnen de kortste keren volstrekt offtopic gaan. Waar eigenlijk alle gelegenheid toe bestaat (andere mods, andere normen, snap ik).

Ik denk dat de uitdaging ligt in het vinden van een goed evenwicht.
pi_182973132
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 07:41 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik zou meteen dat datingtopic dichtgooien dus misschien beter van niet
Waarom zou je het dichtgooien?
pi_182973136
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2018 09:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Grappig dat dat wel door iedereen gezegd wordt maar de mod stoicijns vol blijft houden dat het niet waar is.

:')
Ik laat slow chat vaak genoeg staan als het meevalt (in elk topic trouwens), maar dat valt natuurlijk een stuk minder op voor mensen, dus dat snap ik wel.
  dinsdag 6 november 2018 @ 09:36:37 #92
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182973138
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 09:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat laatste is sowieso niet waar. En blijkbaar is slowchat wel een probleem, zie bovenstaande reacties.
Ik heb nog nooit maar dan ook nooit een mod zien zeggen in het topic dat het teveel offtopic gaat voordat er überhaupt geveegd is. Het is voornamelijk eerst vegen en dan zeggen dat ermee gekapt moet worden.

Verder is 'off-topic' per persoon verschillend, wat voor de een wel onder daten valt hoeft dat voor een ander niet te doen. Ik ben alleen van mening dat er te krampachtig gedaan wordt over wat wel en wat niet ontopic is.
pi_182973148
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 07:41 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik zou meteen dat datingtopic dichtgooien dus misschien beter van niet
Uit afgunst? :N
pi_182973182
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2018 09:36 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit maar dan ook nooit een mod zien zeggen in het topic dat het teveel offtopic gaat voordat er überhaupt geveegd is. Het is voornamelijk eerst vegen en dan zeggen dat ermee gekapt moet worden.
Dat je het niet hebt gezien, wil niet zeggen dat het niet gebeurt. Redelijk vaak gewaarschuwd, zonder te vegen. Je bent ook niet zo heel vaak in het topic, dus beetje makkelijk om dat te zeggen.

quote:
Verder is 'off-topic' per persoon verschillend, wat voor de een wel onder daten valt hoeft dat voor een ander niet te doen. Ik ben alleen van mening dat er te krampachtig gedaan wordt over wat wel en wat niet ontopic is.
Zoals ik al eerder zei, een beetje slow chat is helemaal niets mis mee, maar het schiet dus te vaak door, waar het probleem zit.
  dinsdag 6 november 2018 @ 09:41:47 #95
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182973189
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2018 09:36 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit maar dan ook nooit een mod zien zeggen in het topic dat het teveel offtopic gaat voordat er überhaupt geveegd is. Het is voornamelijk eerst vegen en dan zeggen dat ermee gekapt moet worden.

Verder is 'off-topic' per persoon verschillend, wat voor de een wel onder daten valt hoeft dat voor een ander niet te doen. Ik ben alleen van mening dat er te krampachtig gedaan wordt over wat wel en wat niet ontopic is.
Dat is wel gebeurd hoor :Y. Maar dat wordt een welles niettes dingetje.

Wat wel en niet ontopic is, is ook een lastige scheidingslijn en voor alle kanten valt er wat te zeggen. Feit blijft wel dat slowchat als vervelend ervaren wordt, dat bewijzen de TR's ook.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 november 2018 @ 09:42:47 #96
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182973206
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2018 09:36 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit maar dan ook nooit een mod zien zeggen in het topic dat het teveel offtopic gaat voordat er überhaupt geveegd is. Het is voornamelijk eerst vegen en dan zeggen dat ermee gekapt moet worden.

Dit. Maar je krijgt hier natuurlijk de reactie op dat er "achter de schermen enorm veel gedaan wordt".
pi_182973243
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 09:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat laatste is sowieso niet waar. En blijkbaar is slowchat wel een probleem, zie bovenstaande reacties.
Is het probleem echt slowchat, of offtopic geneuzel? Slowchat is eigenlijk weinig anders dan dat er in korte tijd veel word gepost. Dan is er dus iets aan de orde wat leeft bij (minimaal 2) users.

En ik snap best als het slechts 2 users zijn dat je dan eerder een halt toe wil roepen. Maar vaak zijn het niet slechts 2 users.

Volgens mij is offtopic geneuzel eruit houden wat van belang is.

En dat er ook mensen zijn die zich ergeren is op zichzelf geen reden om in te grijpen. Er is altijd wel iemand die zich ergert.

Maar tegen de mensen die zich ergeren zou ik willen zeggen: als het echt bij niemand gewenst is bloedt het ook vanzelf dood. Zie bv posts van een niet nader te noemen user die door vrijwel iedereen genegeerd worden. En dan is het snel genoeg voorbij.

Nu is het vaak dagenlang gaat het goed en dan om onverklaarbare reden gaat de hakbijl erin en in een half topic weg. Dat roept duidelijk onder velen veel weerstand op.

Dus dan zou er een betere manier moeten zijn denk je.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 november 2018 @ 09:47:36 #98
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182973275
Maar goed. Wat de oplossing ook zal zijn; het huidige 'beleid' werkt niet. Het random deleten van slowchat wekt alleen maar frustratie op.

Kun je hier wel gaan verkondigen dat je allemaal zo je best doet, maar dat helpt dus geen reet. Als het voor de 411e keer achter elkaar niet werkt, moet je misschien eens wat anders proberen. Het is allemaal ook al zo vaak aangekaart.
Het meenemen naar achteren en overleggen met een fa, zijn in mijn ervaring gewoon andere woorden voor 'we weten het niet, we laten het doodbloeden en komen er nooit meer op terug en er verandert niets.'
  dinsdag 6 november 2018 @ 09:49:54 #99
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182973311
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 09:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Is het probleem echt slowchat, of offtopic geneuzel? Slowchat is eigenlijk weinig anders dan dat er in korte tijd veel word gepost. Dan is er dus iets aan de orde wat leeft bij (minimaal 2) users.

En ik snap best als het slechts 2 users zijn dat je dan eerder een halt toe wil roepen. Maar vaak zijn het niet slechts 2 users.

Volgens mij is offtopic geneuzel eruit houden wat van belang is.

En dat er ook mensen zijn die zich ergeren is op zichzelf geen reden om in te grijpen. Er is altijd wel iemand die zich ergert.

Maar tegen de mensen die zich ergeren zou ik willen zeggen: als het echt bij niemand gewenst is bloedt het ook vanzelf dood. Zie bv posts van een niet nader te noemen user die door vrijwel iedereen genegeerd worden. En dan is het snel genoeg voorbij.

Nu is het vaak dagenlang gaat het goed en dan om onverklaarbare reden gaat de hakbijl erin en in een half topic weg. Dat roept duidelijk onder velen veel weerstand op.

Dus dan zou er een betere manier moeten zijn denk je.
Ah ja, in dit geval slowchat = offtopic. Want in principe is alles wat hier gepost wordt idd slowchatten.

Ik heb begrepen dat er de laatste keer een hoop offtopic posts zijn weggehaald. Die zouden volgens jou beter kunnen blijven staan? Of moet er eerst gepost worden dat er teveel offtopic word gepost en als t dan door gaat dan pas ingrijpen?

Even dat ik je goed begrijp.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 6 november 2018 @ 11:04:24 #100
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182974324
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 09:41 schreef STING het volgende:

[..]

Dat je het niet hebt gezien, wil niet zeggen dat het niet gebeurt. Redelijk vaak gewaarschuwd, zonder te vegen. Je bent ook niet zo heel vaak in het topic, dus beetje makkelijk om dat te zeggen.

[..]

Zoals ik al eerder zei, een beetje slow chat is helemaal niets mis mee, maar het schiet dus te vaak door, waar het probleem zit.
Niet posten wil niet altijd zeggen dat ik niet meelees, soms vind ik het gewoon geen boeiend genoeg onderwerp om op te reageren.

Ik vind dat juist wel meevallen de laatste tijd.

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 09:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is wel gebeurd hoor :Y. Maar dat wordt een welles niettes dingetje.

Wat wel en niet ontopic is, is ook een lastige scheidingslijn en voor alle kanten valt er wat te zeggen. Feit blijft wel dat slowchat als vervelend ervaren wordt, dat bewijzen de TR's ook.
Klopt, alleen is posten geen verplichting. Het mag best losser en bevalt een onderwerp niet dan kan men later toch ook terugkomen.

quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2018 09:42 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit. Maar je krijgt hier natuurlijk de reactie op dat er "achter de schermen enorm veel gedaan wordt".
Daar koop je niet zo veel voor nee, denk dat transparantie wat dat betreft belangrijk is.
  dinsdag 6 november 2018 @ 13:13:04 #101
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182976620
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2018 11:04 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Niet posten wil niet altijd zeggen dat ik niet meelees, soms vind ik het gewoon geen boeiend genoeg onderwerp om op te reageren.

Ik vind dat juist wel meevallen de laatste tijd.

[..]

Klopt, alleen is posten geen verplichting. Het mag best losser en bevalt een onderwerp niet dan kan men later toch ook terugkomen.

[..]

Daar koop je niet zo veel voor nee, denk dat transparantie wat dat betreft belangrijk is.
Dus van jou mag het losser. Maar een ander wil het strakker. Ik zie even geen middenweg hierin.

Moet t topic meer zelfregulerend zijn/worden? Moet er meer gewaarschuwd worden zonder weghalen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 6 november 2018 @ 13:49:20 #102
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182977362
Denk dat het begin is, dat men meer waarschuwingen wil hebben.

Zodat ze ook in (kunenn gaan) zien wat dan precies offtopic / slowchat is. Want zo te lezen is daar ook wel wat verwarring over.
En vind men het ruwe verwijderen + opmerkingen nu te onverwachts + irritant + niet altijd logisch.

Dus vaker een waarschuwing en daarna evt pas posts wissen.

Daarna zal vast nog wel een discussie worden dat de 1 meer SC wil dan de ander. Maar dat is weer een tweede.
  dinsdag 6 november 2018 @ 13:54:16 #103
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182977449
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:49 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat het begin is, dat men meer waarschuwingen wil hebben.

Zodat ze ook in (kunenn gaan) zien wat dan precies offtopic / slowchat is. Want zo te lezen is daar ook wel wat verwarring over.
En vind men het ruwe verwijderen + opmerkingen nu te onverwachts + irritant + niet altijd logisch.

Dus vaker een waarschuwing en daarna evt pas posts wissen.

Daarna zal vast nog wel een discussie worden dat de 1 meer SC wil dan de ander. Maar dat is weer een tweede.
^O^.

Dat moet te doen zijn.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182977523
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 09:49 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ah ja, in dit geval slowchat = offtopic. Want in principe is alles wat hier gepost wordt idd slowchatten.

Ik heb begrepen dat er de laatste keer een hoop offtopic posts zijn weggehaald. Die zouden volgens jou beter kunnen blijven staan? Of moet er eerst gepost worden dat er teveel offtopic word gepost en als t dan door gaat dan pas ingrijpen?

Even dat ik je goed begrijp.
Dat was al weg voordat ik het had gezien, dus mijn suggesties waren meer algemeen bedoeld.

Wel heb ik in het verleden wel eens een hele bulk geveegd gezien dat ik niet echt begreep wat de noodzaak daarachter was. Wat misschien ook iets over mij zegt. ;)
pi_182977546
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2018 13:49 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat het begin is, dat men meer waarschuwingen wil hebben.

Zodat ze ook in (kunenn gaan) zien wat dan precies offtopic / slowchat is. Want zo te lezen is daar ook wel wat verwarring over.
En vind men het ruwe verwijderen + opmerkingen nu te onverwachts + irritant + niet altijd logisch.

Dus vaker een waarschuwing en daarna evt pas posts wissen.

Daarna zal vast nog wel een discussie worden dat de 1 meer SC wil dan de ander. Maar dat is weer een tweede.
Prima samenvatting wat mij betreft.
  dinsdag 6 november 2018 @ 15:07:40 #106
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182979059
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 08:02 schreef Mojo.jojo het volgende:
Die flinke delen van de slowchat in het dating topic is juist een enorm goed voorbeeld van hoe je door "koetjes en kalfjes" tijdens een date een leuke band met elkaar kunt opbouwen. Bovendien is het laagdrempelig en betrekken ze makkelijk andere mensen erbij.

Ergo, het probleem lijkt mij meer de regeltjes dan de meeste mensen die daar regelmatig een bijdrage leveren. Trek het wat breder? Laat mensen daar naast hun verhalen over daten een beetje met elkaar flirten, interactie hebben of tips geven hoe ze van de druk in hun ballen afkomen ( :') ). Zie het als een verbale paringsdans.
Ik ben het hier nogal mee eens..
Verder is er vrijwel geen post offtopic.. Enkel wat slowchat.. Dat maakt het juist gezellig..

En dan word er gesproken over "de kop indrukken"

Precies de reden waarom ik er klaar mee ben daar..

Er word aan alle kanten geroepen dat er te weinig users zijn..
Hoe kan het dan als zo'n groot probleem worden ervaren?
En met dat soort termen en denkwijzen gaat het er niet beter op worden ook..

Ik heb een leuk dateverhaal en nog een paar leuke updates.. maar door het snoeiharde ingrijpen komt dat dus niet meer in op FOK! terecht..

Maar als de regeltjes maar gevolgd worden.. DAT is waar het om gaat.. :N
pi_182979701
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:07 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik heb een leuk dateverhaal en nog een paar leuke updates.. maar door het snoeiharde ingrijpen komt dat dus niet meer in op FOK! terecht..
Wat een straf dat wij dat niet te lezen krijgen, echt hoor. Zo naar. Daar heb je ons echt helemaal tuk.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 6 november 2018 @ 15:47:05 #108
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182979839
Ik lees vooral dat slowchat écht ongewenst is, door een paar mensen dan.
Maar je wilt van alles niet.
Wat willen jullie eigenlijk wél in dat topic?
Want als het een opsomming wordt van 'chick gezien op tinder', 'morgen een date', 'leuk geweest', 'ze wilde liever vrienden zijn'.... Dan is dat nogal oersaai lijkt mij
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 november 2018 @ 17:31:29 #109
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182981847
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 15:47 schreef Molo het volgende:
Ik lees vooral dat slowchat écht ongewenst is, door een paar mensen dan.
Maar je wilt van alles niet.
Wat willen jullie eigenlijk wél in dat topic?
Want als het een opsomming wordt van 'chick gezien op tinder', 'morgen een date', 'leuk geweest', 'ze wilde liever vrienden zijn'.... Dan is dat nogal oersaai lijkt mij
Vooral dat er niet random ineens van alles wordt verwijderd. Dat zou al mooi zijn.

Verder stoor ik me wel aan een paar mensen die het topic gebruiken om gezellig bij te kletsen of er allerlei dingen bij halen, maar dat hou je toch niet tegen.

Het idee vd moderators dat alle slowchat verboden is, is simpelweg niet haalbaar, of correct.
  dinsdag 6 november 2018 @ 17:36:29 #110
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182981934
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 november 2018 17:31 schreef Kreator het volgende:

[..]

Vooral dat er niet random ineens van alles wordt verwijderd. Dat zou al mooi zijn.

Verder stoor ik me wel aan een paar mensen die het topic gebruiken om gezellig bij te kletsen of er allerlei dingen bij halen, maar dat hou je toch niet tegen.

Het idee vd moderators dat alle slowchat verboden is, is simpelweg niet haalbaar, of correct.
Er staat ook nergens dat alle slowchat verboden is. Het moet alleen niet de boventoon gaan voeren en dat doet het nu regelmatig wel.

Op het random verwijderen gaan we letten. Eerst waarschuwen en daarna ingrijpen als t nodig is.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182982529
Mededeling:
De cursus zinloos janken voor gevorderden is een week uitgesteld.
Vakman pur sang
  dinsdag 6 november 2018 @ 18:49:47 #112
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182983429
Ik hoor nog steeds wat jullie vooral niet willen, wat wil je wél daar?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 november 2018 @ 18:51:26 #113
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182983465
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 18:49 schreef Molo het volgende:
Ik hoor nog steeds wat jullie vooral niet willen, wat wil je wél daar?
:').
  dinsdag 6 november 2018 @ 18:53:07 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182983502
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2018 18:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

:').
Ok, Krea wil dus janken. Genoteerd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 november 2018 @ 19:05:38 #115
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182983722
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 18:53 schreef Molo het volgende:

[..]

Ok, Krea wil dus janken. Genoteerd
Ok, Molo wil dus domme vragen stellen. Genoteerd.
  dinsdag 6 november 2018 @ 19:08:16 #116
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182983776
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 18:49 schreef Molo het volgende:
Ik hoor nog steeds wat jullie vooral niet willen, wat wil je wél daar?
Dit inderdaad..
En als ik teruglees lijkt het woordje (of de post) Met "de kop indrukken" spontaan verdwenen..
Niet dat het zoveel boeit hoor.. het viel me gewoon op :*
pi_182983878
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 18:49 schreef Molo het volgende:
Ik hoor nog steeds wat jullie vooral niet willen, wat wil je wél daar?
Gezellig keuvelen over daten en alles wat daarbij hoort. :)
pi_182983891
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 17:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

Er staat ook nergens dat alle slowchat verboden is. Het moet alleen niet de boventoon gaan voeren en dat doet het nu regelmatig wel.

Op het random verwijderen gaan we letten. Eerst waarschuwen en daarna ingrijpen als t nodig is.
Fijn dat het zo opgepakt wordt.
  dinsdag 6 november 2018 @ 19:14:56 #119
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182983924
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 november 2018 19:05 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ok, Molo wil dus domme vragen stellen. Genoteerd.
Ik vind het geen domme vraag wat er wel in dat topic zou moeten ipv wat niet
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 6 november 2018 @ 19:16:36 #120
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182983962
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 19:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik vind het geen domme vraag wat er wel in dat topic zou moeten ipv wat niet
Volgens mij is dag vaak genoeg gezegd en het staat zelfs in het topic.
Lijkt me allemaal niet zo moeilijk om dat te kunnen snappen.
  dinsdag 6 november 2018 @ 19:19:31 #121
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_182984041
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 19:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Volgens mij is dag vaak genoeg en het staat zelfs in het topic.
Lijkt me allemaal niet zo moeilijk om dat te kunnen snappen.
Een opsomtopic, nou, dát wordt een succes zeg. En als er echt een gesprek los komt moet je dus als poster wegwezen.
Gesprekken en sociale interactie werkt gewoon niet zo op die manier. Maar als jij denkt dat het wel werkt, waarom blijkt dat in de praktijk dan niet zo?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 6 november 2018 @ 19:21:46 #122
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_182984096
Alles lekker zwart/wit zien :')
  Official ESF Kreviewer dinsdag 6 november 2018 @ 19:32:20 #123
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_182984422
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 19:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik vind het geen domme vraag wat er wel in dat topic zou moeten ipv wat niet
Uit de combinatie van de topictitel en de 100 posts hiervoor over wat er vooral niet zou horen (of hoe gemod wordt) , lijkt het me kinderspel om te extrapoleren wat er wel gewenst is. Vandaar mijn :'). Bovendien is het al best vaak gezegd ook.
Misschien snap ik gewoon niet zo goed wat je met je post wil.
pi_182984503
-leeg-

[ Bericht 99% gewijzigd door Samzz op 06-11-2018 19:37:14 ]
Vakman pur sang
  dinsdag 6 november 2018 @ 19:36:48 #125
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182984543
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]


Nou houd eens op zeg. Doe gewoon constructief mee of ga weg.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182984558
Er staat in elke OP van het dating topic dat gereekst is, wat er gewenst is.
pi_182984579
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 19:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou houd eens op zeg. Doe gewoon constructief mee of ga weg.
Ik zeg gewoon waar het op staat. :)
Vakman pur sang
  dinsdag 6 november 2018 @ 19:39:02 #128
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182984596
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik zeg gewoon waar het op staat. :)
Nee je zit gewoon te bashen. Nergens voor nodig.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 6 november 2018 @ 19:43:40 #129
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_182984713
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 november 2018 19:37 schreef Mojo.jojo het volgende:
Er staat in elke OP van het dating topic dat gereekst is, wat er gewenst is.
^O^
pi_182985553
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 07:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik las jouw idee. Nu denk ik dat t ivm de reeks niet handig is van datingtopic een SC te maken en van de bestaande SC het datingtopic.

Wat wel zou kunnen is de naam van de bestaande SC aanpassen en onder de users spammen. Zou dat een optie zijn?
Je bedoeld van de SC waar nu niet in wordt gepost een DatingSC maken?

(Zoals ik een tijdje terug had gedaan, maar wat toen van jullie niet mocht?)
  dinsdag 6 november 2018 @ 20:16:00 #131
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182985593
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 20:14 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je bedoeld van de SC waar nu niet in wordt gepost een DatingSC maken?

(Zoals ik een tijdje terug had gedaan, maar wat toen van jullie niet mocht?)
Ja maar dat gaat m niet worden. En dat had niks met niet mogen te maken, maar was compleet onduidelijk toen ;).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182985882
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 20:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja maar dat gaat m niet worden. En dat had niks met niet mogen te maken, maar was compleet onduidelijk toen ;).
Ik blijf erbij dat het gewoon een heel goed idee is en er waren er een hoop toen die het een heel goed initiatief van mij vonden..

Nou de TT werd weer aangepast naar R&P SC en vanuit jullie werd duidelijk gezegd dat het niet de bedoeling was dat de R&P SC een datingSC zou worden.

Wat was er precies onduidelijk aan toen?
pi_182985904
Samzz wanneer stop je nou met modden?

Kan de opvolger dit niet regelen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2018 20:29:51 ]
  dinsdag 6 november 2018 @ 20:31:31 #134
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182985937
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 20:28 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat het gewoon een heel goed idee is en er waren er een hoop toen die het een heel goed initiatief van mij vonden..

Nou de TT werd weer aangepast naar R&P SC en vanuit jullie werd duidelijk gezegd dat het niet de bedoeling was dat de R&P SC een datingSC zou worden.

Wat was er precies onduidelijk aan toen?
De users die aangaven er niks van te snappen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 6 november 2018 @ 20:32:18 #135
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182985961
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 20:29 schreef scrupuleus het volgende:
Samzz wanneer stop je nou met modden?

Kan de opvolger dit niet regelen?
Zodra er een opvolger is :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182986085
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 20:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

De users die aangaven er niks van te snappen.
Die waren sarcastisch..
  dinsdag 6 november 2018 @ 20:38:34 #137
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182986119
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 20:37 schreef madam-april het volgende:

[..]

Die waren sarcastisch..
Oh ik wist niet dat je mijn DM's kon lezen.

Anywho, is alweer van de baan. We gaan kijken hoe t gaat lopen in het Datingtopic met aanpassingen in de moderatie.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 6 november 2018 @ 20:38:40 #138
47102 Elvi
miemkwien
pi_182986120
Of ze gaan naar de SEX SC. Misschien komt er nog wat van :P
  dinsdag 6 november 2018 @ 20:39:50 #139
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182986147
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 20:38 schreef Elvi het volgende:
Of ze gaan naar de SEX SC. Misschien komt er nog wat van :P
't Is altijd al een soort van golfbeweging geweest tussen R&P SC Relaties en SEX SC :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 6 november 2018 @ 20:43:16 #140
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182986233
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 20:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zodra er een opvolger is :).
Zijn er nog geen serieuze kandidaten?
  dinsdag 6 november 2018 @ 20:43:58 #141
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_182986244
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 november 2018 20:43 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Zijn er nog geen serieuze kandidaten?
Jawel :Y. Alleen die afhandeling is niet aan mij en ik ga er verder ook niks over zeggen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_182993266
Ik zit al weken bij de telefoon!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_182993619
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 08:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zit al weken bij de telefoon!
O nee toch
pi_183037203
Aan de mods;

R&P / Narcisme, stand van zaken

Wat vinden jullie van dit topic?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2018 09:28:27 ]
  vrijdag 9 november 2018 @ 10:26:49 #145
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_183037994
quote:
5s.gif Op vrijdag 9 november 2018 09:28 schreef -mosrednA het volgende:
Aan de mods;

R&P / Narcisme, stand van zaken

Wat vinden jullie van dit topic?
Je vraagt t alsof het topic eigenlijk geen bestaansrecht zou mogen hebben.

Hoewel de TT de lading niet helemaal dekt en de OP bias is, staan er nuttige reacties :). Voor mij hoeft t topic niet dicht.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_183038132
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 10:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je vraagt t alsof het topic eigenlijk geen bestaansrecht zou mogen hebben.

Hoewel de TT de lading niet helemaal dekt en de OP bias is, staan er nuttige reacties :). Voor mij hoeft t topic niet dicht.
Nou was niet zozeer zo bedoeld eigenlijk. Vroeg me gewoon af wat jullie van het topic vonden.

De reden dat ik de vraag stel is omdat in het topic zelf een beetje getwijfeld wordt aan de manier waarop TS met een gestrekt been aan de discussie begint. Er wordt voor de rest ook niet gemod.

Elders op dit forum is dit soms al reden om een topic te sluiten. Vandaar dat ik benieuwd was naar jullie mening.
  vrijdag 9 november 2018 @ 10:37:09 #147
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_183038175
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 10:34 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Nou was niet zozeer zo bedoeld eigenlijk. Vroeg me gewoon af wat jullie van het topic vonden.

De reden dat ik de vraag stel is omdat in het topic zelf een beetje getwijfeld wordt aan de manier waarop TS met een gestrekt been aan de discussie begint. Er wordt voor de rest ook niet gemod.

Elders op dit forum is dit soms al reden om een topic te sluiten. Vandaar dat ik benieuwd was naar jullie mening.
Volgens mij krijgt TS mooi weerwoord van users, zo ontstaan discussies waar iemand wat aan heeft. Of TS er vervolgens wat mee doet, dat is aan TS.

Zo lang er geen policyoverschrijdende posts gemaakt worden, is er niet veel om op in te grijpen. Ik heb niet het idee dat het topic uit de hand loopt en er echt gebasht wordt of zo.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_183038200
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 10:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Volgens mij krijgt TS mooi weerwoord van users, zo ontstaan discussies waar iemand wat aan heeft. Of TS er vervolgens wat mee doet, dat is aan TS.

Zo lang er geen policyoverschrijdende posts gemaakt worden, is er niet veel om op in te grijpen. Ik heb niet het idee dat het topic uit de hand loopt en er echt gebasht wordt of zo.
Nee oke, dan ligt daar de grens dus. Kan me er ook in vinden :) (niet dat dat verder relevant is)

Bedant voor je uitleg ^O^
  vrijdag 9 november 2018 @ 10:51:45 #149
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_183038436
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 10:38 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Nee oke, dan ligt daar de grens dus. Kan me er ook in vinden :) (niet dat dat verder relevant is)

Bedant voor je uitleg ^O^
No problem :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 16 november 2018 @ 10:47:53 #150
47102 Elvi
miemkwien
pi_183180175
@Samzz hoe lang blijf jij nog mod bij R&P? Tot het einde van het jaar of nu niet meer nu er een nieuwe is? In het overzicht staan jij en Sting nog namelijk :P
  vrijdag 16 november 2018 @ 13:14:28 #151
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_183182803
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 10:47 schreef Elvi het volgende:
@Samzz hoe lang blijf jij nog mod bij R&P? Tot het einde van het jaar of nu niet meer nu er een nieuwe is? In het overzicht staan jij en Sting nog namelijk :P
Overzicht moet door een FA aangepast worden, maar met CoolGuy als mijn vervanger ben ik per vandaag lekker met R&P pensioen 8-).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_183184859
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 10:47 schreef Elvi het volgende:
@Samzz hoe lang blijf jij nog mod bij R&P? Tot het einde van het jaar of nu niet meer nu er een nieuwe is? In het overzicht staan jij en Sting nog namelijk :P
Wie is Sting? :?
1 + 1 = blauw
pi_183185078
quote:
5s.gif Op vrijdag 16 november 2018 15:11 schreef Kamina het volgende:

[..]

Wie is Sting? :?
Bassist en zanger van The Police. Nu schijnt hij wel eens wat solo te doen.
pi_183272491
laat maar, my bad
  Moderator woensdag 28 november 2018 @ 15:08:47 #155
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183420101
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 14:51 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik heb enorm veel respect voor je, maar dát is serieus de grens die je trekt?

Niet bij, goh, de vergelijking tussen het hulpverhaal van dit meisje met het bewust verkrachten van een vrouw om het achteraf op 'ja maar mijn hormonen' te gooien?

Die veilige R&P omgeving waarbinnen een TS zich gesterkt voelt zijn/haar verhaal te doen en de users hem/haar vervolgens van advies voorzien en proberen te helpen, hield op toen het victim-blaming begon. Laat dat alsjeblieft tot je doordringen.

En precies dát is dus een van de voornaamste redenen dat slachtoffers van seksuele dwang / intimidatie / geweld, zich niet durven uiten. In dit geval nog extra cru omdat het kind dus al aangeeft ook niet bij haar ouders terecht te kunnen (zeer waarschijnlijk om precies dezelfde reden; zij gaat de schuld krijgen van wat haar overkomen is).

Als TS was opgegroeid in een maatschappij waarin de vraag 'heb je het er zelf niet ergens toch een beetje naar gemaakt?' niet continue ronddwaalt, dan had ze waarschijnlijk de twijfel omtrent het 'niet weten wat te doen' niet eens gehad en had die aangifte al plaatsgevonden. Dan had de taak omtrent waarheidsbevinding gelegen bij de mensen die we daar als maatschappij speciaal voor aangesteld hebben; de politie.

Maar dat moet hem dan keer op keer (want hij bezigt zich wel vaker van het victim-blaming) met fluwelen handschoentjes uitgelegd worden? Maar als je dat middels een belediging doet, nee dat is hét probleem hier. Kom op zeg.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 15:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, ik trok eigenlijk een beetje dezelfde conclusie als Yasmin daar deed. Ze stelt nl de vraag 'wat heeft dat dan met TS te maken'. Ik las het als dat TS doordraafde en de discussie weg draaide van TS maar het verhaal naar de algemeenheid trok (dus niet richting TS) en toen een vergelijking maakte tussen 'man' en 'vrouw' die beiden achteraf met een verhaal komen dat niet de waarheid is, waarbij het een veel sneller geaccepteerd wordt, dan het ander.

De rants van hem gaan in mijn ogen ook niet over dit specifieke meisje van 15 (TS) maar over dit soort verhalen in het algemeen. Het zou inderdaad kunnen dat ik dat volledig verkeerd heb ingeschat, maar op het moment zelf meende ik te zien dat hij eigenlijk offtopic ging (wat net zo goed een reden was om dat af te kappen dus zelfs als dat scenario waar is heb ik steken laten vallen) door het niet meer over TS te hebben maar frustratie zat te spuien over een algemene situatiie, in plaats van TS van iets te beschuldigen.
Even naar hier verplaatst probeer, omdat dit specifiek gaat over de moderatie en dat hoort in FB.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183420345
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 15:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, ik trok eigenlijk een beetje dezelfde conclusie als Yasmin daar deed. Ze stelt nl de vraag 'wat heeft dat dan met TS te maken'. Ik las het als dat TS doordraafde en de discussie weg draaide van TS maar het verhaal naar de algemeenheid trok (dus niet richting TS) en toen een vergelijking maakte tussen 'man' en 'vrouw' die beiden achteraf met een verhaal komen dat niet de waarheid is, waarbij het een veel sneller geaccepteerd wordt.

De rants van hem gaan in mijn ogen ook niet over dit specifieke meisje van 15 (TS) maar over verkrachtingen in het algemeen. Het zou inderdaad kunnen dat ik dat volledig verkeerd heb ingeschat, maar op het moment zelf meende ik te zien dat hij eigenlijk offtopic ging door het niet meer over TS te hebben maar frustratie zat te spuien over een algemene situatiie, in plaats van TS van iets te beschuldigen.
Zelfs als het geen fuck met het verhaal van TS te maken heeft (wat het inderdaad ook niet doet), dan zie je toch nog wel in dat er vanaf dat moment een heel stuk minder ruimte is voor TS om haar verhaal te doen? Ze kan niet terecht bij haar ouders en komt naar dit subforum om haar verhaal te posten. Dan begint het victim-blaming. En niet alleen dat, blijkbaar ontstaat er ook ALWEER de discussie of victim-blaming 'in het algemeen' nou wel of niet geoorloofd is. ALWEER. Wanneer TS dit leest zal ze dus de kracht op moeten brengen om al die posts en die hele discussie te negeren, en zich alleen te focussen op de positieve, behulpzame reacties. Om zich maar niet alweer afgewezen te voelen in haar zoektocht naar mensen die haar verhaal willen horen. Dus hup meid, voel je veilig en gesterkt genoeg om dat verhaal te vertellen terwijl je de 'eigen schuld' verwijten en bizarre vergelijkingen met 'iemand opzettelijk verkrachten en achteraf doen alsof het buiten jouw schuld lag' ontwijkt.

Dit topic had in een 'goed' R&P maar één logisch verloop gekend. Het advies om een geliefd persoon in haar omgeving in vertrouwen te nemen, het advies om aangifte te doen, wellicht nog wat tips qua professionele slachtofferhulp, met wat sterkte-betuigingen tussendoor. Niets meer, niets minder. Maar zeker niet deze discussie.

Als je een veilig R&P wilt, zal je dat soort victim-blaming onder de slechte vermomming van 'kritisch bevragen' vanaf meet af aan streng weg moeten modereren. Dat die godganse discussie nu alweer mag bestaan is echt belachelijk.

En daarom post ik dit nu in Feedback. Omdat 'we' het daar blijkbaar alweer / of nog steeds over moeten hebben. Omdat ik inmiddels wel benieuwd ben naar het standpunt vanuit de modjes omtrent dit soort 'logisch denken', zoals zarGon het serieus nog durft te noemen. Want volgens mij heeft dat soort shit geen enkele plaats in R&P. Niet als R&P een subforum wil zijn waar mensen hun verhaal kunnen doen. Maak maar een zeik-topic over de eigen verantwoordelijkheid van vrouwen bij seksuele intimidatie in een ander subforum.
"Pools are perfect for holding water"
  Vis een optie? woensdag 28 november 2018 @ 15:25:07 #157
70532 loveli
N
pi_183420371
Eens.
crap in = crap out
pi_183420373
Hoi GG e.a., wat mij betreft onnodig om nu dat hele topic dicht te gooien?
Ik wilde daar zelf eigenlijk ook nog wel graag iets - inhoudelijks - kwijt.

Oh en ook hier weer: eens met probeer.
Tails tell tales
pi_183420494
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 15:22 schreef probeer het volgende:

[..]

Omdat ik inmiddels wel benieuwd ben naar het standpunt vanuit de modjes omtrent dit soort 'logisch denken', zoals zarGon het serieus nog durft te noemen. Want volgens mij heeft dat soort shit geen enkele plaats in R&P. Niet als R&P een subforum wil zijn waar mensen hun verhaal kunnen doen. Maak maar een zeik-topic over de eigen verantwoordelijkheid van vrouwen bij seksuele intimidatie in een ander subforum.
Vooropgesteld: ik ben het met je eens. R&P zou een veilige plek moeten zijn om dit soort zaken te bespreken zonder dat er victim-blaming plaatsvindt.

Wat betreft mijn post in dat topic: ik kwam dat topic binnen, had niet alles gelezen, en zag vooral de vijandige posts tussen 2NutZ en jou. Mijn doel was meer de situatie verzachten, want het liep zo uit de hand dat het meer een discussie tussen users werd dan een discussie over de OP/probleem van de TS. Ik heb gevoel dat je mijn post anders interpreteert dan ik bedoelde (of nou ja, het lijkt erop dat ik mijn bedoelingen niet goed heb kunnen overbrengen).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2018 15:36:31 ]
pi_183420575
Top ook dat een mod meteen de kritische noot zet in het topic, om zo een platform te bieden voor het victim blamen. Beetje jammer.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_183420602
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 15:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vooropgesteld: ik ben het met je eens. R&P zou een veilige plek moeten zijn om dit soort zaken te bespreken zonder dat er victim-blaming plaatsvindt.

Wat betreft mijn post in dat topic: ik kwam dat topic binnen, had niet alles gelezen, en zag vooral de vijandige posts tussen 2NutZ en jou. Mijn doel was meer de situatie verzachten, want het liep zo uit de hand dat het meer een discussie tussen users werd dan een discussie over de OP/probleem van de TS. Ik heb gevoel dat je mijn post anders interpreteert dan ik bedoelde (of nou ja, het lijkt erop dat ik mijn bedoelingen niet goed heb kunnen overbrengen).
Hoewel ik het met probeer eens ben, ook waar het jouw verwoording van eea betreft, kwamen jouw goede intenties - op de manier zoals je hier nu nader toelicht en ondanks dat ik niet alles heb meegekregen - bij mij wel door. :*
Tails tell tales
  Moderator woensdag 28 november 2018 @ 15:47:52 #162
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183420670
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 15:25 schreef Forbry het volgende:
Hoi GG e.a., wat mij betreft onnodig om nu dat hele topic dicht te gooien?
Ik wilde daar zelf eigenlijk ook nog wel graag iets - inhoudelijks - kwijt.

Oh en ook hier weer: eens met probeer.
True, ik open hem dalijk ook weer, maar ik moet wel even de kans krijgen om goed te lezen en puin te ruimen ipv tussendoor af en toe ergens te kunnen reageren :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183420730
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 15:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

True, ik open hem dalijk ook weer, maar ik moet wel even de kans krijgen om goed te lezen en puin te ruimen ipv tussendoor af en toe ergens te kunnen reageren :)
Dat snap ik ook wel. Ik zie wel wanneer het topic weer opengaat ^O^
Tails tell tales
pi_183420758
Ik heb veel vaker postjes gelezen van 2Nutz, hij valt telkens vrouwelijke slachtoffers aan in R&P. Zegt er 1 dat ze de pil vergeten is en bang is zwanger te zijn, dan schrijft hij dat ze een "hoer is en haar benen dicht had moeten houden". Twijfelt een ander of ze de relatie moet voortzetten omdat ze verliefd is op een ander dan is ze een sloerie aldus hem. Dat soort denigrerende berichten schrijft hij altijd. Het verbaasd mij dan ook dat hij niet vaker wordt aangepakt. Ik heb zijn postgedrag al eens aangekaart bij Samzzz en die heeft hem toen erop aangesproken en hij is ermee gestopt in dat topic maar ging wel verder in andere topicjes.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Moderator woensdag 28 november 2018 @ 15:57:53 #165
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183420828
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 15:51 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel. Ik zie wel wanneer het topic weer opengaat ^O^
Het topic ís weer open. Ik heb veruit de meeste posts weg gehaald omdat er anders reacties weg waren die verderop wel weer in quotes stonden etc, dus liep alles door elkaar, dat zou een te onleesbaar topic zijn geworden (+ reacties die wel nog in quotes stonden waren dan weer voer geweest voor nog meer discussie).
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 28 november 2018 @ 16:06:13 #166
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_183420976
quote:
2s.gif Op woensdag 28 november 2018 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
Top ook dat een mod meteen de kritische noot zet in het topic, om zo een platform te bieden voor het victim blamen. Beetje jammer.
Dit vind ik wel wat overdreven. Ik heb het hele topic gelezen, maar ik heb nergens het idee gehad dat CoolGuy echt de schuld aan het leggen was bij TS. Wat ik wel zag: een TS die met een verhaal komt waar gewoon enorme gaten in zitten. Dan is het logisch dat er vragen worden gesteld imo. Ik denk dat ik toch wel bekend sta als een vriendelijke (en goedgelovig soms) user die zoveel mogelijk mensen probeert te helpen, maar zelfs ik heb twijfels.

Het is een nieuwe user op FOK!. Vervolgens opent ze rustig een topic over haar studie, om daarna dit verhaal te doen. Als mij zoiets was overkomen (en ik echt zo overstuur zou zijn als TS) dan zou ik niet eerst rustig een topic over mijn studie openen. Ja, misschien had ze het verdrongen of zo, maar een paar uur later opeens niet meer. Dat op zich kan. Iedereen is anders. Als dat het enige was geweest dan had ik haar gewoon gelooft. Maar er zijn wel meer vraagtekens.

Zo'n man die haar net heeft aangerand blijft gewoon rustig staan wachten bij het ziekenhuis? Laat haar gewoon rustig gaan? Terwijl hij echt wel weet dat zij zo de waarheid kan vertellen binnen. Talloze getuigen die hem (en zijn auto) daar hebben zien staan daardoor. Dat klinkt gewoon niet logisch. Vervolgens verlaat ze het ziekenhuis (zonder iemand aan te spreken - al kan ik dat nog begrijpen uit schaamte e.d.) om naar een winkelcentrum te lopen en daar om te vallen. Waarom niet gewoon veilig in het ziekenhuis blijven? Waarom is ze uiteindelijk toch ingestapt? Tuurlijk kan dat onder dwang gebeurt zijn, maar dan zouden er talloze getuigen moeten zijn. En zo bracht TS het ook niet. Ze bracht het meer alsof het toch opeens haar eigen keuze was om in te stappen.

En ja, ze was 15, dus dan denk je misschien wat anders en ben je misschien wat vatbaarder, maar dit zijn gewoon teveel dingen die gewoon niet logisch klinken.

Ik vind dat niet gelijk staan aan ''een podium bieden voor victim blamen''. Of heb ik ergens een post gemist waarin hij rustig zegt dat het haar eigen schuld was als het echt waar zou zijn?

Het onderwerp van seksuele intimidatie is gewoon complicated. Het is super naar als het mensen overkomt. En dat is een understatement. Maar het zou niet moeten betekenen dat we ieder verhaal maar meteen moeten aannemen als de waarheid. Niet ieder verhaal is waar; er zijn zat mensen die er over liegen. En die verpesten het nou juist voor de mensen die wél de waarheid spreken. Mocht het bij TS echt waar zijn dan vind ik dat verschrikkelijk voor haar (en ik heb ook gewoon advies gegeven wat ze dan moet/kan doen), maar ik heb echt het gevoel dat ze het gewoon typte voor de aandacht. En ik heb geen enkel respect voor mensen die over zulke onderwerpen grapjes maken....of aandacht willen halen met zo'n zwaar onderwerp. Dus ik vind dat twijfels bij bepaalde verhalen best on-topic zijn.

Soms heb ik het idee dat juist omdat het onderwerp zo zwaar weegt tegenwoordig mensen bijna niet meer durven om twijfels te uiten. Want dan ben je iemand die de schuld legt bij de victim.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_183421217
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 15:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het topic ís weer open. Ik heb veruit de meeste posts weg gehaald omdat er anders reacties weg waren die verderop wel weer in quotes stonden etc, dus liep alles door elkaar, dat zou een te onleesbaar topic zijn geworden (+ reacties die wel nog in quotes stonden waren dan weer voer geweest voor nog meer discussie).
Snel, thnx! Maar fuck, had (mobiel) al een lange reactie getypt, maar ging iets mis (heb ik mobiel helaas wel vaker) en *poef* daar ging die, naar een plek in ieder geval anders dan dat topic. En nu geen zin/tijd meer. Wellicht later weer.
Tails tell tales
pi_183421798
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit vind ik wel wat overdreven. Ik heb het hele topic gelezen, maar ik heb nergens het idee gehad dat CoolGuy echt de schuld aan het leggen was bij TS. Wat ik wel zag: een TS die met een verhaal komt waar gewoon enorme gaten in zitten. Dan is het logisch dat er vragen worden gesteld imo. Ik denk dat ik toch wel bekend sta als een vriendelijke (en goedgelovig soms) user die zoveel mogelijk mensen probeert te helpen, maar zelfs ik heb twijfels.

-knip-

Soms heb ik het idee dat juist omdat het onderwerp zo zwaar weegt tegenwoordig mensen bijna niet meer durven om twijfels te uiten. Want dan ben je iemand die de schuld legt bij de victim.
Twijfels is prima, ben ik met je eens. Maar even de andere kant van de munt. Als iemand, ongeachte hoe geloofwaardig hij/zijn het kan schrijven een plekje zoekt om het kwijt te kunnen, hoe veel moeite is het dan om niet direct op de geloofwaardigheid van iets dergelijks in te haken en te vragen hoe het met die persoon is, om zo een beetje veilige plek voor iemand te creeeren om zijn/haar verhaal te doen?

Door direct proberen gaten te prikken in dit alles creëer je een podium voor flapdrollen die #metoo er bij de oren bij gaan slepen, etc.

Blijkt dat het allemaal bullshit is, nou, jammer. Hahaha, trolletje lacht in zijn vuist. Big fucking deal. Blijkt het het nou geen bullshit te zijn is iemand die iets klote is overkomen de plek ontnomen om zijn/haar verhaal te doen en misschien te beginnen met zoiets te verwerken.

Is maar een afweging, maar wel eentje waarvan ik denk dat die hier in R&P best gemaakt mag worden, en zeker door een mod.

Mijn mening althans.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 28 november 2018 @ 17:27:47 #169
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_183422409
quote:
2s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:56 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Twijfels is prima, ben ik met je eens. Maar even de andere kant van de munt. Als iemand, ongeachte hoe geloofwaardig hij/zijn het kan schrijven een plekje zoekt om het kwijt te kunnen, hoe veel moeite is het dan om niet direct op de geloofwaardigheid van iets dergelijks in te haken en te vragen hoe het met die persoon is, om zo een beetje veilige plek voor iemand te creeeren om zijn/haar verhaal te doen?

Door direct proberen gaten te prikken in dit alles creëer je een podium voor flapdrollen die #metoo er bij de oren bij gaan slepen, etc.

Blijkt dat het allemaal bullshit is, nou, jammer. Hahaha, trolletje lacht in zijn vuist. Big fucking deal. Blijkt het het nou geen bullshit te zijn is iemand die iets klote is overkomen de plek ontnomen om zijn/haar verhaal te doen en misschien te beginnen met zoiets te verwerken.

Is maar een afweging, maar wel eentje waarvan ik denk dat die hier in R&P best gemaakt mag worden, en zeker door een mod.

Mijn mening althans.
Ik snap je punt op zich wel en over het algemeen ben ik daar ook voorstander van. Maar het is niet dat vragen stellen (om het verhaal wat meer helder te krijgen) nou meteen zegt dat de schuld bij haar wordt gelegd of dat dat onvriendelijk is. Sprekende voor mezelf: ik reageer in R&P omdat ik graag (vriendelijk) mensen help. Maar dan is soms meer info wel handig, omdat ik anders gewoon niet genoeg info heb en met twijfel/onduidelijkheid blijf zitten. Daar vroeg ik dus naar. Naar wat opvulling. Omdat het verhaal wat ongeloofwaardig gebracht werd. CoolGuy deed hetzelfde. Naar mijn inziens niet meteen iets slechts. Keihard de schuld bij het slachtoffer leggen is dat uiteraard wel. Slecht.

Maar ja, ik had mijn post wel iets anders kunnen verwoorden. Beginnen met wat steun. Maar iets in de OP liet me erg sterk twijfelen aan het verhalen en ik heb een hekel aan mensen die het doen voor aandacht/dit soort onderwerpen gebruiken voor aandacht. Zin in kusje kroel had ik dus niet echt. Als ik dat verkeerd heb ingeschat: mijn excuses voor TS.

Mocht het toch opeens waar blijken te zijn dan vind ik dat alleen maar zwaar klote voor d'r. Maar ik vind het ook zwaar kut voor die man (ook al noemt ze geen namen, dus dan heeft het niet echt gevolgen verder) als het onwaar blijkt te zijn. Als we als maatschappij er altijd maar vanuit gaan dat iedere vrouw of man die zoiets overkomt de waarheid spreekt (en dan heb ik het over de gevallen waar er dikke gaten in het verhaal zitten/geen bewijzen/getuigen) dan vind ik niet dat we de goede kant op gaan. Voor beide kanten valt er dus wat voor te zeggen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_183422870
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:27 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik snap je punt op zich wel en over het algemeen ben ik daar ook voorstander van. Maar het is niet dat vragen stellen (om het verhaal wat meer helder te krijgen) nou meteen zegt dat de schuld bij haar wordt gelegd of dat dat onvriendelijk is.
Vragen op zich niet nee, maar je intentie kan prima los staan van hoe een en ander bij de ander overkomt. En dan kan een uitgebreide pragmatische analyse van een op wel een bepaalde toon zettend, zeker als het om verwoording gaat die stelt dat het of zus of zo zou moeten zijn, want hele onderbouwing etc. Dat kan prima goed bedoeld zijn, doch sturend en veroordelend overkomen. Niet correct zijn in de onderbouwing waarom dat zo zwart-wit te stellen moet zijn hebben meerdere mensen inclusief ik zelf geprobeerd te onderbouwen, dus dat laat ik even voor wat het is en ook met het oog dat we hier in fb zitten.

Maar dan zitten we nog met de functionaliteit van zo een bepaalde verwoording, die nogal afhangt van hoe dat bij de ander en op een forum ook anderen die niet actief mee posten overkomt. Ik denk dat we daar meer alert op moeten zijn. Niet omdat we per se volledige verantwoording van andermans gevoelens dienen te dragen vanuit welke theorie dan ook, maar ook omdat we zelf de verantwoording hebben over hoe we onze boodschap uit willen dragen en dat ook daadwerkelijk doen.
Of we functioneel en daarmee effectief onze boodschap overbrengen en dan soms ook wat flexibeler kunnen zijn in het aanpassen van daarvan als iets niet overkomt zoals bedoelt.
Dat kan prima los staan van goed bedoelende intenties, waarvan we als regelmatige en/of langer meelopende users ook een zekere credit opgebouwd hopen te hebben dat die intenties niet ter discussie zouden hoeven staan. Echter kan dat door een zekere verwoording niet altijd even helder overkomen, zeker wat betreft nieuwe of simpelweg niet vaak aanwezige users. Context jw.
  Moderator donderdag 29 november 2018 @ 10:01:56 #171
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183435023
FB is niet bedoeld om frustraties op elkaar te botvieren. Zoek mekaar dan maar lekker op in DM.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183442918
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 10:01 schreef CoolGuy het volgende:
FB is niet bedoeld om frustraties op elkaar te botvieren. Zoek mekaar dan maar lekker op in DM.
Gaat dit over bovenstaande discussie?
Ik zie daar namelijk niet waar en hoe frustraties gebotvierd worden op een ander.
  Moderator donderdag 29 november 2018 @ 17:45:58 #173
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183442930
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 17:45 schreef vannelle het volgende:

[..]

Gaat dit over bovenstaande discussie?
Ik zie daar namelijk niet waar en hoe frustraties gebotvierd worden op een ander.
Nee, het gaat om een discussie die is weg gehaald.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183443354
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 17:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, het gaat om een discussie die is weg gehaald.
Ah, oké. Vond het al vreemd. :)
  Moderator donderdag 29 november 2018 @ 18:11:21 #175
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183443399
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 18:08 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ah, oké. Vond het al vreemd. :)
Ja, is my bad, dat had ik duidelijker moeten vermelden :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183468120
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 15:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Bassist en zanger van The Police. Nu schijnt hij wel eens wat solo te doen.
Vergeet de Tantra niet
  zondag 2 december 2018 @ 11:38:30 #177
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_183490704
Het topic ‘Ik kan niet meer’. Ik begrijp het dat ie gesloten wordt maar ik kan zo op geen enkele manier reageren. :? En ik zou het wel willen.
  Moderator zondag 2 december 2018 @ 11:43:11 #178
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183490772
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 11:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Het topic ‘Ik kan niet meer’. Ik begrijp het dat ie gesloten wordt maar ik kan zo op geen enkele manier reageren. :? En ik zou het wel willen.
Geen idee over welk topic je het hebt (ik word net wakker) maar als dat topic ging over waar ik denk dat het over ging... Die topics worden gesloten ja, dat is vervelend voor de mensen die zouden willen reageren maar dergelijke topics zijn niet toegestaan.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 2 december 2018 @ 11:46:35 #179
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_183490822
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 11:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Geen idee over welk topic je het hebt (ik word net wakker) maar als dat topic ging over waar ik denk dat het over ging... Die topics worden gesloten ja, dat is vervelend voor de mensen die zouden willen reageren maar dergelijke topics zijn niet toegestaan.
Hoi Cool, ik weet dat dat de regels zijn. Maar het heeft me al wel geraakt. ;(
  zondag 2 december 2018 @ 11:49:56 #180
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_183490871
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 11:46 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Hoi Cool, ik weet dat dat de regels zijn. Maar het heeft me al wel geraakt. ;(
Snap wel dat je een hart onder de riem wil steken maar denk dat zo'n situatie echt zo snel mogelijk naar professionals over gedragen moet worden. Hier is de kans dat er lui met gestrekt been in gaan of gaan trollen wel aanwezig.
  zondag 2 december 2018 @ 11:50:23 #181
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_183490878
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 11:46 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Hoi Cool, ik weet dat dat de regels zijn. Maar het heeft me al wel geraakt. ;(
Er is toch adequaat gereageerd? Ook niet alleen dat het tegen de regels is maar vooral wat TS aangeraden wordt te doen.
Dat het jou raakt doet er m.i. niet zo gek veel toe
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 2 december 2018 @ 11:54:52 #182
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_183490969
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 11:49 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Snap wel dat je een hart onder de riem wil steken maar denk dat zo'n situatie echt zo snel mogelijk naar professionals over gedragen moet worden. Hier is de kans dat er lui met gestrekt been in gaan of gaan trollen wel aanwezig.
Oh is het daarom, dat wist ik niet. Toch kun je veel voor iemand betekenen alleen al bijvoorbeeld te luisteren. Zonder te oordelen. Het feit dat iemand je serieus neemt kan al enorm helpen op dat moment. Dat gun je ieder mens toch?
pi_183491113
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 11:54 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Oh is het daarom, dat wist ik niet. Toch kun je veel voor iemand betekenen alleen al bijvoorbeeld te luisteren. Zonder te oordelen. Het feit dat iemand je serieus neemt kan al enorm helpen op dat moment. Dat gun je ieder mens toch?
maar die plekken zijn er toch zoals 113
Hier moet je als forum niet tussen willen zitten
Niet voor jezelf maar ook niet voor die ander
  zondag 2 december 2018 @ 12:06:23 #184
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_183491198
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 12:02 schreef Allures het volgende:

[..]

maar die plekken zijn er toch zoals 113
Hier moet je als forum niet tussen willen zitten
Niet voor jezelf maar ook niet voor die ander
Jup mocht het misgaan dan heb je wellicht ook de discussie of men vanuit hier wel goed heeft gehandeld. Ik kan goed snappen dat de crew zich niet in zo'n positie wil manoeuvreren. Daarom: professionals.
  Official ESF Kreviewer zondag 2 december 2018 @ 12:13:02 #185
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183491325
Dat soort dingen werden vroeger wel eens opengelaten en wat de uitkomst ook was, het is gewoon niet wenselijk.
De één trolt en de ander raakt er van in de war. En als ts dan niet meer reageert krijg je zoektochten.
  zondag 2 december 2018 @ 20:57:33 #186
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183502986
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wil je die discussie echt gaan voeren of is dit gewoon vragen naar de bekende weg? Dit topic gaat over daten. Einde discussie.
Kan ook hier als je dat een betere plek vindt.
  Moderator zondag 2 december 2018 @ 20:59:44 #187
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183503041
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 20:57 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Kan ook hier als je dat een betere plek vindt.
Ik ga niet discussiëren over iets waarvan het al lang bij je bekend is dat de SC niet gesloten wordt en het dating topic niet bedoeld is voor SC. It just ain't gonna happen. Discussie daarover is zinloos en dus ga ik dat niet doen.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 2 december 2018 @ 21:09:43 #188
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183503339
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik ga niet discussiëren over iets waarvan het al lang bij je bekend is dat de SC niet gesloten wordt en het dating topic niet bedoeld is voor SC. It just ain't gonna happen. Discussie daarover is zinloos en dus ga ik dat niet doen.
Prima toch.
  Official ESF Kreviewer zondag 2 december 2018 @ 21:11:53 #189
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183503423
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik ga niet discussiëren over iets waarvan het al lang bij je bekend is dat de SC niet gesloten wordt en het dating topic niet bedoeld is voor SC. It just ain't gonna happen. Discussie daarover is zinloos en dus ga ik dat niet doen.
Moderatie is compleet zinloos. Er is nou eenmaal een groepje dat de hele dag wil slowchatten in dat topic.
Kun je zo eens per week wel heel stoer roepen dat het niet mag, maar dat ga je echt niet tegenhouden.
  zondag 2 december 2018 @ 21:20:45 #190
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183503709
quote:
7s.gif Op zondag 2 december 2018 21:11 schreef Kreator het volgende:

[..]

Moderatie is compleet zinloos. Er is nou eenmaal een groepje dat de hele dag wil slowchatten in dat topic.
Kun je zo eens per week wel heel stoer roepen dat het niet mag, maar dat ga je echt niet tegenhouden.
Sommigen vinden het nu eenmaal leuk om tig keer dezelfde discussie met dezelfde mensen te houden.
Of zien zichzelf graag praten.
  Moderator zondag 2 december 2018 @ 21:22:14 #191
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183503738
quote:
7s.gif Op zondag 2 december 2018 21:11 schreef Kreator het volgende:

[..]

Moderatie is compleet zinloos. Er is nou eenmaal een groepje dat de hele dag wil slowchatten in dat topic.
Kun je zo eens per week wel heel stoer roepen dat het niet mag, maar dat ga je echt niet tegenhouden.
Dat gaan we over op andere manieren. Ik probeer het gewoon netjes te doen. Het is niet aan mij om te bepalen of ze zich daar aan houden, dat doen ze zelf.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zondag 2 december 2018 @ 21:23:21 #192
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183503769
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 21:09 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Prima toch.
Het staat er wat bot, maar zo bedoel ik het zeker niet. Sterker nog, ik mag je, maar ik ga geen zinloze discussies voeren :)
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 2 december 2018 @ 21:27:18 #193
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183503881
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 11:54 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Oh is het daarom, dat wist ik niet. Toch kun je veel voor iemand betekenen alleen al bijvoorbeeld te luisteren. Zonder te oordelen. Het feit dat iemand je serieus neemt kan al enorm helpen op dat moment. Dat gun je ieder mens toch?
Maar dan pm/dm je diegene toch? ;) Moet je wel heel goed weten wat je doet btw..
  Official ESF Kreviewer zondag 2 december 2018 @ 21:29:41 #194
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183503960
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 21:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat gaan we over op andere manieren. Ik probeer het gewoon netjes te doen. Het is niet aan mij om te bepalen of ze zich daar aan houden, dat doen ze zelf.
Het is ook niet echt aan jou of men wat meer of minder wil slowchatten.
De enige manier om dat topic op de rails te krijgen is de helft bannen en volop modereren. Of het topic sluiten, maar dat is één vd redenen dat fok zo dood is als de gemiddelde relatieskills van een dater.
  zondag 2 december 2018 @ 21:32:05 #195
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183504030
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 21:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het staat er wat bot, maar zo bedoel ik het zeker niet. Sterker nog, ik mag je, maar ik ga geen zinloze discussies voeren :)
Ik nam er verder geen aanstoot aan hoor, dus het is oke, niks persoonlijks :)

Loop alleen zelf ook al een tijdje mee hier, dus ik begrijp/weet waarom men liever slowchat in het dating topic dan in de SC's die ervoor bedoeld zijn. Helemaal als de vaste gasten daar nogal vijandig zijn.

Laat ik het daarop houden.
  zondag 2 december 2018 @ 21:33:32 #196
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183504067
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 21:29 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het is ook niet echt aan jou of men wat meer of minder wil slowchatten.
De enige manier om dat topic op de rails te krijgen is de helft bannen en volop modereren. Of het topic sluiten, maar dat is één vd redenen dat fok zo dood is als de gemiddelde relatieskills van een dater.
We zijn inmiddels een beetje verhuist naar deze SC:
R&P / [R&P SC] duurt lang
Als er slowchat is, is het misschien een optie om de link er bij te noemen als iemand er iets van wil zeggen? Kunnen users zelf doen, maar moderators ook.. ^O^
  zondag 2 december 2018 @ 21:33:53 #197
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_183504076
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 21:27 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Maar dan pm/dm je diegene toch? ;) Moet je wel heel goed weten wat je doet btw..
Geprobeerd, maar het lukte niet. Misschien omdat hij/zij nieuw was.
  zondag 2 december 2018 @ 21:35:34 #198
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183504124
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Geprobeerd, maar het lukte niet. Misschien omdat hij/zij nieuw was.
Ah.. dan zou ik er helemaal mee oppassen..
Er is in het verleden van geleerd.. laat ik het zo zeggen..

FOK! wil daar verder geen platform voor zijn..
pi_183504322
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 21:33 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

We zijn inmiddels een beetje verhuist naar deze SC:
R&P / [R&P SC] duurt lang
Als er slowchat is, is het misschien een optie om de link er bij te noemen als iemand er iets van wil zeggen? Kunnen users zelf doen, maar moderators ook.. ^O^
Het staat zelfs boven het reactie veld in het Dating topic.
  zondag 2 december 2018 @ 21:46:51 #200
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183504399
quote:
15s.gif Op zondag 2 december 2018 21:43 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het staat zelfs boven het reactie veld in het Dating topic.
Bij pitstops lezen ze ook niet eerst de gebruiksaanwijzing..

Het werkte pas nadat het een keer of 4 gepost werd..
En nog steeds lezen er mensen overheen..

Maar het is ook gewoon dat op bepaalde momenten meer lol is.. en weinig gedate word..
En ik weet niet of dat switchen handig is.. maargoed.. das een zorg voor later..
pi_183512178
Waarom is mijn reactie weg in dat topic over huisvrouwen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator maandag 3 december 2018 @ 12:45:54 #202
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183512229
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 12:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom is mijn reactie weg in dat topic over huisvrouwen?
Omdat je zat te trollen. Is ook genote.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183512250
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 12:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Omdat je zat te trollen. Is ook genote.
Ik zat helemaal niet te trollen. :')

En waarom reageer je er dan op voor je het weg haalt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator maandag 3 december 2018 @ 12:47:21 #204
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183512265
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 12:46 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik zat helemaal niet te trollen. :')

En waarom reageer je er dan op voor je het weg haalt.
Ik reageerde er op omdat ik dacht dat je onwetend was. Toen besefte ik ineens dat je zat te trollen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183512280
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 12:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik reageerde er op omdat ik dacht dat je onwetend was. Toen besefte ik ineens dat je zat te trollen.
Ja dat laatste had je dus mis. Wat was je reactie dan?

En als ondersteuning dat ik niet troll, mijn opa komt uit een gezin van twaalf kinderen, denk je dat daar alles stil viel als die begon te janken?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator maandag 3 december 2018 @ 12:49:18 #206
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183512313
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 12:48 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja dat laatste had je dus mis. Wat was je reactie dan?
Want in jouw ogen kun je een baby van 4,5 maand verwennen? In plaats van dat je eerst even de vraag stelt hoe dat dan in de praktijk in zijn werk gaat?

Die post bevatte de uitleg, maar als ik jouw post weg haal kan ik alle posts die daar op reageren niet laten staan, dus alles weg gehaald.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator maandag 3 december 2018 @ 12:50:59 #207
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183512344
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 12:48 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja dat laatste had je dus mis. Wat was je reactie dan?

En als ondersteuning dat ik niet troll, mijn opa komt uit een gezin van twaalf kinderen, denk je dat daar alles stil viel als die begon te janken?
Dat zij hem lieten janken als ie honger had is prima, wij doen dat niet. Jij wil dat graag uitleggen als verwennen. Hoe deed jij dat bij jouw kinderen?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183512347
Je hoeft je verder niet zo aangevallen te voelen hoor, zeg niet dat je het verkeerd doet of zo, stel gewoon een vraag that's it.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_183512373
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 12:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat zij hem lieten janken als ie honger had is prima, wij doen dat niet. Jij wil dat graag uitleggen als verwennen. Hoe deed jij dat bij jouw kinderen?
Als een kind honger heeft moet het eten ja, maar die kleine eten toch niet de hele dag door?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 3 december 2018 @ 12:53:52 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183512393
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 12:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Je hoeft je verder niet zo aangevallen te voelen hoor, zeg niet dat je het verkeerd doet of zo, stel gewoon een vraag that's it.
Als je "vraagt" of iemand een baby van 4,5 maand niet verwent dan ben je of zo achterlijk als het achtereind van een varken of je bent aan het trollen.
You choose.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 3 december 2018 @ 12:53:56 #211
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183512394
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 12:52 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Als een kind honger heeft moet het eten ja, maar die kleine eten toch niet de hele dag door?
Dat beweer ik ook niet. Die vraagjes had je beter eerst kunnen stellen voor je naar je conclusie 'verwennen' ging he.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183512447
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 12:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat beweer ik ook niet. Die vraagjes had je beter eerst kunnen stellen voor je naar je conclusie 'verwennen' ging he.
Nee dat was een vraag hè.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_183512483
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 12:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je "vraagt" of iemand een baby van 4,5 maand niet verwent dan ben je of zo achterlijk als het achtereind van een varken of je bent aan het trollen.
You choose.
Nogal ongepaste uitspraak maar goed. Kan je een baby niet verwennen dan?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator maandag 3 december 2018 @ 12:58:24 #214
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183512489
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 12:56 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nee dat was een vraag hè.
Dat was een vraag waar al een vooringenomen conclusie zat, die je er niet per ongeluk in stopte. Het is een baby van 4,5 maand oud. Hoe kun je die precies 'verwennen'?
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 3 december 2018 @ 12:59:21 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183512505
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 12:52 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Als een kind honger heeft moet het eten ja, maar die kleine eten toch niet de hele dag door?
Ja, dat doen ze soms dus wel, zeker kinderen die borstvoeding krijgen.

Je hebt periodes dat je een baby een half uur geleden gevoed hebt en dat er dan weer gevoed moet worden.
Het verschonen van een luier is ook geen verwennen, het oppakken van een huilende baby en troosten is sowieso geen verwennen.
Ook niet als er alleen maar even nodig is dat je met de baby even in een bepaalde hoek van de kamer staat omdat hij het daar prettig vindt en daar rustig van wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 3 december 2018 @ 13:00:35 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183512530
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 12:58 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nogal ongepaste uitspraak maar goed. Kan je een baby niet verwennen dan?
Nee, je kunt een baby niet verwennen en het is eerder falend ouderschap als je behoeftes van een baby negeert.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183512533
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 12:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat was een vraag waar al een vooringenomen conclusie zat, die je er niet per ongeluk in stopte. Het is een baby van 4,5 maand oud. Hoe kun je die precies 'verwennen'?
Nou ja verwennen was misschien niet het juiste woord, maar hele dag knuffelen zeg maar.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator maandag 3 december 2018 @ 13:02:59 #218
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183512576
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 13:00 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou ja verwennen was misschien niet het juiste woord, maar hele dag knuffelen zeg maar.
Waar heb ik gezegd de hele dag knuffelen dan? Hoe heb jij dat bij jouw kinderen gedaan dan? Die vraag heb ik al eens gesteld, die heb je genegeerd, dus ik vraag het nogmaals, al denk ik wel te weten wat het antwoord is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183512626
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 13:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd de hele dag knuffelen dan? Hoe heb jij dat bij jouw kinderen gedaan dan? Die vraag heb ik al eens gesteld, die heb je genegeerd, dus ik vraag het nogmaals, al denk ik wel te weten wat het antwoord is.
Ik heb nog geen kinderen? Snap die vijandigheid verder niet zo, was gewoon een simpele vraag... En zoals ik zei ik bedoelde meer vertroetelen dan verwennen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_183512666
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 13:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, je kunt een baby niet verwennen en het is eerder falend ouderschap als je behoeftes van een baby negeert.
Ja dat snap ik wel maar ik bedoel meer vanuit de behoefte van de ouder, gechargeerd de hele dag boven de kribbe te hangen kwijlen zeg maar. Niet dat je de baby geen eten geeft of zijn luier niet vervangt of zo natuurlijk, ben geen onmens.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator maandag 3 december 2018 @ 13:11:45 #221
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183512765
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 13:06 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja dat snap ik wel maar ik bedoel meer vanuit de behoefte van de ouder, gechargeerd de hele dag boven de kribbe te hangen kwijlen zeg maar. Niet dat je de baby geen eten geeft of zijn luier niet vervangt of zo natuurlijk, ben geen onmens.
Oke, maar je 1e reactie is de vraag of 'wij haar niet teveel verwennen'. Je vraagt niet wát we dan doen, of wát ik bedoel met als ik zeg dat als zij zich meldt dat de planning verandert, je trekt de halve conclusie of we haar niet 'teveel verwennen'. Die conclusie slaat nergens op, zeker niet als je niet eerst even wat controlevragen stelt.

Nee, dat dacht ik al dat je geen kinderen hebt, want geen enkele ouder denkt dat het een strak plan is om een baby van een paar maanden te laten huilen als ie honger heeft of hem of haar in zjin of haar eigen stront te laten liggen. Ook niet de mensen die geen kinderen hebben. Dus ben jij of de uitzondering op die mensen, of je loopt gewoon een beetje te trollen.

Jij gaat van niets naar 'de hele dag boven de kribbe lopen kwijlen', en het feit dat die baby basisbehoeften heeft, wat werkelijk iedereen snapt, ook mensen die geen baby hebben, daar ga je gewoon aan voorbij.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183512811
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 13:11 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oke, maar je 1e reactie is de vraag of 'wij haar niet teveel verwennen'. Je vraagt niet wát we dan doen, of wát ik bedoel met als ik zeg dat als zij zich meldt dat de planning verandert, je trekt de halve conclusie of we haar niet 'teveel verwennen'. Die conclusie slaat nergens op, zeker niet als je niet eerst even wat controlevragen stelt.

Nee, dat dacht ik al dat je geen kinderen hebt, want geen enkele ouder denkt dat het een strak plan is om een baby van een paar maanden te laten huilen als ie honger heeft of hem of haar in zjin of haar eigen stront te laten liggen. Ook niet de mensen die geen kinderen hebben. Dus ben jij of de uitzondering op die mensen, of je loopt gewoon een beetje te trollen.

Jij gaat van niets naar 'de hele dag boven de kribbe lopen kwijlen', en het feit dat die baby basisbehoeften heeft, wat werkelijk iedereen snapt, ook mensen die geen baby hebben, daar ga je gewoon aan voorbij.
Je legt mij nu een stapel woorden in de mond niet normaal. Laat maar, beetje dikkere huid zou je niet misstaan. :N
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator maandag 3 december 2018 @ 13:14:56 #223
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183512836
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 13:13 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Je legt mij nu een stapel woorden in de mond niet normaal. Laat maar, beetje dikkere huid zou je niet misstaan. :N
:D

Gewoon een beetje minder trollen zou jou niet misstaan.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183517310
Opgeschoond, graag weer terug ontopic. Persoonlijke aanvallen en sneren mogen al helemaal wegblijven.
pi_183549294
He, eerst dat huisvrouwen topic 3 uur open laten, zelf actief de discussie aan gaan en dan opeens dicht gooien?
  Moderator woensdag 5 december 2018 @ 14:05:27 #226
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183549391
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:57 schreef Allures het volgende:
He, eerst dat huisvrouwen topic 3 uur open laten, zelf actief de discussie aan gaan en dan opeens dicht gooien?
Dus als ik het nog langer had open gelaten was het niet goed geweest, en nu is het dicht en nu is het ook niet goed?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183549463
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus als ik het nog langer had open gelaten was het niet goed geweest, en nu is het dicht en nu is het ook niet goed?
En misschien kun je je laatste post in dat bewuste topic even aanpassen naar jullie eigen regels ipv ts wil geen deel 2 dus gaat ie dicht.
In jullie eigen regels staat dat alleen de orginele ts een deel 2 mag openen, in plaats van je daar zelf ook aan te houden ga je de nieuwe ts nog even helpen door mijn orginele OP in haar nieuwe OP te zetten.
Geen stijl.
  Moderator woensdag 5 december 2018 @ 14:11:54 #228
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183549484
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:10 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

En misschien kun je je laatste post in dat bewuste topic even aanpassen naar jullie eigen regels ipv ts wil geen deel 2 dus gaat ie dicht.
In jullie eigen regels staat dat alleen de orginele ts een deel 2 mag openen, in plaats van je daar zelf ook aan te houden ga je de nieuwe ts nog even helpen door mijn orginele OP in haar nieuwe OP te zetten.
Geen stijl.
Aangepast. Zo beter? :)
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 5 december 2018 @ 14:12:18 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183549491
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:10 schreef BlackMolly77 het volgende:

[..]

En misschien kun je je laatste post in dat bewuste topic even aanpassen naar jullie eigen regels ipv ts wil geen deel 2 dus gaat ie dicht.
In jullie eigen regels staat dat alleen de orginele ts een deel 2 mag openen, in plaats van je daar zelf ook aan te houden ga je de nieuwe ts nog even helpen door mijn orginele OP in haar nieuwe OP te zetten.
Geen stijl.
We wachten gewoon het volgende deel af, geopend door jou.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183551742
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus als ik het nog langer had open gelaten was het niet goed geweest, en nu is het dicht en nu is het ook niet goed?
misschien had je het kunnen oppakken toen het werd aangekaart ipv toen jij klaar was met de discussie en TS zo ook de ruimte ontneemt om wel op jou te reageren
  woensdag 5 december 2018 @ 17:16:05 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183552534
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 16:31 schreef Allures het volgende:

[..]

misschien had je het kunnen oppakken toen het werd aangekaart ipv toen jij klaar was met de discussie en TS zo ook de ruimte ontneemt om wel op jou te reageren
Volgens mij heeft hij hem gesloten toen de oorspronkelijke TS aangaf geen behoefte aan een deel 2 te hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183552567
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 17:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij hem gesloten toen de oorspronkelijke TS aangaf geen behoefte aan een deel 2 te hebben?
die geeft dat echt een stuk eerder aan en CG gaat daarna eerst zitten reageren op TS en dan opeens, terwijl TS nog gewoon op hem reageert gooit ie hem dicht
  woensdag 5 december 2018 @ 17:24:02 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183552674
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 17:18 schreef Allures het volgende:

[..]

die geeft dat echt een stuk eerder aan en CG gaat daarna eerst zitten reageren op TS en dan opeens, terwijl TS nog gewoon op hem reageert gooit ie hem dicht
Dan niet joh, zit 3 kwartier tussen, maar je kunt natuurlijk ook zeiken om het zeiken en er over vallen dat een nieuwe mod zo'n "alleen de originele TS opent een deel 2" even vergeten is.
In WGR geldt dat ook en daar heeft een relatief nieuwe mod zelfs een volgend deel in een reeks geopend, wat vooral zwaar kut is omdat je de posts van de originele TS dan minder snel herkent om op te gaan hakken, maar goed, als drama je leven is dan moet je er idd misschien nog een stuk of 6 posts aan besteden.

Verandert er niks, of wil je de nieuwe mod gelijk met ontslag sturen? Grote kans dat je dan een waardelozer alternatief terugkrijgt, maar dat is natuurlijk ook wel lekker om het FB-topic flink te kunnen vullen.

Fijne pakjesavond :* :W
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 5 december 2018 @ 17:25:17 #234
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183552700
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 17:18 schreef Allures het volgende:

[..]

die geeft dat echt een stuk eerder aan en CG gaat daarna eerst zitten reageren op TS en dan opeens, terwijl TS nog gewoon op hem reageert gooit ie hem dicht
TS heeft dat daarna aangegeven in een topic report, dus wel degelijk op zijn verzoek, en dus heb ik het geloten. Is dat écht wat je dwars zit of is het stiekem wat anders?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183552725
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 17:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan niet joh, zit 3 kwartier tussen, maar je kunt natuurlijk ook zeiken om het zeiken en er over vallen dat een nieuwe mod zo'n "alleen de originele TS opent een deel 2" even vergeten is.
In WGR geldt dat ook en daar heeft een relatief nieuwe mod zelfs een volgend deel in een reeks geopend, wat vooral zwaar kut is omdat je de posts van de originele TS dan minder snel herkent om op te gaan hakken, maar goed, als drama je leven is dan moet je er idd misschien nog een stuk of 6 posts aan besteden.

Verandert er niks, of wil je de nieuwe mod gelijk met ontslag sturen? Grote kans dat je dan een waardelozer alternatief terugkrijgt, maar dat is natuurlijk ook wel lekker om het FB-topic flink te kunnen vullen.

Fijne pakjesavond :* :W
sow zeg :D
Als ik dat wilde had ik wel ingehaakt op de vorige kritieken op de nieuwe mod
Bijvoorbeeld toen ie aan het victim blamen was :D

Als ie het vergeten was had ie dat ook gewoon even kunnen zeggen. Toen het door meerdere mensen gezegd was bijvoorbeeld

Denk je om je bloeddruk?
Jij reageert overigens op mij, en ik daar weer op. Ik snap niet zo goed waarom je dan doet alsof ik er heel erg mee zit :D jij post er toch ook meerdere keren over nu
pi_183557793
Nee coolguy heeft meteen actie ondernomen.
Paar korte antwoorden
@leandra nee is koophuis.
@jentin nee het derde kind hier is jammer genoeg misgegaan, Kim heeft een vroeggeboorte gehad met 21 weken, een van de redenen waarom ze wilde verhuizen. Was kut en ga ook geen vragen daarover beantwoorden, sorry.
We zijn (ik ben,) een wel super blij met ons Jules. Mijn hartje.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2018 21:33:56 ]
  Official ESF Kreviewer woensdag 5 december 2018 @ 21:33:37 #237
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183557912
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:28 schreef BlackMolly77 het volgende:
Nee coolguy heeft meteen actie ondernomen.
Paar korte antwoorden
@leandra nee is koophuis.
@jentin nee het derde kind hier is jammer genoeg misgegaan, Kim heeft een vroeggeboorte gehad met 21 weken, een van de redenen waarom ze wilde verhuizen. Was kut en ga ook geen vragen daarover beantwoorden, sorry.
Uitstekende feedback.
  donderdag 6 december 2018 @ 11:06:00 #238
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_183563614
R&P / Kan ik iets aflezen uit dit gedrag of niet? Er zijn reacties weg over TS. Was het niet dezelfde of mag het niet, refereren aan andere topics?
  donderdag 6 december 2018 @ 11:11:16 #239
545 dop
:copyright: dop
pi_183563709
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:06 schreef Boca_Raton het volgende:
R&P / Kan ik iets aflezen uit dit gedrag of niet? Er zijn reacties weg over TS. Was het niet dezelfde of mag het niet, refereren aan andere topics?
die kun je toch zelf ook wel invullen.
Wat ik er van gezien heb is dat er vooral gespeculeerd werd dat de ts niet okay is.
Geen reacties die als bijdrage bedoeld waren om het topic of de ts te helpen.
Of heb ik het mis?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  donderdag 6 december 2018 @ 11:11:47 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183563717
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 21:28 schreef BlackMolly77 het volgende:
Nee coolguy heeft meteen actie ondernomen.
Paar korte antwoorden
@leandra nee is koophuis.
@jentin nee het derde kind hier is jammer genoeg misgegaan, Kim heeft een vroeggeboorte gehad met 21 weken, een van de redenen waarom ze wilde verhuizen. Was kut en ga ook geen vragen daarover beantwoorden, sorry.
We zijn (ik ben,) een wel super blij met ons Jules. Mijn hartje.

Ah, duidelijk ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 6 december 2018 @ 11:12:59 #241
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_183563739
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:11 schreef dop het volgende:

[..]

die kun je toch zelf ook wel invullen.
Wat ik er van gezien heb is dat er vooral gespeculeerd werd dat de ts niet okay is.
Geen reacties die als bijdrage bedoeld waren om het topic of de ts te helpen.
Of heb ik het mis?
Die heb ik zelf niet gezien of overheen gelezen, kan ook. Ik bedoel de reacties over of TS onder andere accounts soortgelijke vragen heeft gepost.
  donderdag 6 december 2018 @ 11:14:40 #242
545 dop
:copyright: dop
pi_183563772
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:12 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Die heb ik zelf niet gezien of overheen gelezen, kan ook. Ik bedoel de reacties over of TS onder andere accounts soortgelijke vragen heeft gepost.
dat is toch pure speculatie. Hoe weet je dat TS onder andere accounts post. En wat wil je met die info ? En was dat wel om TS te helpen???
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  donderdag 6 december 2018 @ 11:17:04 #243
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_183563824
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:14 schreef dop het volgende:

[..]

dat is toch pure speculatie. Hoe weet je dat TS onder andere accounts post. En wat wil je met die info ? En was dat wel om TS te helpen???
Dit is mijn vraag niet.
  donderdag 6 december 2018 @ 11:22:41 #244
545 dop
:copyright: dop
pi_183563955
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:17 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dit is mijn vraag niet.
okay ik zal wel blond zijn.
We zullen zien wat de mod zegt
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  Moderator donderdag 6 december 2018 @ 11:31:48 #245
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183564122
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:06 schreef Boca_Raton het volgende:
R&P / Kan ik iets aflezen uit dit gedrag of niet? Er zijn reacties weg over TS. Was het niet dezelfde of mag het niet, refereren aan andere topics?
Het is volledig off-topic om in een topic allerlei andere topics erbij gaan halen omdat je het idee hebt dat 'dit ook wel eens die user zou kunnen zijn'. Het heeft niks met de vraag in dat topic van doen. Hou het gewoon bij dat topic.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 6 december 2018 @ 13:16:42 #246
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_183565642
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 11:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het is volledig off-topic om in een topic allerlei andere topics erbij gaan halen omdat je het idee hebt dat 'dit ook wel eens die user zou kunnen zijn'. Het heeft niks met de vraag in dat topic van doen. Hou het gewoon bij dat topic.
Dan zijn we het daar niet over eens.
  Moderator donderdag 6 december 2018 @ 13:20:24 #247
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183565701
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 13:16 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dan zijn we het daar niet over eens.
Dat is prima natuurlijk.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183577652
Betreffend Het Datingtopic #175 Extreem ongemakkelijk
Ik post mijn reactie op de reacties op Coolguys post hier aangezien, naar mijn mening, die posts hier thuishoren.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2018 23:38 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Het gaat toch ook over dates/relaties/ervaringen/avonturen? Laat gaan man :')__! Die SC zit niemand omdat daar niemand tussenkomt.
Het topic gaat over dates, voornamelijk recente date verhalen en advies over lopende dates of hoe er mee te beginnen.
Ervaring of verwachtingen voor relaties/samenwonen horen daar niet thuis, dan ben je het date stadium al voorbij. Ervaringen uit relaties om advies over dates te geven kan wel, maar het moet dus om de dates draaien.
SC is naar mijn mening ook een beter plek om leden aan te sporen met elkaar te daten.
En ik ben het met Coolguy dan ook eens dat er posts zijn die er niet thuishoren. Ik snap dat het soms ongemerkt en geleidelijk de SC kant opgaat, maar dat betekent nog niet dat het daar thuishoort.

In de R&P SC posten al een aantal die hier ook posten, maar veel wordt/werd er niet gepost dus daar kom je wel tussen. De Relaties SC is een stuk drukker dus kan me voorstellen dat je kan ervaren dat je daar wel moeilijk tussenkomt. Als R&P SC te langzaam is, post je in Relatie SC. Maar wederom geen reden om dan maar off-topic te gaan.

Zojuist heb ik het begin van deze feedback thread gelezen en het commentaar op het verwijderen van posts. Is het mogelijk om posts te verplaatsen naar andere threads? Nog altijd niet ideaal en werk voor moderators, maar dan kan er nog wel gereageerd worden en misschien dat gesprek dan verplaatst? Ook wordt dan misschien duidelijker waar de grens ligt voor degene voor wie dat niet duidelijk is.
  Moderator vrijdag 7 december 2018 @ 09:33:19 #249
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183579777
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 01:21 schreef Jegudiel het volgende:
Betreffend Het Datingtopic #175 Extreem ongemakkelijk
Ik post mijn reactie op de reacties op Coolguys post hier aangezien, naar mijn mening, die posts hier thuishoren.

[..]

Het topic gaat over dates, voornamelijk recente date verhalen en advies over lopende dates of hoe er mee te beginnen.
Ervaring of verwachtingen voor relaties/samenwonen horen daar niet thuis, dan ben je het date stadium al voorbij. Ervaringen uit relaties om advies over dates te geven kan wel, maar het moet dus om de dates draaien.
SC is naar mijn mening ook een beter plek om leden aan te sporen met elkaar te daten.
En ik ben het met Coolguy dan ook eens dat er posts zijn die er niet thuishoren. Ik snap dat het soms ongemerkt en geleidelijk de SC kant opgaat, maar dat betekent nog niet dat het daar thuishoort.

In de R&P SC posten al een aantal die hier ook posten, maar veel wordt/werd er niet gepost dus daar kom je wel tussen. De Relaties SC is een stuk drukker dus kan me voorstellen dat je kan ervaren dat je daar wel moeilijk tussenkomt. Als R&P SC te langzaam is, post je in Relatie SC. Maar wederom geen reden om dan maar off-topic te gaan.

Zojuist heb ik het begin van deze feedback thread gelezen en het commentaar op het verwijderen van posts. Is het mogelijk om posts te verplaatsen naar andere threads? Nog altijd niet ideaal en werk voor moderators, maar dan kan er nog wel gereageerd worden en misschien dat gesprek dan verplaatst? Ook wordt dan misschien duidelijker waar de grens ligt voor degene voor wie dat niet duidelijk is.
Hey Jegudiel,

Ten eerste. Fijn om te lezen dat je meedenkt. Ten tweede, erg mooi verwoord. Ten derde, dank je dat je daadwerkelijk probeert te snappen wat ik bedoel.

Ik kan aan bovemstaande eigenlijk maar heel weinig toevoeogen, omdat je gelijk hebt. Het datingtopic is niet voor slowchat over vanalles en nog wat. Ik heb ook geen zin in discussies (dat doe jij niet hoor) over of het wel of niet slowchat is. Iedereen snapt stiekem heus wel wanneer het slowchat is en wanneer het een ontopic post is. Daar moeilijk over doen is moeilijk doen om het moeilijk doen in veel gevallen.

Het verplaatsen van off-topic posts naar andere threads? Door een mod (ik dus bv)? Dus 'jullie' slowchatten stoïcijns door in het datingtopic, en in plaats van dat jullie die posts zelf om te beginnen al in een van de andere threads (daar waar ze thuis horen) posten moet vervolgens de mod die posts dan gaan oppakken en verplaatsen?

Dat kán ja. Maar dat lijkt me niet de bedoeling, en dus ga ik dat ook niet doen. Je kunt niet (het staat er wat hard, zo bedoel ik het zeker niet richting jou Jegudiel) verwachten dat wij als moderators, die posts dan maar gaan oppakken en verplaatsen. Als elke user nou gewoon zelf in het juiste topic zijn/haar posts plaatst hoeft de mod dat niet te doen (dat wordt nl een dagtaak), er is ook geen discussie en gedoe, en de wereld bestaat weer uit regenbogen en zonneschijn :)

Daar wil ik dan nog eventjes als persoonlijke noot aan toevoegen dat ik geen boeman ben, probeer te zijn of wíl zijn. Ik zit hier niet om het plezier te vergallen, maar er zijn nou eenmaal regels, en die zijn er niet voor niets, anders wordt het een janboel. Als mod is een van mijn taken om te zorgen dat die regels gehandhaafd worden, en ik heb dat een aantal keren op een nette manier geprobeerd.

Als dat geen zoden aan de dijk zet dan moet het maar op een andere manier, maar liever doe ik die andere manier niet, want zoals ik al zei, ik ben geen boeman en wil dat ook niet zijn, dus als jullie nou gewoon een beetje meewerken is er helemaal niets aan de hand :)
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 7 december 2018 @ 09:35:07 #250
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183579808
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 09:33 schreef CoolGuy het volgende:
edereen snapt stiekem heus wel wanneer het slowchat is en wanneer het een ontopic post is.
Bij de huidige groep vraag ik me dat echt af. Al hoop ik idd wel dat ze het ergens begrijpen.. :{
  Moderator vrijdag 7 december 2018 @ 09:39:44 #251
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183579871
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 december 2018 09:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Bij de huidige groep vraag ik me dat echt af. Al hoop ik idd wel dat ze het ergens begrijpen.. :{
Nou, daar gaan we dan achter komen. :) We moeten ook niet doen alsof het rocket science is en de reactie hierboven van Jegudiel geeft hoop :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183580245
Probleem is dat je het hebt over posts niet gaan verplaatsen want dagtaak (logisch natuurlijk), maar dat topic van escaleren houden is volgens mij ook een dagtaak, want er wordt een offtopic post geplaatst en iedereen springt er boven op. Zelfs soort van ontopic posts leiden tot een waterval aan stront. Imo zou in een topic als dat een vraag als "iemand nog dateplannen?" al direct weggehaald moeten worden, want dan wordt er weer 89 posts geblaat over waarom er géén dateplannen zijn.

Het is het datetopic, als iemand dateervaringen wil delen, merk je dat vanzelf, aan de post. Dan hoef je daar niet naar te vragen. Ik ga hier toch ook niet uit het niets posten "IEMAND NOG FEEEEEEEHDBACK?!"

Ik rapporteer het wel eens, maar heeft zelden direct zin. Als er dan geacteerd wordt is het al weer 1400 SC posts verder. Logisch, er zitten niet altijd R&P mods online en het is mensenwerk, maar ja dan is je topic wel verkloot.

Misschien is het wel een idee om voor een paar lastige reeksen (zal niet de enige zijn neem ik aan?) af te stappen van de "alleen forum mods" regel ofzo. Dat de hele sliert mods en admins direct kan ingrijpen in sommige aangewezen reeksen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_183580249
En sterkte Coolguy, datingtopic modden is a bitch :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Official ESF Kreviewer vrijdag 7 december 2018 @ 10:22:39 #254
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183580423
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 december 2018 09:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Bij de huidige groep vraag ik me dat echt af. Al hoop ik idd wel dat ze het ergens begrijpen.. :{
Bij de huidige groep vraag ik me wel meer af.

Ik denk trouwens dat 75% vd posts van ná je waarschuwing alweer weg kunnen. Niks met daten te maken.
pi_183580594
Genoeg gaat over daten. Zitten idd genoeg offtopic posts tussen.

Begrijp niet waarom jullie zo zuur doen. Fok is toch een plek waar je voor je plezier komt? Eventuele leuke contacten kan opbouwen en informatie?

En hoe arrogant ben je wel niet met ; bij de huidige groep vraag ik mij wel meer af?

Je zit zelf ook op fok...

:r
pi_183580612
Gaat er niet om wat jij vindt popje, gaat om de afspraken *schouderophaal*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 7 december 2018 @ 10:43:04 #257
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183580665
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2018 10:41 schreef Yasmin23 het volgende:
En hier in het feedback topic dan een beetje de brave Henk komen uithangen.
Als je een discussie wil voeren met haar moet je dat even in DM doen, Feedback tussen users onderling is daar niet de plek voor. Daarbij geef je net zelf al aan dat er 'genoeg offtopic posts' zijn. Nou, om die posts gaat het dus. Daar zijn andere topics voor, maar niét het dating topic. Dat weten jullie allemaal, maar 'ach, het zal wel'. en dan tóch off-topic posten.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183580682
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 10:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als je een discussie wil voeren met haar moet je dat even in DM doen, Feedback is daar niet de plek voor. Daarbij geef je net zelf al aan dat er 'genoeg offtopic posts' zijn. Nou, om die posts gaat het dus. Daar zijn andere topics voor, maar niét het dating topic. Dat weten jullie allemaal, maar 'ach, het zal wel'. en dan tóch off-topic posten.
Reageer op de brave Henkjes die hier een beetje jouw hielen komen likken.

Zie heel goed wat zij posten in het datingtopic. Beetje neerbuigend doen over de huidige groep. Daar hoor ik ook bij dus zeg ik er wat van.

Hypocriet gedoe joh. Tis fok. Moet toch gewoon leuk zijn voor mensen.
pi_183580708
Overigens gaat het altijd weer naar daten. Wat wil je dan. Status updates?

- ik heb een leuke match. Nog geen reactie terug
- Date gepland. We gaan het zien
- Iemand op date gevraagd. Zei nee
  vrijdag 7 december 2018 @ 10:47:36 #260
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183580724
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 10:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Tis fok. Moet toch gewoon leuk zijn voor mensen.
Ja idd, en het datingtopic vond ik een leuk topic, totdat er gigantisch veel offopic gelul tussen kwam.
Dus daar zeg ik ook wat van.

en de ervaring leert dat het altijd met 'groepen users' tegelijk gaat. Men steekt elkaar aan of juist niet.
pi_183580744
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 december 2018 10:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja idd, en het datingtopic vond ik een leuk topic, totdat er gigantisch veel offopic gelul tussen kwam.
Dus daar zeg ik ook wat van.

en de ervaring leert dat het altijd met 'groepen users' tegelijk gaat. Men steekt elkaar aan of juist niet.
Gaat altijd weer terug naar daten. Weet jezelf ook.

Maar het is echt van een verschrikkelijk kinderachtig en schijnheilig niveau dat er net 2 hier zitten die echt geen enkele ontopic post meer plaatsen in het dating topic precies hier een beetje de hielen van een mod gaan lopen likken.

Walg ik echt van. En jezelf dan nog beter voelen ook.

[ Bericht % gewijzigd door CoolGuy op 07-12-2018 11:09:12 ]
  vrijdag 7 december 2018 @ 10:56:08 #262
545 dop
:copyright: dop
pi_183580865
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 10:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..] Daar zijn andere topics voor, maar niét het dating topic. Dat weten jullie allemaal, maar 'ach, het zal wel'. en dan tóch off-topic posten.
niet zo zielig.
Ja natuurlijk reageren mensen op elkaar. En ja dat dwaalt makkelijk af. Doet men niet om een ander te pesten. De grens is gewoon lastig. Hoe zie je het topic zelf voor je?
Gewoon een opsomming van date ervaring zonder reacties daar op? Wat is het doel van het topic? Ik mag toch hopen ook elkaar een beetje helpen en mee leven. Waarom zo krampachtig. Afspraak is afspraak. Mij God de regels zijn er om fok leuk te houden. Ze zij geen hoger doel op zich.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183580911
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 01:21 schreef Jegudiel het volgende:
Betreffend Het Datingtopic #175 Extreem ongemakkelijk
Ik post mijn reactie op de reacties op Coolguys post hier aangezien, naar mijn mening, die posts hier thuishoren.

[..]

Het topic gaat over dates, voornamelijk recente date verhalen en advies over lopende dates of hoe er mee te beginnen.
Ervaring of verwachtingen voor relaties/samenwonen horen daar niet thuis, dan ben je het date stadium al voorbij. Ervaringen uit relaties om advies over dates te geven kan wel, maar het moet dus om de dates draaien.
SC is naar mijn mening ook een beter plek om leden aan te sporen met elkaar te daten.
En ik ben het met Coolguy dan ook eens dat er posts zijn die er niet thuishoren. Ik snap dat het soms ongemerkt en geleidelijk de SC kant opgaat, maar dat betekent nog niet dat het daar thuishoort.

In de R&P SC posten al een aantal die hier ook posten, maar veel wordt/werd er niet gepost dus daar kom je wel tussen. De Relaties SC is een stuk drukker dus kan me voorstellen dat je kan ervaren dat je daar wel moeilijk tussenkomt. Als R&P SC te langzaam is, post je in Relatie SC. Maar wederom geen reden om dan maar off-topic te gaan.

Zojuist heb ik het begin van deze feedback thread gelezen en het commentaar op het verwijderen van posts. Is het mogelijk om posts te verplaatsen naar andere threads? Nog altijd niet ideaal en werk voor moderators, maar dan kan er nog wel gereageerd worden en misschien dat gesprek dan verplaatst? Ook wordt dan misschien duidelijker waar de grens ligt voor degene voor wie dat niet duidelijk is.
Ik ben het hier niet helemaal mee eens. Het is heel zeldzaam dat een discussie geen sidesteps kent. En bepaalde voorkeuren die je binnen een relatie hebt liggen toch zeer nauw aan tegen het date stadium. Nog afgezien dat zaken als samen slapen of na het neuken gewoon in je eigen bed gaan slapen (of de ander vriendelijk doch dringend te verzoeken haar eigen bed op te zoeken) ook in de date fase speelt. Hoewel veel mensen geneigd zijn om dan nog even die kant niet van zichzelf te laten zien (gemiste kans!).

Mijn punt is eigenlijk dat die side steps geen probleem hoeven te zijn zo lang als het op natuurlijke wijze weer bij het oorsprokelijke onderwerp uitkomt.

Tel daarbij op dat het date topic vrijwel per definitie bevolkt zal worden door dolende zielen en het is volstrekt logisch dat er ook wat ‘bijvangst’ zal zijn.

Als je daar steeds maar weer op basis van ‘regel is regel’ tegenin gaat, zul je frustratie aan beide kanten oproepen. Voor iedereen zou het dus beter zijn om wat meer van elkaar te accepteren.

Net als met daten eigenlijk. Gewoon een beetje begrip. Uiteindelijk hebben we allemaal onze minder kanten. Zelfs ik. ;)
  vrijdag 7 december 2018 @ 10:59:55 #264
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183580917
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 10:58 schreef Yasmin23 het volgende:

En dan hier beetje komen slijmen bij de mods.

Maar goed als jij zo je eigenwaarde weet op te krikken op een forum. Ik vind het echt heel zielig. Meen ik serieus.
Op het moment dat de Mod had gezegt "geen probleem, lekker SCén"
En jij zegt "top! helemaal mee eens, is idd ook mijn mening!"
Mogen wij je dus ook betichten van slijmen?

Slijmen staat zo te zien aan enigszins dezelfde mening hebben als een mod en er voor uit komen :')
  vrijdag 7 december 2018 @ 11:01:52 #265
545 dop
:copyright: dop
pi_183580948
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 10:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ben het hier niet helemaal mee eens. Het is heel zeldzaam dat een discussie geen sidesteps kent. En bepaalde voorkeuren die je binnen een relatie hebt liggen toch zeer nauw aan tegen het date stadium. Nog afgezien dat zaken als samen slapen of na het neuken gewoon in je eigen bed gaan slapen (of de ander vriendelijk doch dringend te verzoeken haar eigen bed op te zoeken) ook in de date fase speelt. Hoewel veel mensen geneigd zijn om dan nog even die kant niet van zichzelf te laten zien (gemiste kans!).

Mijn punt is eigenlijk dat die side steps geen probleem hoeven te zijn zo lang als het op natuurlijke wijze weer bij het oorsprokelijke onderwerp uitkomt.

Tel daarbij op dat het date topic vrijwel per definitie bevolkt zal worden door dolende zielen en het is volstrekt logisch dat er ook wat ‘bijvangst’ zal zijn.

Als je daar steeds maar weer op basis van ‘regel is regel’ tegenin gaat, zul je frustratie aan beide kanten oproepen. Voor iedereen zou het dus beter zijn om wat meer van elkaar te accepteren.

Net als met daten eigenlijk. Gewoon een beetje begrip. Uiteindelijk hebben we allemaal onze minder kanten. Zelfs ik. ;)
kijk, helder, zo zie ik het ook.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  Moderator vrijdag 7 december 2018 @ 11:04:33 #266
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183581003
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 10:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Reageer op de brave Henkjes die hier een beetje jouw hielen komen likken.

Zie heel goed wat zij posten in het datingtopic. Beetje neerbuigend doen over de huidige groep. Daar hoor ik ook bij dus zeg ik er wat van.

Hypocriet gedoe joh. Tis fok. Moet toch gewoon leuk zijn voor mensen.
Jij bent niet roomser dan de paus, jij gaat ook wel eens off-topic. Er zijn mensen die meer off-topic gaan, I know, dat ik (nog) niet vaak reageer in dat dating topic betekent niet dat ik niet veel lees in dat topic.

Niemand hoeft mijn hielen te likken. Ik ben daar niet gevoelig voor, op geen enkele manier.

Het datingtopic is niet voor slowchat. Dat is de regel. Het staat zelfs in de OP van de SC topics. Dan kun je zeggen 'laat mensen het leuk hebben', en ik zeg daarop, je post in het dating topic, dan conformeer je je dus ook aan de regels die daarbij horen.

[ Bericht 0% gewijzigd door CoolGuy op 07-12-2018 11:14:47 ]
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183581016
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jij bent niet roomser dan de paus, jij gaat ook wel eens off-topic. Er zijn mensen die meer off-topic gaan, I know, dat ik (nog) niet vaak reageer in dat dating topic betekent niet dat ik niet veel lees in dat topic.

Niemand hoeft mijn hielen te likken. Ik ben daar niet gevoelig voor, op geen enkele manier.

Het datingtopic is niet voor slowchat. Dat is de regel. Het staat zelfs in de OP van de SC topics. Dan kun je zeggen 'laat mensen het leuk hebben', en ik zeg daarop, je post in het slowchat topic, dan conformeer je je dus ook aan de regels die daarbij horen.
Ik ontken ook nergens dat ik offtopic ga toch.
  Moderator vrijdag 7 december 2018 @ 11:11:31 #268
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183581126
Klaar met dat gevit op elkaar nu. Ik heb vrijwel alles weg gehaald wat gebash op elkaar was. Enkele posts heb ik laten staan. Ik ga gewoon alles wat gezeik op elkaar is verwijderen. Of een constructieve inhoudelijke discussie of helemaal niet. Jij-bakken voegen niets toe.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183581248
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 10:43 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als je een discussie wil voeren met haar moet je dat even in DM doen, Feedback tussen users onderling is daar niet de plek voor. Daarbij geef je net zelf al aan dat er 'genoeg offtopic posts' zijn. Nou, om die posts gaat het dus. Daar zijn andere topics voor, maar niét het dating topic. Dat weten jullie allemaal, maar 'ach, het zal wel'. en dan tóch off-topic posten.
Volgens mij is de afgelopen week een paar keer voorgekomen dat er een slowchat ontstond en men verder ging in de sc.

Dus het is niet zo dat de regels volledig genegeerd worden. Vind ik.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 7 december 2018 @ 11:19:32 #270
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183581261
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:11 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb vrijwel alles weg gehaald wat gebash op elkaar was.
Inclusief inhoudelijke posts. Mooi man. (ik snap wel dat je de rest hebt weggehaald, maar je hebt daadwerkelijk teveel weggehaald)
  Moderator vrijdag 7 december 2018 @ 11:21:31 #271
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183581292
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:19 schreef Kreator het volgende:

[..]

Inclusief inhoudelijke posts. Mooi man. (ik snap wel dat je de rest hebt weggehaald, maar je hebt daadwerkelijk teveel weggehaald)
Als ik het goed heb heb ik posts weg gehaald die reacties waren op elkaar. Ik kan niet een quote op een reactie weg halen, maar vervolgens de originele reactie laten staan want dan krijg je weer 'je haalt wel mijn post weg maar zijn post niet (ik zeg niet dat JIJ dat doet, maar dat is de tendens die je dan ziet', dus heb ik gewoon rigoureus alles weg gehaald.

Als ik echt een belangrijke post heb weg gehaald die echt inhoudelijk was, dan mijn excuses, dan heb ik inderdaad teveel weg gehaald.
Breitling - Instruments for Professionals
  Official ESF Kreviewer vrijdag 7 december 2018 @ 11:23:53 #272
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183581334
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:21 schreef CoolGuy het volgende:
Als ik echt een belangrijke post heb weg gehaald die echt inhoudelijk was, dan mijn excuses, dan heb ik inderdaad teveel weg gehaald.
Maakt ook niet uit. Het was allemaal gelul in de ruimte. De slowchatters snappen niet wat ze verkeerd doen en de rest hakt er op los.
pi_183581340
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Volgens mij is de afgelopen week een paar keer voorgekomen dat er een slowchat ontstond en men verder ging in de sc.

Dus het is niet zo dat de regels volledig genegeerd worden. Vind ik.
Het is onmogelijk om geen slowchat te hebben in dat topic. Je voorkeuren voor slapen plaatsen is ook offtopic.
  Moderator vrijdag 7 december 2018 @ 11:25:24 #274
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183581355
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 10:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Genoeg gaat over daten. Zitten idd genoeg offtopic posts tussen.

Begrijp niet waarom jullie zo zuur doen. Fok is toch een plek waar je voor je plezier komt? Eventuele leuke contacten kan opbouwen en informatie?

En hoe arrogant ben je wel niet met ; bij de huidige groep vraag ik mij wel meer af?

Je zit zelf ook op fok...

:r
Exact. Dáár gaat het dus om. Je weet dat het zo is, en over die posts heb ik het. Je weet ook dat dat niet de bedoeling is in dat topic. Wat ík niet snap is dat 'jullie' dat weten, het toch doen, en als er vervolgens een opmerking op komt (van mij) jullie op jullie achterste poten staan. Het is niet zo dat ik iets zeg wat niet klopt of dit koud op jullie dak valt. Kom op hey.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183581369
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Exact. Dáár gaat het dus om. Je weet dat het zo is, en over die posts heb ik het. Je weet ook dat dat niet de bedoeling is in dat topic. Wat ík niet snap is dat 'jullie' dat weten, het toch doen, en als er vervolgens een opmerking op komt (van mij) jullie op jullie achterste poten staan. Het is niet zo dat ik iets zeg wat niet klopt of dit koud op jullie dak valt. Kom op hey.
VOlgens mij heb ik nergens net op jouw post iets gezegd dat het teveel offtopic was toch.

Ging mij om die 2 die hier een beetje zitten mee te knikken.
  Moderator vrijdag 7 december 2018 @ 11:28:00 #276
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183581398
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

VOlgens mij heb ik nergens net op jouw post iets gezegd dat het teveel offtopic was toch.

Ging mij om die 2 die hier een beetje zitten mee te knikken.
Ja, Yasmin, dat weet ik nou wel dat het je daar om ging, en ik heb al aangegeven dat die discussie niet voor in het Feedback topic is.

Het gáát om de off-topic posts, waar je nu al 2x van bevestigd hebt dat je weet dat het off-topic is, en je weet ook dat dat topic daar niet voor bedoeld is. En net als jij dat weet, weet de rest dat ook.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183581411
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, Yasmin, dat weet ik nou wel dat het je daar om ging, en ik heb al aangegeven dat die discussie niet is voor in het Feedback topic is.

Het gáát om de off-topic posts, waar je nu al 2x van bevestigd hebt dat je weet dat het off-topic is, en je weet ook dat dat topic daar niet voor bedoeld is. En net als jij dat weet, weet de rest dat ook.
Ja maar dat ontken ik toch nergens. Ga ik toch ook niet over in discussie met jou.
  Moderator vrijdag 7 december 2018 @ 11:32:48 #278
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183581500
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar dat ontken ik toch nergens. Ga ik toch ook niet over in discussie met jou.
Deze hele discussie ontstond omdat ík iets zei over het off-topic blijven gaan in dat topic, in het algemeen. Iemand plaatst een post hier die volledig terecht is, en vervolgens reageren andere mensen daar bevestigend op.

Prima, het gaat dan nog steeds over het off-topic posten. Vervolgens kom jij met gestrekt been hier binnen vliegen en begint over de schijnheiligheid van sommige van die mensen en wat je daar van vindt. Prima, dat jij over die users een mening hebt, maar die boeit mij niet in die zin dat ik het perse moet en zal weten, en zeker niet in het feedback topic.

Het onderwerp was de off-topic posts, waarvan je hebt aangegeven goed te weten dat er teveel off-topic gegaan wordt, en vervolgens probeer je het continue om te buigen naar de fittie die je per sé door wil zetten.

daar. is. dit. topic. niet. voor. en. het. was. ook. niet. waar. dit. over. ging.

Ik beweer niet dat je het ergens ontkent of daar met mij over in discussie gaat, het gaat mij er om dat je zelfs in dit topic off-topic gaat.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 7 december 2018 @ 11:33:12 #279
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183581509
Uiteindelijk is dat dating topic leven en laten leven, niet elke post zal iedereen bevallen. Wat de een offtopic vindt is dat voor een ander weer niet.

Posts rechtstreeks naar een SC verplaatsen, alsjeblieft niet.
Ik heb 0 behoefte om mee te posten in een topic waarbij users uit hun hol gekropen komen als er ergens 'gedoe' aan de hand is. Om vervolgens een quasi grappige opmerking neer te zetten waarbij ze in dat topic weer allemaal in hun vuistje kunnen lachen.

Als posts verplaatst gaan worden spreek mij dan even persoonlijk aan want dan stop ik helemaal met posten.
  Moderator vrijdag 7 december 2018 @ 11:33:45 #280
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183581518
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:33 schreef S95Sedan het volgende:
Uiteindelijk is dat dating topic leven en laten leven, niet elke post zal iedereen bevallen. Wat de een offtopic vindt is dat voor een ander weer niet.

Posts rechtstreeks naar een SC verplaatsen, alsjeblieft niet.
Ik heb 0 behoefte om mee te posten in een topic waarbij users uit hun hol gekropen komen als er ergens 'gedoe' aan de hand is. Om vervolgens een quasi grappige opmerking neer te zetten waarbij ze in dat topic weer allemaal in hun vuistje kunnen lachen.

Als posts verplaatst gaan worden spreek mij dan even persoonlijk aan want dan stop ik helemaal met posten.
Er worden geen posts verplaatst.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183581530
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Deze hele discussie ontstond omdat ík iets zei over het off-topic blijven gaan in dat topic, in het algemeen. Iemand plaatst een post hier die volledig terecht is, en vervolgens reageren andere mensen daar bevestigend op.

Prima, het gaat dan nog steeds over het off-topic posten. Vervolgens kom jij met gestrekt been hier binnen vliegen en begint over de schijnheiligheid van sommige van die mensen en wat je daar van vindt. Prima, dat jij over die users een mening hebt, maar die boeit mij niet in die zin dat ik het perse moet en zal weten, en zeker niet in het feedback topic.

Het onderwerp was de off-topic posts, waarvan je hebt aangegeven goed te weten dat er teveel off-topic gegaan wordt, en vervolgens probeer je het continue om te buigen naar de fittie die je per sé door wil zetten.

daar. is. dit. topic. niet. voor. en. het. was. ook. niet. waar. dit. over. ging.

Ik beweer niet dat je het ergens ontkent of daar met mij over in discussie gaat, het gaat mij er om dat je zelfs in dit topic off-topic gaat.
Waarom ga je er dan over door? Ik heb geen discussie met jou. Ben er ook niet met gestrekt been in gegaan.

Je blijft nu doorgaan op iets waar ik al klaar mee was.......

gestrekt been was naar dat schijnheilige wat blijkbaar wel kan in het feedback topic. NOu goed dan mag ik er ook een reactie op geven toch :)
pi_183581590
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is onmogelijk om geen slowchat te hebben in dat topic. Je voorkeuren voor slapen plaatsen is ook offtopic.
Ik zie dat eigenlijk niet als offtopic. Volgens mij is daten heel erg iets tussen twee mensen en breng je alles van jezelf in. Best handig dus om dateverhalen te kunnen plaatsen in het licht van de persoon en zijn/haar voorkeuren.

Het alternatief is: op date gegaan. Eerst wat gegeten, dan naar de karaokebar. Leuk duet samen gedaan (nummer vertel ik niet, dat doe ik wel even melden in MUZ), na afloop op het podium de eerste kus. Daarna meteen naar huis en uiteraard anaal, want eerste date.

Om vervolens het verwijt te krijgen dat dat laatste eigenlijk in SEX thuis hoort. En de vraag of je in CUL niet even kan melden wat je gegeten hebt.

Ik chargeer een beetje, maar ik wil er maar mee aangeven dat als een stok gaat zoeken om mee te slaan je altijd wat kan vinden.

Het is levendig, de rode draad is nog altijd daten.

Nee inderdaad, ik begrijp de controverse totaal niet.
pi_183581606
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is onmogelijk om geen slowchat te hebben in dat topic. Je voorkeuren voor slapen plaatsen is ook offtopic.
Je weet dus dat het offtopic is. Post het dan gewoon niet. Het is echt geen hogere wiskunde ofzo
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 7 december 2018 @ 11:40:07 #284
545 dop
:copyright: dop
pi_183581638
Je zegt heel stellig als jij dat weet dan weet de rest dat ook, tegen Yasmin. Dat is dus niet zo. Ja achteraf realiseer ik me soms dat het wat of topic gaat. Maar dat is bij mij en de meeste niet de opzet. Dus spreek users aan en veeg het niet te makkelijk op een hoop. Is mijn gevoel.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  vrijdag 7 december 2018 @ 11:43:03 #285
545 dop
:copyright: dop
pi_183581682
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:38 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Je weet dus dat het offtopic is. Post het dan gewoon niet. Het is echt geen hogere wiskunde ofzo
het raakt gewoon aan verlangens en dingen die je juist wel of niet zoekt in een relatie. Zo offtopic is het niet.
Moet alleen geen discussie op zich worden
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183581693
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik zie dat eigenlijk niet als offtopic. Volgens mij is daten heel erg iets tussen twee mensen en breng je alles van jezelf in. Best handig dus om dateverhalen te kunnen plaatsen in het licht van de persoon en zijn/haar voorkeuren.

Het alternatief is: op date gegaan. Eerst wat gegeten, dan naar de karaokebar. Leuk duet samen gedaan (nummer vertel ik niet, dat doe ik wel even melden in MUZ), na afloop op het podium de eerste kus. Daarna meteen naar huis en uiteraard anaal, want eerste date.

Om vervolens het verwijt te krijgen dat dat laatste eigenlijk in SEX thuis hoort. En de vraag of je in CUL niet even kan melden wat je gegeten hebt.

Ik chargeer een beetje, maar ik wil er maar mee aangeven dat als een stok gaat zoeken om mee te slaan je altijd wat kan vinden.

Het is levendig, de rode draad is nog altijd daten.

Nee inderdaad, ik begrijp de controverse totaal niet.
Ja nah. Het is allemaal offtopic.

We kunnen alles verplaatsten naar de slowchat en dan hebben we dit ook niet. Misschien is dat beter. Het plezier van het topic gaat er zo wel uit namelijk.
pi_183581751
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja nah. Het is allemaal offtopic.

We kunnen alles verplaatsten naar de slowchat en dan hebben we dit ook niet. Misschien is dat beter. Het plezier van het topic gaat er zo wel uit namelijk.
Dat denken andere mensen mss ook over jouw posts :)
pi_183581864
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:38 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Je weet dus dat het offtopic is. Post het dan gewoon niet. Het is echt geen hogere wiskunde ofzo
Het is zeer de vraag of het off topic is. Niet alles is zwart-wit.
pi_183581924
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:46 schreef Horney_Joe het volgende:

[..]

Dat denken andere mensen mss ook over jouw posts :)
En daar heb ik hierboven iets over gezegd. Er zijn ook users in het date topic waar ik wat jeuk van krijg, maar tot 10 tellen helpt.

Binnen een groep zijn er altijd mensen die je leuker vindt en minder leuk. Sociaal vaardig zijn is ook die minder leuke mensen als onderdeel van de groep te omarmen.

Ook bij daten: iedereen heeft minder leuke kanten. Die kun je negeren (dat is vaak uitstel), je kan je er aan irriteren (daar heb je jezelf mee) of je kan het accepteren (wat vaak vereist dat je je een beetje verplaatst in de ander en dat je je oordeel gewoon laat zijn in plaats van daarmee aan de slag te gaan).
pi_183581930
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is zeer de vraag of het off topic is. Niet alles is zwart-wit.
Ze zegt toch zelf dat het offtopic is? En toch post ze het.
Als je zelf vindt dat iets offtopic is, post het dan gewoon niet.
A mind with a heart of it's own
pi_183582041
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:57 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ze zegt toch zelf dat het offtopic is? En toch post ze het.
Als je zelf vindt dat iets offtopic is, post het dan gewoon niet.
Kan toch zijn dat je dat achteraf ook vond, maar op het moment zelf er geen kwaad in zag?

Ik geloof niet zo in dat er in het date topic gepost wordt met de middelvinger spreekwoordelijk omhoog. Niemand is daar bewust de zaak aan het verzieken. Nou ja, uitzonderingen zullen er best zijn, maar het is echt niet dat er bewust een kliek de boel daar opzettelijk aan het verneuken is voor de rest.

Prima dat er als het wat ontspoort er ook wat van gezegd wordt. Maar als ik dan ook het ‘ik gooi het op slot’ dreigement erbij lees, dan vind ik dat een geweldig overtrokken reactie gelet op wat daar gebeurt.

Wat natuurlijk ook weer heel subjectief is.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 7 december 2018 @ 12:15:34 #292
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183582240
Het lijkt me allemaal niet zo moeilijk.

Dit is goed materiaal voor het datingtopic:

"Date gehad gisteravond. Was gezellig, maar er komt geen tweede date. We hebben koffie gedronken. Ze was wel knap zeg!"
"oh jammer. Waarom geen tweede?"
"ja, ze had aids."
"oh dat kan ik me dan voorstellen. Aids is onprettig. Succes met de volgende. "

Dit is geen goede post voor het datingtopic:

"haha, appje gehad van mogelijke tinder-mogelijkheid over zijn kat."
"haha, wat een grapjas! :D :D Hoezo dat?!??!?"
"ja, hij heeft een kat en daar hebben we het vaak over."
"ik zou nooit iemand daten met een kat."
"Waarom niet? Katten zijn tof."
"Nah."
"ja!"
" :) :) ik vind alle dieren leuk. :) :) "
"ik hou alleen van dieren met gouden tanden. "

Verder vind ik het persoonlijk jammer dat er een aantal posters zitten die continu zitten te filosoferen over daten, vrouwen, wat wel en wat niet, blablabla.
Dat vervuilt het topic zo mogelijk nog meer. Als je totaal niet weet hoe je moet daten, kun je eens wat praktische tips vragen, maar de vraag wat er in zijn algemeenheid van "dikke vrouwen" wordt gevonden is compleet zinloos. Daar krijg je dan weer 127 reacties op met meningen die niet over daten gaan.

Iedereen snapt toch dat je op die manier een datingtopic krijgt waar daadwerkelijk over dates en dating wordt gesproken en de rest kan in de SC.
Het lijkt me vooral dat het geen topic moet zijn waar je persé elke dag de hele dag in mee moet doen. Soms kun je ook gewoon iets lezen zonder te reageren als het niks toevoegt.

Groetjes,

Krea.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kreator op 07-12-2018 12:40:55 ]
  Moderator vrijdag 7 december 2018 @ 12:26:35 #293
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183582447
Probeer anders even inhoudelijk te reageren op wat Kreator zegt in plaats van op de persoon te spelen, VEM2012.

Ik vind de uiteenzetting van wat grofweg wel en niet kan, hoewel gechargeerd, best een prima uitleg.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183582478
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 12:20 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Hij heeft wel gewoon gelijk
Of hij gelijk heeft of niet in niet relevant in dezen. Ik denk er gewoon weer anders over. En dat is eigenlijk per definitie subjectief.

Ik post ook niet om mijn gelijk te halen hier, maar om te melden hoe ik er tegenaan kijk. De mods hebben de ondankbare taak om knopen door te hakken en ik geef ze slechts overwegingen om mee te nemen.
pi_183582513
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 12:26 schreef CoolGuy het volgende:
Probeer anders even inhoudelijk te reageren op wat Kreator zegt in plaats van op de persoon te spelen, VEM2012.

Ik vind de uiteenzetting van wat grofweg wel en niet kan, hoewel gechargeerd, best een prima uitleg.
Het was inhoudelijk en totaal niet op de persoon. Die opmerking over IQ is de doodsteek voor een gezonde discussie. Ten aanzien van de rest had ik mijn standpunt al vrij duidelijk gemeld. Het lijkt mij zinloos om dat dan te herhalen.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 7 december 2018 @ 12:41:26 #296
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183582685
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 12:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het was inhoudelijk en totaal niet op de persoon. Die opmerking over IQ is de doodsteek voor een gezonde discussie. Ten aanzien van de rest had ik mijn standpunt al vrij duidelijk gemeld. Het lijkt mij zinloos om dat dan te herhalen.
Ik vind het moeilijk om zonder belediging te discussieren. Het is aangepast. Bedankt voor alles.
pi_183582746
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 december 2018 12:41 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik vind het moeilijk om zonder belediging te discussieren. Het is aangepast. Bedankt voor alles.
Top!
  Official ESF Kreviewer zondag 9 december 2018 @ 20:15:42 #298
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183629736
Vanwaar de totale willekeur aan verwijderen reacties, zonder iemand daarvan op de hoogte te brengen?
Topic staat vol bagger en er worden maar drie reacties verwijderd. Geen melding, geen waarschuwing.

Dit lijkt wel persoonlijk te worden, zo.
pi_183629865
quote:
5s.gif Op zondag 9 december 2018 20:15 schreef Kreator het volgende:
Vanwaar de totale willekeur aan verwijderen reacties, zonder iemand daarvan op de hoogte te brengen?
Topic staat vol bagger en er worden maar drie reacties verwijderd. Geen melding, geen waarschuwing.

Dit lijkt wel persoonlijk te worden, zo.
policy
  Official ESF Kreviewer zondag 9 december 2018 @ 20:44:01 #300
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183630351
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 20:21 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

policy
:'). Willekeurig deleten staat niet in de policy.
  Moderator zondag 9 december 2018 @ 21:05:09 #301
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183630735
quote:
5s.gif Op zondag 9 december 2018 20:15 schreef Kreator het volgende:
Vanwaar de totale willekeur aan verwijderen reacties, zonder iemand daarvan op de hoogte te brengen?
Topic staat vol bagger en er worden maar drie reacties verwijderd. Geen melding, geen waarschuwing.

Dit lijkt wel persoonlijk te worden, zo.
Je doelt op het dating topic? Ik heb grnoeg gwaarschuwd en netjes gevraagd dacht ik zo. Ik heb gezegd dat ik ging verwijderen en dat doe ik dus. Voor zover ik hdb ik de laatste reacties allemaal verwijderd.

Neuh, persoonlijk zeker niet. Jammer dat uitgerekend jij dat denkt.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')