abonnement Unibet Coolblue
pi_183421152
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:05 schreef Elan het volgende:

[..]

Is aan het begin wel degelijk ter sprake gekomen. Kijk de aflevering rond zijn introductie maar terug.

Wat hij cadeau krijgt staat niet in verhouding met de rest.
Ook heb ik niemand gehoord over het feit dat hij direct naar de winkel vloog om dure (merk)kleding te kopen?
dan kan je niet goed lezen

wat een gezeur hier ineens zeg
pi_183421188


Hij had dus zijn totale schuld af kunnen lossen, merkkleding kunnen kopen EN een rijbewijs kunnen halen van die 10k.
Dan was opnieuw stufi aanvragen ook geen probleem geweest en had men die 14k in de zak kunnen houden :X
blablablabla
pi_183421254
Avero trouwens van 2620 naar 1500 euro middels één telefoontje!
Ben persoonlijk gewend gewoon mijn rekeningen te betalen maar als dit gangbaar bij schuldendossiers ook maar eens proberen, gratisgeldgod _O_ .
blablablabla
  woensdag 28 november 2018 @ 16:25:07 #124
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183421260
De opzet van het programma is niet om de moraalridder uit te gaan hangen.

Die 10.000 euro is een indicatie die wordt gebruikt om een dakloze weer zelfstandig te kunnen laten worden.
Er wordt hulp aangeboden, maar geen enkele deelnemer is verplicht daarvan gebruik te maken of zelfs maar te verantwoorden waarvoor de 10.000 euro gebruikt gaat worden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_183421299
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:25 schreef golfer het volgende:
De opzet van het programma is niet om de moraalridder uit te gaan hangen.

Natuurlijk wel. Beau hangt zelf toch ook uitgebreid de moraalridder uit als Ivar een iphone koopt.
Terwijl het eerst nog was van blablabla jouw geld je mag er mee doen wat je zelf wilt !!!!
blablablabla
  woensdag 28 november 2018 @ 16:29:27 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183421324
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:27 schreef Elan het volgende:

Natuurlijk wel. Beau hangt zelf toch ook uitgebreid de moraalridder uit als Ivar een iphone koopt.
Terwijl het eerst nog was van blablabla jouw geld je mag er mee doen wat je zelf wilt !!!!
Nee. Beau zegt dat ie het zelf moet weten, maar wijst hem ook erop dat ie hulp kan vragen en dat doet die jongen door een afspraak met Rokus te maken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_183421555
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee. Beau zegt dat ie het zelf moet weten, maar wijst hem ook erop dat ie hulp kan vragen en dat doet die jongen door een afspraak met Rokus te maken.
Uiteindelijk wel. Maar Beau sprak hem toch wel redelijk geagiteerd aan over die telefoon. Hij had het over dat hij het geld als "sinterklaasgeld" misbruikte en dat " het al eerder ter sprake was gekomen" . Ook dat Pokemon vangen werd redelijk nadrukkelijk in beeld gebracht trouwens, ondanks dat die kerel gewoon werkt dus je zou ook kunnen zeggen lekker belangrijk wat hij met zijn vrije tijd doet. Tenzij je daarmee kennelijk een punt wil maken als programmamaker is het niet zo relevant om dat te filmen.

Aan de andere kant zou het natuurlijk ook wel een behoorlijk zaaddodend programma worden als ze allemaal zo keurig waren als het meisje :D
blablablabla
  woensdag 28 november 2018 @ 16:53:46 #128
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183421750
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 14:13 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ze een camera gingen kopen? Of mochten filmen bij die pizzaketen.
The North Face is ook wel een sponsor. Logo komt net te vaak in beeld
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183422171
quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:20 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]

Hij had dus zijn totale schuld af kunnen lossen, merkkleding kunnen kopen EN een rijbewijs kunnen halen van die 10k.
Dan was opnieuw stufi aanvragen ook geen probleem geweest en had men die 14k in de zak kunnen houden :X
Stufi is beperkt in jaren en bedrag.
speak only if it improves the silence.
pi_183422820
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:16 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Stufi is beperkt in jaren en bedrag.
Ja 7 jaar maar daar zal hij toch niet aan zitten nog?

Op zich is een studie ook een prima investering natuurlijk, al ben ik van mening dat hij er eerst wel wat voor mag doen in plaats van direct die hele studie maar cadeau krijgen. Zeker met zo?n verleden waar hij er met de pet naar gooide.

En dat het wellicht wat raar is naar andere deelnemers die ook allemaal hun redenen hebben om meer/extra geld te krijgen voor een opleiding of wat dan ook.
blablablabla
  Moderator / Miss SHO dinsdag 4 december 2018 @ 21:53:57 #131
22592 crew  Ole
pi_183540016
ik kijk. Vind Beau erg sympathiek
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO dinsdag 4 december 2018 @ 21:58:19 #132
22592 crew  Ole
pi_183540079
Woonde in zelfde straat. Goeie vent.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 4 december 2018 @ 21:58:29 #133
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_183540085
Heel de wereld draait om hem.
pi_183540270
Besteed het geld voor Patrick ajb aan goede afkick begeleiding.

Onbegrijpelijk dat dat nog niet ter sprake is gekomen. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_183540334
Van de verkoop van die foto's mag hij wel dope kopen?
pi_183540421
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 22:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Besteed het geld voor Patrick ajb aan goede afkick begeleiding.

Onbegrijpelijk dat dat nog niet ter sprake is gekomen. :')
Ik denk dat de logica is dat je een junk niet kan dwingen dus wordt het voorzichtig geïnsinueerd tot hij zelf de keus maakt. Het moet hoe dan ook gebeuren wat hij houdt dit nooit vol op lange termijn zo.
pi_183540464
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 22:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Ik denk dat de logica is dat je een junk niet kan dwingen dus wordt het voorzichtig geïnsinueerd tot hij zelf de keus maakt. Het moet hoe dan ook gebeuren wat hij houdt dit nooit vol op lange termijn zo.
Maar ze mogen het wel iets meer aandragen, hij wil zelf ook wel volgens mij maar weet ook niet precies hoe of wat. Die jongen moet echt gewoon meer begeleid worden. Zo zonde want prima kerel volgens mij
  dinsdag 4 december 2018 @ 23:25:08 #138
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183541907
Ach gossie, die Stephanie. Zoveel verborgen verdriet. ;(
Ik zou haar zo adopteren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_183541987
Die knakker met z'n iPhone is niet in de uitzending geweest.
pi_183544731
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 22:17 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Ik denk dat de logica is dat je een junk niet kan dwingen dus wordt het voorzichtig geïnsinueerd tot hij zelf de keus maakt. Het moet hoe dan ook gebeuren wat hij houdt dit nooit vol op lange termijn zo.
Je kan hem niet dwingen nee, maar je kan het er op z'n minst over hebben :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_183545137
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 08:54 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Je kan hem niet dwingen nee, maar je kan het er op z'n minst over hebben :')
Ja true, misschien zetten ze hem bewust in een setting waarin hij implodeert voor de kijkcijfers?
pi_183545162
ze hebben het toch met patrick over afkicken gehad? en over methadon als tussenstap... beiden heeft hij afgewezen/wil hij nog niet aan
pi_183545326
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 09:33 schreef JaneDoe het volgende:
ze hebben het toch met patrick over afkicken gehad? en over methadon als tussenstap... beiden heeft hij afgewezen/wil hij nog niet aan
Klopt
speak only if it improves the silence.
pi_183546052
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 09:33 schreef JaneDoe het volgende:
ze hebben het toch met patrick over afkicken gehad? en over methadon als tussenstap... beiden heeft hij afgewezen/wil hij nog niet aan
Dat heb ik dan volledig gemist. Wanneer was dat dan?

Waarschijnlijk is dat dan tussen neus en lippen door geweest. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_183546521
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 09:33 schreef JaneDoe het volgende:
ze hebben het toch met patrick over afkicken gehad? en over methadon als tussenstap... beiden heeft hij afgewezen/wil hij nog niet aan
Dat heb ik ook gemist dan. Mag toch ook aannemen dat ze dat wel snappen zeg, dat het zonder afkick nooit wat gaat worden.
Eens kijken
pi_183546661
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 09:33 schreef JaneDoe het volgende:
ze hebben het toch met patrick over afkicken gehad? en over methadon als tussenstap... beiden heeft hij afgewezen/wil hij nog niet aan
Hij ging toch juist op zoek naar afkickklinieken met beau?
blablablabla
pi_183548292
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 10:30 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat heb ik dan volledig gemist. Wanneer was dat dan?

Waarschijnlijk is dat dan tussen neus en lippen door geweest. :')
ik weet niet precies te benoemen welke afleveringen, maar weet zeker dat beau het meerdere keren heeft aangekaart en dat patrick dan afwijzend reageerde

iig 1 keer toen patrick weer aan het klagen was dat hij z'n dagen vooral vult met bedelen om geld voor drugs omdat hij anders ziek wordt en of hij die 10k echt niet voor drugs mag gebruiken, toen vroeg beau nog eens aan hem te overwegen over te stappen op methadon en wees hij het af ... hij had een beetje drugs kunnen scoren en ging toen naar een parkje of bos om daar te gebruiken
pi_183548629
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 12:42 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ik weet niet precies te benoemen welke afleveringen, maar weet zeker dat beau het meerdere keren heeft aangekaart en dat patrick dan afwijzend reageerde

iig 1 keer toen patrick weer aan het klagen was dat hij z'n dagen vooral vult met bedelen om geld voor drugs omdat hij anders ziek wordt en of hij die 10k echt niet voor drugs mag gebruiken, toen vroeg beau nog eens aan hem te overwegen over te stappen op methadon en wees hij het af ... hij had een beetje drugs kunnen scoren en ging toen naar een parkje of bos om daar te gebruiken
Nou, daar staat me echt niks van bij hoor, en ik volg alle afleveringen.

Misschien is het wel even in de allereerste aflevering ter sprake gekomen toen ze buiten de parkeergarage stonden. Maar daarna heb ik het niet meer zo expliciet ter sprake horen komen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_183549002
Wat JaneDoe zegt klopt wel. Ik heb de eerste afleveringen gemist. Een vriendin die bij me zat wilde het kijken en toen heb ik meegekeken. Heb 2 afleveringen gezien en heb Beau ook tegen hem iets horen zeggen over methadon starten en dat wilde hij niet. En hij was toen ook redelijk geirriteerd over die 10.000 die hij niet in eigen beheer had omdat ie er geen drugs van mocht kopen.

Hij had die aflevering net zijn huisje gekregen en ging toen ook naar een kringloop. Ik geloof dat het de 3e aflevering was ofzo?
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_183549227
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 13:34 schreef ConqueringChaos het volgende:
Wat JaneDoe zegt klopt wel. Ik heb de eerste afleveringen gemist. Een vriendin die bij me zat wilde het kijken en toen heb ik meegekeken. Heb 2 afleveringen gezien en heb Beau ook tegen hem iets horen zeggen over methadon starten en dat wilde hij niet. En hij was toen ook redelijk geirriteerd over die 10.000 die hij niet in eigen beheer had omdat ie er geen drugs van mocht kopen.

Hij had die aflevering net zijn huisje gekregen en ging toen ook naar een kringloop. Ik geloof dat het de 3e aflevering was ofzo?
In de tweede aflevering werdt methadon ook al aangestipt.
speak only if it improves the silence.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')