abonnement Unibet Coolblue
pi_182839098
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:34 schreef alpeko het volgende:
Net ook nog weer gesproken met mijn date van zondag. Die dan eenmaal thuis van een knotsgekke dag stuurt dat het gezellig was maar dat ze twijfelt om of ze nog een keer wil afspreken... houd dat voor jezelf denk ik dan. Ze heeft nu al weer spijt 8)7 Het is prima als je aangeeft dat je niet verliefd ben, dat ben ik ook niet na 2 dates. Verwacht dat ook niet van iemand trouwens. Zolang te verwachtingen niet te ver uit elkaar lopen, prima.
Zei je niet gisteren dat ze eindelijk reageerde en nog een keer met je op date wilt?
pi_182839117
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Zat mensen waarbij de vonk pas later oversloeg.
Denk dat je dan toch wat minder twijfels zou moeten hebben.
https://hoevrouwenjeziekmaken.com/
______________________________________________________
https://www.instagram.com/hoevrouwenjeziekmaken/
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:38:49 #128
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_182839120
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:34 schreef Debsterr het volgende:
Een mobiel nummer is tegenwoordig toch niets meer "waard"? Als in, hoef je niet heel geheimzinnig mee om te gaan?
Mwoah, een beetje headcase hoeft de mijne niet te hebben. Scheelt toch weer wat gezeik als je niet iets wil.
pi_182839123
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zei je niet gisteren dat ze eindelijk reageerde en nog een keer met je op date wilt?
Nee dat was ik niet. Met deze had ik dagelijks leuk contact. Ik ga niet smeken om een date.
pi_182839134
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zei je niet gisteren dat ze eindelijk reageerde en nog een keer met je op date wilt?
Dat was ik :P
pi_182839147
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 15:42 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wat doe ik nou weer in dit verhaal :D?
Voorbeeldfunctie ;) ghehe. Hoe ist met je lief?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182839174
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:38 schreef alpeko het volgende:

[..]

Nee dat was ik niet. Met deze had ik dagelijks leuk contact. Ik ga niet smeken om een date.
Oh sorry :P

Maar nee dat moet je ook niet doen.
pi_182839175
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 15:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat zit je nou weer onaardig te doen... :')

Slaat nergens op wat je zegt. En wat heb k met debster te maken?
Jij vindt het altijd onaardig als ik een spiegel voor hou.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182839206
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij vindt het altijd onaardig als ik een spiegel voor hou.
Welke spiegel? Dat ik niet zomaar met iedereen op date ga?

Prima dat jij het leuk vindt om oppervlakkige aandacht van vrouwen te willen hebben. Mijn ding is het niet.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:43:13 #135
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182839231
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Voorbeeldfunctie ;) ghehe. Hoe ist met je lief?
Zeer, zeer goed :D volgend weekend voor het eerst een weekend samen weg.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_182839331
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:43 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Zeer, zeer goed :D volgend weekend voor het eerst een weekend samen weg.
Nice, good busy.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182839350
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Welke spiegel? Dat ik niet zomaar met iedereen op date ga?

Prima dat jij het leuk vindt om oppervlakkige aandacht van vrouwen te willen hebben. Mijn ding is het niet.
Welke oppervlakkige aandacht? Waar haal je dat nou weer vandaan? Ik vind jouw selectiecriteria eerder van oppervlakkigheid getuigen, leer eens mensen kennen en ga eens op date met ze?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182839352
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:43 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Zeer, zeer goed :D volgend weekend voor het eerst een weekend samen weg.
Altijd leuk....een echt succesverhaal....dat geeft moed :) , alvast veel plezier voor komend weekend!
pi_182839384
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Welke oppervlakkige aandacht? Waar haal je dat nou weer vandaan? Ik vind jouw selectiecriteria eerder van oppervlakkigheid getuigen, leer eens mensen kennen en ga eens op date met ze?
Je zegt eerder nog dat je het prima vind dat die vrouwen niet blijven hangen.... :D

Op basis van wat denk je dat mijn selectiecriteria oppervlakkig is? Eerst vond je mij nog te kritisch?

Of vind je het oppervlakkig dat ik niet op dates ga met jongens die ik niet aantrekkelijk vind?
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:52:57 #140
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182839433
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Altijd leuk....een echt succesverhaal....dat geeft moed :) , alvast veel plezier voor komend weekend!
Volgend weekend, dus even wachten nog ;) maar thanks :D en ja, echt grappig, en ik ken dus best veel Tinder succes stories :D
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_182839442
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je zegt eerder nog dat je het prima vind dat die vrouwen niet blijven hangen.... :D

Op basis van wat denk je dat mijn selectiecriteria oppervlakkig is? Eerst vond je mij nog te kritisch?

Of vind je het oppervlakkig dat ik niet op dates ga met jongens die ik niet aantrekkelijk vind?
Maakt dat dat ik op zoek ben naar oppervlakkig contact? Of dat het contact oppervlakkig was?

Je zult op veel arbitraire zaken mensen niet daten gezien je matige datingstatistieken. Hoeveel mensen heb je nou gedate de afgelopen 6 maanden?

Je vindt niemand aantrekkelijk. Prima. Ik geloof er niet in dat je eerlijk bent naar jezelf i.i.g.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182839471
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:52 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Volgend weekend, dus even wachten nog ;) maar thanks :D en ja, echt grappig, en ik ken dus best veel Tinder succes stories :D
Argentijnse wees mij af na de eerste nacht in Florence. Baal ik wel een beetje van.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182839496
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:53 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maakt dat dat ik op zoek ben naar oppervlakkig contact? Of dat het contact oppervlakkig was?

Je zult op veel arbitraire zaken mensen niet daten gezien je matige datingstatistieken. Hoeveel mensen heb je nou gedate de afgelopen 6 maanden?

Je vindt niemand aantrekkelijk. Prima. Ik geloof er niet in dat je eerlijk bent naar jezelf i.i.g.
5 mensen. Heb niet gezegd dat ik niemand aantrekkelijk vind... Dat maak jij er van.

Is er soms een bepaalde hoeveelheid aan dates die ik in een bepaalde tijd moet zien te halen ofzo?
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:57:34 #144
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_182839537
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Argentijnse wees mij af na de eerste nacht in Florence. Baal ik wel een beetje van.
Dat is wel jammer ;(. Maar hey, zoveel vrouwen, zoveel kansen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:57:53 #145
442280 Prisha
Moonshine!
pi_182839544
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

5 mensen. Heb niet gezegd dat ik niemand aantrekkelijk vind... Dat maak jij er van.

Is er soms een bepaalde hoeveelheid aan dates die ik in een bepaalde tijd moet zien te halen ofzo?
Ach wat maakt het uit. Als jij je hier prettig bij voelt toch? Ik ben ook wel best selectief. Niets vreemds aan vind ik.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_182839553
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

5 mensen. Heb niet gezegd dat ik niemand aantrekkelijk vind... Dat maak jij er van.

Is er soms een bepaalde hoeveelheid aan dates die ik in een bepaalde tijd moet zien te halen ofzo?
Ah 5 mensen, dat is aardig wat nog. Had eerder verwacht 1 eerlijk gezegd omdat je er iets uit lijkt te halen door hier te posten dat je zoveel mannen niet aantrekkelijk vindt.

My bad.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182839563
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:57 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ach wat maakt het uit. Als jij je hier prettig bij voelt toch? Ik ben ook wel best selectief. Niets vreemds aan vind ik.
Het is bij Ludo altijd een soort gevoel van neid ofzo dat hij het mij persoonlijk kwalijk neemt.
Tenminste dat gevoel heb ik.
pi_182839590
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:57 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat is wel jammer ;(. Maar hey, zoveel vrouwen, zoveel kansen!
Meer aanspreken! En allemaal zonder verborgen intenties dus gelijk duidelijk maken dat je een Friends with benefits zoekt.

Nou het gaat me lukken, ik hou jullie wel op de hoogte hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_182839591
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ah 5 mensen, dat is aardig wat nog. Had eerder verwacht 1 eerlijk gezegd omdat je er iets uit lijkt te halen door hier te posten dat je zoveel mannen niet aantrekkelijk vindt.

My bad.
Staat hierboven voordat jij met je brainfart kwam.

En er zijn genoeg mannen aantrekkelijk, maar betekent uiteraard niet dat ik interesse in ze heb...
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:59:50 #150
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_182839601
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is bij Ludo altijd een soort neid ofzo dat hij het mij persoonlijk kwalijk neemt.
Tenminste dat gevoel heb ik.
Maar je date toch meer badboys enzo, wellicht dat hij daarop doelt. En dat het zonde is dat je je tijd aan zulke types verspilt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')